Sari la conținut

Cât de greu este să cumperi o motocicletă nouă în România?!


MLR001
 Share

Postări Recomandate

Acum 16 minute, SMF a spus:

@initator:bine că ai gasit-o pe stoc rapid și aproape.

 

Dacă este macar 1(UNUL SINGUR) care a luat moto de nou din Romania,și care să fi avut o experiență ca la carte,as fi foarte uimit(pt prima data în multi ani).

 

Probabil cei care cumpara BMW nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu cred sincer. Am câțiva amici ce au cumpărat de la Bavaria(SM și Oradea) și tot s-au împiedicat de atitudini de kko și fel de fel de "neajunsuri". Deși au băgat mâna f adânc în buzunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Gresala ta este ca suni. Vrei sa cumperi, trebuie sa incepi sa umbli, sa discuti face to face, sa faci o comanda ferma, etc, adica sa iesi din zona ta de confort. Nu se poate rezolva totul cu un telefon. Cel putin nu in tara asta.. ;) 

Păi uite că am reușit și în țara asta. :D Am sunat, am întrebat de stoc, mi-au trimis factura, am achitat un avans ca să mi-o rezerve, în weekend merg să o văd și achit restul. Nu mai menționez unde ca să nu se considere reclamă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, MLR001 a spus:

Păi uite că am reușit și în țara asta. :D Am sunat, am întrebat de stoc, mi-au trimis factura, am achitat un avans ca să mi-o rezerve, în weekend merg să o văd și achit restul. Nu mai menționez unde ca să nu se considere reclamă.

Aici gresesti.

Sa ii lauzi pe cei care fac treaba mai bine decat ceilalti nu este reclama.

Daca au fost mai receptivi decat ceilalti si au rezolvat rapid o problema fata de restul din piata, informatia pe care o pui aici nu este reclama ci este un ajutor pentru ceilalti viitori clienti.

Cand faci un review la o firma, strict pe o problema spinoasa, nu este reclama.

La fel cum daca spui despre ceilalti care nu si-au facut treaba (asa cum ai si scris pe aici) nu inseamna ca faci antireclama sau sabotaj ci prezinti starea de fapt.

De cate ori nu te-ai ghidat dupa ce scrie la review-uri cand ai luat ceva de pe net?

Net-ul este singura arma pe care consumatorii o au impotriva celor care isi bat joc de clienti.

Este mult mai eficient si cu bataia mai lunga decat o plangere la Protectia Consumatorului.

O amenda o plateste si gata, un review ramane si doare mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Gresala ta este ca suni. Vrei sa cumperi, trebuie sa incepi sa umbli, sa discuti face to face, sa faci o comanda ferma, etc, adica sa iesi din zona ta de confort. Nu se poate rezolva totul cu un telefon. Cel putin nu in tara asta.. ;) 

Cum sa fie asta greseala? Plecand de la faptul ca, daca doar sa ma duc dintr-un capat in altul al bucurestiului pierd jumate de zi, poate nu e nici gigi acolo. Oriunde am nevoie de un serviciu, sun inainte si intreb - esti acolo. La ce ora ne putem intalni? Poate are alt client, poate are clienti toata ziua si nu are timp de tine. Si dupa dam in partea cealalta, ca am fost si nu m-a bagat in seama. Mi se pare de bun simt sa iti raspunda la telefon si sa poti face o programare. Daca, post cumparare, am o problema cu garantia ce fac, ma plantez la usa lor si ii intreb cand o rezolva? In fiecare zi? Ca sa nu mai zic ca s-ar putea sa obtii oferte mai bune de la cei din afara Bucurestiului. Ce fac, vizitez toata tara? (nu ca ar fi rau da nu am timpul ala..)

 

MLR001 - zi care firma a pasit in secolul 19 si a descoperti telefonul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumpărat-o de la EST Bike, cei din Câmpina/Brebu. Menționez că au răspuns din prima. :) Ba mai mult, aseară am mai dat un telefon după program ca să le transmit că am achitat avansul și tot mi-au răspuns. 

Am discutat, cred, chiar cu patronul la telefon. Totul a decurs cum mă așteptam: sunat, verificat stoc, trimis poze, factură, achitat avans. Duminică le fac o vizită.
(P.S. M-au câștigat și la partea cu program sâmbăta și duminica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, tzunoi a spus:

Cum sa fie asta greseala? Plecand de la faptul ca, daca doar sa ma duc dintr-un capat in altul al bucurestiului pierd jumate de zi, poate nu e nici gigi acolo. Oriunde am nevoie de un serviciu, sun inainte si intreb - esti acolo. La ce ora ne putem intalni? Poate are alt client, poate are clienti toata ziua si nu are timp de tine. Si dupa dam in partea cealalta, ca am fost si nu m-a bagat in seama. Mi se pare de bun simt sa iti raspunda la telefon si sa poti face o programare. Daca, post cumparare, am o problema cu garantia ce fac, ma plantez la usa lor si ii intreb cand o rezolva? In fiecare zi? Ca sa nu mai zic ca s-ar putea sa obtii oferte mai bune de la cei din afara Bucurestiului. Ce fac, vizitez toata tara? (nu ca ar fi rau da nu am timpul ala..)

 

MLR001 - zi care firma a pasit in secolul 19 si a descoperti telefonul..

Ai dreptate,insa in tara asta lucrurile nu merg dupa o logica de bun simt. Trebuie sa ne adaptam la regulile mioritice ale jocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Ai dreptate,insa in tara asta lucrurile nu merg dupa o logica de bun simt. Trebuie sa ne adaptam la regulile mioritice ale jocului.

Nu prea sunt de acord cu asta..dar deviem de la subiect. Adica daca au atitudine mioritica, cand teoretic ei au nevoie de cumparator - de banii cumparatorului - vor avea si cand eu, cumparatorul, voi avea nevoie de ei. Pt service, garantie si altele. Asa..ca sa se duca la oi cu atitudinea asta...  

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, SMF a spus:

Dacă este macar 1(UNUL SINGUR) care a luat moto de nou din Romania,și care să fi avut o experiență ca la carte,as fi foarte uimit(pt prima data în multi ani).

Dual Tours (https://www.motociclete.com.ro/), achizitie in 2012, e fost ok. Nu fantastic, dar foarte ok.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

De fapt ideea e că nu i-au răspuns atunci pe loc, dar au făcut-o 4 ceasuri mai târziu, conform celor postate.

Care e de fapt problema și ideea topicului?

Ai fost Gică contra de la început și pare că, indiferent de argumente si poveștile celorlalți colegi, tot noi clienții suntem de vina ca nu ne milogim de reprezentanțe si service-uri să ne ia banii. Ideea topicului? Poate mai vrea cineva să își cumpere motocicletă nouă, acum știe că va trebui să se înarmeze cu multă răbdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu merg pe logica celor scrise de tine, unde apare o diferență de 4 ore între când ai sunat tu și când au făcut-o ei.

Dacă îmi spui că orele astea reprezintă o eternitate pentru tine e ok, avem o bază de plecare și raportare.

Sau că tema e să aflăm cât de prețios e timpul tău.

Sau că te așteptai să-ți anticipeze dealerii cerința și să-și dea seama cu ce VIP busy stau de vorbă.

 

Până la urmă ți-ai luat motor a doua zi tot de la unul din dealerii români pe care îi blamezi atât, nu din Papua Noua Guinee.

Rămâne cum am stabilit, în afară de o fandoseală penibilă de doi lei, care e scopul discuției?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema, Luigi, e ca marea majoritate a vanztorilor de mobre noi din Bucuresti sunt praf, varza, terci! asta e problema.

Si daca ai curaj sa ma contrazici iti dau trei exemple din ultimul an. O Honda, o Aprilia si o Yamaha. Toti dealeri autorizati care habar nu aveau ce vand, habar nu aveau cum se pune mobra pe cric!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, Papa_Bear said:

Probabil cei care cumpara BMW nou...

:))))))))))))))))))))))))))))))

 

Anul trecut in Iunie ma decid sa iau motocicleta noua, după ceva căutări ajung la concluzia ca un BMW F850GSA ar fi exact ce ma coafează. Zis si făcut ma urc in maşina si ma duc peste oameni de la MOTO Hub (am zis ca daca la telefon nu se raspunde la fata locului sigur găsesc pe cineva) ajuns la locaţie unde era doar cineva de la vânzări echipamente, după o discuţie telefonica (intre ei) cu cel de la vânzări moto, îmi printează oferta de pe site (cu toate opţiunile care le vroiam, chestie care o făcusem deja acasă) si îmi da o carte de vizita a colegului, ii las datele mele de contact si ca voi fi contactat. Pana aici totul frumos. Nici in ziua de azi nu am fost contactat de cineva de la ei.

 Si povestea continua

După o săptămână de aşteptat zic ok hai sa cer oferta prin site ca de BMW se respecta, fac iar configurarea (aici era doar chestie de culoare ca restul era "full") dau sa cer la moto hub pauza da eroare, dau la bavaria iar eroare. Las sa treacă 3-4 zile tot nimic. Ok reconfigurare urcat iar in maşina mers peste cei de la Bavaria ca de ma decisesem sa iau respectivul model.

Ajuns frumos la Bavaria, vorbit cu un agent de vânzări, In acelaşi timp in care dădeam datele de contact (asta ca in filmele cu prosti) îmi suna telefonul număr pe care nu-l aveam, nu răspund. Dar observ colegu de la biroul de largă ca butonează la telefon, suna iar iar nu răspund, pana sa ieşim afara la motocicletă, primesc pe mail oferta ceruta pe situ BMW - Bavaria. Călărit motocicleta ediţia aniversara (asta era la test drive) oferta sa zicem rezonabila. Problema e ca ştiam mai multe de motocicleta printr-o simpla căutare pe net decât oameni care încercau so vanda, plus încercări proaste (nustiou cum sa le zic alt cumva) de a baga pe gat editi aniversara, ca doar asta e pe linia de producţie si daca vreau alta culoare durează x luni. Ok înţeleg ca eşti pus sa vinzi respectivul model dar...

Si acum "CIREAŞA" de pe tort
După nici 2 zile de când fusesem la Bavaria sunt sunat de la call centeru BMW ca am cerut oferta si bla bla.
O doamna/domnişoara: ca da am cerut oferta ca da ma pot deplasa la reprezentanta de pe centura bucureştiului... ii zic ca am fost si am o oferta de la un agent de vânzări de la ei. si atunci ma ia ca de ce am mai cerut si pe net. Ii explic ca dădea aplicaţia eroare aşa ca mam deplasat la reprezentanta. Moment in care începe sa tipe la mine ca ce de ce ca am anunţat la reprezentanta ca nu merge aplicaţia, repet a început sa tipe si nu glumesc. Am puso da repete de 4 ori afirmaţia ca "ce am anunţat ca nu merge" pana a avut un ton si un vocabular mai normal după care i-am mulţumit pt telefon si am închis.

Aceasta este experienta mea cu BMW România

PS am ajuns sa iau motocicleta de la alt producător

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, l.u.v a spus:

Eu merg pe logica celor scrise de tine, unde apare o diferență de 4 ore între când ai sunat tu și când au făcut-o ei.

Dacă îmi spui că orele astea reprezintă o eternitate pentru tine e ok, avem o bază de plecare și raportare.

Sau că tema e să aflăm cât de prețios e timpul tău.

Sau că te așteptai să-ți anticipeze dealerii cerința și să-și dea seama cu ce VIP busy stau de vorbă.

 

Până la urmă ți-ai luat motor a doua zi tot de la unul din dealerii români pe care îi blamezi atât, nu din Papua Noua Guinee.

Rămâne cum am stabilit, în afară de o fandoseală penibilă de doi lei, care e scopul discuției?

 

Neah, tot nu ți-a ieșit. Nasol este că, judecând după limbaj, tu chiar începi să pui la suflet o discuție ce putea deveni constructivă atât pentru noi, clienții, cât și pentru ei, vânzatorii. Dacă tot te plictisești, se pare c-o faci, mai citește o data toate mesajele și vei vedea ca nu am blamat toți dealerii din România, ci i-am blamat cu subiect si predicat - fix ca să nu-i bag pe toți în aceeași oală. La fel au procedat si ceilalți colegi.

Și mai nasol este că tu ai o problemă cu timpul meu, încercând să demonstrezi că problema e la mine, nu la customer service-ul de rahat practicat de X si Y. Dacă tu accepți să fii tratat fără respect pe banii tăi, este în totalitate problema ta, dar nu mai încerca sa ne demonstrezi nouă că asta e normalitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ești pe lângă întrebare, pe care o ocolești fără nicio explicație logică.

A fost un decalaj de 4 ore, așa cum ai scris?

Ți-ai luat mobra a doua zi de la alt dealer,  conform celor scrise?

OK, dacă este așa eu te-am întrebat care e sensul problemei?

VVoiaica în 2 ore să ai motorul la ușă?

Repet, dacă timpii de mai sus ți se par cataclismici spune așa, ca să înțelegem ce repere ai!

De ce ți se pare greu de acceptat că și ăia poate aveau altceva de făcut în timpul ăla și te-au sunat mai târziu?

Sper că nu ai impresia că ești singurul foarte oocupa pe lumea asta!

Acum 33 minute, MLR001 a spus:

Și mai nasol este că tu ai o problemă cu timpul meu, încercând să demonstrezi că problema e la mine,

Eu doar subliniez cele scrise, și mă refer strict la timpi.

Creezi un topic în care te plângi că nu te bagă nimeni în seamă, iar 4 ore mai târziu te sună dealerii și a doua zi ai mobra cumpărată.

Penibilul situației este vizibil din avion.

 

Acum 33 minute, MLR001 a spus:

Dacă tu accepți să fii tratat fără respect pe banii tăi, este în totalitate problema ta, dar nu mai încerca sa ne demonstrezi nouă că asta e normalitatea.

Nu am avut probleme de genul niciodată, știu să setez termeni, să comunic clar și mai ales nu am impresia că sunt buricul pământul în relația cu alții.

Și ma refer strict la cazul expus de tine, nu mai încerca să-ți creezi valuri de simpatie amestecându-te cu alții.

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Problema, Luigi, e ca marea majoritate a vanztorilor de mobre noi din Bucuresti sunt praf, varza, terci! asta e problema.

Posibil.

Eu ma refer strict la cazul de mai sus.

Are mobra în curte a doua zi și face pe interesantul.

 

Aa, mă consider un pui de șmecher scârbit de serviciile din România ?

OK, renunț și-mi cumpăr mobră de afară!

 

Dar na, pe urmă nu mai pot să merg valsând pe vârfuri și să scriu ce nașpa sunt tratat pe banii mei.

 

Bravo coane Fănică!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce mai dai de 5 ori edit, jur că după îți voi da un răspuns pertinent. Aștept să îți treacă spumele de la gură, apoi putem purta o conversație.
În următoarea postare unde mă voi plânge de ceva, voi avea grijă să fac un timeline complet, înregistrări ale convorbirilor, capturi de ecran, adevărată muncă de procuror, să poată dormi liniștiti și frustrații ca tine. Deși n-am nicio obligație să dau vreo explicație, mai ales unuia ca tine, dacă eram vreun pui de șmecher aveam mobra la ușă fără vreo bătaie de cap.
 

Acum ca să le demonstrezi tututor ce frustrat ești, dă-mi ban, ca să poți pune liniștit capul pe pernă și să știi că ai realizat și tu ceva azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai deja o parere prea bună despre potențialul tău dacă-ți închipui că mă deranjează orice ifose de flăcău care are impresia că a inventat gaura din kurtoș doar pentru că stă cu capul în Exceluri sau scrie linii de cod.

Mă agasează însă figurile astea opărite de nabab scăpătat și pe care nu-l mai încape țara.

Ai și tu un merit, singurul prețios de pe ulița satului..

 

Hai la somn și lasă hrisoavele!

 

Acum 16 minute, MLR001 a spus:

Aștept să îți treacă spumele de la gură, apoi putem purta o conversație.

Ai să fii capabil de așa ceva atunci când vei învăța să dai răspunsuri clare și logice la ce te-am întrebat.

Până una/alta o scalzi în bobi folosind un limbaj de millenials coclit, care are impresia că e buricul pământului doar pentru că odată în viață a călcat în vreun scuipat de șmecher.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.05.2022 la 23:05, SMF a spus:

@initator:bine că ai gasit-o pe stoc rapid și aproape.

 

Dacă este macar 1(UNUL SINGUR) care a luat moto de nou din Romania,și care să fi avut o experiență ca la carte,as fi foarte uimit(pt prima data în multi ani).

 

 In decursul a 20 de ani am cumparat  7 noi din romania si a fost ok 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, GoodKat said:


Eu am avut o experienta placuta cu TheBikeHub. M-am dus la ei la sediu, am stabilit ce vreau, am platit avansul. Apoi m-au sunat cu 15 zile mai devreme fata de termenul de livrare dat initial sa imi spuna ca a venit motocicleta. Am achitat restul de bani, am mai lasat motocicleta la ei cateva zile pentru ca trebuia sa plec din oras, venit din concediu si luat motocicleta.

Aaaaa,uitasem de tine.😁

12 minutes ago, ianachim said:

 In decursul a 20 de ani am cumparat  7 noi din romania si a fost ok 

Ce pot sa zic...înseamnă că ești cu noroc. 😁 Sau că ai luat chestii "mainstream" sa zic așa,adică s-a aliniat dorita ta cu ce vroia dealerul sa vândă.🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/25/2022 at 10:11 AM, MLR001 said:

Sunt sigur de asta. Dar nu e normal să bagi toți potențialii clienți alegători în aceeași oală pentru că riști să-i pierzi pe cei serioși.

Am corectat /extrapolat ideea! :P

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Cât de greu este să cumperi o motocicletă nouă în România?!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...