Sari la conținut

Ieșire în trafic școală moto


AliceS
 Share

Postări Recomandate

Salut! Oficial am terminat orele de poligon pentru A2 și urmează în curând orele de trafic. Nu am emoții de trafic sau de reacțiile pe care le-aș putea avea, ci mai mult de faptul că o să am instructorul in spate și nu o sa mai fiu in stare sa merg. 

Poate fi un avantaj și că instructorul nu este foarte mare but still și eu sunt foarte mică :))

Intrebarea mea e, este așa greu cum îmi imaginez o data ce se urca pe motor cu tine? Schimba atât de mult lucrurile? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, AliceS a spus:

Salut! Oficial am terminat orele de poligon pentru A2 și urmează în curând orele de trafic. Nu am emoții de trafic sau de reacțiile pe care le-aș putea avea, ci mai mult de faptul că o să am instructorul in spate și nu o sa mai fiu in stare sa merg. 

Poate fi un avantaj și că instructorul nu este foarte mare but still și eu sunt foarte mică :))

Intrebarea mea e, este așa greu cum îmi imaginez o data ce se urca pe motor cu tine? Schimba atât de mult lucrurile? 

Hello,

 

Da se modifică lucrurile dar mai mult pe loc sau la manevre de parcare. O dată pusă în mișcare nu se schimba radical lucrurile ( bun se modifică masa și vei simți). Partea buna este că instructorul stie sa fie pasager. 

 

Fără frica că se poate și nu se va întâmpla nimic! 

Spor 🤘

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, AliceS a spus:

Salut! Oficial am terminat orele de poligon pentru A2 și urmează în curând orele de trafic. Nu am emoții de trafic sau de reacțiile pe care le-aș putea avea, ci mai mult de faptul că o să am instructorul in spate și nu o sa mai fiu in stare sa merg. 

Poate fi un avantaj și că instructorul nu este foarte mare but still și eu sunt foarte mică :))

Intrebarea mea e, este așa greu cum îmi imaginez o data ce se urca pe motor cu tine? Schimba atât de mult lucrurile? 

In teorie, înainte sa faci orele de trafic trebuia sa faci câteva ședințe de poligon cu instructorul în spate, pentru a te obișnui cu mersul cu pasager... Ma rog, eu cand am făcut școala am făcut doar o singura ședința cu pasager si atat. După, am avut ieșirile in trafic, si mie imi era frica oarecum pt ca nu eram obișnuit încă cu pasager in spate, dar a fost ok. Având în vedere ca nu o sa mergi cu viteza mai mare de 40 km/h, nu o sa ai probleme, posibil doar la plecarea de pe loc, dar in rest e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Rares2005 a spus:

In teorie, înainte sa faci orele de trafic trebuia sa faci câteva ședințe de poligon cu instructorul în spate, pentru a te obișnui cu mersul cu pasager... Ma rog, eu cand am făcut școala am făcut doar o singura ședința cu pasager si atat. După, am avut ieșirile in trafic, si mie imi era frica oarecum pt ca nu eram obișnuit încă cu pasager in spate, dar a fost ok. Având în vedere ca nu o sa mergi cu viteza mai mare de 40 km/h, nu o sa ai probleme, posibil doar la plecarea de pe loc, dar in rest e ok

Mulțumesc mult :) la școala unde fac eu, o ședință se împarte în 2 ore. Inainte să ieși în trafic o ora stai in poligon și mergi și cu instructorul sau alt coleg de școală. Iar a doua ora din ședința asta ieși din poligon. Deci voi vedea înainte daca reușesc să merg cu el in spate sau cădem amândoi :))

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

Hello,

 

Da se modifică lucrurile dar mai mult pe loc sau la manevre de parcare. O dată pusă în mișcare nu se schimba radical lucrurile ( bun se modifică masa și vei simți). Partea buna este că instructorul stie sa fie pasager. 

 

Fără frica că se poate și nu se va întâmpla nimic! 

Spor 🤘

 

Hei! Apreciez mult. Chiar m-ai liniștit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, AliceS a spus:

Intrebarea mea e, este așa greu cum îmi imaginez o data ce se urca pe motor cu tine? Schimba atât de mult lucrurile? 

O sa inveti sa nu accelerezi prea tare ca sa nu pierzi pasagerul si sa nu franezi prea tare ca sa nu vina peste tine. Asta ainseamna ca o sa inveti sa prevezi un pic ce vrei sa faci si sa franezi usor din timp, diferit decat daca ai merge singura. Mai e grea plecarea de pe loc daca trebuie sa tii tu din picioare toata greutatea motocicletei + pasager, in rest e aproape acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructorul meu cred ca avea peste 120 kg, si eu mi-am facut probleme in legatura cu asta. Dar cum s-a spus deja, instructorii stiu sa fie pasageri si te ajuta in moduri pe care nu ai sa le simti la inceput (frana, viraje), pt ca nu o sa-ti zica neaparat tot ce fac ei in spate. Deci mergi fara grija, iar cand stii ca urmeaza sa opresti, tine privirea doar in fata (dar nu la roata) pana te-ai oprit de tot. Daca incerci sa te uiti stanga-dreapta dupa masini sau pietoni, e foarte posibil sa misti ghidonul intr-o parte, adica risc de aplecare/cadere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, AliceS said:

Intrebarea mea e, este așa greu cum îmi imaginez o data ce se urca pe motor cu tine? Schimba atât de mult lucrurile? 

Da. Se modifică centrul de greutate, masa totală și reacția motocicletei la comenzile /reflexele tale.

Adică alt timp la demaraj, alt spațiu la frânare, altă cursă a suspensiei față, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele au frînă, într-adevăr. Nu ar ajuta prea mult dacă e să se aleagă praful, dar instructorul are un pic de control.

Am văzut căteva la Ilioara, accidental, am fost să vizitez un prieten instructor acolo.

Partea bună este că sunt "gâtuite" ca să nu poată accelera prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știu că de când se dă proba cu pasager și elevii trebuiesc scoși în trafic dubla comandă (pt frâna spate) și comunicația sunt obligatorii. Am un prieten patron de școală și atunci a renunțat la categoria A și a rămas doar cu B, era mai mare daraua ca ocaua. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ieșire în trafic școală moto
Acum 2 ore, cinezicealae a spus:

Plm, eu am apucat examen pe hârtie la ilioara...

Mă gândeam că au instructorii măcar frână ceva 🤪

 

Da, noi asa am prins, cu comanda dubla pe frana, dar in ziua de azi atat elevul cat si instructorul poarta echipament, nu mai conteaza la ce viteza se tavalesc.🙃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, l.u.v a spus:

Dacă ți se întâmplă asta bagă mâna în gaz să urci pe o roată și să cadă ăla.

Nuuu. Dupa aia are fraierul o scuza sa o apuce de peste tot.

Sanki, "m-am speriat"

Acum 15 ore, l.u.v a spus:

Vezi că la fete există riscul să vă pipăie ăla pe fund

In ziua de azi, nici baietii nu mai sunt in siguranta :P 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.04.2022 la 14:35, AliceS a spus:

Mulțumesc mult :) la școala unde fac eu, o ședință se împarte în 2 ore. Inainte să ieși în trafic o ora stai in poligon și mergi și cu instructorul sau alt coleg de școală. Iar a doua ora din ședința asta ieși din poligon. Deci voi vedea înainte daca reușesc să merg cu el in spate sau cădem amândoi :))

Hei! Apreciez mult. Chiar m-ai liniștit. 

cu plăcere 

daca instructorul o sa vada ca nu te descurci o sa te oprească deci e ok:)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...