Sari la conținut

Problema Honda CBR 600


Postări Recomandate

Buna ziua dragi colegi,va salut si va respect!

Detin o honda cbr 600 f2 pc 25 72 kw an 1991 ,problema mea este aceasta:Porneste usor cu soc tras apoi plec cu ea de pe loc pana se incalzeste trage bine sunetul e rotund ,dupa ce se incalzeste apare un sunet ca de rulment pe evacuare la 5000 ture si parca suna ne-rotund si parca nu are asa vlaga ,ambreiaj prinde putin cam sus.Ce am schimbat: Filtru de aer ,ulei ,ulei motul 5100 10w40,buji denso iridium laser ,reglat ambreiaj din maneta si la capac jos.Va multumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Johny_Test said:

Detin o honda cbr 600 f2 pc 25 72 kw an 1991 ... sunet ca de rulment pe evacuare ... parca nu are asa vlaga

Mno, poate ai ceva table corodate prin tobă, care zdrăngăne după 31 de ani ... fără căptușeala ...?

image.thumb.png.c75f64e1a11bc25d315588fc80f14b6a.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Problema Honda CBR 600

Are un sunet si la prima pornire care vine in fata motorului ca niste rulmenti uzati apoi sunet se mai amelioreaza

video cu sunetul 

 

 

Editat de Johny_Test
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea să fie întinzătorul lanțului de distribuție uzat. Am avut și eu sunetul și am mers cu el vreo două'j de mii de kilometri până să încep să mă îngrijorez. Am găsit întinzător second cu 100 de lei și a dispărut sunetul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irelevantă ”muzical” înregistrarea ta.

Localizarea sunetului o poți face cu un ”stetoscop moto”, adică o stinghie paralelipipedică și șlefuită din lemn de brad, cu urechea ta pe un capăt, din lateral, iar cu celălalt capăt tatonezi pe agregat. Asta dacă ”ai ureche” (exersată) ca să distingi sunetele.

Poate fi și întinzătorul lanțului de distribuție (cum zice @pasquinel) însă acela nu e ...

9 hours ago, Johny_Test said:

rulment pe evacuare

... ci mai degrabă zdrăngănit sau troncănit (nu fluierat ca de rulment).

Asta se întâmplă când lanțul (slăbit, uzat) intră în rezonanță cu efect de ”bici”.

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Johny_Test said:

Daca il accelerez nu se mai aude ,pe decelerare se aude un sunet care vine din fata pe la galerie 

Atunci e posibil să ai CCT (Cam Chain Tensioner) blocat, slăbit (arcul) sau extins la maximum din uzura lanțului (care se dilată la cald), cu joc excesiv.

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, patrick1 a spus:

Atunci e posibil să ai CCT (Cam Chain Tensioner) blocat, slăbit (arcul) sau extins la maximum din uzura lanțului (care se dilată la cald), cu joc excesiv.

Si care ar fii solutia finala? Schimbat intinzatorul sau toata distributia?

Acum 17 minute, Johny_Test a spus:

Si care ar fii solutia finala? Schimbat intinzatorul sau toata distributia?

Deci practic il pornesc la rece si apare sunetul din fata radiatorului pe acolo ca si cum ar fii piulite prin tobe , accelerez putin dispare ,la anumite turatii se aude sunetul ala doar in sarcina,posibil sa fie garniturile de evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/6/2022 at 12:58 PM, Johny_Test said:

:Porneste usor cu soc tras apoi plec cu ea de pe loc pana se incalzeste trage bine sunetul e rotund ,dupa ce se incalzeste apare un sunet ca de rulment

 

1 hour ago, Johny_Test said:

Deci practic il pornesc la rece si apare sunetul din fata radiatorului pe acolo ca si cum ar fii piulite prin tobe

 

21 hours ago, Johny_Test said:

pe decelerare se aude un sunet care vine din fata pe la galerie 

 

Percep că variază datele problemei: ba e la cald, ba e (și) la rece, ba e pe decelerare de la galerie (cea de admisie?)

Nah ... (țucu-ți și mânca-ți-aș) cu CCT-ul ... blochezi șurubul de tensionare, îl demontezi cu el blocat și măsori cursa de ieșire rămasă.

Dacă nu mai există cursă lanțul e uzat peste limită (și pinioanele lui, probabil). Alt lanț, patine, etc.

Dacă mai există cursă de ieșire posibilă la pistonașul CCT ... mai tensionezi arcul sau înlocuiești tot întinzătorul (CCT).

 

Altfel ... canci! :)

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...