Jump to content

Motociclista decedata Bucuresti - Pod Pipera


Asimplu
 Share

Recommended Posts

Uuu 190 km/h și doar reacția asta a lui luv  😂 ,i guess prietenii sunt prieteni și înțelegători cu unii cu alții.

Cherrs!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Cu ce motocicleta erai?

Măi, da și tu, cum naiba să te ridici la 190 în scărițe?

Cum de nu te-a smuls curentul de pe ea?

 

eram culcat pe rezervor si m-am indreptat, nu m-a ridicat in scarite ca nu sunt sinucigas, m-a izbit destul de tare curentul plus ca inchisesem si gazul

TDM850 :D

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Măi, da și tu, cum naiba să te ridici la 190 în scărițe?

 

Frana aerodinamica, ca la Veyron. :laugh:

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

de unde pulla mea stii tu ce am inteles eu si ce nu?! 

 

Stai bland ca-ti crapa o vena.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Mă mai ridic și eu în scărițe, pe la 100 stau bine, după ești velă 😊

Îmi amintesc că am scos odată brațul pe la 160 de sub carenaj, era să mi-l dea peste cap!

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

nu m-a ridicat in scarite ca nu sunt sinucigas,

Aia înțelesesem.. 😅

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, Penetru a spus:

 

 

Ăsta poate fi efectul invenției minunate care ar trebui interzisă.

 

Sunt de acord cu tine că sunt niste mizerii astea și ar trebui interzise dar omul a căzut pt că a blocat roata. Daca punea frana înainte de mizeria aia și după o lasă să curgă nu avea treabă. Am pățit și eu pe la vecinii bulgari care sunt foarte pasionați de astea și la fel frana puternica înainte și după o iei la viteza la care ai ajuns sa decelerezi.

Ar trebui arestați aia de au inventat prostiile astea!

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Da, într-adevăr, la bulgari sunt multe monstruozități din astea, cocoașe imense.

Sunt și gri și multe nesemnalizate, parcă sunt făcute special să fie capcane!

Link to comment
Share on other sites

Cine pune ma nene asa frana fata, ar trebui sa interzica si curbele, daca era inclinat pe serpentine si apasa asa frana fata se dadea cu rip probabil.

 

#faraserpentine

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, SenorPink said:

... omul a căzut pt că a blocat roata ...

min. 0:02 - și pentru că i-a ”voblat” roata față, și i s-a  pus perpendicular pe ”mobră” iar suspensia spate nu a fost capabilă să preia șocul (să absoarbă energia impulsului)

Similar:

 

6 hours ago, SenorPink said:

Ar trebui arestați aia de au inventat prostiile astea!

și cei de la ”siguranța circulației” care le cumpără /autorizează /amplasează (cu bani publici ...) pentru ”binele cetățeanului” :D

 

(339) 

”(3) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează aşezarea de obstacole care îngreunează sau împiedică circulaţia pe drumul public, dacă se pune în pericol siguranţa circulaţiei ori se aduce atingere dreptului la libera circulaţie a celorlalţi participanţi la trafic.”

 

Mno ... când lipsește ”întrunirea” (elementelor constitutive din ”percepția organului”) ... mortul ar fi de vină (nu organul).

 

P.S.

Așa să fie?

 

 

 

 

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Am crezut că doar prin zona asta a Europei sunt idioți cu bumperele alea.

Putea să-și rupă gâtul acolo, cel puțin clavicula singur e ruptă!

Bine, și dobiticii aia patrulează în cămăși.

Și albe 😊

Link to comment
Share on other sites

Infernale sunt prostiile astea, macar de le-ar semnaliza ca lumea sa se vadă din avion. 

Link to comment
Share on other sites

Haide, bre, că totul ține de skill, viteza legală și mai ales 🏍️, să nu vobleze. Infrastructura e fără cusur! N-ai citit ce zice lumea p-aci?!? 

Link to comment
Share on other sites

La 18.06.2022 la 12:35, Motorist@ a spus:

Si eu cred ca daca nu lasa acceleratia, avea sansa sa traca cu bine peste acest incident.

Ghinion!

Cand iti pleaca spatele nu acceleerezi.

La 23.06.2022 la 22:10, ENEOS a spus:

Denivelare există? 

E semnalizată? 

Denivelarea a declanșat voblajul? 

Q. E. D., administratorul drumului este răspunzător. 

Mai dă-o draq de 🏍️, că doar n-or fi dat drumul pe stradă unui agregat complet neghidonabil! 

De ce denivelare si nu presiune slaba in roata spate?

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, Aion2014 a spus:

De ce denivelare si nu presiune slaba in roata spate?

Pentru că denivelarea e o certitudine, ea este acolo, iar chestia cu presiunea e doar o speculație. Sau poate știi tu mai multe? 🤔

Eu am mers cu presiune scăzută (pană lentă, am umflat de mai multe ori pe parcursul unei ture) și n-am simțit niciodată că 🏍️ ar fi avut tendința de a intra în voblaj. :what:

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Pentru că denivelarea e o certitudine, ea este acolo, iar chestia cu presiunea e doar o speculație. Sau poate știi tu mai multe? 🤔

Eu am mers cu presiune scăzută (pană lentă, am umflat de mai multe ori pe parcursul unei ture) și n-am simțit niciodată că 🏍️ ar fi avut tendința de a intra în voblaj. :what:

E speculatiie si la tine, in niciun caz certitudine.

2… nu stiu cu ce presiune slaba ai mers tu dar eu dupa 1 sezon de mers cu unul pe care trebuia sa il umflu zilnic iti garantez ca te baga in voblaj.

Nu zic ca e ca mine dar pana acum am citit numai despre damburi(neplauzibil), suspensie varza(iarasi neplauzibil ca nu avea viteza) dar niciunul nu ati zis:” bai, arata a comportament de spate cu presiune slaba, pentru ca un cauciuc neumflat corespunzator are tendinta de a avea peretii deformabili pe accelerare si in mod special cand este aplecata motocicleta iat asta duce la voblaj”

Sezonul asta am descoperit ca ventilul mobrei noi are defect tocmai ca m-a scuturat cand nu ar fi trebuit.

Edited by Aion2014
Link to comment
Share on other sites

Cum să mergi 1 sezon cu o gumă care să trebuiască zilnic umflată?!? :moron:

Denivelarea există, cunosc drumul ăla. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, l.u.v a spus:

Am crezut că doar prin zona asta a Europei sunt idioți cu bumperele alea.

Putea să-și rupă gâtul acolo, cel puțin clavicula singur e ruptă!

Bine, și dobiticii aia patrulează în cămăși.

Și albe 😊

nu ai idee ce este in spania, portugalia si franta

ma refer la drumuri regionale, comunale’ 

la unele marcajul alb s a sters si te surprind total mai ales daca este soare puternic 

cea mai tare treaba este semaforul corelat cu viteza si bunper

ai indicator sa reduci, bunper si dupa un semafor

daca nu mergi in limita respectiva de viteza intre indicator si semafor TI SE PUNE SEMAFORUL PE ROSU!!!

 

 

Edited by ianachim
Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

Cum să mergi 1 sezon cu o gumă care să trebuiască zilnic umflată?!? :moron:

Denivelarea există, cunosc drumul ăla. 

Asa am luat-o cu o gaurica in guma spate, fiind niste mizerii de cauciucuri am zis ca le schimb dar pana la urma am fost prea comod. Exerienta m-a invatat sa citesc mai bine ce se petrece cu roata spate, insa Nu recomand.

cat despre denivelare stiu ca este(sunt prezente pe toate podurile) dar am tot trecut pe acolo cu capacitati de la 125 pana la 1000 si viteze mult mai mari si niciodata nu am avut impresia ca pot pierde controlul…cel putin nu la modul asta agresiv.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, Aion2014 a spus:

 

cat despre denivelare stiu ca este(sunt prezente pe toate podurile) dar am tot trecut pe acolo cu capacitati de la 125 pana la 1000 si viteze mult mai mari si niciodata nu am avut impresia ca pot pierde controlul…cel putin nu la modul asta agresiv.

 

Iata deci ca ai un exemplu ca se pot petrece lucruri neasteptate chiar si acolo unde tu crezi ca nu sunt probleme.

Link to comment
Share on other sites

La 26.06.2022 la 0:01, Aion2014 a spus:

Cand iti pleaca spatele nu acceleerezi...

Serios ? Cum vine asta?

Eu exact asta fac, e o chestie care mi-a ramas de la enduro...T

 

Cum adica sa nu accelerezi cand pierzi spatele, pai daca iei gazul si esti si putin inclinat, te imprastii pe jos...

Link to comment
Share on other sites

Acum 36 minute, Motorist@ a spus:

Serios ? Cum vine asta?

Eu exact asta fac, e o chestie care mi-a ramas de la enduro...T

 

Cum adica sa nu accelerezi cand pierzi spatele, pai daca iei gazul si esti si putin inclinat, te imprastii pe jos...

Depinde ce înseamnă că pierzi spatele. 

Când simți că fuge pentru că (de obicei) a pierdut aderența și vine către față, e logic să reduci din accelerație. Și când vine către față se și înclină. Și aici e vorba de rulat pe asfalt, nu în natură. 

Motocicletele moderne au sisteme electronice care gestionează cuplul trimis către roata spate tocmai pentru a evita asta. Dar și atunci trebuie să te joci cu accelerația.

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, pierrotlefou a spus:

Depinde ce înseamnă că pierzi spatele. 

Când simți că fuge pentru că (de obicei) a pierdut aderența și vine către față, e logic să reduci din accelerație. Și când vine către față se și înclină. Și aici e vorba de rulat pe asfalt, nu în natură. 

Motocicletele moderne au sisteme electronice care gestionează cuplul trimis către roata spate tocmai pentru a evita asta. Dar și atunci trebuie să te joci cu accelerația.

sistemul asta de la BMW de control al tractiunii m a scos din (cuvant urat) de mai multe ori decat abs ul

efectiv tragi de gaz, se tureaza mororul dar nu transmite nimic la roata spate 

sistemul este gandit sa citeasca viteza rotii fata si sa compare cu viteza rotii spate..:

 

fetei insa cred ca nu i ar fi folosit …. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Motorist@ said:

Serios ? Cum vine asta?

Eu exact asta fac, e o chestie care mi-a ramas de la enduro...T

 

Cum adica sa nu accelerezi cand pierzi spatele, pai daca iei gazul si esti si putin inclinat, te imprastii pe jos...

Mno ... la enduro, dacă înclini bine (static) și accelerezi (plus ambreiaj) poți și întoarce pe loc motocicleta cu piciorul stâng pe sol.

Însă aici e altceva: voblajul ăsta nenorocit (”death wobble”) nu e un derapaj controlat sau o aliniere din accelerație /înclinare (ca la enduro) ci o ”șerpuire” elastică necontrolabilă a structurii motocicletei (o pendulare longitudinală și laterală simultan, în rezonanță) care provine din erori de construcție /arhitectură /mentenanță și apare în anumite condiții externe (denivelări /valuri /sol frecvență de rezonanță a motocicletei (funcție și de masa /poziția motociclistului /-ei).

Respectiv energia parazită conduce la auto-oscilații (parazite) ale structurii cu pendulare laterală care se amplifică până la pierderea controlului direcției /echilibrului sau ruperi de componente.

De unde și numele ”death wobble”.

 

P.S. În electronică, fenomenul este cunoscut de multă vreme la amplificatoare de putere care pot intra în auto-oscilație (parazită) până se distrug (efectul Larsen)

însă unde există prevăzute și circuite de protecție /disipare și reguli speciale de proiectare /dimensionare a arhitecturii cablajelor (de ”ground” în special) și a poziționării componentelor.

Mecanica nu a prea evoluat până aici :(

 

 

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, ianachim a spus:

 tragi de gaz, se tureaza mororul dar nu transmite nimic la roata spate 

 

Mă dă-l draq! Te pomeni că la bmw sistemul o trage de ambreiaj... 

Sistemele astea, că idee generală, acționează în 2 feluri: reduc accelerația (caz în care motorul se turează fix 🍌) sau/și aplică frâna.

Ai uitat cum merge un bmw de când ai devenit scuterist! 😈

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Mă dă-l draq! Te pomeni că la bmw sistemul o trage de ambreiaj... 

Sistemele astea, că idee generală, acționează în 2 feluri: reduc accelerația (caz în care motorul se turează fix 🍌) sau/și aplică frâna.

Ai uitat cum merge un bmw de când ai devenit scuterist! 😈

 la cei 250.000 pe gsa ….. ai dreptate cam uit 😂😂😂

tu cati ai ??? asa in total …. pe bmw nu diacutam ca nu i cazul 

REDUC ACCELERATIA cum spui tu inseamna aproximativ ce am spus eu nu transmit nimic la roata spate 

spre deosebire de tine eu am auzit ACCELARAND in gol si motocicleta indreptandu se ….

in rest … sper sa ai pe mobre cati am ajuns sa fac pe scutere😂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...