Sari la conținut

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat

Postări Recomandate

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

1. Nu mai puneti linkuri de pe grupuri sau akte bisericute "da pa net", pentru oamenii normali, care nu servesc genul ala de rahaturi sunt degeaba. ori puneti linkuri spre chestii publice, ori nu mai puneti. Mare treaba a facut initiatorul, a facut un topic p forum cu date pe care nu le poate vedea mai nimeni.

2. Sa o arzi agresiv cu mobra in Romania NOAPTEA e riscant din start. Sa te iei cu toti cretinii, e deja risc imns. Sa le combini pe astea doua e de-a dreptul prostie.

3. Sa ai pretentia de la o mobra sa mearga cu 60 afara din localitati, se numeste ca ori esti incepator, ori fatalau.

4. Afara orice despartitor, narcaj, baliza, ce rahat o fi se vede de la 100 m iar daca e dupa curba sunt presemnalizate. La noi apar si dispar de pe o zi pe alta, alea temporare sunt lasate cu anii aiurea (Vezi limitarea la 80 de pe A3 cu semnalizare galbena, temporara, de dupa iesirea de Snagov care zace acolo de cand s-a facut autostrada), deci nu mai luati aparea nici CNADNR sau altora care se ocupa de celelalte categorii, ca sunt o gramada de semnalizari,marcaje sau indicatoare vai de capul lor peste tot.

 

 

Degeaba isi da acordul rutiera daca Dorel uita sa puna reflectorizantele sau becurile sau presemnalizarile. 

 extrem de clar si corect!!!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 14 ore, Silver Arrow a spus:

Am vazut ca iarasi bat cate unii campii, cum ar fi si "guru" Titi Aur. 

Acesta spune, precum altii , ca prima cauza a accidentului este lipsa semnalizarii.

Acuma sincer, la cum circula acel motociclist ce semnalizari trebuiau puse pentru a fi utile?

Daca ar fi existat un marcaj era ceva de genul :

image.thumb.png.b5b137f36a93c4a0bfec096cd9cc1aa2.png

Nu am vazut nicaieri in lume baliza optica pentru astfel de separatoare.

Daca nu ai vazut nu inseamna ca nu exista. La modul in care sunt amplasate balizele alea trebuie semnalizate luminos, sunt un obstacol pe drum, mai ales ca nu e deviere sau altceva, ci pur si simplu apar brusc in drum. Stii ca acum normele prevad iluminarea intersectiilor si a oricarui obstacol pe partea carosabila, inclusiv separatoare de sens, refugii de tramvai etc. Vezi doar cum arata nodurile de autostrazi, dar si podurile si pasajele. De asemenea ia in calcul ca instalarea separatorilor de orice fel ingusteaza drumul, daca vrei sa ii pui corect lasi acostament pe partea stanga (intre banda 2 si separator) de o jumatate de metru sau mai mult, asa cum e la autostrada si drum expres. A fost o intreaga dezbatere pe tema asta la DX12 si au schimbat normativul pentru ca spatiul in stanga era insuficient. Pe scurt, nu arunci cu separatori de sens unde si cum iti trece prin cap.

 

In plus, semnalizarea trebuie sa acopere distanta si viteza uzuala pe acel segment de drum. De la ce distanta trebuie sa semnalizezi un obstacol ca sa il poti evita in siguranta la 90 km/h? Sigur nu cu un indicator albastru pus la inceputul obstacolului, iti trebuie balize luminoase cateva zeci de metri. In cazul Ghinghina parca era mentionat 50 de metri inainte de lucrari si acolo e la viteza de oras.

 

Ala nu e un marcaj, e un indicator. Marcaj e ala desenat pe asfalt. Ce mi se mare mie aiurea e ca unii sunt invatati cu semnalizare proasta a drumului si li se pare normal, iar cand cineva arata ca e o problema e brusc luat la misto. E o problema de caracter, mon cher, ai trait prea mult in comunism incat nu iti mai dai seama de efecte.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai ok explicatie’ a accidentului 

Titi Aur: Ține de miserupismul societății și al autorităților

Titi Aur a comentat, în exclusivitate pentru DC News, accidentul mortal. 

"Este un accident tipic românesc, bineînțeles coroborat de mai multe cauze, pentru că foarte rar se întâmplă un accident dintr-o singură cauză, dintr-un singur motiv. Pe de o parte e vorba acești parapeți sau ce erau pe mijlocul drumului, care nu erau presemnalizați. Suntem una din puținele țări, dacă nu cumva singura, în care anumite restricții ale drumului, diferite lucrări, îngustarea drumului, etc, este presemnalizată foarte puțin sau deloc. În primul rând e o greșeală din presemnalizarea acelor parapeți de pe mijlocul drumului.

În al doilea rând, greșeala motociclistului, care mergea cu viteză chiar mare, se pare că mai mare decât trebuie, pentru că ceilalți mergeau mai încet și el era singurul care venea foarte tare și care și-a asumat să treacă peste dunga mediană, dungă continuă, sperând că trece și încape între mașini, bineînțeles având neșansa unei nesemnalizări corecte a parapeților care l-au surprins și a ieșit nenorocirea. O cauză este nesemnalizarea drumului, iar o alta aparţine conducătorului motocicletei.“

 

restul discutiilor sunt pur …. frecangeala”

pacat de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mihai c a spus:
Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Asa ca din punctul meu de vedere ceea ce spui tu nu este adevarat

Imi pare rau ,dar nu ai inteles;voiam sa spun ca ,spre ex. mergi in Grecia cu 90-150 si nici o grija,nici o groapa,nici un semn pus gresit,nici o emotie,nici macar amenda

Sunt  curios de unde ai aceasta informatie. La un simplu google rezulta ca Grecia conduce detasat la morti pe moto / per milion locuitori in EU, si se afla in top 5 la nr de morti, avand o populatie mica. 

https://www.hudgellsolicitors.co.uk/advice/uk-v-eu-motorcycle-accident-statistics-why-you-should-be-wary-riding-in-greece/

 

Datele sunt din 2018 dar ma gandesc ca nu s-a schimbat mult treaba.

 

Deci, daca tu nu ai mierlit-o in GR pe moto, nu inseamna ca ce spui e adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grecii din multe pdv sunt și mai miserupiști decât noi, + că au mult mai multe vehicule pe 2 roți raportat la populație, sezon mai lung etc. 

Mercur nu mai e retrograd, a spus Neti Sandu, așa că dați blănuri orbitoare printre dungile alea albe că nu pățiți nimic! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cinci prieteni pusi pe sotii vor sa vada daca magarul unuia dintre ei ii poate cara pe toti. Se urca unul cate unul, magarul tremura la fiecare incalecare, iar cand se urca si al cincilea se prabuseste cu toti pe o parte si le rupe picioarele. Apoi primii patru ii dau omorul celui de-al cincilea, pentru ca totul era bine pana sa se urce si el.

 

In cazul asta, "al cincilea prieten" a fost baliza. In zeci de alte cazuri pe sezon, al cincilea prieten e ba conservarul care nu s-a asigurat cu radar la bord ca nu vine niciun motociclist tru cu 200, ba groapa, ba cainele, ba nisipul, ba balega. Astora care ganditi asa va doresc numai bine, dar nu faceti decat sa va trageti voalul pe ochi in asteptarea propriului "al cincilea prieten".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, ianachim a spus:

cea mai ok explicatie’ a accidentului 

Titi Aur: Ține de miserupismul societății și al autorităților

Titi Aur a comentat, în exclusivitate pentru DC News, accidentul mortal. 

"Este un accident tipic românesc, bineînțeles coroborat de mai multe cauze, pentru că foarte rar se întâmplă un accident dintr-o singură cauză, dintr-un singur motiv. Pe de o parte e vorba acești parapeți sau ce erau pe mijlocul drumului, care nu erau presemnalizați. Suntem una din puținele țări, dacă nu cumva singura, în care anumite restricții ale drumului, diferite lucrări, îngustarea drumului, etc, este presemnalizată foarte puțin sau deloc. În primul rând e o greșeală din presemnalizarea acelor parapeți de pe mijlocul drumului.

În al doilea rând, greșeala motociclistului, care mergea cu viteză chiar mare, se pare că mai mare decât trebuie, pentru că ceilalți mergeau mai încet și el era singurul care venea foarte tare și care și-a asumat să treacă peste dunga mediană, dungă continuă, sperând că trece și încape între mașini, bineînțeles având neșansa unei nesemnalizări corecte a parapeților care l-au surprins și a ieșit nenorocirea. O cauză este nesemnalizarea drumului, iar o alta aparţine conducătorului motocicletei.“

 

restul discutiilor sunt pur …. frecangeala”

pacat de el

Comentariile ''expertului''  lui Titi Aur, pe care eu personal nu le apreciez. Este  opinia mea.

Nu ma mai pasioneaza sa il ascult de cand a batut campii la accidentul lui Huidu.

Daca va place de el, nu am nimica impotriva.

 

Va rog sa imi aratati alti parapeti presemnalizati  cu lumini sau altceva decat indicatorul pe care l-am pus. Eu nu am vazut.

 

@AdrianB1  iti multumesc pentru corectare, ai dreptate, marcajele sunt pe carosabil, ceea e am pus eu este un indicator. 🙏

 

@ianachim  esti si tu umblat prin lume. Poti sa ne spui alte indicatoare sau semanlizari ale parapetilor mediani decat indicatorul prezentat de mine?

Pe drumurile din afara localitatilor mai apare eventual un indicator de limitare a vitezei

In cazul de fata limitarea exista si era de 50 km/h pentru ca omul circula prin oras.

Daca mai exista un indicator de limitare de 30 km/h, si inca 7 panouri cu ce semne doriti voi, sa imi explicati cum puteau ele ajuta la prevenirea accidentului. Mie mi scapa.

Uitea putea fi pus acest indicator:

image.thumb.png.8afc7a12425382f7eb5fafe54a610211.png

Crezi ca brusc motociclistul iesea din transa si reducea viteza la 30-40 km/h pentru ca este o zona cu risc ridicat de accidente? Sau il ignora la fel cu au ignorat ani de zile soferii linia dubla continua?

 

Daca tot il apreciezi pe nea Titi, sa ne spuna el cum considera sa trebuie facuta semnalizarea.

 

Dupa care este frecangeala.

 

Ce o fi atata de greu sa acceptam faptul ca motociclistul a fost cel care a gresit fundamental? Doar pentru ca ''e de-al nostru'' trebuie sa facem aceste ''frecangeli'' ca sa fie altii de vina?

 

Uite cateva semnalizari existente pe DN1:

BANESTI.thumb.jpg.ff911bf00f3bd6f6e2652d532d1903a6.jpg

La iesire din Banesti spre Ploiesti

 

Si unul la iesirea din Nistoresti spre Ploiesti

Nistoresti.thumb.jpg.0b313babcb738aeba64029b170fbe503.jpg

 

Ei, sa sesizam Militia ca nu sunt facute cum trebuie? Sau poate nea Titi, ca deh este expert.

 

Au pus astia in disperare cate 3-4 panouri de semnalizare , si tot se suie soferii pe parapeti.

 

Si inca o poza din Sibiu

SIBIU.thumb.jpg.b62a24a9d57640fa63444d199cf57238.jpg

Ce sa vezi, nici macar in orasul prezidential  nu avem alte semnalizari ......

 

Asa ca mai bine ar cauta expertul Titi miserupismul la cei care se suie pe motor sau sunt la volan.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Silver Arrow a spus:

Ei, sa sesizam Militia ca nu sunt facute cum trebuie? Sau poate nea Titi, ca deh este expert.

Da. Si pe ei ii doare in basca de faptul ca semnalizarea rutiera e varza sau lipsa, dar nu o sa se schimbe altfel. 

 

Stii ca in lege spune ca indicatoarele se amplaseaza si pe stanga atunci cand e cazul. De cate ori ai vazut indicatoare pe stanga? Pe un drum cu mai mult de o banda ar trebui sa fie obligatoriu, pentru ca un indicator pe dreapta drumului poate fi mascat de un camion pe banda 1, dar extrem de rar gasesti indicatoare pe stanga chiar si pe bulevarde cu 3 benzi pe sens, chiar si in cazul in care sunt de pilda presemnalizari pentru banda suplimentara creata in stanga (gen banda a 4-a) pentru viraj obligatoriu la stanga. 

 

Nu zice nimeni ca motociclistul era ingeras, dar nici nu poti sa spui ca acel obstacol era vizibil si corect semnalizat astfel incat sa il poti vedea noaptea mergand in siguranta cu 90 km/h. Nu la 200km/h, ci la 90 km/h, noaptea, eventual pe ploaia cand vizibilitatea e cea mai proasta. Hai spune ca e vizibil si ca drumul e sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tot o dam cu indicatoare, cu semnalizari, cu balize. 

Pana la astea, eu zic iar: daca am merge tinand cont ca traim in RO, si ca la noi drumurile sunt cum sunt, soferii si mai si, am elimina mult din riscuri. Deci hai sa nu ne mai luam la intrecere cu masinile, sa trecem peste dubla continua, cand nu vedem ce vine din fata clar. 

 

Imi raspunsese mai sus un coleg ca o ard a lupul moralist. In nici un caz. NU s sfant, nu merg legal 100%. Aici e vorba despre altceva, despre a merge cu capul pe umeri, tinand cont de conditiile de la noi. De a nu face pe viteazul cand nu e cazul. De a iti pastra niste marje de eroare. Atat....

cine a avut de inteles a inteles, cine nu, o sa mi spuna ca tin morala.

over and out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdrianB1 Daca mergea in siguranta, adica  cu 50 km/h (cat era legal), si daca nu circula calare pe linia continua, ci in spatele masinii la o distanta rezonabila, poate altul era deznodamantul.

Doar ca el era concentrat sa ii arate aluia cu BMW-ul unde creste piperul.

Orice semn de circulatie, marcaj etc ar fi fost inutil. El nu vedea nimica in afara tunelului lui vizual.

Poate doar prezenta unor militieni la capatul liniei de autobuz poate ca il salva .

Dar nu poti pune cate un militian in fiecare loc unde ii apuca damblaua pe cate unii.

 

Cati dintre noi privim panourile indicatoare de pe stanga? Si asa cum spui eu nu am vazut panouri indicatoare puse pe stanga, eventual mai apar pe scuarurile dintre sensurile de mers.

 

Era normal ca primul bidon sa aiba acel indicator aratat de mine si care exista la inceputul fiecarei zone cu separatoare, nu ca sa vezi bidonul ci ca sa nu ajungi pe contrasens.  In cazul de fata poate intelegea omul ca este ceva pe drum. Sunt convins ca un procuror va intreba de ce nu a existat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Depinde a cui firmă a pus bidoanele. 

Pai iti dai seama ca firma care trebuie.

Daca in procesul verbal scrie ca la data predarii lucrarii a existat, asta este. Niste persoane neidentificate l-au furat.

Dar se verifica tot: nota de fundamentare, proiectul facut de o forma autorizata, daca s-au respectat normativele in vigoare,etc .... e cale lunga. O sa dureze luni sau ani de zile toata treaba asta pana se va inchide dosarul, cu unic vinovat motociclistul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Silver Arrow a spus:

Ia spune @chv  ce semnalizare ii lipsea?

 

 

îți închipui cumva ca sunt la vreun interogatoriu?

ești atât de fermecat de raționamente și logica ta că nu are rost să argumentez.

și totuși, exact cum ziceam de la bun început: superspecialiști în legislație, moraliști, fără păcate etc ...

această foto e tot din regulament și parcă marcajele alea rutiere atrag atenția la ceva...., vorbesc de cele până la semn!

și chiar dacă în legislație nu există un semn dedicat, special, pentru a atrgae atenția că urmează separatoare, uite că, poate, marcajele ar trebui să arate așa.

 

image.thumb.png.d6fc9ae35fcc3c6ad3129580f667e329.png

că ție ți se pare normal să fie amplasate tot felul de chestii pe linia mediană a drumului pe principiul că oricum nu ai ce căuta acolo, nu văd ce aș mai comenta. bucură-te de semnalizările excepționale de pe drumuri...

nu încerc să scuz pe nimeni, dar cauzele accidentelor, mă repet că poate pricepi, sunt în marea majoritate a cazurilor un complex de fenomene...ca și cazul de față.

doar mințile simple nu pricep și dau verdicte de necontrazis.

și până la urmă, dacă cel care a decis montarea separatoarelor (nu contează că pentru dacii liberi sau mai puțini liberi), ar fi și semnalizat, să zicem redundant, chiar dacă legea nu obligă sau nicăieri nu scrie sau nu e reglementat mot-a-mot, crezi că era greșit? sau era o chestie de „empatie” pentru participanții la trafic așa încât oricărui căscat să i se atragă atenția că urmează „ceva” ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am plecat de-aici ca iar au aparut maicutele neprihanite ale forumului si incepatorii cu permis de sase luni sa ne explice ce si cum se merge cu 50 in localitati si sa ne puna filme educative de pe net, ca din experienta... abia au doua poze in Victoriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DjLeco a spus:

 

"Riderii de noapte" ar face slalom printre ele, ca si aici, unde nenea zmeul, a avut un dram de noroc.

A doua oara, nu se stie...

Tic-tac, tic-tac.

 

 

Un dobitoc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, pierrotlefou said:

Un dobitoc

Care dintre ei??? Urmaritul sau urmaritorul? Cel care avea camera pe motor sau cel filmat????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul si autocritica, multi dintre noi suntem in stare de asa ceva (limita este doar materialul tehnic calarit la momentul respectiv....), ideea este ca oricare dintre noi, atat cei tineri cat si cei batrani/veterani, avem momente cand suntem siguri ca ingerul nostru pazitor este prezent...dar pana si ingerul nostru pazitor poate avea scapari, sau poate fi suprasolicitat, (vezi un alt accident de anul trecut in care si-a pierdut viata un foarte experimentat motovloger), sa ne calmam si sa nu mai cautam scuze pentru greselile noastre, ale noastre ale tuturor, nu doar ale motociclistilor sau ale celor de la drumuri, sau ale politistilor, sau a conservarilor, sau....etc. Da, mergand pe firul logic, vina ar putea fi a tuturor celor care ieseau de pe acea strada laterala nesococtind semnalizarile, din cauza lor au aparut balizele, nu? Prezenta unui indicator/semnalizare/presemnalizare a acestor balize oare ar fi schimbat impulsul motociclistului de a accelera in acea zona pentru o ipotetica depasire? Simplul fapt ca el nu a respectat limita de viteza in localitate si s-a luat la tranta, metaforic vorbind, cu conservarul, dar a incalcat din pur impuls semnificatiile indicatoarelor din zona respectiva, mai ales daca cunostea si zona, face inutila prezenta inca unui indicator/semnalizare/presemnalizare...Toti facem la fel in oras, toti avem momente cand senzatia de libertate care ti-o da motocicleta este convertita in altceva....Nu va mai ascundeti dupa marcaje, semnalizari, indicatoare ca oricum nu le respectam 100%...

Inca o data, subliniez, cu tot respectul pentru victima si familia ei, cu multa autocritica, pentru noi toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Silver Arrow a spus:

Sa nu constientizezi  care sunt limitele tale si ale mobrei este o eroare grava.

Cand mobra scoate totusi peste 85CP inseamna sa ai  peste 0,25 CP/kg ceea ce este foarte mult.

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Aceste poze dureroase ar trebui vazute de copiii care se cred zmei pe doua roti.

 

Se pare ca omul a avut un moment in care si-a pierdut complet discernamantul si a platit ....

Chiar ajungem sa dezbatem orice trotineta ca fiind motocicleta? Pai ce "x" klass sau ce era ala sa aibe omu ca sa faca fate unei motorete civilzate de 600 zic🤷‍♂️

Cand iti pui pielea la bataie cu mobra, fara experienta, fara putere, fara frane si fara suspensii, prietene, iti asumi sa ti reduci dramatic sansele in caz de potential eveniment.

Se vehiculeaza prea des in piata ca toate tigaile sunt motociclete, iar valul nou de corporatisti motociclisti au impresia ca daca lor li se pare ca trage cotetul (comparativ cu passatul ala 1.4tsi pe care-l conduc) au pus mana pe cine stie ce bolid.

 

Suntem pe aici oameni care au supravietuit motociclismului in vremuri cu un carosabil mult mai periculos, nu mai vorbesc de veteranii care au prins inceputurile lui 2000 cu motorete care aveau doar putere, niste gume de rahat si asfalt neted prindeau doar cu noroc.

 

Omu a gresit fatal cand s a bagat cu trompeta aia in depasire pe dubla continua pe drum neiluminat.

Are o vina si administratorul drumului, dar un pilot experimentat cu o motoreta corecta o scotea la capat.. Chit ca o dadea pe jos si se arunca in dreapta.

 

Terminati cu motociclismul asta ca nu e pt toata lumea.

 

Motociclismul, cand vrei sa fii cocos, ai nevoie de bani si experienta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, chv a spus:

îți închipui cumva ca sunt la vreun interogatoriu?

ești atât de fermecat de raționamente și logica ta că nu are rost să argumentez.

și totuși, exact cum ziceam de la bun început: superspecialiști în legislație, moraliști, fără păcate etc ...

această foto e tot din regulament și parcă marcajele alea rutiere atrag atenția la ceva...., vorbesc de cele până la semn!

și chiar dacă în legislație nu există un semn dedicat, special, pentru a atrgae atenția că urmează separatoare, uite că, poate, marcajele ar trebui să arate așa.

 

image.thumb.png.d6fc9ae35fcc3c6ad3129580f667e329.png

că ție ți se pare normal să fie amplasate tot felul de chestii pe linia mediană a drumului pe principiul că oricum nu ai ce căuta acolo, nu văd ce aș mai comenta. bucură-te de semnalizările excepționale de pe drumuri...

nu încerc să scuz pe nimeni, dar cauzele accidentelor, mă repet că poate pricepi, sunt în marea majoritate a cazurilor un complex de fenomene...ca și cazul de față.

doar mințile simple nu pricep și dau verdicte de necontrazis.

și până la urmă, dacă cel care a decis montarea separatoarelor (nu contează că pentru dacii liberi sau mai puțini liberi), ar fi și semnalizat, să zicem redundant, chiar dacă legea nu obligă sau nicăieri nu scrie sau nu e reglementat mot-a-mot, crezi că era greșit? sau era o chestie de „empatie” pentru participanții la trafic așa încât oricărui căscat să i se atragă atenția că urmează „ceva” ?

Bravo Patratel!

Drumul se largeste la doua benzi dupa capatul liniei de autobuz. Care este rostul cu "depasirea interzisa"?

Ar trebui eventual un semn "depasirea intrezisa peste linia continua"

50 km/h este viteza cu care trebuia sa circule omul fiind in localitate.

Care ar fi rostul frumosului marcaj alb-negru cat timp motociclistului i s-s rupt de linia continua? Idem si pentru marcajul rezonator.

Ceea ce ramanea de facut era fix ce am spus si eu ca lipseste: semnul "incadrare prin dreapta" si eventual acel indicator rosu/alb.

 

Eu intodeauna cand am patit ceva, nu neaparat in trafic, nu am dat vina pe nimeni in afara de mine. Daca nu faci asta iti reduci sansele ca evenimentul sa nu se mai intample si pe viitor pentru simplul motiv ca muti in grija altora ceea poti preveni tu.

 

Arata frumos ceea ce ai desenat tu daca lumea mai si respecta regulile.

 

Asa cum spui un accident este produs de un cumul de factori, iar daca unul nu exista accidentul nu se intampla.

In aceasta ordine de idei:

- stim ca drumurile sunt cu tot felul de capcane? Da

- stim ca te poti trezi cu un caine/biciclist etc pe drum? Da

- stim ca multi soferi conduc periculos si fara sa respecte regulile? Da

- stim ca la asfintit vizibilitatea este cea mai proasta? Da

Si daca vrei putem continua cu factorii externi cauzatori de accidente, pe care nu ii putem controla.

Si atunci daca ai un pic de minte, te gandesti ce depinde de tine si incerci sa si faci ceva.

Omul asta si-a anulat tot ce depindea de el ca sa nu se intample accidentul.

Ceea ce a facut a fost ruleta ruseasca.

 

Nu stiu da cat timp te dai cu motorul, dar daca tu te bazezi pe orice sau oricine altcineva in afara de tine ca sa eviti un accident, atunci sansele ca sa se intample sunt foarte mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@terowf am mers pe tot felul de mobre, nu prea multe. De ex SS niciodata. Daca vrei un sfat dupa mai bine de 33 de ani de motociclit si soferit: pilotatul sau sofatul il faci in functie de cat poti tu si de cat poate mobra sau masina.

 

Nu vrei sa stii cum frana Mobra, sau cum se conducea o masina cu 40-45CP cand plecai cu ea in concediu, 4-5 oameni cu bagaje. Si iata ca nu ne rupeam gatul nici cu Mobra nici cu masina.

 

Nu puterea mobrei, sau franele extraterestre te scapa de accident ci discernamantul. Cel putin de un astfel de accident. 

 

Orice mobra avea omul rezultatul era acelasi, poate nu vinerea trecuta, dar statea sa se intample.

 

Nu mobra te pune in pericol, singur te pui in pericol.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...