Sari la conținut

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat

Postări Recomandate

Acum 19 ore, Silver Arrow a spus:

Sa nu constientizezi  care sunt limitele tale si ale mobrei este o eroare grava.

Cand mobra scoate totusi peste 85CP inseamna sa ai  peste 0,25 CP/kg ceea ce este foarte mult.

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Aceste poze dureroase ar trebui vazute de copiii care se cred zmei pe doua roti.

 

Se pare ca omul a avut un moment in care si-a pierdut complet discernamantul si a platit ....

Chiar ajungem sa dezbatem orice trotineta ca fiind motocicleta? Pai ce "x" klass sau ce era ala sa aibe omu ca sa faca fate unei motorete civilzate de 600 zic🤷‍♂️

Cand iti pui pielea la bataie cu mobra, fara experienta, fara putere, fara frane si fara suspensii, prietene, iti asumi sa ti reduci dramatic sansele in caz de potential eveniment.

Se vehiculeaza prea des in piata ca toate tigaile sunt motociclete, iar valul nou de corporatisti motociclisti au impresia ca daca lor li se pare ca trage cotetul (comparativ cu passatul ala 1.4tsi pe care-l conduc) au pus mana pe cine stie ce bolid.

 

Suntem pe aici oameni care au supravietuit motociclismului in vremuri cu un carosabil mult mai periculos, nu mai vorbesc de veteranii care au prins inceputurile lui 2000 cu motorete care aveau doar putere, niste gume de rahat si asfalt neted prindeau doar cu noroc.

 

Omu a gresit fatal cand s a bagat cu trompeta aia in depasire pe dubla continua pe drum neiluminat.

Are o vina si administratorul drumului, dar un pilot experimentat cu o motoreta corecta o scotea la capat.. Chit ca o dadea pe jos si se arunca in dreapta.

 

Terminati cu motociclismul asta ca nu e pt toata lumea.

 

Motociclismul, cand vrei sa fii cocos, ai nevoie de bani si experienta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 141
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, chv a spus:

îți închipui cumva ca sunt la vreun interogatoriu?

ești atât de fermecat de raționamente și logica ta că nu are rost să argumentez.

și totuși, exact cum ziceam de la bun început: superspecialiști în legislație, moraliști, fără păcate etc ...

această foto e tot din regulament și parcă marcajele alea rutiere atrag atenția la ceva...., vorbesc de cele până la semn!

și chiar dacă în legislație nu există un semn dedicat, special, pentru a atrgae atenția că urmează separatoare, uite că, poate, marcajele ar trebui să arate așa.

 

image.thumb.png.d6fc9ae35fcc3c6ad3129580f667e329.png

că ție ți se pare normal să fie amplasate tot felul de chestii pe linia mediană a drumului pe principiul că oricum nu ai ce căuta acolo, nu văd ce aș mai comenta. bucură-te de semnalizările excepționale de pe drumuri...

nu încerc să scuz pe nimeni, dar cauzele accidentelor, mă repet că poate pricepi, sunt în marea majoritate a cazurilor un complex de fenomene...ca și cazul de față.

doar mințile simple nu pricep și dau verdicte de necontrazis.

și până la urmă, dacă cel care a decis montarea separatoarelor (nu contează că pentru dacii liberi sau mai puțini liberi), ar fi și semnalizat, să zicem redundant, chiar dacă legea nu obligă sau nicăieri nu scrie sau nu e reglementat mot-a-mot, crezi că era greșit? sau era o chestie de „empatie” pentru participanții la trafic așa încât oricărui căscat să i se atragă atenția că urmează „ceva” ?

Bravo Patratel!

Drumul se largeste la doua benzi dupa capatul liniei de autobuz. Care este rostul cu "depasirea interzisa"?

Ar trebui eventual un semn "depasirea intrezisa peste linia continua"

50 km/h este viteza cu care trebuia sa circule omul fiind in localitate.

Care ar fi rostul frumosului marcaj alb-negru cat timp motociclistului i s-s rupt de linia continua? Idem si pentru marcajul rezonator.

Ceea ce ramanea de facut era fix ce am spus si eu ca lipseste: semnul "incadrare prin dreapta" si eventual acel indicator rosu/alb.

 

Eu intodeauna cand am patit ceva, nu neaparat in trafic, nu am dat vina pe nimeni in afara de mine. Daca nu faci asta iti reduci sansele ca evenimentul sa nu se mai intample si pe viitor pentru simplul motiv ca muti in grija altora ceea poti preveni tu.

 

Arata frumos ceea ce ai desenat tu daca lumea mai si respecta regulile.

 

Asa cum spui un accident este produs de un cumul de factori, iar daca unul nu exista accidentul nu se intampla.

In aceasta ordine de idei:

- stim ca drumurile sunt cu tot felul de capcane? Da

- stim ca te poti trezi cu un caine/biciclist etc pe drum? Da

- stim ca multi soferi conduc periculos si fara sa respecte regulile? Da

- stim ca la asfintit vizibilitatea este cea mai proasta? Da

Si daca vrei putem continua cu factorii externi cauzatori de accidente, pe care nu ii putem controla.

Si atunci daca ai un pic de minte, te gandesti ce depinde de tine si incerci sa si faci ceva.

Omul asta si-a anulat tot ce depindea de el ca sa nu se intample accidentul.

Ceea ce a facut a fost ruleta ruseasca.

 

Nu stiu da cat timp te dai cu motorul, dar daca tu te bazezi pe orice sau oricine altcineva in afara de tine ca sa eviti un accident, atunci sansele ca sa se intample sunt foarte mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@terowf am mers pe tot felul de mobre, nu prea multe. De ex SS niciodata. Daca vrei un sfat dupa mai bine de 33 de ani de motociclit si soferit: pilotatul sau sofatul il faci in functie de cat poti tu si de cat poate mobra sau masina.

 

Nu vrei sa stii cum frana Mobra, sau cum se conducea o masina cu 40-45CP cand plecai cu ea in concediu, 4-5 oameni cu bagaje. Si iata ca nu ne rupeam gatul nici cu Mobra nici cu masina.

 

Nu puterea mobrei, sau franele extraterestre te scapa de accident ci discernamantul. Cel putin de un astfel de accident. 

 

Orice mobra avea omul rezultatul era acelasi, poate nu vinerea trecuta, dar statea sa se intample.

 

Nu mobra te pune in pericol, singur te pui in pericol.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit punctul de vedere al lui Titi Aur și cumva nu sunt de acord cu el. 

Consider, cu tot respectul pentru motociclistul care nu mai este printre noi, ca vina ii aparține , el a decis sa meargă în felul ala, sa se ia la întrecere (presupunerea mea) cu masina. Avem impulsul asta de a demonstra ca a noastră e mai mare, ca îl putem face pe ala...din păcate, nu a decis cum trebuie pentru el. Putea sa fie mai calm și mai calculat dar din păcate nu a fost.

Semnalizarea putea sa fie pusa, dar daca ar fi fost un simplu indicator cu săgeată pe prima baliza oricum ar fi fost degeaba ,nu ar mai fi avut timp de reacție.. 

Imi pare rau pentru el și regret ca s-a lăsat antrenat de orgoliul lui în situatia aia. ..orgoliul nostru uneori ne poate juca feste mari, din păcate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
15 minutes ago, Silver Arrow said:

@terowf 

 

Nu mobra te pune in pericol, 

 

 

 

Salut! Sanatate! 

 

La faza asta a trecut ideea omului pe langa tine ca acceleratul . 

Poate iti mai da el o sansa sa te urci din mers, cu o explicatie mai detaliata.

 

Eu zic doar ceva modul cel mai scurt posibil :

Incepatorul vrea azi sa te impresioneze pe tine si cumpara o mizerie de motoreta, fara putere, frane si suspensie , dar maine vrea sa ma impresioneze pe mine si incearca sa tina pasul .Se face praf . Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea, avea sanse de supravietuire.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Silver Arrow a spus:

Orice mobra avea omul rezultatul era acelasi, poate nu vinerea trecuta, dar statea sa se intample.

 

Nu mobra te pune in pericol, singur te pui in pericol.

 

Partial sunt de acord cu tine, dar subscriu la ce a spus @goe 75

 

Acum 6 minute, goe 75 a spus:

 Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea, avea sanse de supravietuire.

Iar aici as mai fi adaugat si indemanarea, de cele mai multe ori acolo se face diferenta. Un pilot bun face minuni si din trompeta, invers e mai greu dar realizabil.

 

Oricum ai pune problema, asta e accident de incepator.

 

Indiferent ce as mai adauga, nu il va aduce inapoi, iar cei carora ar trebui sa le foloseasca informatiile astea sunt pe la constitutiei, impresioneaza o minora cu bolidul lor din '95: "asta baga 300"... pe-o nara

 

R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice pilot conduce până la limita pericolului, limită apreciată de el. Dacă îi dai o tigaie mai sigură cum ar fi de exemplu o maşină mai stabilă sau la care frânele se simt mai eficiente el va mări viteza până va atinge viteza la care riscul să fie acelaşi.

Mă refer la maimuţe care acţionează instinctiv, nu la cei care mai analizează şi pericolele ce te pot surprinde pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, goe 75 a spus:

 

 

Salut! Sanatate! 

 

La faza asta a trecut ideea omului pe langa tine ca acceleratul . 

Poate imi mai da el o sansa sa te urci din mers, cu o explicatie mai detaliata.

 

Eu zic doar ceva modul cel mai scurt posibil :

Incepatorul vrea azi sa te impresioneze pe tine si cumpara o mizerie fara putere, frane si suspensie , dar maine vrea sa ma impresioneze pe mine si incearca sa tina pasul . Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea avea sanse de supravietuire.

Salutare si sa fim sanatosi!

Tocmai ca dupa parerea mea si cu o mobra capabila nu avea sanse de supravietuire. Si am spus: poate scapa din acest accident dar tot la un alt accident mortal ajungea.

Pentru ca omul nu avea discernamant. 

A fost complet lipsit de judecata.

 

Imi pare rau daca nu rezonez cu @terowf si cu tine @goe 75 dar in primul rand un om rational si cu experienta nu se baga intr-o situatie de genul asta. Iar daca totusi apare o situatie extrema , complet imprevizibila, asa este ca experienta  si o mobra corespunzatoare te pot ajuta sa scapi.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La toata insiruirea de posibile cauze care, cumulativ, au dus la moartea unui om aflat intr-o lipsa clara de discernamant (doar in momentul fatidic, pt ca in rest nu stim cum mergea), mai adaugam una: a murit fiindca motocicleta nu era destul de puternica pentru talentul lui imaginar. Daca avea SS de circuit, scapa, pentru ca suspensie si frana. In conditiile in care saracul om n-a avut timp nici macar sa atinga frana, daramite sa mai si incetineasca... Urmeaza "a murit fiindca motocicletele nu se transforma in airbag la impact, fiindca n-au motor cu reactie pentru momentele cand frana ar fi tardiva si inutila si fiindca n-au aripi pentru cand pana si motorul cu reactie ar fi inutil".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
6 hours ago, Asimplu said:

Parca a fost un politist acum 1 an care a murit pe un BMW S1000RR pe la Constitutiei. Nici ala nu avea suspensii si frane?

 

Raspuns tipic de habarnist. De elementul putere nu mai zici nimic pentru ca nu stii ce este si cum se foloseste.

 

Ce au avut in comun cele doua evenimente, a fost faptul ca ambii incercau manevre peste comptenta lor, in locatii periculoase. Tipul de aici a fost prea incepator sa recunoasca semnele de pericol ( alea pe care un experimentat le vede chiar dwca nu sunt vopsite pe o tabla), pe cand in cazul  politistului a primat aroganta tipica agentului de ordine balcanic.

 

S-a spus ca asta este un accident tipic de incepator . S-a dat un exemplu de greseala tipica de incepator care vrea sa impresioneze. Nu s-a pretin ca acel exemplu reprezinta cauza acestui accident.

 

 

 

Cred ca si la un accident cu G310, comentariul cel mai picant o sa fie ca omul avea BMW.

 

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general, figurile astea merg de multe ori. Motoarele sunt puternice, le strecori usor, trebuie luat in considerare insa ca e suficient o singura data sa nu-ti iasa, si gata...                               

Daca baietii astia accidentati ar iesi in decor cum ies masinile, ar fi din cauza ca merg tare, dar ei o incaseaza cand apare un obstacol.

Plus ca eu merg de 13 ani cu frana de picior blocata, si inca n-am murit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, shashka a spus:

Plus ca eu merg de 13 ani cu frana de picior blocata, si inca n-am murit.

 

WOW! Fii capitanul nostru! 

Stiu pe cineva care patineaza ambreiajul in fiecare curba, concomitent cu actionarea franei spate pe accelerare usoara. Toate in acelasi timp! Asa a fost invatat el in Canada unde a facut scoala pentru moto, cica o chestie pentru siguranta.  Si inca n-a murit. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, TETEA. a spus:

 

WOW! Fii capitanul nostru! 

Stiu pe cineva care patineaza ambreiajul in fiecare curba, concomitent cu actionarea franei spate pe accelerare usoara. Toate in acelasi timp! Asa a fost invatat el in Canada unde a facut scoala pentru moto, cica o chestie pentru siguranta.  Si inca n-a murit. 

 

Stii pe multi... Aveti un club?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu multi, dar buni! Ma gandeam sa va pun in legatura cumva, daca mai gasiti si pe unul care merge cu mainile in cruciș pe ghidon, o sa se faca un desen animat dupa voi!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, TETEA. a spus:

Nu multi, dar buni! Ma gandeam sa va pun in legatura cumva, daca mai gasiti si pe unul care merge cu mainile in cruciș pe ghidon, o sa se faca un desen animat dupa voi!

 

Nu te mai gandi... Ajunge ca va cunoasteti voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, shashka a spus:

...inca n-am murit.

 Stiu si eu din astia care inca n-au murit (soferi sau motociclisti). Evit zilnic accidente cu ei. Iar seara, cand ajung ei acasa, isi spun in sinea lor: Bai, ce sofer bun sunt! Bai, ce pilot bun am devenit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr o tara civilizata si MAROCANUL’ cu auto ar fi luat de urechi de AUTORITATI!!!

oricum am comenta, manevra motociclistului este cea care a generat tragedita….

ma tot uit la imagini si nu imi vine sa cred ce forta si viteza a avut corpul la impactul

cu auto de l a ridicat asa de la sol.. fuck

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, goe 75 a spus:

avea sanse de supravietuire.

 

Avea pe dracu, orice motocicleta are limitele ei si daca le fortezi ristia sa faci buba.

 

In accidentul asta problema a fost omul, nu motocicleta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Asimplu a spus:

 bmw f900r din 2021 cu suficienta putere si cuplu pt strada, frane brembo, suspensii bune si far cu led. Ca sa nu mai spun de toate elementele de siguranta si control pe care le are acea motocicleta. Si totusi fără creier...

Fixed! 

Poate dacă ar fi fost 1250GS - neapărat cu cutii vario, esa, besa, pachete, pachețele, protecții și extensii! - altul ar fi fost deznodământul. :moron:

Ce draq atâtea discuții despre 🏍️, dibăcii se pot face și cu Mobra 50!

99% de vină a fost manevră pe care a făcut-o, și restul de 1% celelalte circumstanțe. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Asimplu a spus:

Ca sa mai adaug niste detalii: riderul nu era la primul motor, iar cel din accident este un bmw f900r din 2021 cu suficienta putere si cuplu pt strada, frane brembo, suspensii bune si far cu led. Ca sa nu mai spun de toate elementele de siguranta si control pe care le are acea motocicleta. Si totusi...

 

Asa e cand ai impresia ca fierul are sufiecienta putere si frane forta, doar sunt brembo si are 900cc😇

Dar ia gandeste daca ai o pompa radiala + niste gume decente, cum iti reduci distanta fe franare cu 1-2 lungimi de mobra sau stai, stai ca avea si elemente de control si siguranta benveu'.

Dar casca aia changli? Nu spune multe despre un pilot cu mobra 2021?

Situatia e clara, omu nu era pregatit pentru motociclism de strada. Si-a supraevaluat skilul si fierul.

Cel mai mare regret in astfel de situatii, poti avea fata de saracul sofer care va ramane marcat pe viata pentru ceva ce nu avea vina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...