Sari la conținut

10. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 17 ore, ENEOS a spus:

O rachetă cu vârful în jos nu era? 😈

Întoarce telefonul dar cu autorotate dezactivat.

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Impresionant ce face Quartararo pe motocicleta aia. Adevărat campion. În același timp începe să-mi devină antipatic prin modul în care ucide spectacolul. 

 

Statistică interesantă: o singură motocicletă japoneză în top 10. Nu-mi aduc aminte să mai fi prins așa ceva vreodată.

Cum ziceau englezii:

 

Q a venit rookie și aproape că se bătea cu MM când era în formă maximă pe Honda lui preferată.

 

Asta spune f multe.

Iar de atunci q a mai crescut.

 

Daca nu cădea Peco poate ieșea mai calumea cursa.

 

Acum 17 ore, ENEOS a spus:

Miller pe unde naiba vine, prin boscheți?!? 😳

Cu long lap miller ajuns pe 3, a mers genial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, frigider a spus:

Daca nu cădea Peco poate ieșea mai calumea cursa.

 

Cu long lap miller ajuns pe 3, a mers genial.

Exact.Daca Pecco nu cădea și eu zic ca ieșeau scântei,am fi avut un duel pt locul 1.

 

Miller....s.a născut talent și va muri speranță.Degeaba faci o cursa decenta (dacă mergea "genial" trebuia sa fie la bătaie cu Q precum era Pecco înainte sa cada nu?) Și după aia  3 4 5 curse ești ori în țărână ori termini pe 8 9 10.Asa ceva e ok pt Diggia Bezzechi samd nu pt un pilot reputat cu experiență grămadă și cu factory seat.

A zis bine Lorenzo atunci (a fost o prostie din partea lui Lorenzo sa zică dar era adevărat),Miller ar fi bine sa lase stoppie urile și sa pună mana sa exerseze și sa fie disciplinat ...pt ca iată colegul lui ,deși nu a mers fantastic sezonul asta,e din start un mult mai bun pilot.Tocmai pt ca e foarte disciplinat.S.au dus vremurile cu băute seara și dimineața ne dam la curse,a zis.o Rossi cu subiect și predicat.Oricum Miller e old news.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

 

Daca nu cădea Peco poate ieșea mai calumea cursa.

Nu cred... in turul al treilea, inainte sa cada, Bag era deja la 0,611 s in spatele lui Q. Cum i-au intrat pneurile in temperatura, a inceput frantuzul sa mearga demonic. Sau diavolesc. :D Bag pierduse deja contactul cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Miller....s.a născut talent și va muri speranță.

Agree... Miler este foarte simpatic, poate ultimul simpatic din paddock, dupa plecarea lui Crash (iti mai aduci aminte de Crash? :) . Deja imi este dor de el si de declaratiile lui..), dar la nivel de performanta nu este de echipa de uzina. Iar plecarea la KTM inseamna final de cariera pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

Într-adevăr, chiar dacă nu o dădea pe jos, Bagnaia putea spera maxim la locul 2. Cursa s-a jucat la start.

da frate si fix asta au spus englezii "cursa se va castiga in prima curba" si fix asa a fost.

nu cumperi experienta.

Acum 43 minute, xt600 a spus:

plecarea la KTM inseamna final de cariera pentru el.

macar se retrage de la echipa de uzina, rossi a facut-o de la satelit :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

macar se retrage de la echipa de uzina, rossi a facut-o de la satelit :D 

Da, dar Rossi s-a retras dupa 26 de ani de cariera, 9 titluri mondiale, 113 victorii si 199 de podiunuri. Crezi ca Miller sau oricine aflat pe grila, in acest moment, suporta comparatia? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

Cu long lap miller ajuns pe 3, a mers genial.

Eu ziceam spre parcul închis, venea pe o bretea din aia pe unde se dau recuperatorii cu scuterele or smth! Cursa am văzut-o, știu ce și cum, n-am înțeles pe unde s-a rătăcit. 

Acum 15 minute, xt600 a spus:

Da, dar Rossi s-a retras dupa 26 de ani de cariera, 9 titluri mondiale, 113 victorii si 199 de podiunuri. Crezi ca Miller sau oricine aflat pe grila, in acest moment, suporta comparatia? 

 

Da, dințosu când revine în 2023 în plină formă și șterge pe jos cu micuții! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Da, dar Rossi s-a retras dupa 26 de ani de cariera, 9 titluri mondiale, 113 victorii si 199 de podiunuri. Crezi ca Miller sau oricine aflat pe grila, in acest moment, suporta comparatia? 

 

n-am comparat titluri, doar "locul" retragerii. :) 

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Da, dințosu când revine în 2023 în plină formă și șterge pe jos cu micuții! 

*doar daca repara honda moto aia :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, TETEA. a spus:

Pffff... Nu mi-a iesit nici azi.

Merci, @ENEOS!

 

Si ce fel de stricaciune la MV.. i s-a dus suspensia adaptiva, a ramas motocicleta barca... ciudat rau de tot. 

Mergea bine de tot, ca in primele curse din primul lui an la Yamaha. A stat o vreme in urma lui Aleix.. si cand era sa il depaseasca, fleosc, cred ca i-au dat fss aia cu telecomanda din boxa aprilia la suspensii ca sa nu-l faca de cacao pe Aleix :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, B.B. said:

i s-a dus suspensia adaptiva, a ramas motocicleta barca

 

I s-a blocat în poziția joasă, squat, ca la start. Interesant este că Viñales folosește un sistem automat pentru asta. Espargaro folosește unul manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, PzKpfW a spus:

 

I s-a blocat în poziția joasă, squat, ca la start. Interesant este că Viñales folosește un sistem automat pentru asta. Espargaro folosește unul manual.

Ce inseamna automat? Ca din cate stiu eu, nu e accepta automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din câte-mi amintesc, nu au voie cu dispozitive controlate electronic, doar mecanic. De exemplu, eliberarea holeshot-ului pe față se face automat, mecanic, la prima frânare/curbă.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

n-am comparat titluri, doar "locul" retragerii. :) 

 

Am inteles. Eu am incercat sa sugerez ca locul nu mai conteaza, din moment ce s-a retras  cand a vrut el, dupa o cariera prodigioasa. Copii astia, de acum, sunt ca piesele de schimb... cum nu mai obtin performante, cum sunt dati afara pe usa din dos. Multi din tinereii care sunt astazi in campionat, nu vor mai fi in urmatorii 4-6 ani.. Carierele in MotoGP sunt din ce in ce mai scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, PzKpfW a spus:

Din câte-mi amintesc, nu au voie cu dispozitive controlate electronic, doar mecanic. De exemplu, eliberarea holeshot-ului pe față se face automat, mecanic, la prima frânare/curbă.

Pai si la Alexia stiu ca e la fel. Eliberarea se face automat. Din ce am inteles, armarea se face manual inainte de viraj.

poate ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câteva explicații:

 

"I manually control the height adjustment system at the back. I have both, the manual and the automatic, but I prefer to use the manual system. The automatic system is super, super good, but the problem is that the system is smarter than I am... I mean, as soon as the suspension lifts, it activates the system, but for me it's too soon. In perfect terms, for the engineers, it's the best, but for me, in terms of riding, I don't like it. For example, in the last corner here in Germany, the system activates very early to avoid 'wheelies'. If you watch the race carefully, in that area everyone starts accelerating and when the bike doesn't lean, the system activates. But if it is activated earlier, as the track has a slope going up and due to the extra weight in the back, the front lifts more. That's why I prefer to control the system manually." - Aleix Espargaro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Si ce fel de stricaciune la MV.. i s-a dus suspensia adaptiva, a ramas motocicleta barca... ciudat rau de tot. 

Mergea bine de tot, ca in primele curse din primul lui an la Yamaha. A stat o vreme in urma lui Aleix.. si cand era sa il depaseasca, fleosc, cred ca i-au dat fss aia cu telecomanda din boxa aprilia la suspensii ca sa nu-l faca de cacao pe Aleix :lol:

Se mai întâmplă să rămân blocată și brad binder a pățit , de alții nu mai știu.

Parca și Miller?

Acum 3 ore, damager a spus:

Ce inseamna automat? Ca din cate stiu eu, nu e accepta automat.

Da, MV pe auto e.

Se lasă când simte ea că e optim.

 

 

Acum a considerat că e optim pt restul cursei bahahaha

Acum 2 minute, ilarionciobanu a spus:

„Honda record no points for first time in 40 years“

Beau pt asta.

Nu că e de bine dar e un moment istoric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Câteva explicații:

 

"I manually control the height adjustment system at the back. I have both, the manual and the automatic, but I prefer to use the manual system. The automatic system is super, super good, but the problem is that the system is smarter than I am... I mean, as soon as the suspension lifts, it activates the system, but for me it's too soon. In perfect terms, for the engineers, it's the best, but for me, in terms of riding, I don't like it. For example, in the last corner here in Germany, the system activates very early to avoid 'wheelies'. If you watch the race carefully, in that area everyone starts accelerating and when the bike doesn't lean, the system activates. But if it is activated earlier, as the track has a slope going up and due to the extra weight in the back, the front lifts more. That's why I prefer to control the system manually." - Aleix Espargaro.

Am inteles acuma. Merci. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Speedy.K a spus:

N-are ce-i trebuie.

Parerea mea.

E vorba cumva de ce a zis cândva Rossi, întrebat ce are el în + față de Biaggi? Iar răspunsul a fost "due palle cosi!" arătând ceva maaaare cu mâinile în zona inghinală? :D

Adevărul că acum câteva etape El Diablo a avut un start de toată jena. Ce-o fi făcut de atunci, că psiholog, că antrenament, că draq știe, dar ultimele 2 starturi ale lui au fost IM PE CA BI LE! Că n-a avut rezultate la moto2, că nu știm de ce l-au adus la gp, că băăăă, că nu merge pe ud, inconstant etc. (@method), copchilul cu dinții rari face ce face și livrează, performează, holeșotuiește

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, B.B. a spus:

Si ce fel de stricaciune la MV.. i s-a dus suspensia adaptiva, a ramas motocicleta barca... ciudat rau de tot. 

Mergea bine de tot, ca in primele curse din primul lui an la Yamaha.

Cica l-a ajutat maxim noul carenaj cu are aprilia pune o gramada de df pe moto - iteratia cea noua cu acele "pasaje" scobite in carenele laterale.

Heh,asta nu cred ca merge decat pe motoare V4,L4 e prea lat nu au loc.

650mm parca era latimea maxima a carenelor admisa de regulament?

 

arpilia a avut oricum super idee...mult mai buna decat aripioara vietii in fundul motoretei.

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

I manually control the height adjustment system at the back. I have both, the manual and the automatic, but I prefer to use the manual system.

Ma bucur ca Dorna le va scoate.Prea mare bataie de cap.

Inteleg avantajele,inteleg toata ideea,dar e prea complex.Nu vrem o F1 pe 2 roti.Nimeni nu cred ca vrea asa ceva.

Acum 8 ore, Speedy.K a spus:

Acum vad cursa si dupa primele 5 tururi eu zic asa: Bagnaia nu va fi in veci campion mondial. Dupa primul clinci a pierdut trei zecimi in 5 viraje si dupa aia a cazut. N-are ce-i trebuie.

Parerea mea.

Prea simplist si prea in graba judeci.

Bagnaia avea gume hard,Q medium.Ok,aici e un circuit tehnic,de mana de pilot,Q impune un nivel fantastic,true.

Dar asta nu inseamna ca Bagnaia "nu va fi in veci campion mondial".Omul are multe atuuri,mi se pare ca a progresat enorm si e pe o traiectorie ce dimpotriva zic eu,ii va aduce cel putin 1 campionat mondial.Nu in 2022,intradevar,dar....e tanar-tanar,are timp.

Mai sunt si alte circumstante - In 2022 desi nu am fost de acord initial cu colegii care s-au grabit sa dea versiunea actuala a Ducati drept un flop,acum incep sa le dau dreptate.Ok,nu puteam emite judecati in primele 2 curse,dar privind retrospectiv,dupa jumatate de sezon...v22 e mai greu de controlat decat v21.

 

Pecco are o natura tehnica si analitica si e foarte puternic dpdv psihic,mi se pare f asemanator cu Lorenzo.E foarte focused on the bike,si nu il intereseaza daca cineva e in spatele lui sau face block-pass samd,nu il scoate din ritm.E mare lucru asta.Ok,mai are scapari insa e f tanar.Are timp.

Q impune un ritm fantastic si greseste enorm enorm de rar,insa sa ne aducem aminte anul de gratie 2020,cand el insusi a recunoscut ca a avut probleme de ordin psihic.

Nu e nimeni de nebatut,ne-a exemplificat chiar cel care a "distrus" campionatul 7 ani la rand iar acum inca se mai trateaza pt o accidentare suferita pe fondul unei cedari psihice cand un competitor i-a suflat in ceafa.So...nu m-as grabi cu concluzii de genul "Pecco a cazut deci prin urmare e praf nu ia in veci campionate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method, Q a avut probleme cu psihicul, s-a dus la psiholog. A avut probleme cu startul - naiba știe ce-a făcut, dar ultimele 2 au fost impecabile. Deci în nici un caz ce zici tu nu e dovadă de slăbiciune.

Iar dacă îl compari pe Pecco cu Lorenzo dă-i un mail lui Gigi să-i facă un suport de oo, subito! 

Apropo, Mercedes f1 cu prototipul lor stelar de ce plm nu performează? Or fi luat distribuția maselor de la Yamaha? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...