Sari la conținut

9. Gran Premi Monster Energy de Catalunya 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, Method a spus:

Mai,la aproape 300 de cai la roata ei au o problema nasoala in a pune toata acea putere jos si de aia recurg la aero.

 

So - No aero si no pit comunications.

 

...si un alt punct : se pare ca ce zicea Bagnaia si Rins si anume ca Taka a supralicitat masiv franarea,cam aia au spus si cei 2 de la Pramac : atat JM cat si Zarco au spus ca se bateau intre ei si nu se asteptau sa fie depasiti de Taka pe franare si cand au vazut amandoi au zis "asta se duce larg",dar el a fost si mai rau,a "inchis" fata cum zic ei.

 

So...cand 4 rideri zic un lucru....desi stewarzii au zis ca nu a supralicitat franarea si nu sunt motive de penalizare...meh.

Foarte corect ce spui, insa tocmai asta este spilul: interzicand aero, suspensia adaptiva, holeshot-uri si electronica avansata, obligi constructorul sa reduca foarte mult puterea motoarelor, pana la valori pe care pilotii le pot gestiona din poignee. Daca le mai reduci si nr de turatii sau cantitatea de bere din rezervor, cu inca vreo 2 l, le-ai dat fatala. 

 

Intru totul de acord! Si as mai completa, fara electronica, excluzand cea necesara masurarii parametrilor de functionare/cursa, care ofera datele necesare echipelor. 

 

In cursa nu mi-am dat seama foarte bine ce s-a intamplat, abia la reluare am vazut faza in slo mo... Faza a fost scarry!, se putea lasa cu mort pe pista.. 😬.  Japonezul cu cap de lemn nu a supralicitat nici o franare, pentru ca nu prea a franat... ce o fi gandit in neuronul lui... 🤔

 

Vezi, de asta aia sunt piloti, iar ceilalti doar stewarzi.. ;) 

 

 

Acum 2 ore, damager a spus:

 

Declaratia lui Bag a fost f misto...cum sa crezi ca poti sa vi tu de pe 14 sau cat a fost sa intri primul in viraj, de parca restul ar fi fost spectatori.

 

“I’m not angry, I’m just disappointed,” Bagnaia said afterwards.

 

Ducati o sa vina cu 2 aripioare si un motoras pe spate care sa se invarta invers pentru apasare :)

Probabil, crezand ca lui nu i se aplica legile fizicii. Era sa isi piarda capul. La propriu.. 

 

Bagnaia are atitudine de calugar zen... 

 

Ducati o sa ia la pila un F35, pana ii iese o motocicleta.. ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Dacă-i dai biplanu' jos de pe hayon jur că fuge mai tare! :crack:

asa este dar pt ca-si face teraba: genereaza downforce.

 

au testat in tunel cu 2 si cu 3 si iti dai seama ca cu 3 genrea si mai mult ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

image.thumb.png.4a5a0fb6fa4ab742ce0c91ee417fff37.png

singurul bai e ca un cazan de asta costa vreo 80k....

Masina de legenda - Ford Escort RS Cosworth.Homologation special "nevoiti" sa scoata modelul de strada pt omologare de raliu.

Cool look 4x4 permanent motor 2.0 turbo facut de Cosworth cu un monstru de turbo si "detunata" la 230 de cai pt versiunea de productie.Ajungeau la 450-500 de cai usor cu modificari relativ minime.

Hot hatch killer,intr-o era in care masinile "sport" erau Peugeot 205GTI si Golf 3 GTI care erau cu cel putin 80 de cai mai slabe.

In anii '90 era cea mai furata masina din UK.A cazut prada propriului succes ca sa zic asa,asigurarea pt ele crescand enorm si facandu-le sa fie efectiv interzise.

Ca o curiozitate,avea sistem de injectie cu apa al intercoolerului - ce face Subaru acum (cu rezervorul de apa sub scaunul pasagerului),dar nefunctional pe masinile de strada.Cu toate astea era instalat.

Weird corky amazing car :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Care tunel? De pe Transfăgărășan? 🤭

Aprilia o fi testat la metrou. 😜

Aprilia a declarat ca au testat in tunelul  univ din Perugia☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, damager a spus:

Declaratia lui Bag a fost f misto...cum sa crezi ca poti sa vi tu de pe 14 sau cat a fost sa intri primul in viraj, de parca restul ar fi fost spectatori.

 

“I’m not angry, I’m just disappointed,” Bagnaia said afterwards.

“First of all I’m glad that Taka is ok, because the crash was heavy. But I’m not angry with the race direction to don’t do nothing to him because he always does something like this.

“But from a professional rider like he is, you cannot expect to crash in the first braking in the first lap when he was 12th and he was trying to overtake 10 riders in the first braking.

“He was crossing the line of a lot of riders, and if I was not there he would surely have been on the gravel and his race was already finished.

Taka i-a cam mancat orice sansa la o revenire in campionat.

Si nici nu se poate da vina pe clasarea slabuta in quali (gen pleci din pluton - esti expus,ti se intampla),pt ca daca nu ma insel Pecco s-a calificat pe 3?Si oricum era pe 3 cand a fost lovit.

Da - ok - daca frana in 1 in "halul" in care a franat Q,Taka nu-l mai ajungea dar nu i se poate reprosa absolut nimic aici lui Peco.

Si pacat pt ca eu cred ca ar fi avut de furca Q cu el in cursa.Sunt sanse mari ca Q sa fi castigat oricum,dar totusi Peco iesea pe 2 probabil.Asa...Q -25 puncte,Peco - 0. Bye-bye sanse reale la campionat.

Enea pe jos.

Aleix pe 5 dintr-o prostie (Aleix oricum mi se parea cel mai non-threatning dpdv al campionatului pt Q).

Concluzie...iar defileaza francezul cu dintii rari.Si ce e cel mai aiurea e ca nu vad pe nimeni nici la anul in stare sa il confrunte de la egal la egal.Iar daca Yamaha se imbunatateste....va fi cu atat mai greu de batut Q.

 

E ceva ciudat cu Ducati v22,JM a zis ca a revenit la varianta de la inceputul anului (?carene?suspensia? nu stiu la ce se referea) si feelingul pe roata fata a revenit si el - a zis ca nu avea feeling deloc pe fata cu upgrade'urile si mergea "in orb" si de aia a tot cazut.

E ciudat cum pot "strica" o motoreta asa,pt ca v21 a fost laudata de absolut toti riderii care au calarit-o.La fel ca Honda v2018 vs v2019.Meh,pe aia macar MM mergea tare si restul nu,pe acest Ducati vad ca nu merge nimeni bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Taka i-a cam mancat orice sansa la o revenire in campionat.

Concluzie...iar defileaza francezul cu dintii rari.Si ce e cel mai aiurea e ca nu vad pe nimeni nici la anul in stare sa il confrunte de la egal la egal.

 

E ciudat cum pot "strica" o motoreta asa,pt ca v21 a fost laudata de absolut toti riderii care au calarit-o.La fel ca Honda v2018 vs v2019.Meh,pe aia macar MM mergea tare si restul nu,pe acest Ducati vad ca nu merge nimeni bine.

Stai calm, urmatorul pe lista lui Taka este Q. ;) 

 

Nu zicea Peco in intersezon ca v 2021 este perfecta? Asa se intampla cand vrei sa imbunatatesti ceva perfect.. :D Cu v2021, Jiji si-a atins potentialul maxim, de acolo nu poate merge decat in jos.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Taka i-a cam mancat orice sansa la o revenire in campionat.

Si nici nu se poate da vina pe clasarea slabuta in quali (gen pleci din pluton - esti expus,ti se intampla),pt ca daca nu ma insel Pecco s-a calificat pe 3?Si oricum era pe 3 cand a fost lovit.

Da - ok - daca frana in 1 in "halul" in care a franat Q,Taka nu-l mai ajungea dar nu i se poate reprosa absolut nimic aici lui Peco.

Si pacat pt ca eu cred ca ar fi avut de furca Q cu el in cursa.Sunt sanse mari ca Q sa fi castigat oricum,dar totusi Peco iesea pe 2 probabil.Asa...Q -25 puncte,Peco - 0. Bye-bye sanse reale la campionat.

Enea pe jos.

Aleix pe 5 dintr-o prostie (Aleix oricum mi se parea cel mai non-threatning dpdv al campionatului pt Q).

Concluzie...iar defileaza francezul cu dintii rari.Si ce e cel mai aiurea e ca nu vad pe nimeni nici la anul in stare sa il confrunte de la egal la egal.Iar daca Yamaha se imbunatateste....va fi cu atat mai greu de batut Q.

 

E ceva ciudat cu Ducati v22,JM a zis ca a revenit la varianta de la inceputul anului (?carene?suspensia? nu stiu la ce se referea) si feelingul pe roata fata a revenit si el - a zis ca nu avea feeling deloc pe fata cu upgrade'urile si mergea "in orb" si de aia a tot cazut.

E ciudat cum pot "strica" o motoreta asa,pt ca v21 a fost laudata de absolut toti riderii care au calarit-o.La fel ca Honda v2018 vs v2019.Meh,pe aia macar MM mergea tare si restul nu,pe acest Ducati vad ca nu merge nimeni bine.

 Cand iti ziceam ca lucrurile sunt complexe☺️
Martin a declarat ca a incercat niste setari apropiate de cele a lui bag dar nu s-a simtit prea bine. Fara feeling pe fata. A revenit la setarile de la inceputul sezonului( banuiesc suspensie, geometrie) si i-a revenit feelingul. 
daca noi simtim diferenta cand schimbam in arc in furca, sau cobori fata cu o linie, sau lungesti sau scurtezi motoreta, una cumparata iar noi niste amatori cel mult, nu pot decat sa imi imaginez cum e la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.06.2022 la 13:02, xt600 a spus:

Pai a spus bine Marica. Baieti buni. Le mai lipseste talentul, inteligenta si determinarea. 

iarasi am fost baieti buni, ciuca batailor....

 

scuze de off, dar nu m-am putut abtine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-0 pt ei, ce conteaza scorul, am luat bataie si de la Bosnia, restu e poveste...., dar cam la toate capitolele au fost peste noi...

posesie 58% vs 42%

pase 426 vs 322

cornere 9  la 3

bine ca suntem numa' baieti buni :)

PS. Intr-o grupa cu Finlanda, Bosnia, Muntenegru, ocupam locul IV, cu zero barat goluri marcate!

pai amu-s cativa ani, cu nationale de astea doar problema scorului se punea mai baieti buni, jucatorii lu' peste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică unii au un fetiș cu țevile de eșapament... 

 

Acum 11 ore, apriliacluj a spus:

1-0 pt ei, ce conteaza scorul, am luat bataie si de la Bosnia, restu e poveste...., dar cam la toate capitolele au fost peste noi...

posesie 58% vs 42%

pase 426 vs 322

cornere 9  la 3

bine ca suntem numa' baieti buni :)

PS. Intr-o grupa cu Finlanda, Bosnia, Muntenegru, ocupam locul IV, cu zero barat goluri marcate!

pai amu-s cativa ani, cu nationale de astea doar problema scorului se punea mai baieti buni, jucatorii lu' peste...

Screenshot_20220608_225957.thumb.jpg.30b05a5f4976efdc25121d50fff6251e.jpg

 

:lol:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jack Miller signs two-year MotoGP deal with KTM

 

Era clar ca Ducati nu-l va mai semna.A mers bine,a mers la bani.

Acum sa vedem : cine vine langa Peco???

Oliveira e aproape sigur la Gresini...logic ar fi Bestia langa Peco.

Desi nici JM e o varianta....dar nu e italian si anul asta chiar a mers slab.

Va fi interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos ce a zis Domenicalli,foarte bine ca nu se grabesc.Sper ca JM sa mai aiba o sansa,desi imi e simpatic si Bestia.

Singurul bullshit mi se pare duma ca nationalitatea nu are nici o importanta.Haida-de....ok,inteleg ca daca ar fi diferenta mare de valoare si forma intre ei,l-ar alege pe cel mai bun vizibil.Dar asa...cand au performante relativ similare...eu zic ca nationalitatea (lui Enea) va inclina balanta.

Trebuie ca JM sa fie binisor peste Enea dupa prima cursa de dupa vacanta.Si ar fi si cazul - potential este :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Method a spus:

Foarte frumos ce a zis Domenicalli,foarte bine ca nu se grabesc.Sper ca JM sa mai aiba o sansa,desi imi e simpatic si Bestia.

Singurul bullshit mi se pare duma ca nationalitatea nu are nici o importanta.Haida-de....ok,inteleg ca daca ar fi diferenta mare de valoare si forma intre ei,l-ar alege pe cel mai bun vizibil.Dar asa...cand au performante relativ similare...eu zic ca nationalitatea (lui Enea) va inclina balanta.

Trebuie ca JM sa fie binisor peste Enea dupa prima cursa de dupa vacanta.Si ar fi si cazul - potential este :ok:

 

pana una alta Bestia are 3 victorii in posheta, pe cand JM a fost mai mult la arat. Iar daca Bastianini ar fi fost constant, sa fii alternat victoriile alea si cu clasari in top5 top10 ar fi fost mult mai usoara decizia. probabil urmatoarele curse ii va ajuta sa decida cum impart puii de aur.

 

amandoi au potential dar JM a fost sezonul asta o umbra a rookieului de anu trecut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deși sunt fan JM (a realizat multe zic eu provenind dintr-o familie de.a dreptul sărăcuță),nu pot sa zic ca nu ai dreptate.

Chiar ca umbra a celui de anul trecut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un filmulet cu trairile lui Aleix si echipa lui: https://www.motogp.com/en/videos/2022/06/09/unseen-the-same-thing-happened-to-me-with-julian-simon/425087

 

plangea ca un copil in boxa.. 

 

feelsbadman!

Acum 22 ore, Method a spus:

Deși sunt fan JM (a realizat multe zic eu provenind dintr-o familie de.a dreptul sărăcuță),nu pot sa zic ca nu ai dreptate.

Chiar ca umbra a celui de anul trecut...

 

parca a revenit la ceva mai apropiat de gp21 cursa asta, d-asta si rezultatul atat de bun? sau am inteles eu gresit?

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...