Sari la conținut

1. Grand Prix of Qatar 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Un lucru este clar după primele FP-uri: Suzuki nu mai are problemă de top-speed. Dacă au reușit să câștige putere fără a pierde celelalte avantaje pe care le au, stau foarte (foarte) bine anul ăsta.

 

Scuza Yamaha cu "avem motor 4 în linie, de-asta avem handicap de putere" nu mai ține. În același timp diferențele de top-speed s-au redus în general, iar Morbidelli stă destul de bine.

 

1 hour ago, PzKpfW said:

Toți sunt la 350+, mai puțin Yamaha și Aprilia.

 

Doar Yamaha a rămas la sub 350.

  

1 hour ago, Method said:

riderii de uzina vor merge cu v.2022.

 

Nu chiar.

 

 

“We have homologated three specifications. One is a 2021 engine for some of the satellite riders, and then we have two different versions of the 2022. One is kind of a hybrid version that the factory riders prefer in terms of power delivery and the 2022 that we tested in Sepang is basically what the other riders have decided to go on with, the Pramac riders and Marini. We think our riders, especially Pecco, wanted something a little bit smoother, so in Mandalika we tried the 2022 engine with some specs of the previous engine, to make a kind of a hybrid version. In the end, that’s what was approved for the factory team.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Toți sunt la 350+, mai puțin Yamaha și Aprilia. Dar nu mi se pare prea relevant - poate doar pentru Suzuki.


pai de suzi zic, si honda... care e noua si este in top cu ambii piloti.

Morbidelli poate face o figura frumoasa. Sper sa fie 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De notat că timpii din fp2 sunt vitali pt q1, că e mai mult grip pe răcoare, sunt șanse mari că primii 10 sa aibă asigurat loc în q1, așa ziceau pe bt sport.

 

Slab q.

 

Ați văzut pe final de fp2 cum Rins a depășit pe linia dreaptă un Ducati?

Parcă dădea din cap pilotul Ducati gen "omg".

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Îți lipsește mult să-l vezi cum se bate pentru locul 17? Sunt rău, dar în mod realist cam asta făcea în ultimul timp. Sau o dădea pe jos.

Nu, e vorba, probabil, doar de batranete. Adica ma simt batran realizand ca toata tineretea mi-am trait-o cu el pe pista. Chestie psihologica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/3/2022 at 5:56 PM, frigider said:

*nu era Losail

:grinbandit:

image.thumb.png.3644e3a0dcc31b9ff2d1fcc42f94357b.png

 

image.thumb.png.591c8e9e9bb5a4b80eed8dcf43cb3809.png

 

:what:

 

 

 

 

44 minutes ago, Djenavar said:

Este prezenta pe pista la Moto3 si o Domnita 🧜‍♀️

Ana Carrasco. Deocamdată cam slăbuț, la distanță mare de cei din frunte, dar mai are timp, să vedem către jumătatea sezonului cum va sta. E diferență mare față de Supersport, unde a câștigat acum câțiva ani.

Editat de Kagemusha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut motogipisti, cine e in pole?

Acum m-am trezit (la propriu) si site-ul motogp nu e actualizat cu q2 results.

Tot haralambie si Ion sunt la gigi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante, primele calificari din sezonul asta... Jorj Martin si Bestia(nini) incep cu dreptul, iar Ducati pare sa confirme forma de la sfarsitul anului trecut si din teste. Drept este ca asteptarile erau la echipa de uzina. Bagnaia... hmmm... mai asteptam.. vedem maine in cursa. Onda, pare sa fie principalul adversar. Suzuki are aceleasi probleme in calificari, insa marea buba este la Yamaha. Cu asemenea calificari nu vor avea nici o sansa. La sfarsitul FP3, Quart era negru de suparare... nu il vad bine, sezonul asta...ma tem ca isi va face bagajul si va pleca. 

La 04.03.2022 la 19:49, PzKpfW a spus:

Un lucru este clar după primele FP-uri: Suzuki nu mai are problemă de top-speed. Dacă au reușit să câștige putere fără a pierde celelalte avantaje pe care le au, stau foarte (foarte) bine anul ăsta.

 

Scuza Yamaha cu "avem motor 4 în linie, de-asta avem handicap de putere" nu mai ține. 

Poate are legatura cu arhitectura motorului. Ambele sunt in line, dar avem cross-plane vs flat-plane crankshaft. Posibil ca in noul context, in care se cauta cat mai multa putere,  cross-plane-ul sa aibe un handicap (turatie mai mica?), fata de motorul cu aprindere clasica. Teoretic cross -plane vine cu mai mult cuplu, insa are turatii mai scazute. Aici poate aduci tu mai multe lamuriri pro sau contra. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Kagemusha a spus:

:what:

my bad, s-a redenumit comuna intre timp se pare :)  

Acum 5 ore, damager a spus:

deci care sint sansele sa dau berile?:)))).

 

aahahaha

 

da, dubios, Q reusea de obicei mereu quali f bun. 

a ajuns cu noroc in Q1 (Zarco a prins steag galben) dar apoi s-a terminat norocul.

 

macar si-a batut coechipierul, amandoi fiind jos chiar nu poti da vina pe piloti.

Acum 4 ore, danypop a spus:

Suzi cu top speed-ul lor au cam rămas în urma. Dar încă nu vad aproape nimic relevant pentru cum va decurge campionatul.

macar is peste yama :D  

mir campion! 

Acum 4 ore, TETEA. a spus:

Relevanta va fi constanța. Sa ne bucuram de spectcol!

Totuși Yamaha... 🙄

quali e quali, cursa e cursa, vedem ce si cum.

totusi cum ziceam , q era f bun la quali deci e putin ingrijorator (moto e putin praf)

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Mulțumesc, habar nu aveam cine e JM.

sa-ti fie rusine.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Quart era negru de suparare... nu il vad bine, sezonul asta...ma tem ca isi va face bagajul si va pleca.

se prea poate. 

e f enervant sa ai un handicap major care nu tine de tine si tu trebuie sa "risti" sa il suprimi cumva.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2     23 Enea Bastianini IT     Gresini Racing MotoGP™     Ducati     349.5

 

Mai avea Putin :)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Din câte știu, și Suzuki folosește arbore crossplane. Dacă ai surse care spun contrariul, share.

Nu te contrazic pentru ca nu stiu mai mult decat ceea ce spun sursele oficiale. In ceea ce ma priveste, am crezut mereu ca ei merg cu un flat crank, asta putand fi o posibila explicatie ca Suzuki mai poate scoate ceva putere din motor, in timp ce Yamaha pare sa fi ajuns la limita. Siturile oficiale ofera urmatoarele date tehnice: https://www.yamahamotogp.com/yamaha-yzr-m1  si  https://www.suzuki-racing.com/motogp/machine.aspx?OBJ_ID=52137 . Dupa cum poti vedea, in cazul YZR-M1 se mentioneaza ca este vorba de un cross-plane, in timp ce specificatiile oficiale pentru GSX-RR spun doar ca motorul este un DOHC, ceea ce m-a facut sa consider ca este vorba de un motor "flat". 

Pe Cycle World, apare insa un articol din 2013 ( https://www.cycleworld.com/2012/05/22/spied-2014-suzuki-motogp-prototype/ ) care, pornind de la aranjamentul tevilor de evacuare si sunet, trage concluzia ca ar fi vorba de un in line 4, cross- plane... deci posibil sa ai dreptate, desi constructorul nu precizeaza in mod explicit acest aspect in datele comunicate. Daca este asa, intr-adevar, Yamaha nu prea mai are scuze.... 

 

Aici inca un articol in care sunt mentionate unele modificari la prototipul 2014, care complica un pic discutia: https://www.cycleworld.com/2013/05/01/2014-suzuki-motogp-prototypes-spied-again/  Practic doar sunetul motorului ar sugera ca este vorba de un cross plane si o afirmatie (din articolul precedent) a unui "japanese informant" , care spune cu juma' de gura ca nu este vorba de un in line clasic. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

my bad, s-a redenumit comuna intre timp se pare :)  

aahahaha

 

da, dubios, Q reusea de obicei mereu quali f bun. 

a ajuns cu noroc in Q1 (Zarco a prins steag galben) dar apoi s-a terminat norocul.

 

macar si-a batut coechipierul, amandoi fiind jos chiar nu poti da vina pe piloti.

macar is peste yama :D  

mir campion! 

quali e quali, cursa e cursa, vedem ce si cum.

totusi cum ziceam , q era f bun la quali deci e putin ingrijorator (moto e putin praf)

sa-ti fie rusine.

se prea poate. 

e f enervant sa ai un handicap major care nu tine de tine si tu trebuie sa "risti" sa il suprimi cumva.

Ca si ritm de cursa yamaha era acolo. E sus.

pb e ca daca nu pleaca in fata o sa ii fie greu sa depaseasca si sa ramana in fata.

intresant este ca ambii piloti au declarat ca yamaha are mici pb pe gume noi, in regim de time-attack. Cel mai pb o lipsa de feeling. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 1. Grand Prix of Qatar 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...