Sari la conținut

Nedumerire legata de pasager


Postări Recomandate

Din momentul in care ai luat examenul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa existe vreo restrictie,ca e A1,A2 sau A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Nedumerire legata de pasager

Tre' sa ai permisul de suficient timp incat sa ai destula experienta si sa cunosti mobra suficient de bine incat sa nu te surprinda schimbari neasteptate ale centrului de greutate cauzate de un pasager la fel de incepator ca si tine, mari diferente in eficienta franelor si aceleratiei daca mobra e o lesinatura de A1, diferente de consum fata de solo care sa te lase in pana prostului. Toate astea ca sa aduci pasagerul, pe tine si mobra inapoi acasa asa cum le-ai luat.

 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Daniel-Honda a spus:

Si la A1?

Salutare prietene!

Din clipa in care ai permis moto/auto/autobuz etc poti circula cu respectivul mijloc de transport cu numarul maxim de pasageri prevazut in talon.

In cazul motocicletei cu un pasager/pasagera. Nu conteaza ca este A1, A2 sau A.

Cum ti s-a mai recomandat: ai grija si atunci cand iei pentru prima oara pasager, mergi usurel. Motocicleta va simti greutatea in plus, atat la accelerari cat si la franari. De asemenea tu vei simti greutatea pasagerului la franari, pentru ca tu il vei tine pe el in carca la franare.

Mai departre este foarte important ca pasagerul sa aiba deplina incredere in tine, sa nu faca miscari ciudate (in principiu de teama ca o sa cadeti) care sa va dezechilibreze pe amandoi.

Asadar o iei incet, si adunati impreuna km dupa km, in oras, in afara orasului, si totul va fi bine.

Daca iei pasager pentru prima oara si ii dai blana ''pentru impresie artistica'' nu o sa fie bine.

 

Tot timpul sa ai in minte ca sanatatea, integritatea si viata pasagerului se afla in mainile tale.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Salutare prietene!

Din clipa in care ai permis moto/auto/autobuz etc poti circula cu respectivul mijloc de transport cu numarul maxim de pasageri prevazut in talon.

In cazul motocicletei cu un pasager/pasagera. Nu conteaza ca este A1, A2 sau A.

Cum ti s-a mai recomandat: ai grija si atunci cand iei pentru prima oara pasager, mergi usurel. Motocicleta va simti greutatea in plus, atat la accelerari cat si la franari. De asemenea tu vei simti greutatea pasagerului la franari, pentru ca tu il vei tine pe el in carca la franare.

Mai departre este foarte important ca pasagerul sa aiba deplina incredere in tine, sa nu faca miscari ciudate (in principiu de teama ca o sa cadeti) care sa va dezechilibreze pe amandoi.

Asadar o iei incet, si adunati impreuna km dupa km, in oras, in afara orasului, si totul va fi bine.

Daca iei pasager pentru prima oara si ii dai blana ''pentru impresie artistica'' nu o sa fie bine.

 

Tot timpul sa ai in minte ca sanatatea, integritatea si viata pasagerului se afla in mainile tale.

 

Succes!

Postarea de mai sus ar trebui să fie articol în Codul Rutier. 

S-a spus cam tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Speedy.K a spus:

Tre' sa ai permisul de suficient timp incat sa ai destula experienta si sa cunosti mobra suficient de bine incat sa nu te surprinda schimbari neasteptate ale centrului de greutate cauzate de un pasager la fel de incepator ca si tine, mari diferente in eficienta franelor si aceleratiei daca mobra e o lesinatura de A1, diferente de consum fata de solo care sa te lase in pana prostului. Toate astea ca sa aduci pasagerul, pe tine si mobra inapoi acasa asa cum le-ai luat.

 

Subscriu. După ce am luat permisul, 1000 km am mers doar singur, cu scărițele pasagerului legate, ca să nu am motiv să iau pe cineva. După aceea abia am luat-o pe soție la plimbare, care a fost stresată tot drumul până la părinții ei și înapoi (18 km). După ani și km, acum face poze pe serpentine de nu are taine. Contează să cunoști dinamica agregatului, să fii tare în craci la manevrele de pe loc, să fi făcut instructajul pasagerului și acesta să urmeze indicațiile. Teoria sună ușor pentru noi, acum, poate și pentru un începător, dar trebuie grijă în plus, că mai ai pe cineva în spate, care trebuie ferit de accident. Sau, mă rog, fiecare cum îl taie capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, claman a spus:

Nici nu trebuie sa ai permis, mai nou, deja din scoala iesi pe traseu cu pasager (instructor) deci din scoala iesi deja calit

Da, dar ala e cel mai experimentat pasager posibil. A mers pasager la o gramada de elevi, nu doar ca nu te incurca, dar te si ajuta o gramada. Deci nu se pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Da, dar ala e cel mai experimentat pasager posibil. A mers pasager la o gramada de elevi, nu doar ca nu te incurca, dar te si ajuta o gramada. Deci nu se pune.

Am vazut in trafic un instructor care-si dezechilibra intentionat elevul adoptand pozitii extreme :) . Nu stiu cum era in rest dar judecand doar dupa detaliul asta mi s-a parut a fi un instructor foarte bun.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...