Sari la conținut

7. SHARK Grand Prix de France 2022


Postări Recomandate

Quartararo n-are voie să ia starturi din astea dacă vrea să-și apere titlul. În rest a mers zic eu cât i-a permis pianul.

Unii îl desființau pe aici pe Miller. Până una alta a fost cel mai bine clasat pilot al echipei de uzină. S-ar putea la final Ducati să se bată singuri, având mai mulți piloți care se bat pentru victorii își fură puncte unii altora, iar la final poate strânge unul de la alt producător puncte mai multe (nu că aș ține eu cu ei, doar că idee). 

Noroc că au mai pus camera pe #93, altfel aș fi zis că n-a luat startul. 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Quartararo n-are voie să ia starturi din astea dacă vrea să-și apere titlul. În rest a mers zic eu cât i-a permis pianul.

Unii îl desființau pe aici pe Miller. Până una alta a fost cel mai bine clasat pilot al echipei de uzină. S-ar putea la final Ducati să se bată singuri, având mai mulți piloți care se bat pentru victorii își fură puncte unii altora, iar la final poate strânge unul de la alt producător puncte mai multe (nu că aș ține eu cu ei, doar că idee). 

Noroc că au mai pus camera pe #93, altfel aș fi zis că n-a luat startul. 😈

Clar asta. Dar si constanta conteaza. Faptul xa a terminst pe 4 cu un start slab e bine pt el in conditiile in care Rins si Bag au cazut.

bes e un pilot f bun, dar nu stiu dc are constanta pt titlul. M-ar bucura nespus sa ia o echipa de client titlul, dar, are 3 victorii si totusi e doar pe 3 in clasament😔.

Cresc sansele sa dau berile la f sezonului😂😂😂😂 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Nu cred asta, a trecut Peco de el pe bune😊

Dupa care s-a multumit sa il secondeze pe Bagnaia, de la o distanta confortabila (pentru Peco, desigur), fara nici o intentie de a reveni pe prima pozitie. ;) 

Acum 3 ore, damager a spus:

 

qua start slab, in rest, nici o sansa sa atace pa Esp.

cred ca, ori cadea el, ori aman2 daca forta.

 

nu prea ai cum sa recuperezi jumatate de secunda / tur daca ai nevoie sa ramai mai in spate ca sa nu supraincalzesti guma fata. 

De la startul ala i se trage tot (semi)esecul de astazi. Si de la faptul ca nu a incercat nici macar odata sa treaca. Nu asa se castiga curse si titluri. Daca nu cadeau in fata lui, termina undeva pe 6. Cursa asta trebuia sa fie castigata, asa este o cursa semiratata.

 

Atunci poate ar trebui sa treaca cat mai repede, nu sa stea in spatele adversarului pana i se incalzesc gumele. 

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 Quartararo are probabil cel mai slab material dintre ei, dar este destul de inteligent încât să-și maximizeze șansele pe circuite unde poate câștiga și să aducă puncte bune acasă când nu.

 

 

Concurează mai mult cu Binder, dar oricum sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Fără Quartararo, ar fi probabil și peste Yamaha; Fabio distorsionează performanța motocicletei pe care concurează: în afară de el, cel mai bine clasat pilot Yamaha în campionat este Franco Morbidelli, pe 17 (!). Singurii care sunt rapizi cu mai mult de un pilot sunt Ducati.

Tot timpul am spsu ca M1 are serioase limite, insa sa spui ca de fapt, in submediocritatea lor, KTM are performante, iar Q "distorsioneaza" performanta motocicletei :crack:(ma scuzi, suna bine asta), mi se pare o afirmatie cel putin.... excentrica?? 

 

La fel si cea despre "maximizarea sanselor" de catre Q. Colegu', cursa asta este una pierduta! Nu a maximizat nimic, a pierdut puncte. Si "maximiza" si mai urat, daca nu cadeau in fata lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, xt600 a spus:

Dupa care s-a multumit sa il secondeze pe Bagnaia, de la o distanta confortabila (pentru Peco, desigur), fara nici o intentie de a reveni pe prima pozitie. ;) 

De la startul ala i se trage tot (semi)esecul de astazi. Si de la faptul ca nu a incercat nici macar odata sa treaca. Nu asa se castiga curse si titluri. Daca nu cadeau in fata lui, termina undeva pe 6. Cursa asta trebuia sa fie castigata, asa este o cursa semiratata.

 

Atunci poate ar trebui sa treaca cat mai repede, nu sa stea in spatele adversarului pana i se incalzesc gumele. 

Tot timpul am spsu ca M1 are serioase limite, insa sa spui ca de fapt, in submediocritatea lor, KTM are performante, iar Q "distorsioneaza" performanta motocicletei :crack:(ma scuzi, suna bine asta), mi se pare o afirmatie cel putin.... excentrica?? 

 

La fel si cea despre "maximizarea sanselor" de catre Q. Colegu', cursa asta este una pierduta! Nu a maximizat nimic, a pierdut puncte. Si "maximiza" si mai urat, daca nu cadeau in fata lui. 

Deinde din ce punct de vedere privesti lucrurile.

Eu le privest prin prisma faptului ca Rins si Bag au cazut.

Cum am scris, nu pot inca sa ii vad pe Bes sauEsp ca si rivali la titlu, oricat de mult mi-ar facea cum merge Bes sau cat de mult imi place Aprilia. :)

 

ca sa nu mai zic, ca din moment ce Qua s-a calificat din linia a doua, nu prea mai il consider favorit.

s-a vazut la Jerez, chiar si cu un super start, este dificil sa depasesti ducati. Mai exact, tre ducati sa rateze staartul :)

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

S-ar putea la final Ducati să se bată singuri, având mai mulți piloți care se bat pentru victorii își fură puncte unii altora, iar la final poate strânge unul de la alt producător puncte mai multe (nu că aș ține eu cu ei, doar că idee). 

Neah... deja incep sa isi contureze strategia de echipa... Weekendul asta s-a vazut destul de bine, pentru cine a vrut sa vada: calificari in echipa, apoi mers la varful cursei in echipa, etc. Deocamdata ordinele par sa fie doar la nivel de echipa Lenovo, dar mai incolo sa nu te mire daca vei vedea curse in care toti pilotii Ducati se vor insira ca pe ata, in spatele celui mai bine clasat si ii vor face paravan. Deocamdata exerseaza, baietii... 

Oare cu overheating-ul si presiunea in pneuri cum s-or fi descurcat. Bastianini, desi a rulat muuult in spatele celor doi, nu parea sa aibe probleme... 

Acum 17 minute, damager a spus:

Deinde din ce punct de vedere privesti lucrurile.

Eu le privest prin prisma faptului ca Rins si Bag au cazut.

Cum am scris, nu pot inca sa ii vad pe Bes sauEsp ca si rivali la titlu, oricat de mult mi-ar facea cum merge Bes sau cat de mult imi place Aprilia. :)

 

Din fata lui Q au disparut trei piloti: Rins, Mir si Bag. Nu am vazut ce s-a intamplat cu Rins prin turul 3, dar a ajuns la coada plutonului, dupa care a cazut in turul 5. Cu ceilalti stim ce s-a intamplat. Practic, in cursa asta nu a depasit decat la #93... cam putin pentru unul care trebuie sa isi apere titlul. 

 

Daca as fi facut pronosticuri la inceputul sezonului, nici eu, insa acum, la cat de amestecate sunt lucrurile si daca Q si Bag mai maximizeaza ca astazi, nu ar fi exclus sa avem parte de o surpriza. Placuta, as zice eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, PzKpfW said:

Absolut impresionant și modul în care merge Binder pe o motocicletă care cel mai probabil trage constant dreapta. Mare pilot și băiatul ăsta.

 

image.thumb.png.d1290c305e2c6277a79da6d27eb4d5c7.png

 

Motocicleta cu care Binder a terminat pe locul 8. Asta după ce a terminat tot pe 8 și în Indonezia după ce a mers toată cursa cu suspensia spate blocată în poziție de start. Băiatul ăsta merită șansa de a se bate pentru titlu.

 

Între timp, Aprilia redevine lider la echipe și nu este deloc accidental. Toată lumea aruncă cu rahat în Viñales și este drept că deocamdată este departe de performanțele lui Espargaro. În același timp, omul termină cursele și aduce constant (câteva) puncte. Când a fost ultima dată când l-ați văzut pe Viñales terminând o cursă în pietriș?

 

6 hours ago, xt600 said:

deja incep sa isi contureze strategia de echipa...

 

Presupuneri fără substanță, cel puțin deocamdată. Dacă existau ordine de echipă la Ducati astăzi, nu ajungea Bagnaia pe jos. Despre Miller se zvonește că ar fi semnat deja cu KTM - dacă este adevărat, cu atât mai puține șanse să urmeze niște presupuse ordine de echipă. Până la Bastianini, Bagnaia a controlat cursa, l-a pierdut pe Miller la ritm.

 

7 hours ago, xt600 said:

Tot timpul am spsu ca M1 are serioase limite, insa sa spui ca de fapt, in submediocritatea lor, KTM are performante, iar Q "distorsioneaza" performanta motocicletei :crack:(ma scuzi, suna bine asta), mi se pare o afirmatie cel putin.... excentrica?? 

 

Din 4 piloți câți au, unul singur este rapid. Restul abia dacă punctează. Îmi aduce aminte de Ducati în era Stoner. Cred că știm toți care era problema pe acolo. Tind să cred că este la fel și aici.

 

Singurele echipe care performează în momentul de față sunt Aprilia, Ducati și într-o oarecare măsură, Suzuki. Restul fie sunt purtați de un singur pilot (Yamaha), fie au performanțe teribil de fluctuante (KTM, Honda).

 

7 hours ago, xt600 said:

La fel si cea despre "maximizarea sanselor" de catre Q.

 

Te aștepți să câștige toate cursele pe o motocicletă care are mari dificultăți în a depăși și pe care coechipierii lui abia dacă punctează? Puțin realism. A dat dovadă de maturitate și constanță anul trecut, așa a ajuns campion mondial, nu riscând fantezist pentru victorii în fiecare etapă.

 

7 hours ago, damager said:

nu pot inca sa ii vad pe Bes sauEsp ca si rivali la titlu, oricat de mult mi-ar facea cum merge Bes sau cat de mult imi place Aprilia. :)

 

La fel credeam și eu despre Bastianini după prima cursă: victorie muncită dar oarecum circumstanțială. Acum suntem însă după 1/3 din campionat și este singurul pilot cu 3 victorii; restul au toți câte una. Trebuie doar să învețe să fie mai constant (ori câștigă, ori abia dacă punctează) și să nu se accidenteze.

 

Despre Aprilia și Aleix sunt ceva mai rezervat. De văzut cum se descurcă cu dezvoltarea acum că și-au pierdut concesiile. Și de văzut cum merg discuțiile contractuale cu Espargaro: cu cât se finalizează mai repede, cu atât îi vor permite să se concentreze mai mult pe curse și rezultate.

 

 
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa faca cineva un dictionar explicativ cu mimica si gesturile care se folosesc la explicarea  comportamentului motocicletei pe pista. 😁

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Neah... deja incep sa isi contureze strategia de echipa... Weekendul asta s-a vazut destul de bine, pentru cine a vrut sa vada: calificari in echipa, apoi mers la varful cursei in echipa, etc. Deocamdata ordinele par sa fie doar la nivel de echipa Lenovo, dar mai incolo sa nu te mire daca vei vedea curse in care toti pilotii Ducati se vor insira ca pe ata, in spatele celui mai bine clasat si ii vor face paravan. Deocamdata exerseaza, baietii... 

Oare cu overheating-ul si presiunea in pneuri cum s-or fi descurcat. Bastianini, desi a rulat muuult in spatele celor doi, nu parea sa aibe probleme... 

Din fata lui Q au disparut trei piloti: Rins, Mir si Bag. Nu am vazut ce s-a intamplat cu Rins prin turul 3, dar a ajuns la coada plutonului, dupa care a cazut in turul 5. Cu ceilalti stim ce s-a intamplat. Practic, in cursa asta nu a depasit decat la #93... cam putin pentru unul care trebuie sa isi apere titlul. 

 

Daca as fi facut pronosticuri la inceputul sezonului, nici eu, insa acum, la cat de amestecate sunt lucrurile si daca Q si Bag mai maximizeaza ca astazi, nu ar fi exclus sa avem parte de o surpriza. Placuta, as zice eu. 

 Pe suzuki pe depaseau amandoi dupa jumatatea cursei.

nu aveau ritm, aman2 piloti au mers cam la limita sa tiba grupul fruntas. Pe un circuit care are recorduri la cazaturi.

 

Atin cu totii ca depasirile sunt cea mai mare pb la yamaha. Ritm de cursa avea unul care cel putin il egala le Bes dc nu mai bun. Se vedea dupa modul in care in apropia pe Esp la 0.2 de la 0.6 intr-un tur.

pe MM l-a depasit ca a gresit  MM. 

la esp cel mai pb a asteptat sa greseasca. A gresit de 2 ori, dar el era prea departe ca sa se bage din cauza gumei fata.

 

deocamdata, cu o victorie, cu un material limitat, este pe primul loc in campionat, aduna puncte.

Dar, daca yamaha nu rezolva cele 2 pb nu prea il vad campion, urmeaza niste circuite lu linii drepte lungi, si cu distanta mare de la start la virajul 1. Exact de ce are nevoie yamaha😂😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, damager a spus:

Sper Ducati sa semneze cu bestia, Martin e pe faras.

nu cred ca pe faras dar nu cred ca va purta rosu ;) 

 

e greu, presiune, cazi ciudat si nu stii de ce cazi si pierzi incredere etc. asa spuneau englezii, vorbeau din experienta oamenii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

image.thumb.png.d1290c305e2c6277a79da6d27eb4d5c7.png

Toată lumea aruncă cu rahat în Viñales și este drept că deocamdată este departe de performanțele lui Espargaro.

 

Presupuneri fără substanță, cel puțin deocamdată. Dacă existau ordine de echipă la Ducati astăzi, nu ajungea Bagnaia pe jos. Despre Miller se zvonește că ar fi semnat deja cu KTM - dacă este adevărat, cu atât mai puține șanse să urmeze niște presupuse ordine de echipă. Până la Bastianini, Bagnaia a controlat cursa, l-a pierdut pe Miller la ritm.

 

fie au performanțe teribil de fluctuante (KTM).

 

 

Te aștepți să câștige toate cursele pe o motocicletă care are mari dificultăți în a depăși și pe care coechipierii lui abia dacă punctează? 

Vinales a fost adus la Aprilia ca sa castige curse si sa contribuie la dezvoltarea proiectului, nu sa castige doar cateva puncte. Cand merge la 50% din potential (exagerez putin, desigur), este firesc sa nu ajunga in tarana.

 

Te intreb foarte serios: vezi cursele, antrenamentele, calificarile? Ar fi bine sa nu mai astepti sa iti confirme, Oaxley, Emmett, Scalera, etc daca au fost sau nu ordine de echipa, ci sa urmaresti cu atentie ce se intampla pe pista si sa gandesti cu creierul din capul tau. 

 

Care performante, colegu'? Ceea ce face KTM se numeste contraperformanta!  KTM este la pamant. Partea nasoala este ca piloti precum Oliveira, B.Binder si-au ingropat cariera la ei. Daca se confirma informatia despre Miller, se poate spune ca omul este cu un pas mai aproape de iesirea din MotoGp. KTM este un cimitir al carierelor. 

 

Nu. Ma astept insa sa fie mai combativ, sa riste putin, mai ales pe acele circuite pe care teoretic ar trebui sa castige. Le Mans este circuitul de casa, pe care il cunoaste ca pe buzunarele lui; in antrenamente si wup a avut ritm de cursa excelent; a avut noroc de cursa uscata. Daca nici in conditiile astea nu si-a valorificat avantajele, ce pretentii sa mai aiba la titlu? Cursele tactice ar trebui sa le faca spre sfarsitul sezonului, nu acum, cand ar trebui sa se bata pentru fiecare punct, podium, victorie. Iar daca stie ca motocicleta are limite, in pluton, atunci sa faca bine si sa ia starturi bune. Cel de ieri a fost o jena!

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Foarte tare ce face Miller :) Probabil cel mai simpatic pilot, acum că nu mai este Petrucci.

Mda,a terminat o cursa in picioare.Si inca pe podium...this is new.

Un pilot bun la giumbuslucuri,dar slabut in rest.

Petrucci era funny fara sa se chinuie,asta o face fortat.

Acum 18 ore, xt600 a spus:

Mare bestie Bastianini asta... l-a papat cu tot cu casca si combinezon pe Peco. Bastianini este singurul care arata a campion, pana acum!

M-a placut cum s-a dat la o parte Miller din calea lui Peco. 

Quart hmmm... start slab si no combat... 

Aleix podium din nou... devine obisnuinta, de acum. :) 

MM.. sit transit...

Apropo... KTM mai concureaza, sau s-a retras? Stiu ca parca Suzuki se retrage la sf de sezon... 

Bestia se anunta ca fiind un mare competitor pt Miller/JM la postul de viitor pilot Ducati factory.Si ce e cel mai dur...mai ales dupa cursa de azi,se anunta ca fiind un mare rival si pt Peco.Interesant.

Nu mi s-a parut ca l-a lasat sa treaca Miller.

 

Q si MM au facut ce au putut mai bine pe acest circuit foarte tehnic si f complicat.Unde multi n-au terminat...vezi Mir.

Aleix nota 20.

KTM....nu mai merge schema cu guma spate medie nu? :P aia era toata performanta lor.Acum au schimbat gumele,brusc ferul nu mai intoarce.

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Concurează mai mult cu Binder, dar oricum sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Fără Quartararo, ar fi probabil și peste Yamaha; Fabio distorsionează performanța motocicletei pe care concurează: în afară de el, cel mai bine clasat pilot Yamaha în campionat este Franco Morbidelli, pe 17 (!). Singurii care sunt rapizi cu mai mult de un pilot sunt Ducati.

 

A greșit datorită presiunii lui Bastianini. De acolo a plecat totul. Și-a ieșit din ritm, apoi a încercat să forțeze pentru a recupera și a dat-o pe jos. Presiune.

Priviti (si tu si colegul celalalt) si juecati Yamaha si Honda foarte gresit.

E motogp nu e F1 - un pilot poate influenta masiv performanta unei motorete.De aceea sunt aceste gap'uri.

Problema in faptul ca Q se clasifica pe 5-6 iar Morbi pe 17 si Dovi in coada nu e la Yamaha ci la cei 2 maestri din spate.

Morbi a ramas fara Forcada si asta il afecteaza f mult.Chiar el a recunoscut asta.Setupul poate face diferenta enorma.

Iar Dovi...sa ne lase.Sincer.

 

Iarasi la Honda,hai sa ne uitam la MM pt a vedea performantele motoretei (moto care btw nu ii place) si sa nu ne uitam la Taka si AM samd.

Repet,aici nu e F1 ca pilotii unei echipe sa vina intr-o cursa unul in spatele celuilalt la 2s unul de altul si acele rezultate sa evidentieze clar unde se afla respectiva echipa in clasament fata de ceilalti.Aici performanta e data masiv de pilot,iar daca Mobi nu gaseste setupul iar Dovi nu-si gaseste locul pe moto,asta nu inseamna ca moto e de locul 17 sau 20.Inseamna ca pilotii sunt slabi.

Q nu "distorsioneaza" performanta motoretei ci Q o duce la maximul performantei ei.Logic.La fel si la MM.Ceilalti o duc la 60%,80%.

La fel era cazul si cu Lorenzo la Ducati de ex,si cu MM in multe alte randuri samd.Daca un rider iese pe podium si celalalt pe 12,asta nu inseamna ca moto e slaba,ci ca riderul de pe 12 nu stie cu mingea.Problema lui - sa-si schimbe stilul sa-si schimbe setupul,sa ii faca scaun special sau sa schimbe echipa.

Nu moto e slaba,ei nu stiu sa le "folosesca" precum campionii...la naiba,de aia unii sunt campioni si altii sperante.Sau washed'outs...

 

True despre presiunea pusa de Bestia si resimtita (prost) de Peco.Slab Peco.Imi pare rau,pt ca intradevar are disciplina si tehnica necesara pt a fi campion.Dar daca nu ai concetrare...slabut.Bai si ce bine a tinut la MM la Aragon remember?F ciudat.

 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

A dat dovadă de maturitate și constanță anul trecut, așa a ajuns campion mondial, nu riscând fantezist pentru victorii în fiecare etapă.

 

La fel credeam și eu despre Bastianini după prima cursă: victorie muncită dar oarecum circumstanțială.

:agree:

Acum 35 minute, xt600 a spus:

Ma astept insa sa fie mai combativ, sa riste putin, mai ales pe acele circuite pe care teoretic ar trebui sa castige. Le Mans este circuitul de casa, pe care il cunoaste ca pe buzunarele lui; in antrenamente si wup a avut ritm de cursa excelent; a avut noroc de cursa uscata. Daca nici in conditiile astea nu si-a valorificat avantajele, ce pretentii sa mai aiba la titlu? Cursele tactice ar trebui sa le faca spre sfarsitul sezonului, nu acum, cand ar trebui sa se bata pentru fiecare punct, podium, victorie. Iar daca stie ca motocicleta are limite, in pluton, atunci sa faca bine si sa ia starturi bune. Cel de ieri a fost o jena!

Nu ai ce risca cand sunt enspe in fata ta si ai ritm mai slab decat ei.Ducati era king.

nu conteaza ca e "cursa de casa" - ce legatura are geografia cu performantele moto?E un circuit cu accelerari si franari masive,unde Ducati forza.

Cursele tactice ar trebui sa le faca tot timpul.Asa se castiga campionatul,nu cu haiducii.

Q a mers bine,oricum startul vorba colegului el il poate lua bine doar daca il rateaza Ducati'urile.A gresit ca a venit pe exterior in 3 acolo a pierdut mult.

 

Per total o cursa buna zic eu a lui Q,a facut the best din ceea ce a avut.Nu poti sa le castigi pe toate nu poti sa te bati la podium la toate,nu mai sunt vremurile alea.Aici Ducati a rupt norma si multi au cazut.Q a punctat solid.Iei maximul pe care il poti lua dintr-o cursa cu materialul tehnic de care dispui.Asta e tot ce poti face.

Uita-te la Mir - avea ritm bun.El ce a luat ?O muje.Asta e diferenta.Q a fost mai matur si a punctat si plecat cu ceva de aici.Mir a simtit ca e (oarecum) rapid,s-a excitat ca adolescentii si poc.De Rins nu mai zic,ca de cand e la Suzuki cred ca in fiecare an a cazut in acea sicana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, Method said:

Q nu "distorsioneaza" performanta motoretei ci Q o duce la maximul performantei ei.

 

Cel mai probabil. Motocicleta e clar bună din moment ce Quartararo câștigă pe ea. Ceilalți 3 piloți ar trebui trimiși la psiholog. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

Mda,a terminat o cursa in picioare.Si inca pe podium...this is new.

Un pilot bun la giumbuslucuri,dar slabut in rest.

Petrucci era funny fara sa se chinuie,asta o face fortat.

Bestia se anunta ca fiind un mare competitor pt Miller/JM la postul de viitor pilot Ducati factory.Si ce e cel mai dur...mai ales dupa cursa de azi,se anunta ca fiind un mare rival si pt Peco.Interesant.

Nu mi s-a parut ca l-a lasat sa treaca Miller.

 

Q si MM au facut ce au putut mai bine pe acest circuit foarte tehnic si f complicat.Unde multi n-au terminat...vezi Mir.

Aleix nota 20.

KTM....nu mai merge schema cu guma spate medie nu? :P aia era toata performanta lor.Acum au schimbat gumele,brusc ferul nu mai intoarce.

Priviti (si tu si colegul celalalt) si juecati Yamaha si Honda foarte gresit.

E motogp nu e F1 - un pilot poate influenta masiv performanta unei motorete.De aceea sunt aceste gap'uri.

Problema in faptul ca Q se clasifica pe 5-6 iar Morbi pe 17 si Dovi in coada nu e la Yamaha ci la cei 2 maestri din spate.

Morbi a ramas fara Forcada si asta il afecteaza f mult.Chiar el a recunoscut asta.Setupul poate face diferenta enorma.

Iar Dovi...sa ne lase.Sincer.

 

Iarasi la Honda,hai sa ne uitam la MM pt a vedea performantele motoretei (moto care btw nu ii place) si sa nu ne uitam la Taka si AM samd.

Repet,aici nu e F1 ca pilotii unei echipe sa vina intr-o cursa unul in spatele celuilalt la 2s unul de altul si acele rezultate sa evidentieze clar unde se afla respectiva echipa in clasament fata de ceilalti.Aici performanta e data masiv de pilot,iar daca Mobi nu gaseste setupul iar Dovi nu-si gaseste locul pe moto,asta nu inseamna ca moto e de locul 17 sau 20.Inseamna ca pilotii sunt slabi.

Q nu "distorsioneaza" performanta motoretei ci Q o duce la maximul performantei ei.Logic.La fel si la MM.Ceilalti o duc la 60%,80%.

La fel era cazul si cu Lorenzo la Ducati de ex,si cu MM in multe alte randuri samd.Daca un rider iese pe podium si celalalt pe 12,asta nu inseamna ca moto e slaba,ci ca riderul de pe 12 nu stie cu mingea.Problema lui - sa-si schimbe stilul sa-si schimbe setupul,sa ii faca scaun special sau sa schimbe echipa.

Nu moto e slaba,ei nu stiu sa le "folosesca" precum campionii...la naiba,de aia unii sunt campioni si altii sperante.Sau washed'outs...

 

True despre presiunea pusa de Bestia si resimtita (prost) de Peco.Slab Peco.Imi pare rau,pt ca intradevar are disciplina si tehnica necesara pt a fi campion.Dar daca nu ai concetrare...slabut.Bai si ce bine a tinut la MM la Aragon remember?F ciudat.

 

:agree:

Nu ai ce risca cand sunt enspe in fata ta si ai ritm mai slab decat ei.Ducati era king.

nu conteaza ca e "cursa de casa" - ce legatura are geografia cu performantele moto?E un circuit cu accelerari si franari masive,unde Ducati forza.

Cursele tactice ar trebui sa le faca tot timpul.Asa se castiga campionatul,nu cu haiducii.

Q a mers bine,oricum startul vorba colegului el il poate lua bine doar daca il rateaza Ducati'urile.A gresit ca a venit pe exterior in 3 acolo a pierdut mult.

 

Per total o cursa buna zic eu a lui Q,a facut the best din ceea ce a avut.Nu poti sa le castigi pe toate nu poti sa te bati la podium la toate,nu mai sunt vremurile alea.Aici Ducati a rupt norma si multi au cazut.Q a punctat solid.Iei maximul pe care il poti lua dintr-o cursa cu materialul tehnic de care dispui.Asta e tot ce poti face.

Uita-te la Mir - avea ritm bun.El ce a luat ?O muje.Asta e diferenta.Q a fost mai matur si a punctat si plecat cu ceva de aici.Mir a simtit ca e (oarecum) rapid,s-a excitat ca adolescentii si poc.De Rins nu mai zic,ca de cand e la Suzuki cred ca in fiecare an a cazut in acea sicana.

 

Nu mi-i s-a parut ca Suzuki au avut ritm. Mir i-a pierdut pe cei 3 din fata, Esp si Qua il apropiau. 

Cred ca a tinutcu dintii sa ramana cu cei din fata si de aia a cazut. Pana la final eu cred ca si daca ramaneau pe roti, terminau sub locul 6.

Ok, Rins, as usual a gresit franarea, dar Mir pur si simplu a fortat ca sa ramana in fata.

 

Cu Mor si Forcada, nu explica diferenta in timp. Un inginer nu poate sa refaca diferenta asta, el poate sa influenteze putin, nu diferente atat de mari, cu atat mai mult cu cat ai disponibile telemetria castigatoare. E doar parerea mea.

 

Cu Dovi, Razali a declarat ca, la fel ca si Rossi, a devenit prea mult inginer si prea putin pilot incercand sa o schimbe ca sa fie pe placul lui. Este pe undeva normal sa pleci de setarile care le are Qua, avand in vedere ca par a fi castigatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, damager said:

Cu Mor si Forcada, nu explica diferenta in timp.

 

Evident. Morbidelli este multiplu câștigător de etapă și vice-campion cu Yamaha. Acum brusc nu mai știe să meargă. Dar motocicleta sigur e bună.

 

1 hour ago, xt600 said:

(...)

 

Îmi pare rău că o spun, dar te uiți puțin ca un microbist la sportul ăsta. Prea mult patos și analiză proprie. Bucură-te de curse și de un campionat interesant și disputat.

 

1 hour ago, xt600 said:

KTM este un cimitir al carierelor.

 

Chiar anul trecut fix asta se spunea despre Aprilia.

 

image.thumb.png.edb6a1c6ac18765d5377d51adc4f4ffd.png

 

55 minutes ago, Method said:

Mda,a terminat o cursa in picioare.Si inca pe podium...this is new.

Un pilot bun la giumbuslucuri,dar slabut in rest.

Petrucci era funny fara sa se chinuie,asta o face fortat.

 

Ești pricinos. Miller este sincer, onest și spontan. De-asta este apreciat. La fel ca și Petrucci.

 

Nici ca performanță nu stă atât de rău: este al doilea pilot Ducati (după Bastianini) în clasament și are o singură trântă la activ. Deodamdată își bate coechipierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, damager a spus:

 

 cu atat mai mult cu cat ai disponibile telemetria castigatoare. E doar parerea mea.

 

Cu Dovi, Razali a declarat ca, la fel ca si Rossi, a devenit prea mult inginer si prea putin pilot incercand sa o schimbe ca sa fie pe placul lui. Este pe undeva normal sa pleci de setarile care le are Qua, avand in vedere ca par a fi castigatoare.

Și Honda când bătea mm tot și ceilalți erau pe nicăieri?!? Ăia ce nu aveau? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, PzKpfW a spus:

Cazul Quartararo-Yamaha în momentul de față este același cu cel al lui Márquez-Honda în 2013-2019 sau al lui Stoner-Ducati în 2007-2010. Personal mi se pare evident.


totusi, diferentele intre mobra cu care Mor a iesit vicecampion si cea actuala nu sunt extrem de mari diferente. Sunt declaratii de la ambii piloti. La inceput de 2021 Mor declara ca mobrele sunt aprox la fel, electronica s-a mai rafinat. In 2021 toti am pus pe seama accidentarii.

acuma in 2022, iarasi, declarstia lui Qua, ca nu sint mari pb, ca yamaha nu a adresat cerintele lui... deci ma astept sa nu fie mari diferente.

in continuare Mor nu merge.

restul de piloti nu prea conteaza, din declaratii Dovi este prea implicat in inginerie, iar Binder nu are nici o opinie☺️
 

Honda, era dezvoltata in directia in care dorea MM, in a fi pivotata pe roata fata. 
 

Qua a luat o mobra la care nu s-au schimbat prea multe si brusc e facuta pentru el.

Mie cel putin, imi da cu virgula..... sa ne aducem aminte ca inainte de a da qua vreo directie, mobra svea acelasi pb si cand era Rossi cu Vinales.

qua a iesit anul trecut campion si a cerut 2 lucuri, top speed si mai mult grip pe spate? Le-a primit? Mai mult apare si pb cu supraincalzirea. 
 

eu cred, cum zicea cineva mai sus, qua reuseste sa stoarca ultimul stop de performanta din yamaha. Ceilalti put si simplu nu pot. Dovi a declarat ca se uita pe telemetria lui qua si pur si simplu el nu poate sa mearga asa. 
 

ca sa nu mai zic ca Mor a testat si cu vechiul sasiu, si cu vechiul motor si performantele tot slabe au fost.

pentru mine ramane un mare mister ce se intampla cu Mor. 
nici nu da impresia ca forteaza sa incerce sa gaseasca limitele mobrei.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miller e constient ca poate pierde locul al Ducati, dar are sanse sa ramana pentru ca Bestia si Peco nu par sa se inteleaga:

 

Miller was the first factory Ducati rider to be overtaken by Bastianini, which is not the first time the Australian has seen the second-year MotoGP man show more pace late on, was also the case at COTA (Circuit of the Americas) when they finished 1st and third.

"This little bas***d has done it more than twice," joked Miller. "He’s done it plenty of times. He’s always strong at the end of the race, he’s got a good drive, he’s good on the tyres and he worked it well today. 

...

To no surprise, Miller was more outspoken despite giving a short answer: "I don’t know what you want me to say. I mean, put two and two together, he’s won three races this year and he’s doing a fantastic job, he’s Italian so it makes perfect sense."

https://www.crash.net/motogp/news/1002800/1/will-bastianini-replace-miller-he-s-won-three-races-makes-perfect-sense

 

Declaratii Bestia:

https://www.gpone.com/en/2022/05/15/motogp/bastianini-claims-he-won-with-his-head-making-bagnaia-nervous.html

 

Is this the start of a rivalry with Bagnaia?

I think it's positive. Maybe I'm the rider who bothers him the most, because I'm Italian. I read that he would like to continue to have Miller as a teammate, maybe I put pressure on him when he saw me next to him.

 

Declaratii Peco:

https://www.gpone.com/en/2022/05/15/motogp/bagnaia-its-time-to-be-more-mature-you-cant-win-with-these-mistakes.html

 

Bastianini mentioned that you said you preferred Miller to him as a teammate.

l've been on the team with Jack since 2018. We know each other well. It's normal that, if I had to decide, he would be my first choice because I like working with him. But it's Ducati that chooses, and there would be no problem for me if it's Enea or even Martin. I've always had good relationships with all my teammates. I also believe that Bastianini has proven that he deserves that place.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

Nu mi-i s-a parut ca Suzuki au avut ritm. Mir i-a pierdut pe cei 3 din fata, Esp si Qua il apropiau. 

Cred ca a tinutcu dintii sa ramana cu cei din fata si de aia a cazut. Pana la final eu cred ca si daca ramaneau pe roti, terminau sub locul 6.

Ok, Rins, as usual a gresit franarea, dar Mir pur si simplu a fortat ca sa ramana in fata.

 

Cu Mor si Forcada, nu explica diferenta in timp. Un inginer nu poate sa refaca diferenta asta, el poate sa influenteze putin, nu diferente atat de mari, cu atat mai mult cu cat ai disponibile telemetria castigatoare. E doar parerea mea.

 

Cu Dovi, Razali a declarat ca, la fel ca si Rossi, a devenit prea mult inginer si prea putin pilot incercand sa o schimbe ca sa fie pe placul lui. Este pe undeva normal sa pleci de setarile care le are Qua, avand in vedere ca par a fi castigatoare.

:agree:

Eu cred totusi ca Forcada si carnetelul au facut o diferenta enorma.Toti spuneau asta - batranul e mare scamator si probabil ii facea motoreta tzipla de vineri dimineata de la 10 din FP1.El numa lucra la fineturi dupa aia.Face mult.Nu mai zic de increderea in sine...

Dovi exact cum ai zis - incearca sa schimbe moto dupa el in loc sa se schimbe el dupa moto.The guy is old already.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Evident. Morbidelli este multiplu câștigător de etapă și vice-campion cu Yamaha. Acum brusc nu mai știe să meargă. Dar motocicleta sigur e bună.

 

Ești pricinos. Miller este sincer, onest și spontan. De-asta este apreciat. La fel ca și Petrucci.

 

Nici ca performanță nu stă atât de rău: este al doilea pilot Ducati (după Bastianini) în clasament și are o singură trântă la activ. Deodamdată își bate coechipierul.

Morbidelli am vazut toti cum a luat titlul de vice in 2020.Sa fim seriosi.2020 a fost o debandada totala.Si btw ghici cine era in coltul lui Morbi si cine a zis ca l-a ajutat f mult in acel an?"un" Forcada.Care acum nu mai e.Ce coincidenta naibii...

Reiei lamentarile colegului xt cu privire la Yamaha - iti spun ce i-am spus si lui atunci - cand se castiga un campionat cu motoreta respectiva,imi pare rau dar chiar nu poti spune ca e proasta.

Si btw - ai uitat rezultatele actuale : Q e nr.1 in campionat.Deci deocamdata...

Si presimt ca va castiga campionatul.Cu Yamaha cea proasta.Again.

 

Miller e onest si spontan.True.Petrucci era si simpatic.Miller e arogant.Dar astea sunt chestii de simpatii.

Am zis ca este un pilot slabut.Care nu merita locul pe care il are.Si sustin in continuare acest lucru.

Acum 35 minute, damager a spus:

totusi, diferentele intre mobra cu care Mor a iesit vicecampion si cea actuala nu sunt extrem de mari diferente. Sunt declaratii de la ambii piloti. La inceput de 2021 Mor declara ca mobrele sunt aprox la fel, electronica s-a mai rafinat. In 2021 toti am pus pe seama accidentarii.

 

Honda, era dezvoltata in directia in care dorea MM, in a fi pivotata pe roata fata. 

 

Qua a luat o mobra la care nu s-au schimbat prea multe si brusc e facuta pentru el.

Mie cel putin, imi da cu virgula..... sa ne aducem aminte ca inainte de a da qua vreo directie, mobra svea acelasi pb si cand era Rossi cu Vinales.

qua a iesit anul trecut campion si a cerut 2 lucuri, top speed si mai mult grip pe spate? Le-a primit? Mai mult apare si pb cu supraincalzirea. 
 

eu cred, cum zicea cineva mai sus, qua reuseste sa stoarca ultimul stop de performanta din yamaha. Ceilalti put si simplu nu pot. Dovi a declarat ca se uita pe telemetria lui qua si pur si simplu el nu poate sa mearga asa. 
 

ca sa nu mai zic ca Mor a testat si cu vechiul sasiu, si cu vechiul motor si performantele tot slabe au fost.

:agree:

Honda era normal sa duca dezvoltarea in directia in care vroia MM pt ca MM rupea cu ea.A zis-o Lorenzo cel mai bine : "noi (Lorenzo,Cal) nu putem merge in stilul in care merge MM.Motocicleta e unforgiving si nu are grip fata.Ar fi frumos daca Honda ar dezvolta o moto pe care sa poata avea rezultate si altcineva in afara de Marquez". Totusi si el si Cal (ma refer la acea perioada pt ca atunci erau niste piloti competitivi in ograda HRC,acum....) au spus pe buna dreptate ca nu pot condamna Honda ca o dezvolta pt MM,pt ca MM are rezultate fantastice cu ea.Corect zic eu.

 

La Morbi,repet,eu mizez pe absenta lui Forcada din coltul lui.E prea mare coincidenta.

 

Q a cerut mai multi cai si nu i-a primit.Intradevar.Grip'ul pe spate...nu stiu daca poate face Yamaha ceva in privinta asta.Cred ca acolo e chestie de design.Ei nu pot avea atat de mult grip mecanic pe spate ca si Ducati datorita conceptului diferit.Iar grip din downforce pe spate....de unde? Numa daca ii pun lui Q o aripa pe spate :) 

Yamaka cred ca ar putea lucra totusi la motor mai mult pt a veni macar cat de cat langa Ducati/Honda.

Bai nene,apropo de ce vorbeam zilele trecute despre puterea HRC - a vrut in 2019? MM putere?He got it.Punct.

Ei,aici se vede diferenta de bani.Si ingineri.Si angrenare.Si tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

36 minutes ago, ioio_viola said:

Miller e constient ca poate pierde locul al Ducati


*că a pierdut deja

 

Poate de-asta a fost și atât de relaxat week-end-ul ăsta. Știe deja unde îi este viitorul - și nu va fi la echipa de uzină Ducati.

 

36 minutes ago, ioio_viola said:

Declaratii Peco:

 

Bagnaia elegant în declarații, ca de obicei. Bastianini a cam dat cu bâta-n baltă acolo.

 

47 minutes ago, damager said:

Qua a luat o mobra la care nu s-au schimbat prea multe si brusc e facuta pentru el.

 

Nu cred că este cazul. Nu am crezut niciodată în chestiile de genul ăsta. Nici Honda nu a făcut motocicleta "pentru Márquez". Dar este normal ca pilotul principal de la echipa de uzină să aibă cel mai relevant feedback în dezvoltarea motocicletei. De aici probabil legenda cu "motocicleta este făcută pe gustul lui X".

 

5 minutes ago, Method said:

La Morbi,repet,eu mizez pe absenta lui Forcada din coltul lui.E prea mare coincidenta.

 

Îl faci pe Forcada un fel de semi-zeu - cum a fost Burgess pentru Rossi. Până n-a mai fost.

 

6 minutes ago, Method said:

chiar nu poti spune ca e proasta.

 

Nu am spus așa ceva. Având în vedere diferențele foarte mici dintre concurenți în momentul de față, nu poți spune că vreo motocicletă este "proastă". Doar că unele au probleme care sunt mai ușor de depășit de către piloți (Ducati, Suzuki, poate și Aprilia) pe când la altele este mai dificil (Honda, Yamaha, KTM).

 

10 minutes ago, Method said:

Q e nr.1 in campionat.Deci deocamdata...

Si presimt ca va castiga campionatul.

 

Dacă merge în continuare cum a mers până acum (inteligent și calculat) are toate șansele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Method a spus:

:agree:

Eu cred totusi ca Forcada si carnetelul au facut o diferenta enorma.Toti spuneau asta - batranul e mare scamator si probabil ii facea motoreta tzipla de vineri dimineata de la 10 din FP1.El numa lucra la fineturi dupa aia.Face mult.Nu mai zic de increderea in sine...

 

La Morbi,repet,eu mizez pe absenta lui Forcada din coltul lui.E prea mare coincidenta.

 

Bai nene,apropo de ce vorbeam zilele trecute despre puterea HRC - a vrut in 2019? MM putere?He got it.Punct.

Ei,aici se vede diferenta de bani.Si ingineri.Si angrenare.Si tot.

 

Este mult mai dificil sa scoti putere din yamaha decat din honda datorita arhiecturii motorului. Pe de alta parte, este recunoscut faptul ca Yamaha in general nu investeste la fel de mult ca si honda, si nici nu vine cu schimbari radicale......

 

nu poti sa fi vrajitor la 1 secunda. nu in motogp....pur si simplu diferenta este prea mare...se pierde timp pe tot circuitul.

nu ai cum sa lucrezi de vineri pana sambata toate virajele dintr-un circuit.

Vrajitor este la 0.1-0.2 secunde ca inventezi o chestie pentru 1-2 viraje, sacrificand altceva...

 

Vorba colegului, Forcada nu e un semizeu.

dar cum mai ziceam, pot fi sanse 50-50 ca intr-adevar asta sa fie problema.

Parerea mea este ca, totusi e un cumul de factori.....accidentarea, forcada, telemetria lui Qua care nu o intelege nimeni, frustarile care se acumuleaza.

Ca sa ne intelegem, Mor e unul dintre preferatii mei, imi place mult ca si pilot, povestea lui de viata si cum a ajuns acolo.

un pilot foarte puternic psihic si cu un bun-simt extrem...si totusi, nu reusesc sa inteleg ce se intampla cu el :(.sper sa isi revina pana il pune Yamaha pe liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, damager a spus:

Faptul xa a terminst pe 4 cu un start slab e bine pt el in conditiile in care Rins si Bag si Mir au cazut.

 

 

Acum 18 ore, damager a spus:

nu pot inca sa ii vad pe Bes sauEsp ca si rivali la titlu, oricat de mult mi-ar facea cum merge Bes sau cat de mult imi place Aprilia. :)

totusi sunt unde sunt.

problema mare e cand Q face clic - nu il mai prinde nimeni.

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Despre Miller se zvonește că ar fi semnat deja cu KTM - dacă este adevărat, cu atât mai puține șanse să urmeze niște presupuse ordine de echipă.

Miller se intelege bine cu Peco, se uita unii pe datele altora plm etc. se ajuta in quali.

nu e bulangiu.

 

daca putea azi sa castige o facea, nu a putut. 

s-a dus Basti in fata bine_de_tot.

 

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

La fel credeam și eu despre Bastianini după prima cursă: victorie muncită dar oarecum circumstanțială. Acum suntem însă după 1/3 din campionat și este singurul pilot cu 3 victorii; restul au toți câte una. Trebuie doar să învețe să fie mai constant (ori câștigă, ori abia dacă punctează) și să nu se accidenteze.

 

glumeau englezii ca Basti gen se gandeste "daca tot ajung pe podium macar ma urc pe treapta cea mai inalta".

 

mi se pare tare ca el l-a facut pe Peco sa greseasca cand MM s-a chinuit multe ture atunci si nu a reusit.

nu credeam ca va gresi asa rau Peco, putea lua loc 2 usor, 1-2 curbe si vedea pe pitboard gap mare la loc 3.

 

imaginea aia cu Peco mergand singur pe linia boxelor a atins un nerv.

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Și de văzut cum merg discuțiile contractuale cu Espargaro: cu cât se finalizează mai repede, cu atât îi vor permite să se concentreze mai mult pe curse și rezultate.

omul e pe felie chiar daca  a zis ca e dezamagit. 

bravo lui.

cand a zis ca e pilot de top 3 de gp aproape ca au ras englezii. dar soc. 

Acum 3 ore, damager a spus:

Mir i-a pierdut pe cei 3 din fata, Esp si Qua il apropiau. 

Cred ca a tinutcu dintii sa ramana cu cei din fata si de aia a cazut. Pana la final eu cred ca si daca ramaneau pe roti, terminau sub locul 6.

Ok, Rins, as usual a gresit franarea, dar Mir pur si simplu a fortat ca sa ramana in fata.

Rins cica a cazut in aceeasi curba ca anul trecut?

 

Mir nu prea cade, clar a fortat omul.

Acum 3 ore, damager a spus:

Cu Dovi, Razali a declarat ca, la fel ca si Rossi, a devenit prea mult inginer si prea putin pilot incercand sa o schimbe ca sa fie pe placul lui. Este pe undeva normal sa pleci de setarile care le are Qua, avand in vedere ca par a fi castigatoare.

A  fost un schimb dubios - dovi a replicat ca Raza nu prea are habar de ce vb. 

plm , ei stiu.

 

ciudat sa iesi cu din astea in presa.

nu e ok omul plm, vb cu el, zici ca nu esti multumit, reziliere, papa.

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Cazul Quartararo-Yamaha în momentul de față este același cu cel al lui Márquez-Honda în 2013-2019 sau al lui Stoner-Ducati în 2007-2010. Personal mi se pare evident.

asa ziceau si englezii.

pai la un moment dat in cursa celelalte 3 yama erau ultima-penultima-antepenultima. 

la 2x secunde in spate.

joac-o pe-asta.

Acum 1 oră, damager a spus:

Honda, era dezvoltata in directia in care dorea MM, in a fi pivotata pe roata fata. 

Exact, se intrebau englezii daca nu cumva Honda s-a pripit cu redesign total. 

 

Totusi 2 ani cu victorii doar de la MM dupa revenire ..clar ceva trebuia schimbat.

Dar s-au cam faultat singuri. Acum nici MM nu e pe felie cu moto asta. Sper sa ii dea de cap.

 

Practic anul asta orice circuit unde merge moto asta se incepe cu 0 date pt ca moto e "de la zero". 

Acum 1 oră, damager a spus:

Mor. 
nici nu da impresia ca forteaza sa incerce sa gaseasca limitele mobrei.

e usor de zis man, dar cum se plang unii ca nu simt fata - cum sa fortezi cand crezi ca te duci pe jos in orice curba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, frigider said:

mi se pare tare ca el l-a facut pe Peco sa greseasca cand MM s-a chinuit multe ture atunci si nu a reusit.

 

Sunt poate puțin injust față de Bagnaia, dar când s-a bătut cu Márquez, el avea motocicleta mai bună. Ieri, Bastianini a avut avantajul tehnic.

 

22 minutes ago, frigider said:

imaginea aia cu Peco mergand singur pe linia boxelor a atins un nerv.

 

image.thumb.png.9df91835ffb3521a5ad6c05fc8227d65.png

 

De subliniat și că are mai puțină presiune pe umeri față de majoritatea celorlalți piloți, cărora le expiră contractele anul ăsta și care trebuie să se gândească la viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Sunt poate puțin injust față de Bagnaia, dar când s-a bătut cu Márquez, el avea motocicleta mai bună. Ieri, Bastianini a avut avantajul tehnic.

poate da, poate nu dar loc 2 e oricand > cazatura.

 

poate a fost freak crash si nu s-a enervat. numai el stie, poate gresesc eu si omul nu a cedat sub presiune.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

De subliniat și că are mai puțină presiune pe umeri față de majoritatea celorlalți piloți, cărora le expiră contractele anul ăsta și care trebuie să se gândească la viitor.

asa este, dar inca 1 sezon pe loc 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...