Sari la conținut

Recomandare vulcanizare moto serioasa in sectorul 6


Papa_Bear
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Stiu ca mai sunt topicuri similare, insa nu stiu daca mai sunt de actualitate informatiile.

 

Poate cineva sa imi recomande o vulcanizare moto in sectorul 6 sau in jur care sa lucreze foarte meticulos si cu rabdare?

Vreau sa schimb anvelopele unei motociclete BMW de peste 30 ani care este intr-o stare foarte buna de pastrare.

Nu vreau sa ma aleg cu jante zgariate sau sa descopar dupa ce montez rotile ca au fost gresit echilibrate...

Din pacate am avut si experiente proaste... 

 

Stiu ca exista RAMS (au referinte ff bune), dar este complicat sa ajung si cu motoreta si cu anvelopele pana in Otopeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La bmw cu cardan roata spate are prinderea diferită și sunt extrem de puține vulcanizari care au conurile necesare.

Mă refer la echilibrare.

Fie mergi la reprezentanță, fie un garaj dedicat BMW,  gen Mototehnica.

Sau nu mai echilibrezi spatele, că nu are nici pe dracu.

 

Atenție, normativul RAR spune ca dacă se umblă la roți trebuie să faci și standul de frâne, alți bani în plus.

La United Motors se face așa ceva.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și cine se dă prin pădure trebuie să aibă stand de frâne portabil omologat, că dacă face o pană la levier nu mai are voie înapoi pe asfalt. :crack:

Maaaare e grădina rarului... :moron: 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

E vorba de service-urile autorizate.

Și eu m-am mirat, dar exact asta a fost explicația pe care mi-a dat-o Mașinuță la United Motors pentru schimbarea cauciucurilor.

Spunea că dacă apare orice factură pentru schimbare gume, plăcuțe frână, discuri și orice presupune demontare de roată trebuie să apară facturat și stand de verificare frâne, altfel RAR dă amenzi mari.

Pare dubios, dar are logică dpdv a securității.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, l.u.v said:

Pare dubios, dar are logică dpdv a securității.

Nu are logică dpdv a securității dacă nu se gresează /înlocuiesc și rulmenții, operațiune pe factură.

Nicio ”vulcanizare” fără stand de frână și casă de marcat! :P

image.thumb.png.65ee8d80211bd37de375da76cc0dd09b.png

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri. Roata spate se prinde in suruburi, tipic BMW, oarecum ca la masina.

Bun pontul cu imposibilitatea echilibrarii. Sa incerc sa o duc la Motohub?

Daca majoritatea nu au conuri... deja se complica treaba...

Ma gandeam sa dau eu roata jos si sa merg cu ea doar la montaj si echilibrare...

Editat de Papa_Bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu înțeleg ce te complici atât cu echilibrarea roții spate și care e spaima așa de mare.

Eu am mers ani de zile cu BMW uri mult mai grele și viteze mult mai mari cale de sute de km/zi și nu am simțit nevoia să echilibrez spatele niciodată.

Fața este importantă,  spatele deloc la mers stradal.

Ba mai mult de atât, la actualul Gtr1400 mi-au căzut plumbii spate la spălătorie. Adeziv prost, probabil nu a fost curățată janta bine înainte.

Bineînțeles că nu am mai ajuns să dau roată spate jos.

La cum mergi tu cu aia chiar nu merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, l.u.v a spus:

Nu înțeleg ce te complici atât cu echilibrarea roții spate și care e spaima așa de mare.

 

Ai cumva dreptate, tocmai in cazul mobrelor foarte grele. Dar la o motocicleta mai usoara, un dezechilibru accentuat pe spate poate crea probleme de echilibru pe fata. In speta, tremurat in ghidon cand e lasat liber, sau chiar death wobble. Am patit sa am simptomele descrise ce s-au rezolvat dupa o echilibrare si schimbat rulmentii la roata... spate!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Posibil, nu am avut decât mobre grele.

În cazul în care ai avut și rulmentul dus e probabil ca aia a contat mai mult.

Nu are de făcut decât să încerce cum merge fără echilibrare și dacă sesizează ceva cauta unde să o echilibreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am cat de dus era, roata insa nu fusese echilibrata deloc si a necesitat "blindaj" serios. Nu stiu cat a contribuit fiecare factor, voiam doar sa subliniez ideea ca de multe ori manifestarile aparute la partea din fata isi au cauza... in spate. 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, TETEA. said:

 

Ai cumva dreptate, tocmai in cazul mobrelor foarte grele. Dar la o motocicleta mai usoara, un dezechilibru accentuat pe spate poate crea probleme de echilibru pe fata. In speta, tremurat in ghidon cand e lasat liber, sau chiar death wobble. Am patit sa am simptomele descrise ce s-au rezolvat dupa o echilibrare si schimbat rulmentii la roata... spate!

 

Așa este!

Cu risc de voblaj accentuat de elasticitatea laterală a arhitecturii de șasiu în simplă traversă (gen ”Mobra”) 

image.png.08dacd138d0811d42ca0ec33aa2a7a6f.png

și de eventuale jocuri la articulația basculei spate care transmit oscilații (și /sau rezonanțe) spre față, la anumite viteze.

În plus, uzura accentuată și excentrică a anvelopei spate, care apare prematur după un timp.

 

Spre deosebire de structuri de cadru mai rigide pentru motociclete mai grele

image.thumb.png.a7b10e7d0d67a82b2081636652512a5f.png

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Papa_Bear a spus:

...Poate cineva sa imi recomande o vulcanizare moto in sectorul 6 sau in jur care sa lucreze foarte meticulos si cu rabdare?

Exista o vulcanizare auto/moto prin zona Crangasi. Par ok (am fost o data anul trecut).

 

https://ro-ro.facebook.com/Vulcanizare.Auto.Moto.Crangasi/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

Metric Motion - pe strada Preciziei.

 

Am schimbat intr-un an la ei anvelopele, aveam jante aluminiu culoare gold-ish (o yamaha mai veche), nu m-am ales cu nici o zgarietura pe ele.

Multumesc de sugestie. Am vorbit cu Razvan, nu mai colaboreaza cu cei din Preciziei iar MetricMotion s-a mutat in zona APACA.. Voi da o fuga sa vad ce mai este acolo.

 

Acum 2 ore, Leon a spus:

Exista o vulcanizare auto/moto prin zona Crangasi. Par ok (am fost o data anul trecut).

 

https://ro-ro.facebook.com/Vulcanizare.Auto.Moto.Crangasi/

Multumesc de sugestie! ii stiu pe baieti. Au zile bune si rele.

Un lucru cert este ca au investit in echipamente, care toate sunt noi si majoritatea de top. Am vazut multe scule FACOM...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...