Sari la conținut

8. Gran Premio d’Italia Oakley 2022


Postări Recomandate

12 minutes ago, Method said:

daca se aplica downforce acolo pe codita,motoreta nu tinde sa se ridice de fata?

 

Cred că e utilă în primul rând pentru apăsare pe spate în momentul frânării. Sau/și stabilitate pe linia dreaptă. Faptul că testează asta la Mugello (cea mai lungă linie dreaptă, cele mai mari viteze de vârf și deci cea mai importantă frânare) dă indicii despre care-i este scopul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, danypop a spus:

🤣🤣🤣 Savadori testează o Aprilia cu eleroane pe codiță, 3 la număr. Omg, unde ne oprim 🤦‍♂️

 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

image.thumb.png.1eed93a1e28bd0af66fb9a5e518ba95a.png image.thumb.png.0579d3d28ff2eaf57312ef09b7cd5e75.png

 

E proiectat greșit! Trebuia să fie plan, să poată sta 🍺 pe el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Cred că e utilă în primul rând pentru apăsare pe spate în momentul frânării. Sau/și stabilitate pe linia dreaptă. Faptul că testează asta la Mugello (cea mai lungă linie dreaptă, cele mai mari viteze de vârf și deci cea mai importantă frânare) dă indicii despre care-i este scopul.


dap. Banuiesc si eu ca ar fi folosita pt momentul franarii.

au fost niste declaratii a lui Esp ca tb sa imbunateasca franarea si ambreajul.  Intrebarea e, dc ar fi pt franare, de ce nu le-or fi pus mai jos. 

Acum 28 minute, PzKpfW a spus:

image.thumb.png.0b094a544496d4e757c17302cb6285d6.png

 

image.thumb.png.6cc25b6fbce523f142e5f6de1e2631dd.png


ai de plm unde e yamaha la viteze de top. 
totusi, mai bine ca anul trecut cand ziceau astia ca au avut un deficit de 13 sau 17 km.

ma rog, noroc ca a fost f cald si nu ai avut ducati-urile viteze se peste 360, ca la recordul ee anul trecut inseamna -20 km/h.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că Ducati merge în primul rând cu mai multă apăsare aero decât toți ceilalți, motiv pentru care mu mai ating vitezele din trecut.

 

24 minutes ago, damager said:

ai de plm unde e yamaha la viteze de top. 

 

Da, cam asta e ideea. Ceea ce reușește Quartararo pe viraje pentru a recupera un asemenea deficit e wow.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi da mult o mai plângeți pe săraca yamakă. Vreți cumva sa aibă topspeedul ducati? vreți sa defileze cursa de cursa? e ok asa, fiecare cu avantaje si dezavantaje. Momentan în fruntea clasamentului general e o yamaha/pilot yamaha,si e cu cele mai mari șanse sa câștige titlul mondial ȘI în acest an. Eu zic ca e ok asa 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, danypop a spus:

alții au rămas cu totul😂 vezi onda

 

Singura problema la Honda e ca n-au piloți. Poti sa plangi cat vrei, asta-i adevarul!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu au piloți!? Eu plâng? , chiar nu m-ar deranja sa rămână în situația actuala cam atâta vreme cât au dominat fără ca cineva să-i deranjeze prea mult. 

Și pe lângă asta, să-i părăsească și Marc Marquez 

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, danypop a spus:

Da, ei tot timpul erau mai jos cu topspeedul, alții cu viteza pe viraje, alții au rămas cu totul😂 vezi onda

Diferenta nu a fost asa mare niciodata. Odata cu pb asta de supraincalzire devine deja cam imposibil de depasit. Exact ce remarca si MM, toate elemente astea aerodinamice au crescut viteza, dar a scazut spectacolul. 

Acum 53 minute, damager a spus:

Diferenta nu a fost asa mare niciodata. Odata cu pb asta de supraincalzire devine deja cam imposibil de depasit. Exact ce remarca si MM, toate elemente astea aerodinamice au crescut viteza, dar a scazut spectacolul. 

Mor e iarasi la gara pe un circuit pe care-l stie ca in palma😔.

daca nu isi revine tare mi-e ca o sa caute yamaha pe altcineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia iar in top, incepe sa devina ceva constant. nu face decat sa ma bucure, nu neaparat ca mor eu cu brandul asta ci ca vad ca munca omului asta Aleix da roade, si ce roade... jos palaria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Cred că e utilă în primul rând pentru apăsare pe spate în momentul frânării. Sau/și stabilitate pe linia dreaptă. Faptul că testează asta la Mugello (cea mai lungă linie dreaptă, cele mai mari viteze de vârf și deci cea mai importantă frânare) dă indicii despre care-i este scopul.

 

greu de zis fara modelari, dar din cauza pozitiei corpului pe franare turbulentele de acolo nu prea ar permite functionarea ei

si fiind in spatele axului spate nu vad vreun alt efect pozitiv

 

mai interesanta e codita spate in forma de aripa cu endplates, aia ar putea imbunatati aerodinamica la viteze mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, prafrau a spus:

greu de zis fara modelari, dar din cauza pozitiei corpului pe franare turbulentele de acolo nu prea ar permite functionarea ei

si fiind in spatele axului spate nu vad vreun alt efect pozitiv

 

mai interesanta e codita spate in forma de aripa cu endplates, aia ar putea imbunatati aerodinamica la viteze mari

:agree:

Acum 5 ore, danypop a spus:

Măi da mult o mai plângeți pe săraca yamakă.

Exact - iar plangem Yamaka si ala iese campion mondial.Astea cred ca sunt metehne ramase din vremea Rossi cand se incerca justificarea problemelor celor 2 frumosi Rossi si mai ales Maravilla repetandu-se la nesfarsit (chiar si de catre ei) aceasta tema cu Yamaha de calcat.Pana a venit Q...atunci au inceput sa taca,pt ca le dadeau telemetria si rezultatele baiatului asta cu firma in cap.

Repet - nu ai cum iesi campion mondial cu o motocicleta proasta.Nu exista asa ceva,poate sa fie Q din parinti campioni - sa fie copilul ilegitim al lui Rossi Stoner si Doohan,tot nu ar putea compensa.

 

Nu sunt toti prosti ca se mira cand ii vad telemetria - inseamna ca acea motoreta are (e adevarat DOAR in mainile lui Q pana acum) niste capabilitati extraordinare.Insa le are,asta vroiam sa subliniez.

Top speed'ul top speed'ul - top speed'ul nu e hotarator.Inseamna mult dar nu e hotarator.

Conteaza mult si gearing'ul conteaza mult si cat aero are Yamaha,"calculul" asta simplist - Yamaha are top speed praf deci e cel mai slab motor de pe grila nu e ok.Prea nu tinem cont de nici o circumstanta cand emitem asemenea judecati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi dacă are viteză pe viraj, nu e plină de aripioare care să o apese, dar pe linia dreaptă e cea mai puțin rapidă ce plm o însemna decât că are putere mai mică decât celelalte 🏍️🏍️?!? 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Method a spus:

:agree:

Exact - iar plangem Yamaka si ala iese campion mondial.Astea cred ca sunt metehne ramase din vremea Rossi cand se incerca justificarea problemelor celor 2 frumosi Rossi si mai ales Maravilla repetandu-se la nesfarsit (chiar si de catre ei) aceasta tema cu Yamaha de calcat.Pana a venit Q...atunci au inceput sa taca,pt ca le dadeau telemetria si rezultatele baiatului asta cu firma in cap.

Repet - nu ai cum iesi campion mondial cu o motocicleta proasta.Nu exista asa ceva,poate sa fie Q din parinti campioni - sa fie copilul ilegitim al lui Rossi Stoner si Doohan,tot nu ar putea compensa.

 

Nu sunt toti prosti ca se mira cand ii vad telemetria - inseamna ca acea motoreta are (e adevarat DOAR in mainile lui Q pana acum) niste capabilitati extraordinare.Insa le are,asta vroiam sa subliniez.

Top speed'ul top speed'ul - top speed'ul nu e hotarator.Inseamna mult dar nu e hotarator.

Conteaza mult si gearing'ul conteaza mult si cat aero are Yamaha,"calculul" asta simplist - Yamaha are top speed praf deci e cel mai slab motor de pe grila nu e ok.Prea nu tinem cont de nici o circumstanta cand emitem asemenea judecati.


cam asta zic toti. Dar na, ce stiu ei. Iau in considerare si faptul ca yamaha e cam cea mai simpla la nivel aero, fara prea multe chestii si fara multa apasare. Si totusi, e la km buni in spate. Nu o plange nimeni, toti o lauda😂😂😂😂. In special cei care se pricep si zic ca e motorul de anul trecut.

campion o sa iasa Qua doar daca reuseste sa plece in fata si sa faca in prim tur ca cel de calificare. Cel putin pe migello si barcelona.

faptul ca Qua merge cu ea asa i se datoreaza in mare parte lui. Ca iar imi aduc aminte de Mor.....😔

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

 

Un lucru nu inteleg...bai mie mi se pare simplu dar poate o vad eu gresit : daca se aplica downforce acolo pe codita,motoreta nu tinde sa se ridice de fata?

Doua intrebari am: 

1. Ce flux de aer ajunge pe winglet-ul ala, avand in vedere ca este pozitionat in spatele pilotului? Si cat de "curat", de lipsit de turbulente este fluxul de aer?

2. Cat de regulamentar este, dpdvd constructiv??? 

Altfel, ce sa zic.. experimenteaza si ei. Incercare si eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

 

 

Although the new aerodynamics were not tried by factory star Aleix Espargaro, who set the fastest time of the day, the Spaniard explained that the wing is designed to increase load on the rear wheel, improving the first phrase of braking performance.

 

“I was not able to try the rear wing, but I saw the data from the wind tunnel and it's interesting,” Espargaro said. “It looks like it's just pure marketing, but believe me, it makes a difference.

 

We are lacking a little bit of weight on the rear. This is why I cannot increase the engine brake, so I pushed them to create more load on the rear.

 

ce stiu ei. ☺️

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, danypop a spus:

🤣🤣🤣 Savadori testează o Aprilia cu eleroane pe codiță, 3 la număr. Omg, unde ne oprim 🤦‍♂️

Trebuie sa fie toți (nu știu cine exact) de acord.

 

Saaaaau sa se pună capăt pe motive de siguranță.

 

 

Îmi cer scuze public, chiar e o problema cu depășirile, prob cauzata de aero.

Acum 16 ore, damager a spus:

ai de plm unde e yamaha la viteze de top. 
totusi, mai bine ca anul trecut cand ziceau astia ca au avut un deficit de 13 sau 17 km.

Nu te pripi.

Aici dai in linia dreaptă dintr o curbă ok unde Yama sta bine că are viteza mare pe viraj, daca ieși din ac de păr e mai rău.

Acum 14 ore, danypop a spus:

e ok asa, fiecare cu avantaje si dezavantaje

Pai totul se rezuma la compromisuri probabil.

Nu poți să le ai pe toate îmi imaginez.

Acum 10 ore, Cavaleru a spus:

Aprilia iar in top, incepe sa devina ceva constant. nu face decat sa ma bucure, nu neaparat ca mor eu cu brandul asta ci ca vad ca munca omului asta Aleix da roade, si ce roade... jos palaria!

Am înțeles că Aprilia are și un motor puțin mai puternic, nu știi dacă au rulat cu el acum.

 

Ce este și mai de apreciat este că nu prea cade.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea sa iasa Aleiș campione.

Ar fi ceva, poate reușește sa se mențină constant și evident dacă il lasa Marc Marcuej. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

Nu te pripi.

Aici dai in linia dreaptă dintr o curbă ok unde Yama sta bine că are viteza mare pe viraj, daca ieși din ac de păr e mai rău.

 

 


nu stiu ce sa zic. Yamaha sufera la viteza de top, adica exact ce se exploateaza aici, iesire din viraj in treapta3(banuiesc, nu stiu sigur), blana 4,5,6 unde yamaha pierde mult. Adica in ture sus si trepte mari. Si Barcelona e la fel, intrarea in linie dreapta se face dintr-un viraj de viteza. Nu la fel ca aici, dar nici ca la Sepang, de exemplu.

 

am putut sa testez diferenta asta f clar intre R1 si RSV4. Aman2 facute de circuit, aman2 fara restrictii, aman2 cu harti facute, yamaha plafoneaza peste 11.500-12.000 ture in timp de aprlilia impinge f bine pana la 13.500-14.000. Acuma prototipurile sunt diferite, dar adn-ul este acelasi. 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

Păi dacă are viteză pe viraj, nu e plină de aripioare care să o apese, dar pe linia dreaptă e cea mai puțin rapidă ce plm o însemna decât că are putere mai mică decât celelalte 🏍️🏍️?!? 

:moron:

Niște întrebări pt tine care tot emiți judecați din astea super sigur pe tine dar bazandu.te pe aerul din gură:

De ce spui ca yamaha nu are downforce?ai văzut ca ducati are 3 aripioare și yamaha 1 și ai zis în infinita înțelepciune "3>1" deci rezulta ducati are de 3 ori mai multa apăsare?

Ia spune-ne cât downforce produc aripioarele yamaha (copiate de majoritatea btw)?ce unghi de atac au și ce forța de apăsare?știi?nu cred.nu știm niciunul.Dar dacă nu știi lucrurile astea de ce emiți prostii din astea "yamaha n.are apasare"

Ce gearing are yamaha ?cât e pinionul de a a6?știi?zero

Ce putere are yamaha?câți cai și la ce turații?

 

Emiti judecati cu mare emfaza bazându-te pe nimic. N-a zis nimeni ca nu are unele lacune însă mai ușor cu pianul pe scări ca nu ai cum sa știi despre ce vorbești ca să emiți asemenea verdicte.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Doua intrebari am: 

1. Ce flux de aer ajunge pe winglet-ul ala, avand in vedere ca este pozitionat in spatele pilotului? Si cat de "curat", de lipsit de turbulente este fluxul de aer?

2. Cat de regulamentar este, dpdvd constructiv??? 

Altfel, ce sa zic.. experimenteaza si ei. Incercare si eroare.

True that.

Și mie mi se pare weird.

Prea departe de unde ar trebui sa apese,însă...dacă le da bine pe telemetru,can't arque.

Vom ști dacă e de succes sau nu când o imita și ceilalți.

Acum 4 ore, damager a spus:

ce stiu ei. ☺️

Nu fii hater,știu ca abia aștepți și îți face placere maxima sa te umfli,dar am pus doar o întrebare nu am dat cu parul.

 

Am întrebat e un punct de discutat n.am zis "aia fac numai prostii".chill.

 

În alta ordine de idei,astăzi vor retrage numărul 46.

Era și cazul.

Respect. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Method a spus:

Niște întrebări pt tine care tot emiți judecați din astea super sigur pe tine dar bazandu.te pe aerul din gură:

De ce spui ca yamaha nu are downforce?ai văzut ca ducati are 3 aripioare și yamaha 1 și ai zis în infinita înțelepciune "3>1" deci rezulta ducati are de 3 ori mai multa apăsare?

Ia spune-ne cât downforce produc aripioarele yamaha (copiate de majoritatea btw)?ce unghi de atac au și ce forța de apăsare?știi?nu cred.nu știm niciunul.Dar dacă nu știi lucrurile astea de ce emiți prostii din astea "yamaha n.are apasare"

Ce gearing are yamaha ?cât e pinionul de a a6?știi?zero

Ce putere are yamaha?câți cai și la ce turații?

 

Emiti judecati cu mare emfaza bazându-te pe nimic. N-a zis nimeni ca nu are unele lacune însă mai ușor cu pianul pe scări ca nu ai cum sa știi despre ce vorbești ca să emiți asemenea verdicte.


cert e ca suzuki are mai putina apasare si se vede cu ochiul liber la intrare in linia dreapta... e singura care ridica roata fata. Ajutata si de faptul ca intrarea in linia dreapta este precedata de o usoara urcare care descarca si mai mult fata

Acum 36 minute, Method a spus:

Nu fii hater,știu ca abia aștepți și îți face placere maxima sa te umfli,dar am pus doar o întrebare nu am dat cu parul.

 

Am întrebat e un punct de discutat n.am zis "aia fac numai prostii".chill.


☺️... daca era un hate in raspuns, nu era pt tine😏. Dar nu am vrut sa pare a hate. Doar ca, dintr-un motiv care imi scapa, multa lume are impresia ca astia se trezesc dimineata si zic, gata, punem eleroane pe spate.:).

au fost declaratii alui Esp care a zis ca aprilia tre sa rezolve 2 pb, una cu franarea ai inca una cu ambreajul.

de aia zic ca am putea sa le dam niste incredere cand vin cu ceva. 
sunt sigur ca ai vazut simulari in tunel cu pilot pe motoreta si cum curge aerul, si de ce au cocoasa costumele... a-pro-pos de intrebarea, ce flux de aer e in spate.

ce nustiu, dar pb ca in tunel testele au fost mai elocvente, este de ce nu au adoptat modelul aripioara de sub motoreta, care teoretic ar tb sa si raceasca guma si sa aibe un efect de "tragere". Poate acolo nu e suficient curent de aer.

Habar nu am. Au gandit ceva, au facut teste, pb ca exista down-force, ramane de vazut daca e si eficient si care sunt down-size-urile.... poate de el sa rupa guma spate. Si atunci pe pisi pe el. Poate nu mai lucreaza cum tb amortizorul, si atunci iar e nashpa.

 

doar ca, daca devine eficient, te pisi pe ele de motorete, o sa ne uitam la moto3 si moto2 ca astia or sa se mai depaseasca doar prin antrenamente

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, damager a spus:

...Esp care a zis ca aprilia tre sa rezolve 2 pb, una cu franarea ai inca una cu ambreajul.

de aia zic ca am putea sa le dam niste incredere cand vin cu ceva. 
sunt sigur ca ai vazut simulari in tunel cu pilot pe motoreta si cum curge aerul, si de ce au cocoasa costumele... a-pro-pos de intrebarea, ce flux de aer e in spate.

ce nustiu, dar pb ca in tunel testele au fost mai elocvente, este de ce nu au adoptat modelul aripioara de sub motoreta, care teoretic ar tb sa si raceasca guma si sa aibe un efect de "tragere". Poate acolo nu e suficient curent de aer.

Habar nu am. Au gandit ceva, au facut teste, pb ca exista down-force, ramane de vazut daca e si eficient si care sunt down-size-urile.... poate de el sa rupa guma spate. Si atunci pe pisi pe el. Poate nu mai lucreaza cum tb amortizorul, si atunci iar e nashpa.

 

doar ca, daca devine eficient, te pisi pe ele de motorete, o sa ne uitam la moto3 si moto2 ca astia or sa se mai depaseasca doar prin antrenamente

Da,e flux de aer de pe cocoasa pilotului în tunelul de vânt DAR nu pe frânare!! Pe frânare pilotul nu mai are deloc poziția aceea în care avantajează curentul de aer sa vina peste el ci dimpotrivă.

Repet,eu nu am zis ca aprilia face prostii doar m am întrebat,ajutat de logica și fizica,ce avantaje ar putea avea ei din asta.

Nu contrazic dar e cel puțin ciudat.Repet,daca o imita ceilalți ca pe aripioara de pe bratul spate,atunci vom avea un semn clar ca funcționează.Parerea mea.

 

Perfect de acord în legătură cu eficienta aero în general - nu are cum sa fie bine pt spectacol.Si pe noi cred ca asta ne interesează cel mai mult pana la urmă  - spectacolul,depășirile și orice element care face o cursă animata.Ca daca vroiam o parada a elementelor tehnice,ma uitam la F1 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...