Sari la conținut

Grupul posesorilor de Moto Guzzi V7


stopBeingSad77
 Share

Postări Recomandate

As vrea sa vin cu un update dupa aproape 700 de km facuti de la ultimul service, nu am mai avut probleme, alta explicatie nu am decat ca service-ul a pus prea mult ulei. @GoodKatdaca o sa ai si tu probleme sa nu te sperii, uleiul la mine e mai jos de linia de sus daca te uiti la gemulet cam acolo ar trebui sa fie nivelul daca e pana la dunga de sus sau un pic peste o sa-ti scuipe ulei cum mergi 20km+ in ziua aia. Da, nu are joja, e doar gemuletul. Vezi cand verifici sa fie dreapta motoreta, o pui tu rezemata de ceva. Am deja 3200 km in bord:bounce: :cheers:. GAZ NON STOP ! Tot trebuie sa trec pe la Bucuresti sa imi reseteze si mie martoru de service in bord.

Editat de stopBeingSad77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 02.05.2022 la 9:23, GoodKat a spus:

 

Multumesc, hombre! Chiar totul este la locul lui, cel putin la prima vedere. Am dat comanda de o husa de la Oxford, trebuia sa ajunga Sambata, nici acum nu a ajuns.

Nu o tii in garaj? Va sta afara sub husa? :( ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un V7 Stone, primit pe 19 aprilie. Am până acum 1200 km și aș vrea să vă întreb dacă la pornirea la rece, turația motorului este constantă la voi. La mine urcă și coboară între 1000 și 2000 RPM până se încălzește. Le-am zis celor de la service când am fost la revizia de 1000 km și mi-au zis că toate fac așa. Trebuie să menționez că am evacuări Mistral. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@FM MotoE normal sa oscileze, nu-ti fa griji, in caz ca se intampla pe viitor alte lucruri:

 

- la inceput daca nu o lasi sa se incalzeasca un pic nu o sa-ti intre in vieta 1 nici moarta; (dupa rodaj ai sa observi ca fenomenul asta se intampla din ce in ce mai rar pana cand nu se mai intampla deloc)

- da e normal sa nu prea gasesti neutrul, si eu il gasesc greu, asa e cutia de la moto guzzi, am observat ca daca e incinsa bine metalu il gasesti mai usor, mai e un trick la clutch e gen o pozitie acolo unde tre sa-l pui ca sa-l gasesti 100% (nu cu ambreajul tras la maxim, ai sa vezi tu, e caterinca).

- da e normal sa-i dai drumu si sa porneasca mai greu si apoi sa moara sau sa nu porneasca din prima. (e din cauza la tot sistemul evap, ca baietii sa faca bicicleta asta euro 5 certificata a cam strangulat motoru si e foarte popular modu asta de evap cann removal, cauta pe net cel putin asta am inteles eu, plus recomanda lumea un ecu upgrade ca sa nu mai ai astfel de probleme de fueling si cold starts).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar a inceput sa curga ulei. Am vorbit cu cei de la the bike hub si mi-au zis ca sambata sau duminica vine rampa si mi-o ia si mi-o duce la Bucuresti la service-ul de la the bike hub. Dupa asta, dupa o saptamana ori ma duc eu sa o iau fizic ori mi-o trimite cu rampa inapoi. Sa vad cum fac cu timpul. Am fost si eu si ei foarte calm la telefon. E super aiurea. Teoria e ca aici image.thumb.png.ee36bc2d393cde113f27951a49146623.png pe unde imi curge mie ulei e de la image.thumb.png.6bb2011a254f1babb78c0e38984cd216.png o gura de aerisire care trebuie astupat, acuma tot uleiul (care cica e in exces) care ar trebui sa se dreneze in motor inapoi iese pe acolo si imi trebuie un capac cu clema ca la nr 15,16 cum imi lipseste din pacate.image.png.e2db2461d40bd59d636517c587c36119.pngCam asa arata. Am verificat motoru cu motoru de mai sus si am crezut initial ca nu e normal ca in zona suruburilor sa nu am lac dar si colegul are la fel. Singurele lucruri care ar fi de rezolvat e sa imi puna piesele astea lipsa, sa imi curete si sa reverifice nivelul cat si cablurile din spate unde se conecteaza camera cu filtru de aer, inlocuit niste suruburi capsate aiurea. Probabil cei de la service au folosit surubelnite necorespunzatoare si de asta am eu asa blegite aiurea suruburile. Nu e mare lucru on paper dar e deranjat + ca am intlees ca pe furtunasu ala nu ar trebui sa intre praf, mizerie, aer. O explicatie logica ce mi-a dat un baiat de pe guzzitech image.thumb.png.0baaaeae181caa9d4b25bdba41ceb398.pngAm sa atasez aici un print cu ea poate e de folos pentru altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca lucrurile merg din ce in ce mai rau. Cu cat motocicleta va sta mai mult in service-uri, cu atat va fi mai degradata. Sunt 99% sanse sa ti-o strice mai rau, sa fie ciobani... etc...

Faptul ca avea o picatura de ulei nu insemna nimic grav... mai bine comandai ce piese credeai ca trebuie si le montai singur...

Vad ca deja mentionezi suruburi mutilate.... mi-e si frica sa ma gandesc cum au reparat cardanul...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare aia cu "Moto Guzzi is a boutique brand".
Fapt ce explica situatia trista in care te afli atunci cand vrei sa ai parte de un service decent, mai ales in Romania.
Sper sa-ti rezolvi problemele.
P.S. Nu strica sa semnalezi problema cu suruburile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul e să nu se transforme în botic brand... 

TOATE problemele, inclusiv deteriorarea șuruburilor, trebuiesc semnalate ÎN SCRIS! Pe fișa de întrare în service, mail, orice altă cale. Nu-ți doresc, dar dacă se vor complica lucrurile (Murphy zice că tot ce începe prost se termină dezastruos) ajută mult să ai "la dosar" absolut toate problemele apărute sau create de doreii reprezentanți. 

Mă voi abține să comentez referitor la Moto Hub București, dar sunt nițel sceptic... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/11/2022 at 11:16 PM, Papa_Bear said:

Faptul ca avea o picatura de ulei nu insemna nimic grav... mai bine comandai ce piese credeai ca trebuie si le montai singur...

De ar fi fost o picatura, dar ca si nivel mai am jumate in motor, daca ma uit pe gemulet am aproximativ fix intre dunga de jos si dunga de sus.

 

On 5/12/2022 at 7:54 AM, pierrotlefou said:

Sper sa-ti rezolvi problemele.

Si eu sper.

 

On 5/12/2022 at 7:54 AM, pierrotlefou said:

P.S. Nu strica sa semnalezi problema cu suruburile...

Am vorbit cu dealer-ul si cu cei de la service am sa si trimit poze exact unde ar trebui schimbate aceste suruburi.

 

On 5/11/2022 at 11:16 PM, Papa_Bear said:

mi-e si frica sa ma gandesc cum au reparat cardanul...

Si mie, dar ce pot sa fac eu ? Da, as putea sa imi cumpar eu simering, pasta si ce trebuie pentru cardan si sa verific/efectuez eu reparatia + inlocuirea suruburilor, etc dar mie cam frica sa umblu la ea fara cineva sa ma supravegheze. De asta am garantie, acuma eu sper ca o sa se rezolve si cand o iesi din garantie poate o sa incerc sa ma bag si eu sa fac dar mi se pare prea devreme avand in vedere ca am motocicleta doar de cateva luni. Vreau doar sa ma bucur de ea, sa ma plimb. Atat sa am responsabilitati, sa ii fac presiunea in pneuri, sa o spal, sa-i pun gaz si reglaje de bun simt la ambreaj, throttler  si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, stopBeingSad77 a spus:

 

 

Si mie, dar ce pot sa fac eu ? Da, as putea sa imi cumpar eu simering, pasta si ce trebuie pentru cardan si sa verific/efectuez eu reparatia + inlocuirea suruburilor, etc dar mie cam frica sa umblu la ea fara cineva sa ma supravegheze. De asta am garantie, acuma eu sper ca o sa se rezolve si cand o iesi din garantie poate o sa incerc sa ma bag si eu sa fac dar mi se pare prea devreme avand in vedere ca am motocicleta doar de cateva luni. Vreau doar sa ma bucur de ea, sa ma plimb. Atat sa am responsabilitati, sa ii fac presiunea in pneuri, sa o spal, sa-i pun gaz si reglaje de bun simt la ambreaj, throttler  si atat.

 

Eu nu as mai lasa motocicleta la reparat. As sta pe toata durata interventiei cu ei, le-as spune care sunt dorintele, sugestiile si cerintele mele... Ai dat banu' - esti stapan. Este absolut normal sa vrei calitate... insa in 99% din cazuri, mecanicii lucreaza mai bine cand este clientul de fata...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, se pare că am încurcat hub-urile, my bad. 

In general nasoalele pleacă de la faptul că mai toți plătesc prost și atunci nu au parte decât de personal tip Dorel. Acum nu că pe bani mai mulți e obligatoriu să ai meseriași, în general cine are ceva neuroni nu stă angajat la un service pe salariul entry level de la lidl. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte cu o zi sa pun motoreta pe rampa am fost la benzinarie sa-i pun niste benzina si in trafic in viteza 1-a cand trageam ambreajul si ii dadeam usor drumu + un pic de gaz mi-a murit motoru si mi-a aparut pentru cateva secunde "Alarm - Oil Pressure" apoi cand am restartat din cheie motocicleta a pornit, am pus benzina si am pus-o inapoi in garaj. Acuma probabil e un senzor de la presiunea de ulei ce e destrans ori o fi din cauza ca mai am jumate din uleiul pus? Ea acuma motoreta e la Bucuresti in service. Urmeaza sa vorbesc cu ei telefonic luni,marti si o sa vedem ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă s-a oprit motorul bineînțeles că a scăzut la 0 presiunea uleiului, și de aceea a apărut mesajul. Perfect normal. 

Referitor la 1/2 din cantitatea de ulei (deși parcă ziceai că e la jumătatea ferestrei, deci între minim și maxim) ai grijă, consumul/pierderea de ulei e acoperită de garanție, dar defectele rezultate în urma funcționării cu ulei insuficient nu, utilizatorul având obligația să verifice nivelul! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu eram. Am băgat și eu o tură de Giurgiu ieri. 😀

Eu am până acum 1600 km. Îmi place mult motorul. Nu ma așteptam să fie atât de manevrabil. 

Nu îmi place ca scărițe frâna pe față uneori și sunetul de cuite de conservă făcut de suspensia față când merg pe piatră cubică. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Bucuresti (the bike hub) mi-au inlocuit surubul, piulitele, uleiul din motor, schimbat uleiul din cutia de viteza, constatat ca uleiul a fost schimbat neconform de cei de la Madras, pus motoreta pe diagnoza (nu au gasit nimic) cat si celelalte verificari de rutina. Motoreta a ajuns la mine inapoi pe rampa si am bagat in ea vreo 700 de km aproximativ, trage cu 10, 15% aparent mai bine, consuma ce-i drept un pic mai mult decat inainte, aproximativ cu 0.2-0.5l in medie dar totul pare sa fie in regula. Nivelul de ulei nu a scazut deloc iar eu is deocamdata multumit. Sper ca s-a terminat cosmarul. Pana una alta hai sa pun niste poze pe la munte cu ea.

 

image.thumb.png.68774c8425f05bd7b97f49cc164140c9.png

image.thumb.png.d7cb9485ece85f5e5286264b059e56b7.png

image.thumb.png.781d55bf658c8a3095bb424292b02231.png

image.thumb.png.508cb234ef35f342bf6520ebf4f0b4a0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, GoodKat a spus:


Salutare! Aaa, pai o punem de intrunire de Guzzisti! E clar! :D Habar nu am cum am ratat raspunsul tau. Da-mi un mesaj, facem un grup de Whatsapp si cu colegul @stopBeingSad77 si eventual cu cine mai vrea sa adere la grup, alti guzzisti daca mai cunoasteti.

Lasa ca iti zic eu de unde este acel zgomot de conserva, mi-a scos peri albi pana cand am vazut de unde este :crack:ai doua surse, ambele sunt normale.

1. Discul de frana flotant, made by Brembo - se aude destul de rar si doar la socuri mai violente.

Principalul vinovat:
2. Busonul de la rezervor...ieri mi-am dat seama de unde se auzea. Are un sistem de ventilatie in el si dupa ce l-ai blocat cu cheia, capacul de deasupra se invarte separat fata de corpul busonului. Eu o sa schimb busonul cu unul de la Monza, imi place mai mult stilul acela clasic de busoane.



Sa fie intr-un ceas bun! :D

Vreau si eu sa ader la grup. Nu am Guzzi deocamdata dar probabil voi avea. Am fost la un pas sa comand V7 III Special dar cei de la The Bike Hub mi-au spus ca nu mai aduc fiindca a aparut V7 850... La modelul nou, ceva parca nu "m-a atins".

 

Am 2 BMW-uri airhead care seamana cu Guzzi... dar au cilindrii mai lasati :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

 

@GoodKatȚi-am lăsat numărul de telefon pentru grup.

Vom vedea dacă mai face acel zgomot. Am montat o centură de rezervor care ține fix capacul. 

Am pus azi și suportul de telefon de la Quad Lock. 

 

IMG-20220523-WA0000.jpg

Editat de FM Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GoodKat a spus:

 

Te bagam si pe tine. Oricine este interesat, este bine-venit. 😁 Daca vrei, ne vedem live ca sa vezi modelul Special de aproape, daca vrei.

Multumesc. Chiar sunt curios sa vad motocicleta si mai ales sa o aud... Poate ne sincronizam intr-o dupa amiaza de weekend... merg si eu destul de des in zona Giurgiu... 

De asemenea mai stiu trasee interesante si in zona Comana... Hotarele... etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, FM Moto said:

Salut! 

 

@GoodKatȚi-am lăsat numărul de telefon pentru grup.

Vom vedea dacă mai face acel zgomot. Am montat o centură de rezervor care ține fix capacul. 

Am pus azi și suportul de telefon de la Quad Lock. 

 

IMG-20220523-WA0000.jpg

Pfai da ce frumusica e husa pe rezervor, sa o porti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, GoodKat said:

 

Cum ai prins suportul de ghidon?

 

 

L-am prins în stânga clemei care prinde ghidonul de furcă. Telefonul este puțin înclinat spre dreapta din cauză că nu este suficient loc drept acolo. O sa comand și pivotul acela cu care poți modifica unghiul. 

Editat de FM Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.05.2022 la 22:24, GoodKat a spus:

 

Am primit! Fac grupul si te bag! Cum ai prins suportul de ghidon?

 

Ar fi super! Pentru o plimbarica ceva poate la inceput de Iunie dupa ce ii fac prima revizie, sau poate pana atunci, dar nu prea lunga pentru ca nu vreau sa depasesc intervalul de revizie. 😁😁 Da-mi numarul pe privat, daca doresti, te bag in gupul de Guzzi.

Sustin grupul,desi is doar mare fan,nu si proprietar de Guzzi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat https://www.emag.ro/suport-telefon-pentru-bicicleta-spigen-gearlock-mf100-montaj-pe-ghidon-pozitionare-frontala-negru-8809613765540/pd/DZMQ5MMBM/ si isi face treaba foarte bine e basically quad lock doar ca e mai ieftin si sta la fel de bine + ca e compatibil cu toate case-urile de la quadlock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...