ENEOS Posted August 25, 2022 Share Posted August 25, 2022 Acum 4 ore, Kagemusha a spus: Că parcă și mătăluță deții un KTM... Dețin, cum să nu dețin! Doar că de pe ăla nu pică nimic că e natură moartă în garaj, la asta se descurcă de minune kktm-urile! Mai ales când aștepți un ornitoring care are termen de livrare la Paștele cailor colț cu calendele grecești... Cine îl vrea îl dau cu cât l-am luat, bonus că acum e funcțional și are și robinet nou de benzină, pt mine proiectul nu mai prezintă interes și nici timp de el n-am, asta pe lângă partea cu rapiditatea cu care producătorul livrează piese (totdeauna când vrei să comanzi vin în 3-5 zile, după ce plătești avansul - paște, murgule!) În concluzie putem spune că de pe le mele nu cad piese! Pt cine e interesat vând și un topcase Givi Blade 47 cu placa aferentă, tampoane noi și kit original de lumini led! Eu o să-mi caut un maxia vechi, mai încăpător și incomparabil mai robust! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted August 30, 2022 Author Share Posted August 30, 2022 (edited) Usor usor ma apropii de 3000 de km cu Acvila, aproape toti facuti in afara, din fericire 0 probleme. Intr-un mod contra-intuitiv merg in oras cu masina si in afara cu moto, cand este vorba de plimbare. Mersul in oras, full echipat pe 37 de grade in aer si probabil 50 la sol este crima. Am zis ca o sa-mi iau un scuter pentru treburile zilnice ce au nevoie de prezenta mea in oras. Duminica dupa masa am zis sa mananc niste fructe de mare la Ruse asa ca am dat o tura dus-intors. Cu ocazia asta am probat si noua pereche de ghete luate de la MotoVibe. Am gasit si filmuletul acesta de pe TA pe camera. Vad ca Youtube i-a facut conversia la 720p, nu stiu de ce. Oricum imi voi schimba si GoPro-ul si va trebui sa imi iau si un suport pentru noua casca. Edited August 30, 2022 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 De ce ti-ai lua un scutec cand ai Tu-ul??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted August 30, 2022 Author Share Posted August 30, 2022 Acum 3 minute, Kristian K a spus: De ce ti-ai lua un scutec cand ai Tu-ul??? Doar din motive practice si atat. Spatiu de depozitare sub sa, ambreiaj centrifugal, pentru oras nu am nevoie de mai mult. Inca nu este batuta in cuie ideea dar tind spre ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted August 30, 2022 Share Posted August 30, 2022 Pfff... Te credeam om serios. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted August 30, 2022 Author Share Posted August 30, 2022 Acum 2 minute, Kristian K a spus: Pfff... Te credeam om serios. Mnah, nu mereu sunt oricum, si daca nu dau TU, tot imi iau un scuter, vad apoi ce si cum. Iar daca imi iau un scuter probabil imi iau un Vespa...ca sa o tin cu italienii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted September 22, 2022 Author Share Posted September 22, 2022 De ceva timp tot visam la un capac Monza pentru rezervor, vreau ca aspectul sa aduca a roadster. Asadar, am zis sa imi fac cadou un capac Monza. Dat comanda in Germania, a ajuns la mine la poarta in cateva zile. Este de Triumph Bonneville, filetul este la fel ca la Guzzi, insa nu se potrivea din cauza faptului ca gatul rezervorului este putin ingropat fata de Triumph. Asadar, am facut repede la strung una bucata inel distantier dintr-un cilindru de aluminiu gasit pe albia unui rau cand eram la pescuit (deh, hoarder de profesie). Imi place maxim rezultatul - poate altora nu place, dar aici este chestie de gusturi - si mai important, TOTUL este reversibil 100%, nu modific nimic sa fie ireversibil. In alta ordine de idei...caut niste semighidoane de 43 de mm, din aluminiu, cu o oarecare inaltare. Vreau sa fac niste probe. Daca aveti si vreti sa scapati de ele, poate ne intelegem la pret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thesaw Posted September 23, 2022 Share Posted September 23, 2022 Pe fostul SV mi-am pus pe cele din linkul de mai jos: https://www.caferacerwebshop.com/en/tarozzi-high-rise-clipons-27mm-to-46mm.html Sunt ce trebuie, un pic mai jos decat ghidonul normal dar nu atat incat sa fie inconfortabil. Sunt usor de montat si au reglaj pe mai multe axe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted September 23, 2022 Author Share Posted September 23, 2022 Acum 14 ore, thesaw a spus: Pe fostul SV mi-am pus pe cele din linkul de mai jos: https://www.caferacerwebshop.com/en/tarozzi-high-rise-clipons-27mm-to-46mm.html Sunt ce trebuie, un pic mai jos decat ghidonul normal dar nu atat incat sa fie inconfortabil. Sunt usor de montat si au reglaj pe mai multe axe. Am gasit la Tomaselli niste semighidoane ajustabile, ceva mai finute decat cele de la Tarozzi, tot cu un rise decent. Problema la furca de Guzzi este ca e pe diametru de 40 de mm, asadar daca iau de 43 mm de la o japoneza va trebui sa imi fac niste camasi adaptoare la strung. Sau sa caut semighidoane de 39 de mm si sa majorez la freza cu 1 mm diametrul, asta inseamna 0.5 mm pe circumferinta, ceea ce este perfect plauzibil. Singura chestie ar fi diferenta de costa. 200 de euro vs 50-60 de euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted October 24, 2022 Author Share Posted October 24, 2022 (edited) Cum nu am timp sa ma plictisesc, iar cand ma plictisesc, imi fac de lucru, am zis sa mai racai oleaca de metal. Asadar, am dat jos acel cadru cromat din jurul seii. Nu pot spune ca imi placea prea mult. Daca l-am dat jos, a trebuit sa pun ceva in loc, sa tina amortizoarele si sa fie si frumos, nu?? Iaca, am facut astea: niste capace / saibe din aluminiu seria 6000, obtinut cu ajutorul lui @Papa_Bear caruia ii multumesc pe aceasta cale. Totul este bolt-on, nimic permanent, sa pot pune acel cadru cand plec cu motoreta si trebuie sa pun ceva bagaj pe sa. Saibele de sub sa chiar nu erau necesare, intrucat se vad doar partial cand este montata saua...dar stiam eu ca nu exista acolo ceva frumos, asa ca am facut si pentru locul respectiv. Edited October 24, 2022 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papa_Bear Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 Acum 5 ore, GoodKat a spus: Cum nu am timp sa ma plictisesc, iar cand ma plictisesc, imi fac de lucru, am zis sa mai racai oleaca de metal. Asadar, am dat jos acel cadru cromat din jurul seii. Nu pot spune ca imi placea prea mult. Daca l-am dat jos, a trebuit sa pun ceva in loc, sa tina amortizoarele si sa fie si frumos, nu?? Iaca, am facut astea: niste capace / saibe din aluminiu seria 6000, obtinut cu ajutorul lui @Papa_Bear caruia ii multumesc pe aceasta cale. Totul este bolt-on, nimic permanent, sa pot pune acel cadru cand plec cu motoreta si trebuie sa pun ceva bagaj pe sa. Saibele de sub sa chiar nu erau necesare, intrucat se vad doar partial cand este montata saua...dar stiam eu ca nu exista acolo ceva frumos, asa ca am facut si pentru locul respectiv. Sa traiesti si sa fii sanatos... Frumoasa lucrare a iesit... Esti tare la prelucrari prin aschiere! Oricand ai nevoie de ajutor cu Germania... nu ezita sa ma anunti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted October 24, 2022 Author Share Posted October 24, 2022 (edited) Acum 18 minute, Papa_Bear a spus: Sa traiesti si sa fii sanatos... Frumoasa lucrare a iesit... Esti tare la prelucrari prin aschiere! Oricand ai nevoie de ajutor cu Germania... nu ezita sa ma anunti... Multam, hombre! Acum pe seara m-am apucat sa fac ordine in atelier...si cum eram pe langa strung, m-am impedicat si am facut astea: Varfurile standard de la pedale ma cam incurcau, fiind prea scurte, iar eu cum traiesc pe picior mare (46) cateodata ma incomodau, asadar am facut un set cu 2 mm mai mari in diametru si cu 5 mm mai lungi. In alta ordine de idei, trebuie sa gasesc o sursa de pastile pentru cutitele de strung, le-am cam tocit in inox si nu imi place cum imi scoate finisajul. Probabil voi apela la China, intrucat aceleasi pastile in Romania sunt la preturi de 10 ori mai mari. Edited October 24, 2022 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 18 hours ago, GoodKat said: In alta ordine de idei, trebuie sa gasesc o sursa de pastile pentru cutitele de strung, le-am cam tocit in inox si nu imi place cum imi scoate finisajul. Probabil voi apela la China, intrucat aceleasi pastile in Romania sunt la preturi de 10 ori mai mari. China, sunt mult mai ieftine. Eu am ascutit doua pastile pe o piatra diamant si au mers bine, problema e ca nu poti sa le asculti prea mult pt ca pierzi din grosime si va lovi suportul in piesa in loc sa intre pastila in piesa. Ar trebui sa incerci un cutit maraton, la ala ascuti cat vrei. Pe viitor eu intentionez sa lucrez cu maraton si sa finisez piesa cu pastila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted October 25, 2022 Author Share Posted October 25, 2022 Acum 2 ore, mobiletron a spus: China, sunt mult mai ieftine. Eu am ascutit doua pastile pe o piatra diamant si au mers bine, problema e ca nu poti sa le asculti prea mult pt ca pierzi din grosime si va lovi suportul in piesa in loc sa intre pastila in piesa. Ar trebui sa incerci un cutit maraton, la ala ascuti cat vrei. Pe viitor eu intentionez sa lucrez cu maraton si sa finisez piesa cu pastila. Salutare! Nu am un polizor iar cu flexul nu pot scoate toate unghiurile precis, personal raman la pastile vidia. Am dat astazi comanda de doua seturi, 70 de lei in total...or ajunge cand vrea Domnul. Am dat oleaca de lustru motoretei in seara asta, iar in poza apare fara acel cadru cromat. Imi place maxim, cu cat mai simplu, cu atat mai bine. Am montat si peg-urile pentru schimbator si pedala de frana, imi plac cum se simt static, astept in probe. in alta ordine de idei, ma bantuie o idee...sa imi fac si niste capete de ghidon sa se potriveasca stilistic cu toate saibele de pe motor si cu capacele de la amortizoare. Trebuie insa sa imi fac un cutit pentru alezare. Iaca si o poza cu motoreta dupa baie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Arată prea mișto! Chiar aș fi curios cum se conduce, nu mă interesează puterea, ci "filingul". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted October 25, 2022 Author Share Posted October 25, 2022 Acum 16 minute, Lucian_M a spus: Arată prea mișto! Chiar aș fi curios cum se conduce, nu mă interesează puterea, ci "filingul". Multam mult! Sa stii ca simte foarte agila, desi are 220 de kg si un rezervor ce are 21 de litri, imediat poti sa o ridici dintr-o parte si sa o lasi in cealalta. Se va simti si mai agila in primavara, in momentul in care o sa-i montez upgrade-ul de suspensie fata-spate. Am in plan niste cartuse cu reglaje de preload, compresie si revenire pe fata si amortizoare spate, suspensie dedicata de la Bitubo. Momentan simt ca sub greutatea mea fata face un diving pronuntat in franare, iar spatele cam transmite socurile in coloana, nu stie sa lucreze cum trebuie, eu cel putin nu sunt multumit pe deplin de cum se comporta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted November 13, 2022 Author Share Posted November 13, 2022 (edited) UPDATE: Ieri am prins juma de ora si am 'tras' un video in care prezint jucaria. Editarea a fost facuta pe un telefon vechi de 6 ani, nu ma pricep sa editez pe PC, nici nu stiu ce tool-uri sa folosesc. Imi dau seama acum ca sunt ceva stangacii in exprimare insa a fost facut totul pe repede-inainte, fara script, fara duble, fara nimic. P.S. Nu sunt moto vlogger - le las altora mai priceputi ca mine aceasta onoare. Edited November 13, 2022 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
popicadi Posted November 14, 2022 Share Posted November 14, 2022 E foarte ok video-ul ! Ma bate si pe mine un gand cu acest model. Asteptam vesti dupa ce schimbi suspensiile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted November 14, 2022 Author Share Posted November 14, 2022 Acum 9 minute, popicadi a spus: E foarte ok video-ul ! Ma bate si pe mine un gand cu acest model. Asteptam vesti dupa ce schimbi suspensiile. Gracias, hombre! Sigur, vreau sa mai fac niste upgrade-uri la el, implicit vreau sa incerc niste semighidoane pentru o pozitie putintel mai sportiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted December 31, 2022 Author Share Posted December 31, 2022 (edited) Intrucat nu am stare, am profitat de zilele frumoase si mi-am facut niste suporti de evacuari care sa inlocuiasca scaritele de pasager. Si asa nu merg cu pasager...iar daca merg, le montez pe cele de fabrica in cateva minute. Le-am facut din otel inoxidabil si sunt mai usoare decat scaritele din fabrica. Probabil as putea sa le usurez si mai mult, dar nu are rost. Probabil o sa le mai finisez, dar asta anul care vine. Momentan sunt multumit se rezultar. Cred ca trebuie sa imi iau o masina cu banda sa pot prelucra suprafetele perfect. Sunt la fel de rigide precum scaritele de fabrica si evacuarile sunt montate pe tampoane de cauciuc. Sa ne vedem cu bine pe strazi. La multi ani cu sanatate! Edited December 31, 2022 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 Foarte fain,urmeaza saua mono? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted December 31, 2022 Author Share Posted December 31, 2022 (edited) Acum 29 minute, Kristian K a spus: Foarte fain,urmeaza saua mono? Multam, Cristi. Sa vedem, inca nu sunt convins de saua mono. Daca este sa fac ceva, probabil un capac pentru locul pasagerului, dar trebuie sa fie foarte bine facut, sa respecte stilul. Urmatoarea modificare - pe lista, evacuari omologate Mistral, cel mai probabil in Ianuarie acum. Iar ceva ce urmeaza, probabil cel mai dificil - sa elimin aripa spate si sa imi fac un undertray, suport de numar si un stop din aluminiu. Designul il am in minte, sper doar sa le pot realiza cu nivelul actual de cunostinte si abilitati. Edited December 31, 2022 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted February 6 Author Share Posted February 6 (edited) Ieri am instalat si evacuarile de la Mistral, omologate, mai usoare cu 2,5 kg fiecare fata de cele de fabrica. Practic ambele evacuari cantaresc cat una de fabrica. Nu am facut si proba de sunet intrucat nu are rost sa pornesc motoreta in garaj fara sa o folosesc. Edited February 6 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted February 6 Share Posted February 6 Acum 6 ore, GoodKat a spus: Nu am facut si proba de sunet intrucat nu are rost sa pornesc motoreta in garaj fara sa o folosesc Cred că ești unic în univers cu faza asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted February 6 Author Share Posted February 6 Acum 4 ore, ENEOS a spus: Cred că ești unic în univers cu faza asta! Oi fi! Ma bucur ca nu fac parte din categoria alora care 'pornesc motocicleta din cand in cand iarna ca sa *insereaza motiv imbecil aici*'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.