Jump to content

Motociclista decedata Bucuresti - Pod Pipera


Asimplu
 Share

Recommended Posts

Batranii (motociclisti) povestesc despre o lege nescrisa a motociclitului, anume ca dupa lasarea noptii mersul pe motocicleta inceteaza. Valabila oriunde, dar mai ales in Romania. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 43 minute, SenorPink a spus:

Dacă mă poate lamuri și pe mine care e atracția mersului noaptea la racing? Cel mai prost moment sa mergi noaptea, vizibilitate scăzută, șoferi care ies și ei la racing, oboseala acumulata pe parcursul zilei, trecut pe roșu ca la concurs, acordări de neprioritate (că neacordare de prioritate e deja 100%), etc.

De acord. Evit sa merg noaptea, de altfel nu stiu cand a fost ultima oara cand s-a intamplat asta. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, xt600 a spus:

Batranii (motociclisti) povestesc despre o lege nescrisa a motociclitului, anume ca dupa lasarea noptii mersul pe motocicleta inceteaza. Valabila oriunde, dar mai ales in Romania. 

 

Unul dintre ei este un prieten bun de-al meu, Gabi, avea pe vremea lui Ceausescu un Norton albastru, o bijuterie.

Omul calareste si acum la aproape 70 ani si este intreg.

Dar are capul pe umeri si minte in el!

 

Unchi-miu, la fel, a zis ca pentru el si Suzy Bandit de 400, e prea mare si brutala.

Acum are ceva mic.

Si este si el intreg, mai putin un umar dislocat pe pod Cringasi (ulei), si o fractura la picior, acum muuuulti ani, cu Mobra 50Super.

Edited by DjLeco
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de ce zic batranii (nu merge noaptea, nu merge pe ploaie, nu merge pe frig, nu merge neechipat full, nu merge nu merge nu merge... ) ideea e ca cine merge sa mearga cu un dram de instinct de autoconservare, sau cu capul pe umeri, sau oricum vreti sa-i ziceti etc etc ... 

Pacat de ea, RIP !

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

Dacă mă poate lamuri și pe mine care e atracția mersului noaptea la racing? Cel mai prost moment sa mergi noaptea, vizibilitate scăzută, șoferi care ies și ei la racing, oboseala acumulata pe parcursul zilei, trecut pe roșu ca la concurs, acordări de neprioritate (că neacordare de prioritate e deja 100%), etc.

Acuma vreo 15-20 de ani erau niste copii aurolaci pe la Gara de Nord care faceau concurs care trece in fuga de pe un trotuar pe celalalt prin sirul de masini aflate in mers. Si de buna seama ca s-au rarit bietiie ei.

Cam la fel si astia care o ard voniceste prin oras.

Daca ar merge pe un circuit sa alerge cu 180 km/h = 50 m/s si sa faca un test cum reactioneaza la un pericol aparut brusc in fata, si-ar da seama ca orice apare in 50 m nici nu apuci sa schitezi vreun gest, nu vorbim ca sa mai faci ceva.

Pana vor pricepe unii dintre motociclisti ca sunt oameni supusi legilor fizicii si limitelor fiziologice ale omului o sa tot dam cu RIP.

Pentru ca nimeni nu invata nimica. Toti au impresia ca ei sunt grozavi si lor nu li se poate intampla niciodata nimica.

Link to comment
Share on other sites

Sarmana, imi pare tare rau pentru ea :(.

 

Un apel pentru cei credinciosi, daca vreti sa o ajutati, dati de pomana pentru sufletul ei. Si rugati-va pentru ea, sa-i ierte Dumnezeu pacatele, sa o aseze intr-un loc in Imparatia Lui. 

 

Dumnezeu sa o ierte!

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, DjLeco a spus:

 

Sint participant la trafic, si vad destule, zilnic.

..

Ii fii participant la trafic, dar nu dpdv motociclistic, asa ca exprimarile tale le faci doar conservatoristic sau automobilistic. Sunteti cativa foarte vocali ce n-ati mers, nu aveti si probabil nu veti avea motocicleta sau ceva legat de ele. Si mai dati si sfaturi...

A, si sa nu uiti ca nu doar matale esti participant zilnic de trafic.

Link to comment
Share on other sites

Foarte probabil pierderea controlului si caderea au fost provocate de o denivelare urata existenta pe acea parte a coborarii de pe pod spre PBN, pe banda 1; trec des pe acolo cu bicicleta si de fiecare data imi amintesc sa fiu atent; la o amarata de viteza pe care o am eu cu bicicleta, tot sar in aer sau imi e aruncata cel putin roata fata in aer. Asadar, imi pot imagina ca asta a patit - a intalnit acea denivelare si a pierdut controlul. Denivelare pe pod, gropi cu canalele pe portiunea urmatoare pana in giratoriu... plin de pericole.

Link to comment
Share on other sites

RIP...

Dacă există o denivelare și nu e semnalizată administratorul drumului are de dat cu subsemnatul. Nu mai ajută cu nimic în cazul ăsta însă. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 45 minute, Djebelu' a spus:

Ii fii participant la trafic, dar nu dpdv motociclistic, asa ca exprimarile tale le faci doar conservatoristic sau automobilistic. Sunteti cativa foarte vocali ce n-ati mers, nu aveti si probabil nu veti avea motocicleta sau ceva legat de ele. Si mai dati si sfaturi...

A, si sa nu uiti ca nu doar matale esti participant zilnic de trafic.

 

Dau in general sfaturi in ceea ce priveste VITEZA. Pentru ca asta, in proportie de 90% minim, omoara, ea face sa apara postarile cu RIP, ca si asta in care scriem acum, ca si cea de la Ploiesti, ca si cea de acum multi ani cu Schultz (amic de-al meu din planters), ca in TOATE, majoritar.

Apoi incapatinarea unora, aroganta ca "mie nu mi se poate intimpla" si restul de factori.

Dau sfaturi spre ponderare, sau e interzis cumva?

In fiecare zi si mai ales seara pe la 1-2 noaptea aud "Knight riderii" cum le tureaza blana pe Dr Taberei.

Ma intreb care o fi urmatorul de-si va lasa degetele pe carosabil, ca acum ceva ani la Favorit?

Care-i smecheria, ce vor sa arate/demonstreze?!?

Ca au adunat astia ciinii de pe strazi si ca e libera strada, sau ca au turnat baietii asfalt proaspat pe partea cu parcul?

Grija mare, bro's, mai sint pisici, sobolani, sticle de cola, pete de ulei, si nu stii cind te trezesti cu ele sub roata.

 

Puteam sa imi iau 10 motociclete, nu una, dar la cum se circula in Bucuresti si pe 2 roti si pe 3 pe 4 sau mai multe, ma abtin.

Asfalt uscat si lin!

Edited by DjLeco
Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, DjLeco a spus:

Puteam sa imi iau 10 motociclete, nu una, dar la cum se circula in Bucuresti si pe 2 roti si pe 3 pe 4 sau mai multe, ma abtin

Eu nu puteam sa imi iau nici una... Dar acum am 2 :))

Cum o fi gazonul ud doar pentru o echipa eu nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, DjLeco a spus:

 

Dau in general sfaturi in ceea ce priveste VITEZA. Pentru ca asta, in proportie de 90% minim, omoara, ea face sa apara postarile cu RIP, ca si asta in care scriem acum, ca si cea de la Ploiesti, ca si cea de acum multi ani cu Schultz (amic de-al meu din planters), ca in TOATE, majoritar.

Apoi incapatinarea unora, aroganta ca "mie nu mi se poate intimpla" si restul de factori.

Dau sfaturi spre ponderare, sau e interzis cumva?

In fiecare zi si mai ales seara pe la 1-2 noaptea aud "Knight riderii" cum le tureaza blana pe Dr Taberei.

Ma intreb care o fi urmatorul de-si va lasa degetele pe carosabil, ca acum ceva ani la Favorit?

Care-i smecheria, ce vor sa arate/demonstreze?!?

Ca au adunat astia ciinii de pe strazi si ca e libera strada, sau ca au turnat baietii asfalt proaspat pe partea cu parcul?

Grija mare, bro's, mai sint pisici, sobolani, sticle de cola, pete de ulei, si nu stii cind te trezesti cu ele sub roata.

 

Puteam sa imi iau 10 motociclete, nu una, dar la cum se circula in Bucuresti si pe 2 roti si pe 3 pe 4 sau mai multe, ma abtin.

Asfalt uscat si lin!

Si eu pot da sfaturi conducatorilor de autocamion pe un forum dedicat, doar ca nu-s relevante.

Mai bine lasa povetele si fazele ca puteam sa am, dar nu mi-am luat ca mi-e frica.

Dar chiar asa, de ce ti-ai facut cont pe un forum moto daca nu ai nici permis, nici motocicleta? Sa emani tona ta de teorii? Mai bine lasa-ne.

Link to comment
Share on other sites

Acum 40 minute, robert23mg a spus:

Eu nu puteam sa imi iau nici una... Dar acum am 2 :))

Cum o fi gazonul ud doar pentru o echipa eu nu stiu.

😂

Link to comment
Share on other sites

Am citit o gramada de tampenii. A apărut filmarea evenimentului chiar de la un tip din grupul cu pricina si este deosebit de evident ca nu goneau ca satanistii. Fata a dat intr-o denivelare, a intrat in voblaj si nu a avut reflexele potrivite situatiei. Atat. Cunosc denivelarea aia ca pe buzunarele mele si este nasoala pe coborare. Mi-a pus ceva probleme (nu mergeam cu 59, deh) dar motorul are 300 kg si nu sare de pe sine cu una cu doua

Edited by Carturaru'
Link to comment
Share on other sites

Acum 51 minute, Djebelu' a spus:

 daca nu ai nici permis, nici motocicleta? Sa emani tona ta de teorii? Mai bine lasa-ne.

De la câte 🏍️🏍️ în sus ai voie să emiți teorii? Pt cilindree mare se aplică vreun coeficient? 

Întreb pt un prieten care are 3 care însumate au >3000 cmc. 😈

Link to comment
Share on other sites

inca un deces datorat 'drumurilor'romanesti ce omoara cel putin dublu fata de cele europene,insa dupa cum se dau sau se revoca legile,dupa cum nu e politie prezenta (decit la minivacante,zici ca ii tin la frigider pina atunci) pare ca asa e programat,sa ne mai rareasca

Acu nu zic ca nu ne putem feri,dar multi motociclisti veniti turisti pe la noi au mierlit-o cam rapid..

Pai ia sa vada dl ciolanu cum sunt acum legile in Grecia,unde desi au sosele bune la orice chestie iti ia permisu,poate si talonu,pe 60 de zile

Oamenii astia or merge doar cu elicopteru,si ei si odraslele?Ma rog,si Aston Martin..

Oricum,ar trebui sa lupte cineva (familia?) impotriva administratorului drumului si sa ia despagubiri,ca alta metoda de a-i face atenti nu vad.

Link to comment
Share on other sites

La 17.06.2022 la 11:19, DjLeco a spus:

...

 

Whaaaat? 

Acum 23 ore, DjLeco a spus:

...

 

Bai nene, de unde ai apărut și ce sunt ideile astea..? 

Am ajuns sa ne exprimam ca niște animale în călduri pe un topic de accidente.

Cred ca ai ceva probleme sexuale din moment ce ții morțiș sa semnalizezi în felul ăsta.. și nu doar sexuale..

Edited by Kristian K
...
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

 

Nu cred ca aveau mai mult de 60-70

Link to comment
Share on other sites

Pe orice pod trebuie sa fi atent la elementele de conectare din zonele de compensare a dilatarii. 

Sunt facute prost, cu denivelari, mai sunt si elemente metalice pe care se poate aluneca.

Trebuie sa mergi incetisor ca sa ai timp sa vezi aceste zone si sa indrepti motorul si le traversezi perpendicular . Cam ca in cazul traversarii sinelor de tramvai.

Daca esti inclinat in curba (asa cum te duce podul din Pipera) ai toate sansele sa te arunce de pe traiectorie.

Eu evit acel pod de cate ori pot  si cand sunt cu masina. Suprafata carosabila arata rau, jonctiuni prost facute, este cu dubla curba (stanga-dreapta), si nu stii ce berbec vine si se rataceste pe pod.

Link to comment
Share on other sites

La 17.06.2022 la 11:19, DjLeco a spus:

...

 

 

 

 

Lasa-ne !  Forumul asta nu e de tine !

Edited by Kristian K
...
Link to comment
Share on other sites

Cu riscul de a parea putin sarit de pe fix, cred ca atat i-a fost scris sa dureze povestea ei. Prea multe lucruri legate intre ele. Mergea incet, a intrat in voblaj, a cazut sarind peste marginea de protectie si a dat cu capul fix de un stalp.

Uneori, cred ca lucrurile sunt cam batute in cuie. Daca aveti timp si chef, ca sa intelegeti de ce gandesc asa, cautati pe YT investigatia prabusirii Concorde-ului de la francezi ca sa vedeti acolo in ce hal de perfectiune s-au legat lucrurile, ca sa cauzeze prabusirea.

 

Odihneasca-se in pace!

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Silver Arrow a spus:

Pe orice pod trebuie sa fi atent la elementele de conectare din zonele de compensare a dilatarii. 

 

Podul ala e facut asa frumos pentru ca un tembel n-a calculat ca trebuie sa incapa trenul sub el. Au facut bucla ca sa mai castige distanta. Se si vede pe harta.  In plus, la coborare ai toate sansele fie sa blocheze banda stanga cineva care vrea sa intre pe strada Campul Pipera, fie cineva sa face\a stanga de pe aceeasi strada. Peste dubla continua, desigur. Imediat un pic mai departe ziua e intrarea la Porsche nord, cu aceeasi predilectie de a-ti face cineva stanga  si imediat dupa o trecere de pietoni. Peste tot unde nu-s separatoare, de la Caramfil la OMV se taie dubla continua fie ca sa faca stanga, fie ca sa intoarca, ca vede trafic in fata. 

 

Ceva neatentie, ceva ghinion, ceva nepricepere, drumurile asa cum sunt, participantii la trafic (inclusiv noi) asa cum sunt, de multe ori si grupul...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...