Jump to content

BMW K1600GT 2018


Recommended Posts

Guest _Raul_
Acum 7 minute, l.u.v a spus:

Nu știu la cine faci referire.

Postarea ta:

Concluzia lui și a celor experimentați,  nu ai ce căuta cu transmisie automată în enduro, unde este nevoie să te joci din ambreiaj în situațiile de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Înseamnă că toți trebuie să se raporteze la ce simți tu?

Deduc că din doua posturi deja te situezi peste respectivii!

Interesante comparații între tine și alții pe care nu-i cunoști!

Începi iar ca în povestea cu Michelin?🤔

Link to comment
Share on other sites

Aloooo, aici e un topic de vânzare a aunui autobuz pe 2 roți (mișto autobuzul)! 

Mulțumesc. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 3 ore, Vizitator _Raul_ a spus:

 

Am 18k pe Crosstourer DCT folosita exclusiv pe manual (schimb doar eu vitezele din buton, nici nu concep altfel), inclusiv in adventure serios prin Spania + ceva km in nisip nasol si padure pe aici prin Polonia pe Africana 1100.

Inainte de Crosstourer am bagat cativa ani buni ceea ce unii ar numi enduro, nu adventure, cu un motor total nepretabil la asa ceva, deci cred ca stiu ceva si despre off-road.

Oamenii aia sunt toti in eroare, partial sau total.

La DCT mimezi patinatul ambreiajului folosind frana (care la Honda este combinata si incredibil de eficienta, cupland si spatele) + pulsezi fata in off din jonglat compresie comprimata la pachet cu piscat usor de gaz. 

Daca un DCT nu merge in off unde ai nevoie de ambreiaj, nu o sa mearga nici in oras unde in cam orice curba la viteza mica pe o transmisie clasica trebuie sa patinezi ambreiajul in a doua.

Africa Twin are o eliberare a puterii neasteptat de brusca in trepte si turatii joase. Mi-au trebuit 10 km la ghidon sa inteleg asta. Tine de cunoasterea agregatului pe care il ai in uz/posesie.

 

Cunosc topicul si discutia de anul trecut, dar sunt atat de multe variabile in situatia aia, incat am preferat sa ma abtin atunci:

- cutia automata incarca fata, facand-o mai stabila. Asta este un plus pe urcari

- la un DCT doar tragi de 2 butoane ceea ce face mersul in picioare incomparabil mai usor, mai ales daca nu ai quickshifter (si chiar si cu el, tot este de n ori mai lejer DCT-ul).

- daca nu ai un minim de habar despre mersul in off, nu te duci cu automata de 1000/1100 in pustiu.

 

Acum, important este sa vada omul cum s-o simti pe DCT.

Pe hartie, AT 1100 este super mobra.

Depinde de chimia fiecaruia.

 

 

e Ok pentru mine, dar DCT-ul nu este pentru incepatori sau cei cu experienta limitata ca te surpinde de nu te vezi.

 

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Aloooo, aici e un topic de vânzare a aunui autobuz pe 2 roți (mișto autobuzul)! 

Mulțumesc. 

va rog este decapotabila 🤭

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

Acum 23 ore, GoodKat a spus:

Sa ma bata mama, cred ca are mai multe optiuni ca masina mea :crack:

Cunosc vanzatorul, om parolist si de incredere!

Spor la vanzare!

si eu. de asta e la ignore pe langa alti "minunati".acum inteleg starea lui "mentala"- dupa ce a descris cum i-au vopsit unii mobra in 20 de pasi cu sigilari si alte alea:))

 

 

dpdv tehnic - mobra de maniac. nu stiu preturile (ciudat, lumea inca mai cumpara rezultatele marketingului minunat de la apple si de bmw) insa dpdv tehnic as lua-o in secunda 2 (evindet daca scria Honda pe ea)

 

hai, ajutati-l sa nu se mai chinuie. e pacat de mobra :)

Link to comment
Share on other sites

Nu te supara, inseamna ca n-ai inteles nimic din K1600 daca optiunile de inlocuire sunt cele descrise anterior.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, _Tex_ a spus:

Nu te supara, inseamna ca n-ai inteles nimic din K1600 daca optiunile de inlocuire sunt cele descrise anterior.

Yellow,

 

Nu ma supar ca din fericire avem/exista mobre pe gusturile tuturor. Nu stiu ce ar fi trebuit sa inteleg, dar asta este un monstru al asfaltului si al autostrazilor. Mie acum mi-ar placea sa fac si ture prin locuri mai fara asfalt sau cu drumuri proaste, unde un K-ul nu se preteaza. Stiu ca nu se compara un linie 6 cu 2 cilindrii sau orice altceva dar aia e, o iau ca atare. Daca as fi avut posibilitatea nu as fi stat pe ganduri si as fi luat Ducati Multistrada V4S, dar momentan e in afara bugetului si e prea pretentioasa pentru mine.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

Tu vrei GS dar inca nu stii :)))

 

Că tu nu oi fi vrut, doar că ai avut un arici care te-a împiedicat! 😈

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, ENEOS a spus:

Că tu nu oi fi vrut, doar că ai avut un arici care te-a împiedicat! 😈

Mda, ii zice pret :))))

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, SenorPink a spus:

Yellow,

 

Nu ma supar ca din fericire avem/exista mobre pe gusturile tuturor. Nu stiu ce ar fi trebuit sa inteleg, dar asta este un monstru al asfaltului si al autostrazilor. Mie acum mi-ar placea sa fac si ture prin locuri mai fara asfalt sau cu drumuri proaste, unde un K-ul nu se preteaza. Stiu ca nu se compara un linie 6 cu 2 cilindrii sau orice altceva dar aia e, o iau ca atare. Daca as fi avut posibilitatea nu as fi stat pe ganduri si as fi luat Ducati Multistrada V4S, dar momentan e in afara bugetului si e prea pretentioasa pentru mine.

 

Din experienta mea iti spun ca mai bine iti pastrezi o motocicleta dedicata de sosea, un OZN cum ai tu acum si mai departe pt ture in locuri fara "asfalt" iti cumperi o remorca si o motocicleta de enduro. Iti vei largi orizonturile foarte foarte mult si iti vei ascuti/perfectiona reflexele foarte bine.

Sa te dai cu +200kg pe noroaie, pietris si nisip este inconstienta pura (am facut si eu cretinismul asta).

Avand 105-150kg sub tine, pe suprafete defavorabile esti mult mai in control si mult mult mai safe daca e sa cazi (sa nu cada pe tine +200kg intr-un sleau).

Daca vei da o sansa enduro-ului ai sanse, 50%, sa te lasi definitiv de mersul pe sosea, pt ca iti va parea foarte plictisitor, chiar daca tu ai un OZN de motocicleta pt asfalt.

 

Ceea ce face Toni Bou cu Africa Twin este irelevant. La fel poate face si cu K1600GT daca incearca, el are ani de experienta si skill in spate, pe motociclete de trial.

Tu ai putea sa faci cam 50% din asa ceva dupa 3ani de exercitiu continuu cu un KTM EXC 150 ( pt ca asta e foarte usor ).

 

Link to comment
Share on other sites

Îmi permit să intervin deși nu sunt vizat: OP nu cred că-și deorește să facă hard enduro cu AT, probabil nici măcar enduro. Vrea însă să știe că nu este limitat de vehicul dacă are chef să iasă de pe asfalt. Este mindset-ul sub care se vând 90% dintre vacile astea de "enduro touring". Este o optică validă, nu o împărtășesc, dar o înțeleg.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Bigfoot a spus:

 

Din experienta mea iti spun ca mai bine iti pastrezi o motocicleta dedicata de sosea, un OZN cum ai tu acum si mai departe pt ture in locuri fara "asfalt" iti cumperi o remorca si o motocicleta de enduro. Iti vei largi orizonturile foarte foarte mult si iti vei ascuti/perfectiona reflexele foarte bine.

Sa te dai cu +200kg pe noroaie, pietris si nisip este inconstienta pura (am facut si eu cretinismul asta).

Avand 105-150kg sub tine, pe suprafete defavorabile esti mult mai in control si mult mult mai safe daca e sa cazi (sa nu cada pe tine +200kg intr-un sleau).

Daca vei da o sansa enduro-ului ai sanse, 50%, sa te lasi definitiv de mersul pe sosea, pt ca iti va parea foarte plictisitor, chiar daca tu ai un OZN de motocicleta pt asfalt.

 

Ceea ce face Toni Bou cu Africa Twin este irelevant. La fel poate face si cu K1600GT daca incearca, el are ani de experienta si skill in spate, pe motociclete de trial.

Tu ai putea sa faci cam 50% din asa ceva dupa 3ani de exercitiu continuu cu un KTM EXC 150 ( pt ca asta e foarte usor ).

 

 

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Îmi permit să intervin deși nu sunt vizat: OP nu cred că-și deorește să facă hard enduro cu AT, probabil nici măcar enduro. Vrea însă să știe că nu este limitat de vehicul dacă are chef să iasă de pe asfalt. Este mindset-ul sub care se vând 90% dintre vacile astea de "enduro touring". Este o optică validă, nu o împărtășesc, dar o înțeleg.

 

Bingo! Daca nu incepeau astia sa se bubuie la Est de noi, anul asta era planificata o tura de Tucia de Nord, Georgia (eventual Armenia) si intors prin Ucraina. Prin Turcia unde drumurile sunt foarte bune nu e nici un stres dar prin Georgia, Armenia unde e nasoala treaba fix ceva de genul asta e ce trebuie. 

 

K-ul este fabulos dar doar pe asfalt ca lumea, orice altceva si mergi cu stres. Eu unul pe autostrada, drumuri nationala si alti "asfalti" buni ii zic Tiranul Soselelor. 

 

Si nu vreau nici CRF 300 Rally pentru ca uneori mai am nevoie de o autostrada ceva si nu am chef sa merg cu 100 sau 110. 

 

Desi idealul este sa ai o motocicleta potrivita pentru fiecare utlizare, una peste alta vazut/avut/placut/mers cu K-ul dar nu pot avea momentan 4-5 motociclete de "top", motiv pentru care trebuie sa plece la altcineva. 

Link to comment
Share on other sites

Pune-i o șa de GTL, mai joasă și vei sta în motocicletă, nu pe motocicletă rezemat în mâini, pune-i cauciucuri Michelin Pilot Road ce număr gasesti și va fi stabilă "pe șine" la viteze mari, apropo este limitată la 240km/h pe GPS și mai gândește-te dacă o vinzi. :D

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, September a spus:

Pune-i o șa de GTL, mai joasă și vei sta în motocicletă, nu pe motocicletă rezemat în mâini, pune-i cauciucuri Michelin Pilot Road ce număr gasesti și va fi stabilă "pe șine" la viteze mari, apropo este limitată la 240km/h pe GPS și mai gândește-te dacă o vinzi. :D

 

Mi se pare foarte confortabila pozitia pe GT iar șaua e senzațională, nici după 700 de km nu simt vreun punct de durere la șezut. Cat despre anvelope băieții pe k1600forums au găsit un material care a studiat problema: 

 

"As well as the OE-spec T30L, for the GT Bridgestone recommends the new-for-2021 T32 GT and this would be my choice. The pandemic has slowed down the number of in-depth tyre tests in the German magazines (this years they’ve only done sports tyre tests) but an independent French testing house has just compared all 6 major brands and the T32 came out as the winner, winning the wet part of the test very convincingly and coming equal first in the dry. The test went very deep – as good as the German magazine tests.

With a manufacturer’s GT version of the standard tyre the changes are usually beneath the skin, but for the T32 Bridgestone have designed a different tread for the GT version, so it’s a specific carcass AND tread for heavyweights.

 

Metzeler approves the Roadtec 01 HWM (Heavy Weight Motorcycles – same as other manufacturers’ GT-spec) and it’s a good choice. The “01” has been one of the better sports-touring choices for the past few years but it’s having to give second best to the T32 this year.

 

Michelin’s Road 5 GT was withdrawn last year in the 190/55-17 size because of clearance issues on some K1600s. We were expecting the new Road 6 this year but the pandemic has caused delays in new tyre launches. In truth the Road 5 has never been as good as the public believes – too many of them believe online forums where someone with no testing credibility is given credence. In good tyre tests it’s a mid-pack tyre at best. It’s not a bad tyre, far from it, but there are better.

 

Until the Road 5 rear was withdrawn the sales for the K1600 we equally split between it and the Metzeler. Since then the Metz has been the dominant seller but the T32 GT is catching up, proving very popular after being available for just 3 or 4 months.

 

Dunlop’s RoadSmart III is also approved but has never been that popular in general and I can’t remember selling a set for the K1600. Dunlop doesn’t make a GT version, the standard tyre is the heavyweight version and they make an SP version for lightweights. Why they have to do everything in reverse to the accepted norm is beyond me.

 

I don’t trust Pirelli’s approvals as they recommend everything from Supercorsa racing-street tyres to the Scorpion trail tyre for the bike. I think someone without any understanding has simply listed every tyre they make in the correct sizes for the bike, which could be potentially dangerous.

 

Continental didn’t bother developing the RoadAttack 3 GT in the 190/55-17 size as they considered the relatively small demand for this size in GT-spec not commercially viable.

 

I hope that covers everything. "

 

- cat despre viteza i-am dat 200 și mi-a fost de ajuns 🤭

 

Cat despre vânzare as vrea sa mai incerc și altceva că de reproșat nu prea am ce să-i reproșez lui Big Blue 😁

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Dunlop RoadSmart 3 e cel mai bun cauciuc spate cu care am incaltat-o pe Hildegard a mea. Am mai incaltat-o cu Michelin Road 4 GT (multe seturi), si Pirelli Angel GT2 (2 seturi).

Pe fata insa nu am avut curaj sa ii pun Dunlop din cauza numeroaselor review-uri despre fenomenul de cupping (se uzeaza aiurea), asa ca am mers in ultimii doi in in combinatia Michelin Road 5 fata, Dunlop RoadSmart 3 spate. Brici boboc!

Am cumparat recent Michelin Road 6, dar inca nu am incaltat-o cu ele. Daca nu ma satisfac, incerc Dunlop Roadsmart 4 (aparute anul asta). Si fata si spate.

 

Referitor la agregatul de fata, spor maxim la vanzare (si rabdare). 

Edited by AWD
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, AWD a spus:

Dunlop RoadSmart 3 e cel mai bun cauciuc spate cu care am incaltat-o pe Hildegard a mea. Am mai incaltat-o cu Michelin Road 4 GT (multe seturi), si Pirelli Angel GT2 (2 seturi).

Pe fata insa nu am avut curaj sa ii pun Dunlop din cauza numeroaselor review-uri despre fenomenul de cupping (se uzeaza aiurea), asa ca am mers in ultimii doi in in combinatia Michelin Road 5 fata, Dunlop RoadSmart 3 spate. Brici boboc!

Am cumparat recent Michelin Road 6, dar inca nu am incaltat-o cu ele. Daca nu ma satisfac, incerc Dunlop Roadsmart 4 (aparute anul asta). Si fata si spate.

 

Eu sunt mulțumit de Roadtec-urile care sunt acum pe ea și dacă nu o dau între timp și îi fac Nr de km cred că îi pun tot d-astea pe ea. 

 

Acum 3 ore, AWD a spus:

 

Referitor la agregatul de fata, spor maxim la vanzare (si rabdare). 

 

Mulțumesc.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, SenorPink a spus:

Eu sunt mulțumit de Roadtec-urile care sunt acum pe ea și dacă nu o dau între timp și îi fac Nr de km cred că îi pun tot d-astea pe ea. 

Michelin Road 5 GT - o suspensie suplimentara. Eu sunt super multumit!
Monsieur "Rosé" - succes & spor la vandut racheta inter-continentala.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, pierrotlefou a spus:

Michelin Road 5 GT - o suspensie suplimentara. Eu sunt super multumit!

 

Road 5 GT pe K1600 au avut probleme - "clearance issues". 

 

Dar parca au ieșit Road 6 anul asta și să e merita incercate. 

 

1 oră în urmă, pierrotlefou a spus:

Monsieur "Rosé" - succes & spor la vandut racheta inter-continentala.

 

Mulțumesc, cine o va lua va fi super mulțumit. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hai ajutați Big Blue sa scape de mine ca e păcat de ea (vorba lui Fox) merita pe cineva mai bun 🤭🤭

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...