SenorPink Posted June 22 Share Posted June 22 Buna ziua, Dau spre vanzare al meu BMW K1600GT an fabricatie 2018. Cateva detalii: Al 2-lea proprietar 23400 km Dotari: - marsarier - Alarma - Inchidere centralizata - Keyless go - Hill Hold - Cruise Control - DTC - Quickshifter - Topcase cu inchidere centralizata - Cutii laterale cu inchidere centralizata - Crash bar motor - BMW Navigator VI - poate fi folosit ca navigatie sau computer de bord - Proiectoare de ceata - Faruri adaptive - Senzori de presiune in pneuri - Frane fata/spate combinate - ABS dual - Cornering ABS - Parbriz electric - Mansoane incalzite - Sa pilot/pasager indiviuala incalzita separat fata/spate - Sistem audio Radio/AUX/USB - Torpedou stanga/dreapta Accesorii: - Genti interioare pentru top case si pentru cutiile laterale - Geanta de bord Wunderlich - Extensie talpa cric Wunderlich - Extensie parbriz Wunderlich - Parbriz Touring Puig - Parbrizul original sport BMW - Lampa suplimentara stop integrata in Top Case originala BMW ITP valabil pana la data 22.06.2024 Tinuta in garaj - vara, iarna, ploaie, zapada...etc Ambele chei, manualele si cartea de service. 15000 de km - revizie intermediara pentru schimbat ulei si filtre. 17500 km - Anvelope noi Metzeler Roadtec 01 HWM 29.10.2020 - A primit un detailing iar cutille laterale au fost infoliate. Arata ca noua scoasa din showroom. Mai jos operatiunile detaliate: - Curatare vopsea - Sigilare cu grund specific materialului - Lacuire cu lac BASF Baslac HS 45-450 anti-UV - Spalare integrala in profunzime - Deconaminare mecanica - Corectarea integrala (eleiminare zgarieturi, imperfectiuni si defecte) a lacului si eliminarea cojii de portocala pronuntata - Redare luciu profund prin slefuire extra-fina - Corectare si redare luciu faruri si stopuri - Tratament ant-UV trimuri, elemente plastice si anvelope - Lustruire si protejare elemente metalice - Curatare si lustruire jante - Aplicare protectie ceramica Gtechniq - protectie hodrofoba, protectie chimica, anti-praf, anti-murdarie, anti-UV, protectie impotriva zgarieturilor fine, efect 3D Gloss - garantie 48 luni De asemenea a primit si o sa custom absolut superba (parerea mea, opinia mea) 20.000 km - Revizia facuta unde s-a schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, placutele de frana spate si lichidul de frana. Atentie!! Toate modelele K1600GT au avut un recall de la BMW legat de cutia de viteze, operatiunile aferente recall-ului au fost facute la Moto Hub - merge perfect. Inmatriculata, toate actele in regula la zi. Se poate vedea in Bucuresti zona centrala. Contact: aici pe forum, PM sau telefon tot pe PM. Pret: 17000 euro Mulțumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted June 22 Share Posted June 22 Ce este banda galbenă de pe manșoane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SenorPink Posted June 22 Author Share Posted June 22 Sunt overgripuri de tenis. Eu pun 2 unul peste celalalt pentru o "priza" mai buna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted June 22 Share Posted June 22 Interesant. Sport la vânzare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted June 22 Share Posted June 22 (edited) Sa ma bata mama, cred ca are mai multe optiuni ca masina mea Cunosc vanzatorul, om parolist si de incredere! Spor la vanzare! Edited June 22 by GoodKat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted June 22 Share Posted June 22 Spor la vânzare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 23 Admin Share Posted June 23 Este cineva care și-a vândut Gt ul de frica acestui recall. Avea vreo 25.000 km. Spunea că atunci când a văzut o motocicletă crăpată în două (tot la MotoHub) i s-a făcut rău și că el nu face așa ceva la motorul lui, că nu mai are încredere că aia mai este motocicletă. Omul, pe lângă că este fanatic cu întreținerea, e foarte tipicar și pretențios, băiatul a pierdut vreo 7-8 miuțe la povestea asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MirceaB Posted June 23 Share Posted June 23 Acum 11 ore, SenorPink a spus: 29.10.2020 - A primit un detailing - Corectarea integrala (eleiminare zgarieturi, imperfectiuni si defecte) a lacului si eliminarea cojii de portocala pronuntata Salut, Cum este posibil ca la o astfel de motocicleta din gama de top a celor de la BMW, dupa 4 ani sa apara asa ceva? Asta in conditiile in care o parte din aceasta perioada, a stat in garaj, ferita de intemperii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 23 Admin Share Posted June 23 Stai liniștit, coaja de portocală este pe toate mașinile noi, indiferent că dai pe ea 15.000 sau 150.000 euro. Mai puțin la cele gen Rolls Royce, unde toate operațiunile - inclusiv șlefuirea lacului și polisharea se fac manual de N ori. Un link în care se explică exact, chiar dacă suportul vopsit nu este metal, ci lemn. https://revistadinlemn.ro/2016/04/06/defect-de-finisare-coaja-de-portocala/ PS: sper să nu se supere colegul, dar ținem și noi anunțul sus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted June 23 Share Posted June 23 Gata, V4S scrie pe tine :))) Bun pretul....Sus cu ea. Am vazut si mers cu agregatul...e mega misto, pentru cine vrea tourer suprem. Sau iti iei GL ul ? :)) Poate asa am si eu ocazia sa merg cu asta de generatie noua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SenorPink Posted June 23 Author Share Posted June 23 Acum 2 ore, MirceaB a spus: Salut, Cum este posibil ca la o astfel de motocicleta din gama de top a celor de la BMW, dupa 4 ani sa apara asa ceva? Asta in conditiile in care o parte din aceasta perioada, a stat in garaj, ferita de intemperii. Nu a aparut nimic la motoreta asta - este descrierea procedurii pe care au facut-o cei care au facut detailingul Acum 2 ore, l.u.v a spus: Stai liniștit, coaja de portocală este pe toate mașinile noi, indiferent că dai pe ea 15.000 sau 150.000 euro. Mai puțin la cele gen Rolls Royce, unde toate operațiunile - inclusiv șlefuirea lacului și polisharea se fac manual de N ori. Un link în care se explică exact, chiar dacă suportul vopsit nu este metal, ci lemn. https://revistadinlemn.ro/2016/04/06/defect-de-finisare-coaja-de-portocala/ PS: sper să nu se supere colegul, dar ținem și noi anunțul sus. Nu se supara ca nu era nici o coaja de portocala, dupa cum am scris mai sus este descrierea celor care au facut detailing. Motoreta nu avea nimic si nu are nimic in continuare. Nu e data pe jos, sta la garaj - poate mai sunt niste urme de labute de pisica pe sa, dar alea ies cu un servetel umed Acum 10 minute, Adrian M. a spus: Gata, V4S scrie pe tine :))) Bun pretul....Sus cu ea. Am vazut si mers cu agregatul...e mega misto, pentru cine vrea tourer suprem. Sau iti iei GL ul ? :)) Poate asa am si eu ocazia sa merg cu asta de generatie noua Nup - Ma gandesc la Africa Twin ES Adventure DCT Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Interesant. Sport la vânzare. Multumesc Acum 8 ore, _Raul_ a spus: Spor la vânzare! Merci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted June 23 Share Posted June 23 "Coaja de portocală" nu apare în timp, se formează în procesul de vopsire. Se vede mult mai tare în lumină led sau neon decât la lumina zilei. De curiozitate, care e viteza maximă a unui agregat din ăsta? Pe site-ul oficial am găsit "over 200 km/h", dar asta poate fi și 201 și 299... Cred că e singura bmw la care m-aș băga, marșarier și cruise control = pt mine. Șaua custom apare în poze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SenorPink Posted June 23 Author Share Posted June 23 (edited) Acum 10 minute, ENEOS a spus: "Coaja de portocală" nu apare în timp, se formează în procesul de vopsire. Se vede mult mai tare în lumină led sau neon decât la lumina zilei. De curiozitate, care e viteza maximă a unui agregat din ăsta? Pe site-ul oficial am găsit "over 200 km/h", dar asta poate fi și 201 și 299... Cred că e singura bmw la care m-aș băga, marșarier și cruise control = pt mine. Șaua custom apare în poze? M-ati inebunit cu coaja de portocala , nu a avut nici o coaja de portocala asa a fost pusa in descriere de umplutura de cei de la pepper. Eu am atins doar 200 timp de 10 secunde si a fost suficient pentru mine. Pe bord apare 260 si probabil ca duce atat daca se dau jos gentile laterale si topcase-ul. Imediat pun si poze cu saua custom. Edited June 23 by SenorPink Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 23 Admin Share Posted June 23 Șaua e făcută în Ploiești, recunosc butoiul Bună treabă face Dacian, ies mai bune decât șei de 7-800 euro făcute de diverși renumiți pe afară. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SenorPink Posted June 23 Author Share Posted June 23 Acum 3 minute, l.u.v a spus: Șaua e făcută în Ploiești, recunosc butoiul Bună treabă face Dacian, ies mai bune decât șei de 7-800 euro făcute de diverși renumiți pe afară. Uite-o și pe cealaltă făcută de Dacian: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted June 23 Share Posted June 23 Buueei, iti stric anuntul, dar cum pana mea sa vrei tractoru ala boooring de africana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SenorPink Posted June 23 Author Share Posted June 23 (edited) Acum 13 minute, Adrian M. a spus: Buueei, iti stric anuntul, dar cum pana mea sa vrei tractoru ala boooring de africana Merg azi la drive test si te anunt daca e ceva de capul ei sau nu - ideea este ca mi-ar placea automata si as avea nevoie si de ceva care sa mearga pe drumuri mai grele. Edited June 23 by SenorPink Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted June 23 Share Posted June 23 (edited) Cere-le sa iti puna suspensia pe soft din prima si engine break-ul sa iti arate cum sa te joci cu el din setari. Sper ca cea pe care o sa o testezi tu nu va da drumul asa de repede la ambreiaj, respectiv cupla asa brusc motoru (cum a fost in cazul meu). Edited June 23 by _Raul_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grigore1 Posted June 23 Share Posted June 23 Succes la vinzare! Daca tot ajungi la drive test , incearca si NT1100 DCT , am deja 4k cu ea si cred ca o sa iti placa foarte mult venind de pe K1600. Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SenorPink Posted June 23 Author Share Posted June 23 Acum 22 minute, _Raul_ a spus: Cere-le sa iti puna suspensia pe soft din prima si engine break-ul sa iti arate cum sa te joci cu el din setari. Sper ca cea pe care o sa o testezi tu nu va da drumul asa de repede la ambreiaj, respectiv cupla asa brusc motoru (cum a fost in cazul meu). NU cred ca stie nimeni de acolo cum sa seteze ceva, asa ca voi fce eu setarile. Acum 1 minut, Grigore1 a spus: Succes la vinzare! Daca tot ajungi la drive test , incearca si NT1100 DCT , am deja 4k cu ea si cred ca o sa iti placa foarte mult venind de pe K1600. Bafta! sa te bucuri de ea, dar nu e tocmai pe gustul meu NT-ul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted June 23 Share Posted June 23 Studiaza inainte, pune dctul pe varianta cea mai sportiva din prima, din ce zice netu e cea mai okish setare. SI la fel, daca e ES ul, seteaza i suspensia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 23 Admin Share Posted June 23 Acum 2 ore, SenorPink a spus: ca mi-ar placea automata si as avea nevoie si de ceva care sa mearga pe drumuri mai grele. Am un prieten cu așa ceva tot cutie automată. Pe o urcare enduro în munți era blocat în niște bolovani, a accelerat să iasă și mobra a sărit de acolo cu el cu tot într-o râpă. Fiind mai mulți a scăpat destul de ușor, el cu niște contuzii serioase, mobra mai șifonată. Concluzia lui și a celor experimentați, nu ai ce căuta cu transmisie automată în enduro, unde este nevoie să te joci din ambreiaj în situațiile de mai sus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian K Posted June 23 Share Posted June 23 Acum 2 ore, SenorPink a spus: Merg azi la drive test si te anunt daca e ceva de capul ei sau nu - ideea este ca mi-ar placea automata si as avea nevoie si de ceva care sa mearga pe drumuri mai grele. Automata?Adventure? Pfff... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted June 23 Share Posted June 23 (edited) Acum 3 ore, l.u.v a spus: Am un prieten cu așa ceva tot cutie automată. Pe o urcare enduro în munți era blocat în niște bolovani, a accelerat să iasă și mobra a sărit de acolo cu el cu tot într-o râpă. Fiind mai mulți a scăpat destul de ușor, el cu niște contuzii serioase, mobra mai șifonată. Concluzia lui și a celor experimentați, nu ai ce căuta cu transmisie automată în enduro, unde este nevoie să te joci din ambreiaj în situațiile de mai sus. Am 18k pe Crosstourer DCT folosita exclusiv pe manual (schimb doar eu vitezele din buton, nici nu concep altfel), inclusiv in adventure serios prin Spania + ceva km in nisip nasol si padure pe aici prin Polonia pe Africana 1100. Inainte de Crosstourer am bagat cativa ani buni ceea ce unii ar numi enduro, nu adventure, cu un motor total nepretabil la asa ceva, deci cred ca stiu ceva si despre off-road. Oamenii aia sunt toti in eroare, partial sau total. La DCT mimezi patinatul ambreiajului folosind frana (care la Honda este combinata si incredibil de eficienta, cupland si spatele) + pulsezi fata in off din jonglat compresie comprimata la pachet cu piscat usor de gaz. Daca un DCT nu merge in off unde ai nevoie de ambreiaj, nu o sa mearga nici in oras unde in cam orice curba la viteza mica pe o transmisie clasica trebuie sa patinezi ambreiajul in a doua. Africa Twin are o eliberare a puterii neasteptat de brusca in trepte si turatii joase. Mi-au trebuit 10 km la ghidon sa inteleg asta. Tine de cunoasterea agregatului pe care il ai in uz/posesie. Cunosc topicul si discutia de anul trecut, dar sunt atat de multe variabile in situatia aia, incat am preferat sa ma abtin atunci: - cutia automata incarca fata, facand-o mai stabila. Asta este un plus pe urcari - la un DCT doar tragi de 2 butoane ceea ce face mersul in picioare incomparabil mai usor, mai ales daca nu ai quickshifter (si chiar si cu el, tot este de n ori mai lejer DCT-ul). - daca nu ai un minim de habar despre mersul in off, nu te duci cu automata de 1000/1100 in pustiu. Acum, important este sa vada omul cum s-o simti pe DCT. Pe hartie, AT 1100 este super mobra. Depinde de chimia fiecaruia. Edited June 23 by _Raul_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted June 23 Admin Share Posted June 23 Acum 53 minute, _Raul_ a spus: Cunosc topicul si discutia de anul trecut Omul este italian la 50 și ceva de ani stabilit demult în România și nu are cont aici, nu a făcut niciun topic. Cel puțin nu el, nu știu la care topic te referi. Este un motociclist cu ani mulți pe diverse mobre și povestea mi-a spus-o chiar el. Acum 53 minute, _Raul_ a spus: Oamenii aia sunt toti in eroare, partial sau total. Nu știu la cine faci referire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.