Darius7 Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 Salut!Am observat ca am o problema la motocicleta si anume cand semnalizez pe partea dreapta nu imi apare nici in bord si nici nu merge,iar semnalizarea stanga nu are probleme.Intrebarea mea este ce sa fac si daca pot merge asa cu motocicleta fara sa se strice si altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 (editat) La trotinetă? Am globul de cristal in revizie, nu pot ghici ce motocicletă ai. Editat Mai 21, 2022 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 1 oră în urmă, Darius7 a spus: Salut!Am observat ca am o problema la motocicleta si anume cand semnalizez pe partea dreapta nu imi apare nici in bord si nici nu merge,iar semnalizarea stanga nu are probleme.Intrebarea mea este ce sa fac si daca pot merge asa cu motocicleta fara sa se strice si altceva Orice reparatie la instalatia electrica incepe prin studierea schemei electrice. Asadar daca ne spui exact despre ce motocicleta este vorba, gasim schema electrica, ne gandem ce ar putea fi defect, si iti putem propune ceva solutii posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 Comutatorul sau o mufă/fir, dacă a funcționat e puțin probabil să fi crăpat ambele becuri simultan. Sau nu mai ai lichid de semnalizare pe partea dreaptă, se scurge tot în stânga când stă moto pe cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 Comutatorul probabil, nu are cum să se scurgă lichidul pentru că semnalizatoarele nu comunică între ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 (editat) Acum 13 minute, Penetru a spus: nu are cum să se scurgă lichidul Pe fir, am pățit eu! Dar ciudat că am rămas fără semnal stânga. Acum pe bune, era un pin oxidat în mufa dintre blocul de comutatoare stg și cablajul principal al . Editat Mai 21, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darius7 Postat Mai 21, 2022 Autor Share Postat Mai 21, 2022 3 hours ago, Silver Arrow said: Orice reparatie la instalatia electrica incepe prin studierea schemei electrice. Asadar daca ne spui exact despre ce motocicleta este vorba, gasim schema electrica, ne gandem ce ar putea fi defect, si iti putem propune ceva solutii posibile. Yamaha mt 125 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 Ok. Sa cautam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 Până găsiți schema o ia pe fire, că sunt 3 toate. Asta dacă se pricepe vreun pic, întrucât a întrebat dacă se poate strica altceva (nu se poate) bănuiesc că nu se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 Am gasit eu schema si i-am spus pe unde sa caute. Nu e complicat. Nu e vorba de nepricepere. Probabil ca nu a intervenit pana acuma la mobra si este normal sa ii fie teama ca a patit ceva. Sa ne aducem aminte cum era si la noi cand facem primele reparatii. Are doua varinate: buton cu contacte naspa in blocul de comanda pe pe ghidon , sau lipsa continuitate fir de la buton. Sunt sigur sa o sa o rezolve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 (editat) 12 hours ago, Darius7 said: Intrebarea mea este ce sa fac si daca pot merge asa cu motocicleta fara sa se strice si altceva Dacă ai un bec ars din două (depinde și de releul de semnalizare) este posibil să nu ai confirmare de semnalizare în bord. Unele relee de semnalizare își dublează frecvența (la bec ars /curent insuficient) altele nu. Depinde de model ... și de calibrarea bobinei acelui releu ”reed” (în schema de mai sus). Mno ... orientativ ca principiu. Editat Mai 21, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Mai 21, 2022 Share Postat Mai 21, 2022 La altele ... s-a complicat mustăria cu memorii, programe, diagnoze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 22, 2022 Share Postat Mai 22, 2022 Acum 12 ore, patrick1 a spus: Dacă ai un bec ars din două (depinde și de releul de semnalizare) este posibil să nu ai confirmare de semnalizare în bord. Unele relee de semnalizare își dublează frecvența (la bec ars /curent insuficient) altele nu. Depinde de model ... și de calibrarea bobinei acelui releu ”reed” (în schema de mai sus). Mno ... orientativ ca principiu. Schema la mobra lui este simpla: intrare comuna in butonul de pe ghidon. Apoi cate fir la becurile fata/spate pentru stanga si dreapta, si in plus cate un fir pentru martorii din bord, LED.urile fiind alimentate direct din buton si apoi legate la masa. Nimica spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Mai 22, 2022 Share Postat Mai 22, 2022 3 hours ago, Silver Arrow said: Schema la mobra lui este simpla: intrare comuna in butonul de pe ghidon. Apoi cate fir la becurile fata/spate pentru stanga si dreapta, si in plus cate un fir pentru martorii din bord, LED.urile fiind alimentate direct din buton si apoi legate la masa. Nimica spectaculos. YAMAHA tail – blue brake – yellow left signal – brown right signal – green high beam – yellow low beam – green ground – black HONDA tail – brown w/ white stripe brake – green w/red or yellow stripe left signal – orange right signal – light blue high beam – blue low beam – white ground – solid green KAWASAKI tail – red brake – blue left signal – green right signal – grey high beam – red w/black stripe low beam – red w/yellow stripe ground – black w/yellow stripe ... https://electricalconnection.com/index.php/2016/03/08/motorcycle-wire-color-codes/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 22, 2022 Share Postat Mai 22, 2022 Eu am gasit schema pe Haynes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacurar Postat Iulie 16, 2022 Share Postat Iulie 16, 2022 Salut, am un KTM Freeride din 2014 și i-am montat instalația pentru semnalizării și semnalizările, și nu găsesc unde să mufez instalația de semnalizării în instalația motocicletei. Mă poate ajuta cineva? Mulțumes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Iulie 16, 2022 Share Postat Iulie 16, 2022 (editat) 54 minutes ago, Pacurar said: nu găsesc unde să mufez instalația de semnalizări Glumești? Instalația nu pare a fi (din construcție) prevăzută cu semnalizări (de direcție presupun) și nici cu mufe pentru așa ceva. Puțin complicate desenele lor ... Posibil ca iluminatul (prin -S22) să fie în AC (curent alternativ), situație în care nu poți folosi comutatorul principal de lumini, claxon, aprindere ca inhibitor de semnalizare (de direcție presupun) dacă o uiți conectată static. Ți-ar trebui un releu (de AC) anclanșat de lumini din punctul de conexiune (-X26 AC/6) iar restul alimentat din baterie cu o siguranță fuzibilă serie separată. Posibil să ai un plus permanent și pe claxon (activat spre masă ca și ”killer”-ul în același comutator). Mno ... vezi pe aici ... https://www.manualslib.com/manual/1319170/Ktm-Freeride-250-R-Eu.html?page=186#manual Editat Iulie 16, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.