Sari la conținut

6. Gran Premio Red Bull de España 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 23 ore, frigider a spus:

admirabil ca omul asta face topicurile care pe mine ma ajuta mult cu orele sesiunilor dar totusi nu coboara aici cu noi in troaca discutiilor :grinbandit:

Pai vezi motto-ul din semnatura colegului.. ;) 

 

FP1  compromis pentru Q, in urma cazaturii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai avut mai demult o cazatura in genul.Bine ca e in FP1.

 

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Ar trebui să fie circuit pentru 4 în linie. Dar mă aștept să fie și Bastianini sus.

Nu neaparat.E circuit tehnic mic si twisty,de mana de pilot.

In mod normal n-ar trebui sa conteze puterea insa pentru asta anul trecu Ducati a fost la putere.

Depinde si de temp ambientala si cum afecteaza gumele/aderenta...naiba stie.

 

Vad ca Suzy merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Nu neaparat.E circuit tehnic mic si twisty,de mana de pilot.

In mod normal n-ar trebui sa conteze puterea insa pentru asta anul trecu Ducati a fost la putere.

E un circuit scurt, cu di tăti... virajele gen 1, 2, 6, 13, precedate si urmate de linii drepte scurte, favorizeaza motoretele cu acceleratie puternica, in timp ce restul + linia dreapata scurta, da o sansa si scuterelor Yamaha. Over all, un circuit care favorizeaza motocicletele mai flicable si mai bune pe viraj. In teorie, cele mai avantajate ar trebui sa fie motocicletele Suzuki, dar mai conteaza si mana pilotului... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, danypop a spus:

OO ce căzătură ciudată la Q, s-a cam lovit la OO🥵

cum ziceau englezii la "inside leg".

 

Acum 8 ore, danypop a spus:

MM iar bate recorduri. 2 căzături în mai puțin de 20 de secunde🤣

sau daca numaram in curbe: 2.

 

se uita sa nu incurce si era zona uda si aia a fost.

 

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Pedrosa l-a cules din tarana, dupa a doua cazatura? 

da.

macar a ajuns repede la standuri.

 

 

 

 

--------------------

 

cica toti producatorii au un om care filmeaza concurenta pe circuit si cu soft video pun ghost si moto lor si compara cum se abordeaza curbele , lean angle etc. un fel de analiza video in curbe sa intelegi unde altii stau bine si tu prost.

mereu m-am intrebat cu boxele: avem 3 clase. cu f multe echipe.
cum naiba incap toate la boxe?
sau se muta cu totul intre sesiuni?
gen vin echipele de la moto 3,
apoi pleaca moto 3 vin alea de la moto 2 etc.? suna a mare bataie de cap.

FP3 va fi critic, e temp mai mica la pista, 25 grade gen, cursa va fi pe 40 grade deci alunecos.

 

slabut MM , dar sa privim partea buna: nu a mai avut parte de vreun highside.

 

 

Peco incepe sa para ca revina, ar fi tare sa fie asa, simultan cu Q care SIGUR merge bine aici, sanse f mari sa castige.

M-as bucura sa mearga de acum inainte amandoi bine sa fie stransa treaba pana la capat.

 

Sa vedem Mir si Rins ce fac, si poate AE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

 


mereu m-am intrebat cu boxele: avem 3 clase. cu f multe echipe.
cum naiba incap toate la boxe?
sau se muta cu totul intre sesiuni?
gen vin echipele de la moto 3,
apoi pleaca moto 3 vin alea de la moto 2 etc.? suna a mare bataie de cap.
 ca revina, ar fi tare sa fie asa, simultan 

 

Nu, doar echipele de clasa mare au boxe pe linia de start/finish, poate si cateva de moto2 daca încap.

In rest echipele mici stau in niste barăci mai in spate care sunt amenajate pt asa ceva.

Nu, nu se mută tot weekendul in nici un caz.

Iti spun sigur de la Brno, poate circuitele cu o linie start-finish mai lungă au mai multe boxe in fața.

In unele cazuri echipele mici au niste corturi incropite chiar de ei langa camioanele lor in zona de staționare care este destul de mare la orice circuit.

In general pe linia boxelor cate apuca, restul prin spate si pilotii pleaca de acolo spre intrarea pe circuit si tot pe acolo se intorc.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, TETEA. a spus:

Cum naiba face mereu MM de ajunge sa alunece el in fata motocicletei?!

Pai e mai usor decat moto,cred ca de aia,nu?

E riscant ce face,pt ca majoritatea dau rapid drumul motoretei tocmai pt a nu se accidenta in eventualitatea in care aia incepe sa se rostogoleasca si sa ii loveasca.Adica asta cred ca e prima regula - ai cazut?Da-i drumul si incearca sa te departezi cat mai mult de moto.

Ee,el face invers,e mai coios.Inca se tine tampitul de ea (cu toate accidentarile suferite),ceea ce e f periculos,dar astfel protejeaza manetele si semighidoanele de la a se rupe si in acest mod poate reveni rapid inapoi pe circuit.

(Se) risca aiurea,as usual...

La a 2a cazatura am inteles ca a dat peste un "wet patch"...

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Pedrosa l-a cules din tarana, dupa a doua cazatura? 

Da.Funny.

Pe loc mi-a venit in cap urmarindu-i "cate accidentari fracturi etc au astia 2 impreuna? peste 30 cred..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Method a spus:

Pai e mai usor decat moto,cred ca de aia,nu?

 

Pe asta mai bine o tineai pentru tine...

 

Acum 41 minute, Method a spus:

Ee,el face invers,e mai coios

 

Nu, e doar ca un caine care nu stie sa lase bățul din gură la comandă, deşi jocul pe care îl joacă presupune sa dea drumul bățului ca să aibă după ce alerga din nou, când acesta este aruncat.

Nu protejezi nicio maneta sau semighidon cu mana pe cand aluneci pe asfalt, asta iar mai bine o ziceai numai in gand! Singurul avantaj daca se tine de mobra e ca atunci cand aceasta s-a oprit poate incerca sa o ridice inainte de a se opri motorul. Asa salveaza timp, evitand secventa problematică a repornirii motorului. 

 

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Pai e mai usor decat moto,cred ca de aia,nu?

E riscant ce face,pt ca majoritatea dau rapid drumul motoretei tocmai pt a nu se accidenta in eventualitatea in care aia incepe sa se rostogoleasca si sa ii loveasca.Adica asta cred ca e prima regula - ai cazut?Da-i drumul si incearca sa te departezi cat mai mult de moto.

Ee,el face invers,e mai coios.Inca se tine tampitul de ea (cu toate accidentarile suferite),ceea ce e f periculos,dar astfel protejeaza manetele si semighidoanele de la a se rupe si in acest mod poate reveni rapid inapoi pe circuit.

(Se) risca aiurea,as usual...

La a 2a cazatura am inteles ca a dat peste un "wet patch"...

Da.Funny.

Pe loc mi-a venit in cap urmarindu-i "cate accidentari fracturi etc au astia 2 impreuna? peste 30 cred..."


:)... protejeaza manetele cu degetele. Tot ce s-ar putea intampla este sa tine ambreajul ca sa nu moara motorul... poate reflex de la moto3, dar in nici un caz nu ai control la ce se intampla cand motorul e jos. 
cu atat mai mult sa protejezi ceva☺️. Pb ca in mintea lui este sa se ridice repede si sa plece....

aia cu greutatea, fizic e cam invers☺️, dar sunt f multi factori care influenteaza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Pe loc mi-a venit in cap urmarindu-i "cate accidentari fracturi etc au astia 2 impreuna? peste 30 cred..."

Pai numai Pedro are vreo 25-26 de fracturi. Si cu toate accidentarile si cursele la care a lipsit, tot a obtinut 31 de victorii la clasa mare, 54 la over all si "decat" 4168 de puncte, in toata cariera... sunt curios cati din pilotii actuali vor egala sau depasi performantele lui. Exceptandu-l pe MM, care le-a depasit demult. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 6. Gran Premio Red Bull de España 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...