Sari la conținut

9. Gran Premi Monster Energy de Catalunya 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 12 minute, ENEOS a spus:

Doar la propriu mai poate memel să-l dea jos, altfel nici o șansă. 

traim si vedem man, noi sa fim sanatosi,

 

*si mm :crack:

 

 

am incredere in medicina moderna.

si daca omu chiar nu se simtea ok atunci plm, eu inca sper.

daca asa o fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 181
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 53 minute, frigider a spus:

uneori nu se vede steagul ca e pe partea ailalta cica. plm

Când s-a terminat cursa, s-au fluturat nu unul ci două steaguri. ;)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Doctor X a spus:

Când s-a terminat cursa, s-au fluturat nu unul ci două steaguri. ;)

 

 

e o chestie "psihologica" sau cum ii zice:

cand vezi acolo ceea ce crezi tu ca e ultimul tur intri in faza aia de "ultimul tur " - un ultim efort fizic, psihic bla bla bla

 

deja era setat, probabil ca nici nu s-a uitat dupa steaguri? nu a dat nicio declaratie? 

 

 

 

am vaz ca aia au lap 0.. plm idioti dar hei, e la fel pt toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

 la Barcelona, ultimul lap e 0 nu 1 cum e pe alte circuite.

 

Btw... steagul in patratele tre sa-l cauti cu ochi, nu iti sare in ochi.

Catalani cu cap de lemn. Vor ei sa fie altfel decat restul lumii. Ciudat popor...

 

Atunci sa arunce cu confeti alb-negre, pe linia de start-sosire.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Catalani cu cap de lemn. Vor ei sa fie altfel decat restul lumii. Ciudat popor...

 

Atunci sa arunce cu confeti alb-negre, pe linia de start-sosire.. :) 

Englezii ziceau cred că și în bord ai turele?

Sper sa nu mă înșel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

JM s-a operat de arm pump?

 

În teste se pare ca au renunțat la aripa spate aprilia.Oh,noo...


cum au renuntat?

 

Aprilia are arguably the most interesting factory. They've worked again on the rear wing first seen in Mugello, tested an updated aero package but also revealed a radically different side fairings.

image.thumb.jpeg.c0cfd7f87535c0efe8d2481d81185634.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, xt600 a spus:

Nu au folosit-o nici in cursa. Cel putin nu Aleix.

Nu in cursa, dar azi a testat-o Esp.

 

Aprilia had the entirety of pitlane talking when they rolled out a radically new side fairing that you can see pictured below. Both Maverick Viñales and Aleix Espargaro tried it throughout the course of the day. Espargaro was also spotted trying the new rear wing that Lorenzo Savadori first used in Mugello. 
 

image.thumb.jpeg.1d8d3e807de15d3319b6950817a6e790.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, damager a spus:

Nu in cursa, dar azi a testat-o Esp.

 

Aprilia had the entirety of pitlane talking when they rolled out a radically new side fairing that you can see pictured below. Both Maverick Viñales and Aleix Espargaro tried it throughout the course of the day. Espargaro was also spotted trying the new rear wing that Lorenzo Savadori first used in Mugello. 
 

image.thumb.jpeg.1d8d3e807de15d3319b6950817a6e790.jpeg

 

si poza corecta, e scoasa din filmare.

image.thumb.png.16f923e356ee70951a79d55ab5fea499.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

doar eu ma interb:

 

"cum de nu au fost ducati primii sa se gandeasca la asta?!"

 

😂😂😂 Da, cea mai pertinenta intrebare!!! 

Era singura parte a mobrei fara aripioare, farase si lopeti...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

S-au gândit ei, doar că și-au dat repede seama că e degeaba! Mă rog, mai puțin pt uscat șosete. 

sa nu ne pripim.

pariu ca deja ducati testeaza si ei in privat :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Ăștia sunt ca drifterii, au eleron dar habar n-au de ce! :crack:

Nah,ca au si motoretele ampenaje ca avioanele..:banana:. In curad vom citi despre angajari de la Lockheed Martin, Northrop Grumman, Boeing, Airbus, etc. Pasul urmator, motociclete stealth. Le vom auzi, dar nu le vom vedea.. :lol:Amu' pe bune, toate porcariile astea aero trebuie interzise!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, xt600 a spus:

Amu' pe bune, toate porcariile astea aero trebuie interzise!

Mai,la aproape 300 de cai la roata ei au o problema nasoala in a pune toata acea putere jos si de aia recurg la aero.

Insa acest aero atat pt noi ca spectatori cat si pt industria moto cat si dpdv financiar al dezvoltarii e daunator.

Aero aduce perfrormante fara doar si poate,dar scade spectacolul si creste semnificativ costurile cu dezvoltarea.

Si eu cred ca ar trebui interzis tocmai pe considerentul spectacolului.

Repet - motogp e in era romantica si cred ca toti vrem sa ramana asa,nu sa vedem o inclestare a inginerilor si tacticienilor.

So - No aero si no pit comunications.

 

...si un alt punct : se pare ca ce zicea Bagnaia si Rins si anume ca Taka a supralicitat masiv franarea,cam aia au spus si cei 2 de la Pramac : atat JM cat si Zarco au spus ca se bateau intre ei si nu se asteptau sa fie depasiti de Taka pe franare si cand au vazut amandoi au zis "asta se duce larg",dar el a fost si mai rau,a "inchis" fata cum zic ei.

So...cand 4 rideri zic un lucru....desi stewarzii au zis ca nu a supralicitat franarea si nu sunt motive de penalizare...meh.

Adevarul ca,uitandu-ma pe reluari,se vede ca a venit de la 1km printre ei...adica o frana bine Honda aia da nici chiar asa sa ii faci jaloane pe toti.Si a pierdut spatele,cred ca a lasat putin spatele sa isi revina si apoi s-a dus fata si a dat cu muja in roata lui Peco de i-a sarit vizorul drept in sus.

Bine ca nu si-a rupt gatul oricum,a fost dura rau faza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Mai,la aproape 300 de cai la roata ei au o problema nasoala in a pune toata acea putere jos si de aia recurg la aero.

Insa acest aero atat pt noi ca spectatori cat si pt industria moto cat si dpdv financiar al dezvoltarii e daunator.

Aero aduce perfrormante fara doar si poate,dar scade spectacolul si creste semnificativ costurile cu dezvoltarea.

Si eu cred ca ar trebui interzis tocmai pe considerentul spectacolului.

Repet - motogp e in era romantica si cred ca toti vrem sa ramana asa,nu sa vedem o inclestare a inginerilor si tacticienilor.

So - No aero si no pit comunications.

 

...si un alt punct : se pare ca ce zicea Bagnaia si Rins si anume ca Taka a supralicitat masiv franarea,cam aia au spus si cei 2 de la Pramac : atat JM cat si Zarco au spus ca se bateau intre ei si nu se asteptau sa fie depasiti de Taka pe franare si cand au vazut amandoi au zis "asta se duce larg",dar el a fost si mai rau,a "inchis" fata cum zic ei.

So...cand 4 rideri zic un lucru....desi stewarzii au zis ca nu a supralicitat franarea si nu sunt motive de penalizare...meh.

Adevarul ca,uitandu-ma pe reluari,se vede ca a venit de la 1km printre ei...adica o frana bine Honda aia da nici chiar asa sa ii faci jaloane pe toti.Si a pierdut spatele,cred ca a lasat putin spatele sa isi revina si apoi s-a dus fata si a dat cu muja in roata lui Peco de i-a sarit vizorul drept in sus.

Bine ca nu si-a rupt gatul oricum,a fost dura rau faza.

 

Declaratia lui Bag a fost f misto...cum sa crezi ca poti sa vi tu de pe 14 sau cat a fost sa intri primul in viraj, de parca restul ar fi fost spectatori.

 

“I’m not angry, I’m just disappointed,” Bagnaia said afterwards.

“First of all I’m glad that Taka is ok, because the crash was heavy. But I’m not angry with the race direction to don’t do nothing to him because he always does something like this.

“But from a professional rider like he is, you cannot expect to crash in the first braking in the first lap when he was 12th and he was trying to overtake 10 riders in the first braking.

“He was crossing the line of a lot of riders, and if I was not there he would surely have been on the gravel and his race was already finished.

 

Acum 3 ore, frigider a spus:

sa nu ne pripim.

pariu ca deja ducati testeaza si ei in privat :)) 

Ducati o sa vina cu 2 aripioare si un motoras pe spate care sa se invarta invers pentru apasare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...