Jump to content

Acvila din Mandello - Moto Guzzi V7 850 Special


GoodKat
 Share

Recommended Posts

Acum 4 ore, Kagemusha a spus:

 

Că parcă și mătăluță deții un KTM...

Dețin, cum să nu dețin! Doar că de pe ăla nu pică nimic că e natură moartă în garaj, la asta se descurcă de minune kktm-urile! Mai ales când aștepți un ornitoring care are termen de livrare la Paștele cailor colț cu calendele grecești... 🤬

Cine îl vrea îl dau cu cât l-am luat, bonus că acum e funcțional și are și robinet nou de benzină, pt mine proiectul nu mai prezintă interes și nici timp de el n-am, asta pe lângă partea cu rapiditatea cu care producătorul livrează piese (totdeauna când vrei să comanzi vin în 3-5 zile, după ce plătești avansul - paște, murgule!) :finger:

În concluzie putem spune că de pe 🏍️🏍️le mele nu cad piese! 

Pt cine e interesat vând și un topcase Givi Blade 47 cu placa aferentă, tampoane noi și kit original de lumini led! 🤩 Eu o să-mi caut un maxia vechi, mai încăpător și incomparabil mai robust! 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Usor usor ma apropii de 3000 de km cu Acvila, aproape toti facuti in afara, din fericire 0 probleme. Intr-un mod contra-intuitiv merg in oras cu masina si in afara cu moto, cand este vorba de plimbare. Mersul in oras, full echipat pe 37 de grade in aer si probabil 50 la sol este crima. Am zis ca o sa-mi iau un scuter pentru treburile zilnice ce au nevoie de prezenta mea in oras. 

Duminica dupa masa am zis sa mananc niste fructe de mare la Ruse asa ca am dat o tura dus-intors. Cu ocazia asta am probat si noua pereche de ghete luate de la MotoVibe.

 

WhatsApp Image 2022-08-28 at 7.51.07 PM (1).jpeg

 

WhatsApp Image 2022-08-28 at 7.51.07 PM.jpeg

Am gasit si filmuletul acesta de pe TA pe camera. Vad ca Youtube i-a facut conversia la 720p, nu stiu de ce. Oricum imi voi schimba si GoPro-ul si va trebui sa imi iau si un suport pentru noua casca.
 



 

 

 

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

De ce ti-ai lua un scutec cand ai Tu-ul???

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Kristian K a spus:

De ce ti-ai lua un scutec cand ai Tu-ul???

 


Doar din motive practice si atat. Spatiu de depozitare sub sa, ambreiaj centrifugal, pentru oras nu am nevoie de mai mult. Inca nu este batuta in cuie ideea dar tind spre ea. 

Link to comment
Share on other sites

Pfff...

 

Te credeam om serios.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Kristian K a spus:

Pfff...

 

Te credeam om serios.

 


Mnah, nu mereu sunt :crack: oricum, si daca nu dau TU, tot imi iau un scuter, vad apoi ce si cum. Iar daca imi iau un scuter probabil imi iau un Vespa...ca sa o tin cu italienii.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

De ceva timp tot visam la un capac Monza pentru rezervor, vreau ca aspectul sa aduca a roadster. Asadar, am zis sa imi fac cadou un capac Monza. Dat comanda in Germania, a ajuns la mine la poarta in cateva zile. Este de Triumph Bonneville, filetul este la fel ca la Guzzi, insa nu se potrivea din cauza faptului ca gatul rezervorului este putin ingropat fata de Triumph. Asadar, am facut repede la strung una bucata inel distantier dintr-un cilindru de aluminiu gasit pe albia unui rau cand eram la pescuit (deh, hoarder de profesie).

Imi place maxim rezultatul - poate altora nu place, dar aici este chestie de gusturi - si mai important, TOTUL este reversibil 100%, nu modific nimic sa fie ireversibil.

In alta ordine de idei...caut niste semighidoane de 43 de mm, din aluminiu, cu o oarecare inaltare. Vreau sa fac niste probe. Daca aveti si vreti sa scapati de ele, poate ne intelegem la pret.

WhatsApp Image 2022-09-20 at 16.51.30 (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-09-20 at 16.51.30 (2).jpeg

WhatsApp Image 2022-09-20 at 16.51.30 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-09-20 at 16.51.30.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, thesaw a spus:

Pe fostul SV mi-am pus pe cele din linkul de mai jos:

 

https://www.caferacerwebshop.com/en/tarozzi-high-rise-clipons-27mm-to-46mm.html

 

Sunt ce trebuie, un pic mai jos decat ghidonul normal dar nu atat incat sa fie inconfortabil. Sunt usor de montat si au reglaj pe mai multe axe.


Am gasit la Tomaselli niste semighidoane ajustabile, ceva mai finute decat cele de la Tarozzi, tot cu un rise decent. Problema la furca de Guzzi este ca e pe diametru de 40 de mm, asadar daca iau de 43 mm de la o japoneza va trebui sa imi fac niste camasi adaptoare la strung. Sau sa caut semighidoane de 39 de mm si sa majorez la freza cu 1 mm diametrul, asta inseamna 0.5 mm pe circumferinta, ceea ce este perfect plauzibil. Singura chestie ar fi diferenta de costa. 200 de euro vs 50-60 de euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cum nu am timp sa ma plictisesc, iar cand ma plictisesc, imi fac de lucru, am zis sa mai racai oleaca de metal. Asadar, am dat jos acel cadru cromat din jurul seii. Nu pot spune ca imi placea prea mult.

 

Daca l-am dat jos, a trebuit sa pun ceva in loc, sa tina amortizoarele si sa fie si frumos, nu?? 

 

Iaca, am facut astea: niste capace / saibe din aluminiu seria 6000, obtinut cu ajutorul lui @Papa_Bear caruia ii multumesc pe aceasta cale.

Totul este bolt-on, nimic permanent, sa pot pune acel cadru cand plec cu motoreta si trebuie sa pun ceva bagaj pe sa.

Saibele de sub sa chiar nu erau necesare, intrucat se vad doar partial cand este montata saua...dar stiam eu ca nu exista acolo ceva frumos, asa ca am facut si pentru locul respectiv.

 

IMG_20221023_132727.jpg

IMG_20221023_132730.jpg

 

IMG_20221023_132733.jpg

 

IMG_20221024_151335.jpg

 

IMG_20221024_152317.jpg

 

IMG_20221024_152328.jpg

 

IMG_20221024_151259.jpg

IMG_20221024_151338.jpg

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, GoodKat a spus:

Cum nu am timp sa ma plictisesc, iar cand ma plictisesc, imi fac de lucru, am zis sa mai racai oleaca de metal. Asadar, am dat jos acel cadru cromat din jurul seii. Nu pot spune ca imi placea prea mult.

 

Daca l-am dat jos, a trebuit sa pun ceva in loc, sa tina amortizoarele si sa fie si frumos, nu?? 

 

Iaca, am facut astea: niste capace / saibe din aluminiu seria 6000, obtinut cu ajutorul lui @Papa_Bear caruia ii multumesc pe aceasta cale.

Totul este bolt-on, nimic permanent, sa pot pune acel cadru cand plec cu motoreta si trebuie sa pun ceva bagaj pe sa.

Saibele de sub sa chiar nu erau necesare, intrucat se vad doar partial cand este montata saua...dar stiam eu ca nu exista acolo ceva frumos, asa ca am facut si pentru locul respectiv.

 

IMG_20221023_132727.jpg

IMG_20221023_132730.jpg

 

IMG_20221023_132733.jpg

 

IMG_20221024_151335.jpg

 

IMG_20221024_152317.jpg

 

IMG_20221024_152328.jpg

 

IMG_20221024_151259.jpg

IMG_20221024_151338.jpg

Sa traiesti si sa fii sanatos... Frumoasa lucrare a iesit... Esti tare la prelucrari prin aschiere!

Oricand ai nevoie de ajutor cu Germania... nu ezita sa ma anunti...

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, Papa_Bear a spus:

Sa traiesti si sa fii sanatos... Frumoasa lucrare a iesit... Esti tare la prelucrari prin aschiere!

Oricand ai nevoie de ajutor cu Germania... nu ezita sa ma anunti...

 

Multam, hombre!

 

Acum pe seara m-am apucat sa fac ordine in atelier...si cum eram pe langa strung, m-am impedicat si am facut astea:

 

 

 

 

IMG_20221024_181102.jpg

 

IMG_20221024_181230.jpg

 

IMG_20221024_232113.jpg

 

IMG_20221024_232126.jpg

Varfurile standard de la pedale ma cam incurcau, fiind prea scurte, iar eu cum traiesc pe picior mare (46) cateodata ma incomodau, asadar am facut un set cu 2 mm mai mari in diametru si cu 5 mm mai lungi. 

In alta ordine de idei, trebuie sa gasesc o sursa de pastile pentru cutitele de strung, le-am cam tocit in inox si nu imi place cum imi scoate finisajul. Probabil voi apela la China, intrucat aceleasi pastile in Romania sunt la preturi de 10 ori mai mari.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, GoodKat said:

In alta ordine de idei, trebuie sa gasesc o sursa de pastile pentru cutitele de strung, le-am cam tocit in inox si nu imi place cum imi scoate finisajul. Probabil voi apela la China, intrucat aceleasi pastile in Romania sunt la preturi de 10 ori mai mari.

 

China, sunt mult mai ieftine. Eu am ascutit doua pastile pe o piatra diamant si au mers bine, problema e ca nu poti sa le asculti prea mult pt ca pierzi din grosime si va lovi suportul in piesa in loc sa intre pastila in piesa. Ar trebui sa incerci un cutit maraton, la ala ascuti cat vrei. Pe viitor eu intentionez sa lucrez cu maraton si sa finisez piesa cu pastila.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, mobiletron a spus:

 

China, sunt mult mai ieftine. Eu am ascutit doua pastile pe o piatra diamant si au mers bine, problema e ca nu poti sa le asculti prea mult pt ca pierzi din grosime si va lovi suportul in piesa in loc sa intre pastila in piesa. Ar trebui sa incerci un cutit maraton, la ala ascuti cat vrei. Pe viitor eu intentionez sa lucrez cu maraton si sa finisez piesa cu pastila.

 

Salutare! Nu am un polizor iar cu flexul nu pot scoate toate unghiurile precis, personal raman la pastile vidia. Am dat astazi comanda de doua seturi, 70 de lei in total...or ajunge cand vrea Domnul.

 

Am dat oleaca de lustru motoretei in seara asta, iar in poza apare fara acel cadru cromat. Imi place maxim, cu cat mai simplu, cu atat mai bine.

 

Am montat si peg-urile pentru schimbator si pedala de frana, imi plac cum se simt static, astept in probe.

 

in alta ordine de idei, ma bantuie o idee...sa imi fac si niste capete de ghidon sa se potriveasca stilistic cu toate saibele de pe motor si cu capacele de la amortizoare. Trebuie insa sa imi fac un cutit pentru alezare.

 

Iaca si o poza cu motoreta dupa baie.

 

 

IMG_20221025_201621_651.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, Lucian_M a spus:

Arată prea mișto! Chiar aș fi curios cum se conduce, nu mă interesează puterea, ci "filingul".


Multam mult! Sa stii ca simte foarte agila, desi are 220 de kg si un rezervor ce are 21 de litri, imediat poti sa o ridici dintr-o parte si sa o lasi in cealalta. Se va simti si mai agila in primavara, in momentul in care o sa-i montez upgrade-ul de suspensie fata-spate. 

 

Am in plan niste cartuse cu reglaje de preload, compresie si revenire pe fata si amortizoare spate, suspensie dedicata de la Bitubo. Momentan simt ca sub greutatea mea fata face un diving pronuntat in franare, iar spatele cam transmite socurile in coloana, nu stie sa lucreze cum trebuie, eu cel putin nu sunt multumit pe deplin de cum se comporta. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

UPDATE: Ieri am prins juma de ora si am 'tras' un video in care prezint jucaria.
 
Editarea a fost facuta pe un telefon vechi de 6 ani, nu ma pricep sa editez pe PC, nici nu stiu ce tool-uri sa folosesc. Imi dau seama acum ca sunt ceva stangacii in exprimare insa a fost facut totul pe repede-inainte, fara script, fara duble, fara nimic.

P.S. Nu sunt moto vlogger - le las altora mai priceputi ca mine aceasta onoare.

 

 

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, popicadi a spus:

E foarte ok video-ul ! Ma bate si pe mine un gand cu acest model. Asteptam vesti dupa ce schimbi suspensiile.


Gracias, hombre! Sigur, vreau sa mai fac niste upgrade-uri la el, implicit vreau sa incerc niste semighidoane pentru o pozitie putintel mai sportiva.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Intrucat nu am stare, am profitat de zilele frumoase si mi-am facut niste suporti de evacuari care sa inlocuiasca scaritele de pasager. Si asa nu merg cu pasager...iar daca merg, le montez pe cele de fabrica in cateva minute.

 

Le-am facut din otel inoxidabil si sunt mai usoare decat scaritele din fabrica. Probabil as putea sa le usurez si mai mult, dar nu are rost.

 

Probabil o sa le mai finisez, dar asta anul care vine. Momentan sunt multumit se rezultar.

 

Cred ca trebuie sa imi iau o masina cu banda sa pot prelucra suprafetele perfect.

 

Sunt la fel de rigide precum scaritele de fabrica si evacuarile sunt montate pe tampoane de cauciuc.

 

Sa ne vedem cu bine pe strazi. La multi ani cu sanatate!

 

IMG_20221231_134833.jpg

 

IMG_20221231_134838.jpg

 

IMG_20221231_135419.jpg

 

IMG_20221231_135755.jpg

 

IMG_20221231_135837.jpg

 

IMG_20221231_135950.jpg

 

IMG_20221231_142323_030.jpg

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, Kristian K a spus:

Foarte fain,urmeaza saua mono? :)

 

Multam, Cristi.

 

Sa vedem, inca nu sunt convins de saua mono. Daca este sa fac ceva, probabil un capac pentru locul pasagerului, dar trebuie sa fie foarte bine facut, sa respecte stilul.

 

Urmatoarea modificare - pe lista, evacuari omologate Mistral, cel mai probabil in Ianuarie acum.

 

Iar ceva ce urmeaza, probabil cel mai dificil - sa elimin aripa spate si sa imi fac un undertray, suport de numar si un stop din aluminiu. Designul il am in minte, sper doar sa le pot realiza cu nivelul actual de cunostinte si abilitati.

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ieri am instalat si evacuarile de la Mistral, omologate, mai usoare cu 2,5 kg fiecare fata de cele de fabrica. Practic ambele evacuari cantaresc cat una de fabrica. Nu am facut si proba de sunet intrucat nu are rost sa pornesc motoreta in garaj fara sa o folosesc.
 

 

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, GoodKat a spus:

Nu am facut si proba de sunet intrucat nu are rost sa pornesc motoreta in garaj fara sa o folosesc

Cred că ești unic în univers cu faza asta! :crack:

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Cred că ești unic în univers cu faza asta! :crack:


Oi fi! Ma bucur ca nu fac parte din categoria alora care 'pornesc motocicleta din cand in cand iarna ca sa *insereaza motiv imbecil aici*'.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...