Sari la conținut

1. Grand Prix of Qatar 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Am apucat startul si m-am trezit fix cand a trecut ala linia de finish. Am inteles bine, am pierdut o cursa frumoasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 minute, adidas a spus:

Am apucat startul si m-am trezit fix cand a trecut ala linia de finish. Am inteles bine, am pierdut o cursa frumoasa?

Cursa nu ,neaparat.Finalul, da!

Depasirile mai nou se fac doar pe linia drepta sau la capatul ei.

Pe viraje daca incearca ,cad sau sunt aproape sa o faca.

Pe noile mobre aerodinamice si cu top speeduri peste f1 pilotii par ca se lupta sa stea pe ele.

Astept in curand sa se ajunga la 400 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal nu mi se pare edificator  ca un anume pilot sa isi exprime o parere despre o motocicleta sau alta ... si sa fie litera de lege, mereu uitati ca nu exista absolut, totul este relativ...Parerea unui Rossi sau Stoner sau Marquez despre o motocicleta sau alta, este tot timpul prin prisma personala, altfel ar fi mai simplu sa ruleze doar motoarele fara piloti...:funny:.

In paralel, nu poate spune nimeni care este cea mai cea femeie din lume....gusturile difera, implicit si motocicletele sunt mai .... compatibile sau nu cu stilul fiecaruia de pilotaj... Oare Rossi sau Marquez, Lorenzo, Doohan, ar fi castigat fiecare in parte cu alte motoare decat cele cu care au cunoscut gloria? La unii le plac alea cu tzatze mari, altii sunt atrasi de craci lungi, ceilalti de funduri mari, etc, dar deasemenea unii se simt OK cu enduro, altii nu concep decat vitezane, unii vor doar touring, altii doar scutere de oras...care ar fi arma suprema?????Nu exista motocicleta perfecta decat in combinatie cu un pilot in stare sa o stapaneasca dupa dorinta/capacitatea/talentul lui...Pana acum, de multi ani citesc comentariile voastre despre MotoGP, unele mai pertinente, altele doar de umplutura, recunosc, m-am distrat si ma distrez in continuare, desi la curse ma uit de dinainte sa apara Rossi, l-am prins pe Doohan, pe Mamola, si nu de cand facea curse cu bipostul pe circuit, pe Rainey, Ito, e drept nu vedeam ca acum cursele integral, doar stiri pe ici pe colo si ceva secvente la Telejurnal...dar in fine, nu despre asta era vorba, my bad....

Tragem linie, exista doar binom pilot-motocicleta castigator!!Si doar intr-un moment/interval dat, circumstantial desigur...

Gata, promit ca nu mai ma bag, o sa ii las pe ceilalti mai priceputi ... si nu, nu sunt sarcastic...Pastrati-va calmul inainte de toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

Nu mi se pare ca sunt hater cand spun ca e un etern pilot nr.2..

La KTM ultimul an a fost primul pilot,loc 5 in campionat.

Deci a fost pilot 1.

Deci ești hater, dar cui ii pasa?

Recunosc că mă deranjează putin că nu recunoști dar pot sa trec peste.

1 oră în urmă, adidas a spus:

Am apucat startul si m-am trezit fix cand a trecut ala linia de finish. Am inteles bine, am pierdut o cursa frumoasa?

OMG kick + ban ?

Nu neapărat frumoasa dar Plm, nu a fost rea.

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Cursa nu ,neaparat.Finalul, da!

Depasirile mai nou se fac doar pe linia drepta sau la capatul ei.

Pe viraje daca incearca ,cad sau sunt aproape sa o faca.

Pe noile mobre aerodinamice si cu top speeduri peste f1 pilotii par ca se lupta sa stea pe ele.

Astept in curand sa se ajunga la 400 km/h.

Alt hater :)

 

au fost ceva depășiri in grupul din față, acum na, știu eu la ce cursă te ai uitat tu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

Eu ziceam strict de viteza, așa ziceau englezii că mulți rideri Yamaha se plângeau de viteza.

Hai sa vedem anul asta cum iese.

 Cică ăla e stilul lui.

Pol a fost tras de Ducati in fața, trebuia să frâneze mai devreme. Greșeală de începător.

Nu mi se pare importanta viteza de varf atata timp cat timpul pe tur e bun,pastrand proportile desigur,pt ca deja 20kmh+...

Toata lumea o judeca asa din incheietura - ia niste top speeds si emite niste verdicte : vai Yamaha e praf.E penibil,nu mai judecati asa.Daca o moto are best top speed nu inseamna ca e cea mai puternica,asta doar copiii din fata blocului spun.

- depinde enorm despre cum ies din ultimul viraj - una e sa iesi cu 130 alta e sa iesi cu 150 deci iar revenim la acceleratie si grip (acolo as spune ca Yamaha are lacune) - viteza de iesire de pe ultimul viraj cat si acceleratia cred ca reflecta mult top speedul

- downforce daca e mai mare,iarasi - top speed'ul va avea de suferit - dar asta nu inseamna ca Yamaha are un deficit de putere

- gearing?Daca pinioanele sunt diferite,comparatia top speeds s-a dus draq

Ok,daca Q se plange ca nu are forta,asta e altceva.Dar cand ei se plang ca au wheelspin in vitezele superioare,cred ca problema e alta,nu horsepower.

 

In ultimele 2 ture batzaia foarte nasol motoreta lui Enea.Gumele duse.Dar intradevar nu parea sa-l deranjeze.

Acum 12 ore, frigider a spus:

Eu zic că nu e chiar praf.

Uitat te de când se chinuie Aprilia.

Eu zic ca sunt fara directie.Am mai zis de ce - cand imiti la indigo (in afara de cadru ca nu stii si motor ca nu cunosti) alta motoreta (Honda) neavand de fapt habar de directia lor,nu ai cum sa dai inainte.Dar nu mai reiau discutiile despre ktm,subiectul efectiv nu ma intereseaza.Le doresc succes sa vina Binder si Oli sa se bata cu grangurii - la mai mare.Si la cati bani baga,la naiba - ar fi cazul sa aiba niste rezultate.

 

Aprilia nu se chinuie deloc.Aprilia pana acum cativa ani avea 2 mecanici de uzina si 1 inginer per pilot - era gol la ei in boxa sa fim seriosi.Baga 3 lei si scotea 3 puncte.Ce-am avut si ce-am pierdut...

Acum de vreo 2 ani e alta miscarea.Si incep usor usor sa se vada niste rezultate.Insa aprilia spre deosebire de kktm,chiar stie ce sa faca cu motoreta aia,au ceva in cap au niste idei de dezvoltare samd,ei nu aveau bani nimic de aia nu aveau rezultate.

E o mare diferenta intre filozofiile celor 2.

 

Acum 9 ore, frigider a spus:

La KTM ultimul an a fost primul pilot,loc 5 in campionat.

Deci a fost pilot 1.

Deci ești hater, dar cui ii pasa?

Recunosc că mă deranjează putin că nu recunoști dar pot sa trec peste.

Ieeei.La kktm de unde a fugit Zarco cu forta a venit Pol pe post de prim pilot.

Pai nu venea nimeni atunci la kktm,toti pilotii fugeau de ei pt ca le era frica sa nu-si ingroape cariera.

Si pe partea cealalta,pe Pol nu l-ar fi luat nimeni la alte echipe de uzina mai ales pt postul de pilot 1.

Asta nu e un argument in favoarea a ce zici tu - Pol a fost este si va fi privit nu de catre noi ci de catre uzine in general drept un bun pilot nr.2.Eu nu stiu despre ce vorbim aici - omul e de 500 de ani in gp - nu e un geniu neinteles nu e un luceafar in sferele sale - daca era ceva acolo a avut n ani la dispozitie (stiu stiu satelit,dar lasa ca altii pe sateliti tech3 samd au rupt norma ,nu e o scuza),Pol atata poate.E baiat bun e muncitor e rapid cat de cat dar atat.Nr.2.

A afirma un fact nu il consider hatereala.

Tu poti sa crezi ca va fi urmatorul campion,dar asta nu inseamna ca afirmatia ta are vreo legatura cu realitatea.

Mi se pare dincolo de sf ca un pilot care e din 2006 in mondial si din 2014 in gp unde n-a facut nimic,sa sustinem ca se va bate cu MM samd.Dar meh - fanboys...de aia nu imi place sa vb cu fanboys.

 

De fapt nici nu cred ca e fanboism Pol aici,cred ca de fapt e un hate cu manta spre MM - "il bate Pol de il usuca anul asta" iar eu sunt hater daca nu sunt de acord cu asa ceva.Ok....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Method a spus:

Nu mi se pare importanta viteza de varf atata timp cat timpul pe tur e bun,pastrand proportile desigur,pt ca deja 20kmh+...

- depinde enorm despre cum ies din ultimul viraj - una e sa iesi cu 130 alta e sa iesi cu 150 deci iar revenim la acceleratie si grip (acolo as spune ca Yamaha are lacune) - viteza de iesire de pe ultimul viraj cat si acceleratia cred ca reflecta mult top speedul

- downforce daca e mai mare,iarasi - top speed'ul va avea de suferit - dar asta nu inseamna ca Yamaha are un deficit de putere

- gearing?Daca pinioanele sunt diferite,comparatia top speeds s-a dus draq

Ok,daca Q se plange ca nu are forta,asta e altceva.Dar cand ei se plang ca au wheelspin in vitezele superioare,cred ca problema e alta,nu horsepower.

 

 

Aprilia nu se chinuie deloc.Aprilia pana acum cativa ani avea 2 mecanici de uzina si 1 inginer per pilot - era gol la ei in boxa sa fim seriosi.Baga 3 lei si scotea 3 puncte.Ce-am avut si ce-am pierdut...

Acum de vreo 2 ani e alta miscarea.Si incep usor usor sa se vada niste rezultate.Insa aprilia spre deosebire de kktm,chiar stie ce sa faca cu motoreta aia,au ceva in cap au niste idei de dezvoltare samd,ei nu aveau bani nimic de aia nu aveau rezultate.

E o mare diferenta intre filozofiile celor 2.

 

In ultimii ani top speed-ul a devenit important. Era important si in 2007, cand Stoner anula pe linia tot ce agonisea Rossi pe sectoarele virajate, dar acum, cand toate motocicletele au devenit foarte echilibrate, puterea motorului (care se materializeaza in top speed si acceleratie) face diferenta. Cum spunea si MM acum vreo 2-3 ani... ai putere, ai top speed, ai acceleratie, poti face timpul pe tur in mai multe feluri, fara sa risti totul pe franare. In cursa de duminica, Q a simtit in mod dureros lipsa de top speed...Mir a trecut de el ca trenul prin gara (cu un Suzuki) si a pierdut inca un loc, la Zarco, pe ultimii metri, din acelasi motiv. Q nu bazaie degeaba dupa mai multa putere si cred ca el, din saua motocicletei are o perspectiva mai adecvata asupra problemelor cu care se confrunta, decat o avem noi din fata calculatorului. Dovi spune si el ca mobra nu poate fi pilotata decat intr-un singur fel, franari cat mai adanci si cat mai multa viteza pe  viraj, altfel nu se poate face timpul pe tur. De ce? Pentru ca doar in acest fel pot fi compensate celelalte lipsuri. Asta nu inseamna ca nu au ei si o problema de distributie a maselor, cum sugerezi, dar lipsa de putere la M1 este cronica. Suzuki se pare ca a gasit solutia, in timp ce Yamaha bate pasul pe loc.

 

Pana acum 2 ani, Aprilia concura cu o motoreta pusa la dispozitia unei echipe de client, in care nu se investea aproape nimic. Putem spune ca Aprilia s-a implicat cu adevarat in campionat odata cu aducerea noului prototip. Si uite ca deja au rezultate. Dar Aprilia are pedigree si know how. Lor le trebuie bani. KTM nu are nimic din toate astea, ei sunt in faza de learning prin incercare si eroare. Ca maimutele. Ei nu stiu de ce castiga si de aceea nu pot replica rezultatele. Podiumul de duminica va fi urmat (cel mai probabil) de multe curse mediocre. KTM compeseaza cat de cat, prin faptul ca au piloti buni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, xt600 a spus:

 Aprilia are pedigree si know how. Lor le trebuie bani. KTM nu are nimic din toate astea, ei sunt in faza de learning prin incercare si eroare. Ca maimutele. Ei nu stiu de ce castiga si de aceea nu pot replica rezultatele. Podiumul de duminica va fi urmat (cel mai probabil) de multe curse mediocre. KTM compeseaza cat de cat, prin faptul ca au piloti buni. 

KTM are însă bani, bani care pot cumpăra ceea ce le lipsește. 

Yamaha o putea face timp pe tur, dar în dueluri lipsa vitezei maxime îi penalizează prea mult. Bănuiesc că motoarele sunt "înghețate", sau..? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

KTM are însă bani, bani care pot cumpăra ceea ce le lipsește. 

Yamaha o putea face timp pe tur, dar în dueluri lipsa vitezei maxime îi penalizează prea mult. Bănuiesc că motoarele sunt "înghețate", sau..? 

Au bani, insa nu pot cumpara, pentru ca proiectul lor nu este prea ofertant. Nici pentru piloti, nici pentru personalul tehic. Cel mai bun exemplu, inginerul lor de date a fost 'furat' de Honda. Raul Fernandez ar pleca si maine. Cred ca si Oliveira...

 

Anul asta au avut liber la devoltarea motoarelor, insa Yamaha nu si-a batut capul prea mult. Abia au adus o aerodinamica noua, dupa trei ani... La ei merge si asa...

 

Si o analiza a cursei din Qatar, referitoare la Honda si KTM: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/why-honda-and-ktm-are-back-motogp-qatar-analysis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Au bani, insa nu pot cumpara, pentru ca proiectul lor nu este prea ofertant. Nici pentru piloti, nici pentru personalul tehic. Cel mai bun exemplu, inginerul lor de date a fost 'furat' de Honda. Raul Fernandez ar pleca si maine. Cred ca si Oliveira...

 

Anul asta au avut liber la devoltarea motoarelor, insa Yamaha nu si-a batut capul prea mult. Abia au adus o aerodinamica noua, dupa trei ani... La ei merge si asa...

 

Si o analiza a cursei din Qatar, referitoare la Honda si KTM: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/why-honda-and-ktm-are-back-motogp-qatar-analysis

Depinde, sunt destui care s-ar duce după bani chiar și la un proiect neofertant, mai există și ambițioși să facă din rahat bici. 

Ref la motor ideea era dacă Yamaha ar mai putea schimba acum ceva, sau e condamnată să se chinuie tot sezonul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Nu mi se pare importanta viteza de varf atata timp cat timpul pe tur e bun,pastrand proportile desigur,pt ca deja 20kmh+...

 

Dimpotriva, timpul sec pe tur nu inseamna foarte mult in managementul cursei. Au zis-o piloti de la alte echipe, ca e usor sa tii o Yamaha in spate pe circuit, e suficient sa inchizi trasa si sa nu-i lasi sa foloseasca viteza lor pe viraj, Iar la iesire, trebuie printre altele, ponei. Multi. O Yamaha "franata" pe viraj de pilotul din fata, va iesi si mai prost pe linia dreapta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, ENEOS a spus:

 

Ref la motor ideea era dacă Yamaha ar mai putea schimba acum ceva, sau e condamnată să se chinuie tot sezonul. 

Pe parte de motor nu. Motoarele au fost alocate, sigilate,etc. Pot sa mai lucreze pe partea de sasiu, evacuari, suspensii, etc si au dreptul la doua fairing-uri aero pe an.

Acum 3 minute, TETEA. a spus:

 

Dimpotriva, timpul sec pe tur nu inseamna foarte mult in managementul cursei. Au zis-o piloti de la alte echipe, ca e usor sa tii o Yamaha in spate pe circuit, e suficient sa inchizi trasa si sa nu-i lasi sa foloseasca viteza lor pe viraj, Iar la iesire, trebuie printre altele, ponei. Multi. O Yamaha "franata" pe viraj de pilotul din fata, va iesi si mai prost pe linia dreapta.

 

:goodposting:Foarte adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, xt600 a spus:

In ultimii ani top speed-ul a devenit important. Era important si in 2007, cand Stoner anula pe linia tot ce agonisea Rossi pe sectoarele virajate, dar acum, cand toate motocicletele au devenit foarte echilibrate, puterea motorului (care se materializeaza in top speed si acceleratie) face diferenta. Cum spunea si MM acum vreo 2-3 ani... ai putere, ai top speed, ai acceleratie, poti face timpul pe tur in mai multe feluri, fara sa risti totul pe franare. In cursa de duminica, Q a simtit in mod dureros lipsa de top speed...Mir a trecut de el ca trenul prin gara (cu un Suzuki) si a pierdut inca un loc, la Zarco, pe ultimii metri, din acelasi motiv. Q nu bazaie degeaba dupa mai multa putere si cred ca el, din saua motocicletei are o perspectiva mai adecvata asupra problemelor cu care se confrunta, decat o avem noi din fata calculatorului. Dovi spune si el ca mobra nu poate fi pilotata decat intr-un singur fel, franari cat mai adanci si cat mai multa viteza pe  viraj, altfel nu se poate face timpul pe tur. De ce? Pentru ca doar in acest fel pot fi compensate celelalte lipsuri. Asta nu inseamna ca nu au ei si o problema de distributie a maselor, cum sugerezi, dar lipsa de putere la M1 este cronica. Suzuki se pare ca a gasit solutia, in timp ce Yamaha bate pasul pe loc.

Repet - ca vad ca nu se intelege.Top speed nu mi se pare important asa cum e privit aici - ca o statistica pe o foaie din care tragem noi niste concluzii.

 

Cred ca mult mai importanta e iesirea din viraj cat si accel dupa iesirea din acel ultim viraj.Cred ca acolo are probleme Yamaha - de fapt i-am si auzit plangandu-se de asta.

Nu am auzit sa se planga de putere - nu am auzit eu,nu contest,poate n-am fost atent - daca intradevar Q se plange de power nu mai zic nimic,insa el se plangea ca are slide anii trecuti.Chiar si pe 4 si 5.Aceea nu e lipsa de putere ci lipsa de grip.

 

Ok - intradevar lipsa de grip pe iesire cat si pe accel vor da in mod clar un top speed inferior unui Ducati.Dar asta nu inseamna ca Yamaha nu are putere.Insa da - inseamna ca are un dezavantaj fata de V4's pe linia dreapta.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Pana acum 2 ani, Aprilia concura cu o motoreta pusa la dispozitia unei echipe de client, in care nu se investea aproape nimic. Putem spune ca Aprilia s-a implicat cu adevarat in campionat odata cu aducerea noului prototip. Si uite ca deja au rezultate. Dar Aprilia are pedigree si know how. Lor le trebuie bani. KTM nu are nimic din toate astea, ei sunt in faza de learning prin incercare si eroare. Ca maimutele. Ei nu stiu de ce castiga si de aceea nu pot replica rezultatele. Podiumul de duminica va fi urmat (cel mai probabil) de multe curse mediocre. KTM compeseaza cat de cat, prin faptul ca au piloti buni. 

:agree:

  

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Au bani, insa nu pot cumpara, pentru ca proiectul lor nu este prea ofertant. Nici pentru piloti, nici pentru personalul tehic. Cel mai bun exemplu, inginerul lor de date a fost 'furat' de Honda. Raul Fernandez ar pleca si maine. Cred ca si Oliveira...Exac

Exact.

Acum 2 ore, TETEA. a spus:

Dimpotriva, timpul sec pe tur nu inseamna foarte mult in managementul cursei. Au zis-o piloti de la alte echipe, ca e usor sa tii o Yamaha in spate pe circuit, e suficient sa inchizi trasa si sa nu-i lasi sa foloseasca viteza lor pe viraj, Iar la iesire, trebuie printre altele, ponei. Multi. O Yamaha "franata" pe viraj de pilotul din fata, va iesi si mai prost pe linia dreapta.

Vorbim de chestii diferite.Una sunt depasirile alta e performanta pura.Iar ca performanta pura timpul pe tur e TOTUL.

Ok,odata ce esti in fata ei,probabil dupa cum zicea Pol anul trecut o Yamaha e f usor de "taiat".Dar cand are constant timpi pe tur mai buni nu prea ai cum sa o ajungi nu?Regula Lorenzo - "nu poti sa ma ataci daca nu ma prinzi".

Insa se pare ca la timpul pe tur e cam problema acum...Dar sa nu ne pripim insa,vorba colegului e prima cursa nu putem trage mari concluzii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Nu mi se pare importanta viteza de varf atata timp cat timpul pe tur e bun,

 

Acum 5 minute, Method a spus:

Insa se pare ca la timpul pe tur e cam problema acum...

 

 

Adica Yamaha n-are nici viteza de varf si nici timp pe tur, dar nu e praf...      Ai dreptate.

 

 

Acum 6 minute, Method a spus:

Dar sa nu ne pripim insa,vorba colegului e prima cursa nu putem trage mari concluzii.

 

De acord aici.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw,atitudinea lui Q pt mine e...jos palaria :

"Knowing that last year [Yamaha] won both races, and now we finish basically behind, quite far back, of course I'm worried,.We made a fourth row start, going through Qualifying 1, so I would say I cannot be super confident [for the season ahead].

"But as I always say, I'm not an engineer. My job is to be 100% prepared and focussed for every race and I give my 100% in every condition, whether I'm fighting for victory, P5, P9, P15.

"I will give my best whatever the position."

Asta e o atitudine corecta de pilot profi de uzina...si nu de primadona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, TETEA. a spus:

Adica Yamaha n-are nici viteza de varf si nici timp pe tur, dar nu e praf...      Ai dreptate.

Iarasi judeci la repezeala din incheietura.

Nu,nu are ncii una nici alta,dar asta nu inseamna ca motoreta e praf.

Repet dupa cum am mai zis de n ori - aici nu e F1,cei din motogp sunt mai "romantici",nu sunt ca aia din F1,pana gimbesc ei setarile le iau vreo 2 curse,fac tot felul de chestii din astea si nu exploateaza motoreta la maxim.Repet - hai sa nu ne pripim sa dam un verdict gen "Yamaha e de calcat",cum a mai fost dat REPET si in alti ani si s-a dovedit total gresit.

 

Poftim - chiar acum am citit faptul ca iar au gresit presiunea pe fata.Deci...

"The team calculate, let's say, that when you are in the slipstream the tyres will go up from these numbers. But from the second lap, we were already much higher than expected until Pecco and Martin crashed in front of me.

"I was still not really in the slipstream. I think I was close to one-second behind, but my front tyre was a disaster, not the tyre itself but the pressure was too high and we need to understand why."

Dupa cum am spus - astia din motogp - chiar si la echipele de uzina - fac niste greseli care in F1 de ex nu s-ar intampla.Dar e ok asa,trebuie luate ca atare nu e nici acelasi buget si nici aceeiasi tehnologizare,intradevar cateodata iata ca piloti buni sunt privati de a fighting chance dar pe partea cealalta nu cred ca vrea nimeni sa fie motogp'ul ca F1 - adica precizie tehnologie profesionalism si atat.Vrem spectacol si teams screwing up tot felul de setari si consecintele ce reies din greselile lor sunt o parte a spectacolului dupa parerea mea.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Method a spus:

hai sa nu ne pripim sa dam un verdict gen "Yamaha e de calcat",

Cu asta am fost deja de acord.

 

Acum 36 minute, Method a spus:

Nu,nu are ncii una nici alta,dar asta nu inseamna ca motoreta e praf.

Asta eu esuez in a intelege din explicatiile tale. De fapt nici nu ai explicat, doar ai raspuns...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ENEOS said:

KTM are însă bani, bani care pot cumpăra ceea ce le lipsește. 

 

Nu sunt suficienți banii. Vezi HRC.

 

28 minutes ago, Method said:

Asta e o atitudine corecta de pilot profi de uzina...si nu de primadona.

 

Just.

 

3 hours ago, ioio_viola said:

parca la jumatatea anului mai pot aduce ceva update-uri. dar nu-s sigur daca si la motor.

 

Din câte știu motoarele sunt înghețate în timpul sezonului pentru echipele fără concesii (i.e. toată lumea în afară de Aprilia)...

 

3 hours ago, ENEOS said:

Ref la motor ideea era dacă Yamaha ar mai putea schimba acum ceva, sau e condamnată să se chinuie tot sezonul. 

 

...deci da, se vor chinui pe toate circuitele unde puterea este importantă. Dar sigur vor recupera pe altele. Poate chiar etapa viitoare, în Indonezia. Faptul că V-urile au ampatament mai lung acum sigur le va penaliza pe circuite mai înghesuite și virajate, unde agilitatea primează.

 

Alarmant pentru ei este faptul că pilotul lor principal a terminat cursa de anul ăsta din Qatar cu un timp cvasi-identic cu cel de anul trecut (a fost doar cu 2 zecimi mai rapid). Ceilalți au progresat substanțial: Ducati au fost cu 12 secunde mai rapizi față de 2021, Suzuki cu 8s, KTM și Honda cu 15s, iar Aprilia cu 14s.

 

3 hours ago, xt600 said:

 

Articol bun din partea lui Oxley, ca de obicei. Ochiul meu de privitor neavizat nu este însă atât de optimist legat de KTM. Au progresat, dar rezultatul din Qatar este în primul rând datorat lui Binder. Celelalte KTM-uri au fost pe nicăieri (chiar dacă, într-adevăr, Tech3 are doi piloți începători). Oliveira este un pilot bun și a fost anonim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Alarmant pentru ei este faptul că pilotul lor principal a terminat cursa de anul ăsta din Qatar cu un timp cvasi-identic cu cel de anul trecut (a fost doar cu 2 zecimi mai rapid). Ceilalți au progresat substanțial: Ducati au fost cu 12 secunde mai rapizi față de 2021, Suzuki cu 8s, KTM și Honda cu 15s, iar Aprilia cu 14s.

Asta chiar doare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Method a spus:

Repet - ca vad ca nu se intelege.Top speed nu mi se pare important asa cum e privit aici - ca o statistica pe o foaie din care tragem noi niste concluzii.

 

Nu am auzit sa se planga de putere - nu am auzit eu,nu contest,poate n-am fost atent - daca intradevar Q se plange de power nu mai zic nimic.....

 

Ok,odata ce esti in fata ei,probabil dupa cum zicea Pol anul trecut o Yamaha e f usor de "taiat".Dar cand are constant timpi pe tur mai buni nu prea ai cum sa o ajungi nu?Regula Lorenzo - "nu poti sa ma ataci daca nu ma prinzi".

 

Dar sa nu ne pripim

 

 

Explica-i asta lui Q, dupa cursa de duminica,cand a fost ridiculizat de un Suzuki pe linia dreapta si umilit de compatriot, care i-a furat un loc (si puncte) pe ultimii metri. Ce bun ar mai fi fost un km/h in plus...

 

Ma surprinde ca nu stii cat s-a lamentat Q referitor la lipsa de putere, incepand cu sfarsitul sezoului 2021 si tot interseyonul 2021-2022.  Omul a afirmat-o mai mult sau mai putin explicit, a sugerat chiar ca semnarea contractului este conditionata de  devoltarea unei motociclete performante, care sa aiba mai multa putere. Aici unul dintre multele articole pe tema asta: https://www.visordown.com/news/racing/motogp/fabio-quartararos-plea-more-power-yamaha-motogp-goes-unfulfilled

 

Intr-o lume ideala, este cum  spui dar in viata reala, cand ai in fata un pilot mai lent sau care merge defensiv, s-a dus dreak timpul pe tur si toata cursa... Ce spui tu,este valabil cand esti in pole si iei un start perfect. Ti se pare ca Q este un as al startului? DE asta este diferenta ca de la cer la pamant intre cursa si quali..

 

Nu ne pripim... campionatul este lung, dar cand faci o cursa atat de slaba, pe un circuit favorabil, ne da de gandit. Ok.. el a avut probleme cu presiunea in pneu, dar Morbi??? Repet, este vorba de un circuit pe care Yamaha nu are scuse..

 

 

 

@Method sau aici... https://www.gpone.com/en/2022/02/06/motogp/quartararo-not-happy-about-fact-that-yamaha-has-not-improved-as-much-as-expected?related=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

Nu mi se pare importanta viteza de varf atata timp cat timpul pe tur e bun,pastrand proportile desigur,pt ca deja 20kmh+...

Toata lumea o judeca asa din incheietura - ia niste top speeds si emite niste verdicte : vai Yamaha e praf.E penibil,nu mai judecati asa.

e ridicol sa fii depasit de oricine pe linia dreapta doar pt ca ala e mai rapid, din incheietura.

e frustrant pentru pilot ca trebuie sa compenseze riscand mai mult in alte locuri.

 

Acum 45 minute, xt600 a spus:

Explica-i asta lui Q, dupa cursa de duminica,cand a fost ridiculizat de un Suzuki pe linia dreapta si umilit de compatriot, care i-a furat un loc (si puncte) pe ultimii metri. Ce bun ar mai fi fost un km/h in plus...

vorbesti cu morile de vant :) 

n-auzi ca nu conteaza?

doar pt pustii de 10 ani de la bloc conteaza "care baga mai mult", pentru cei intr-o competitie de prototipuri nu conteaza asa mult.

 

suzuki anu trecut de o lua razna mir ca n-avea viteza? 

asta a cerut si asta i-au dat si parca conteaza.

 

dar utia de asta, nu conteaza. 

Acum 47 minute, xt600 a spus:

Nu ne pripim... campionatul este lung, dar cand faci o cursa atat de slaba, pe un circuit favorabil, ne da de gandit.

da, mai ales vazand de a zis colegu ca yama a terminat aproape de timpul de anu trecut si altii au progresat 12 secunde ?

 

ai ghicit! 

nu conteaza :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nu zic ca nu e asa

Zic doar sa nu ne pripim (IARASI) sa dam (IARASI) Yamaha drept moarta si ingropata.

Ca asa ati facut TOTI pana a venit Q.Brusc dupa ce a venit Q era buna Yamaha....a draq treaba chiar uitam tot de la mana pana la gura?

1 oră în urmă, TETEA. a spus:

Asta eu esuez in a intelege din explicatiile tale. De fapt nici nu ai explicat, doar ai raspuns...

Am zis cu subiect si predicat faptul ca este o posiblitate foarte mare ca performantele Yamaha sa fie "umbrite" de niste setari deficitare.

Cam la fel ca si cum au fost cele ale factory Ducatis btw.

si dupa aia am dat si citat din Q care zicea ca iarasi a fost nenorocire cu presiunea in gume (remember anul trecut parca cand au facut pe la Missano aceiasi greseala si a terminat pe 14?parca) Ring a bell?

E Yamaha proasta ca gresesc ei setupul si presiunea in gume?

 

Eu nu stiu cum sa explic mai bine de atat,imi pare rau...

 

Vedeti ca si Ducati au umplut-o de sange.Dar nu zice nimeni ca Ducati e praf.Sunt balbe inerente de inceput de sezon.Stati usor.

Ok ok daca dupa 3 curse iese tot pe 5-6 incolo are o problema....dar pana atunci...

 

(Ceea ce e cel mai nasol e ca circuitele care urmeaza nu prea par a fi pe placul Yamaha : Mandalika pare stop-n-go,Argentina....Marquez,Cota Marquez...pe Algarve le mai vine si lor apa la moara ca ala e "pa flow").Oh,well..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 1. Grand Prix of Qatar 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...