Sari la conținut

Probleme serioase la poligon/scoala auto


ravaell
 Share

Postări Recomandate

La 30.07.2022 la 23:34, frankone a spus:

nu man, normal steering :) bicycle style :) la viteza aia de melc turbat in poligon nu cred ca faci ceva cu counterul.

La 10 la ora nu mai iei viraj decat cu counter. Incearca!

Acum 23 ore, l.u.v a spus:

Din punctul meu de vedere asta este cea mai mare tâmpenie a instructorilor moto, te obligă să faci majoritatea poligonului cu a-I-a!

Am mai auzit de elevi are se iincurau în 8 uri din cauza treptei 1.

Prima treaptă este pentru plecare de pe loc.

Cel mai bine controlezi motorul cu a II a și patinat din ambreiaj combinat cu frână.

Și eu zic să schimbi școala, e clar că idiotul ăla vrea să facă bani pe spinarea elevilor.

Îmi amintește de cel cu care am făcut școala în 2200 în București, Iancu din Herăstrău.

Alt dezaxat și ăla - Dumnezeu să-l ierte, că a murit - proceda exact la fel.

Norocul meu că am

fost îndemânatic, pentru că nici nu știu cum am luat permisul după ce am făcut în școala lui.


Luigi, stii ce fac instructorii? Ca sa scape de o grija le dau relantiubla 3000 rpm si ii pun cu treapta 1, fara accceleratie trasa. Mobra merge singura, nu moare nici motoru si instructoru doarme linistit. Vazut si auzit de mine intr-un poligon acum 2-3 ani.

Bine, si eu am facut poligonul intr-a-ntaia, doar ca IJul ala avea doar 4 viteze.

Acum 23 ore, Mihai Daniliuc a spus:

E clar ca instructorul ala nu e ce trebuie. Considera pierduti cei 600 lei achitati si cauta alta scoala. Nu intereseaza pe nimeni ca e motocicleta personala a instructorului atata timp cat o pune la dispozitia elevilor.

 

Cat despre countersteering,  functioneaza eficient doar la viteze de peste 30km/h.

prima parte, in niciun caz! Cere-i banii inapoi si cauta alta scoala! Ai platit sa te invete, nu sa stea la umbra! Ca de-aia le merge, ca elevii nemultumiti le lasa banii si pleaca.

 

Cat despre counter, n-am decat o intrebare: sa mori tu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 5 minute, patrick1 a spus:

Și începătorii știau de celelalte 3 viteze (pentru avansați)? 🤔

Nicio sansa. Daca-i dadeai a doua erai avion! Noroc ca instructorul era Adi Budoi care avea si ceva vederi de reisareala si stuntareala si, dupa ce a vazut ca luam poligonu fara probleme ne-a mai invatat si ceva ghidusii. Inclusiv a doua si a treia, ca mai mult nu permitea poligonul de la Vulcan. Dar ne-a atras atentia sa nu cumva sa ne apuce d-astea pe la examen ca se scoala parul pe gabor si ne pica!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu avea 4 viteze și 2 puncte moarte (1/2 și 3/4) dintre care 1/2 era semnalizat electric cu bec verde :D

image.thumb.png.7b14b2e26c542575613784a99b755bb2.png

(Schaltarretierachse)

Mno ... și mai are și acum.

 

”Old School” includea (eliminatoriu) și examinare la noțiuni de mecanică, pe lângă reguli de circulație, poligon, traseu. Era rău? 🤔

Fără ITP, RCA, PCR, tra-la-la ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca a fost asa nu inseamna ca e bine. Oricum motociclistii..erau pasari mult mai rare atunci decat acum si pasionati. Ce e clar e ca instructorul nu e capabil. Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria sau iti da banii inapoi, fie cauti alt instructor. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. Poate e doar puturos si de fapt stie sa predea dar nu e interesat.

 

Daca doar ne plangem pe forum ala o sa mai "invete" generatii de motociclisti pentru ca, de ce nu, merge si asa. 

 

Si zi numele scolii si al instructorului - ca poate o mai veni un invatacel sa caute inainte si vede ca nu e bun de instructor si il ocoleste.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Din start, instructor total nepasator, dar si tu moale ca nu i spui. Te tavalesti pe jos, si nu l intrebi, bai, nu stiu, spune mi ce sa fac ca nu stiu.

Din ce ne spui, cel mai probabil motocicleta ta are reglat relanti ul in treapta 1 foarte sus, cu scopul de a merge pe liber, fara acceleratie, fara ambreiaj, dupa ce o bagi in viteaza. Se practica la foarte multe scoli, inclusiv in Bucuresti. Si te pun sa faci jaloanele si 8 urile cu treapta 1, si restul de accelerari, evitari bla bla cu treapta 2. 

Daca instructorul ti-a spus sa faci manevrele in treapta 1, asa fa le, ca altfel te vei incurca in toate comenzile si toate detaliile si explicatiile si parerile de peste tot. 

Cateva sfaturi:

1-Pozitia pe moto: Genunchii tin de rezervor. Greutatea pe moto se pune pe rezervor cu genunchii, pe sa ,si pe scarite. Deci genunchii adunati, sa stranga usor de rezervor. Mainile relaxate, incheieturile pe ghidon sa fie dreapte, nu tii nici in sus, nici in jos mana din incheietura-trebuie sa fie o linie dreapta, continua, pana la mansoane-ghidon. 2 degete deasupra manetelor, frana si ambreiaj. Talpile se aseaza pe pingele pe scarite, cu varfurile spre interior-asta iti roteste deja genunchii spre interior-si implicit ajuta la rezemarea de rezervor.

2-Privirea: te uiti mereu incotro vrei sa mergi. Asta nu inseamna doar sa te uiti in locul respectiv, ci EFECTIV sa intorci capul-privirea, in directia in care vrei sa te deplasezi.

3-Ambreiaj si zona de cuplare-ar fi trebuit ca in prima sedinta, sa ti se explice: comenzile motocicletei, pozitia pe motocicleta, ambreiaj, frana. Adica sa iti arate ce fac butoanele, sa te sui pe moto, sa te asezi corect. Apoi sa iti explice cu vitezele si ambreiajul. Prima data, inveti plecarea de pe loc si oprirea. Te sui pe moto, verifici sa fie pe N, o pornesti. Tragi ambreiaj, bagi in treapta 1. Incepi usor usor sa eliberezi ambreiajul, pana incepe sa cupleze-incepe sa inainteze moto. Zona respectiva din care incepe sa cupleze, este denumita FRICTION ZONE-adica zona de cuplare. Sa zicem uzual, 1cm, dar difera de la moto la moto. Reluam, pornesti, elibererzi usor ambreiajul, pleaca de pe loc moto, eliberezi de tot gradual. Mergi un pic, pui usor frana  cu spatele, tragi ambreiajul, spre oprire, sa nu moara motorul. Repeti iar si iar si iar, facand ture in poligon. Pana inveti sa controlezi atat ambreiajul cat si frana spate. Repeti si cu fata. ATENTIE, NU FRANA NICIODATA IN POLIGON CU FATA, cand ai ghidonul intors. Frana fata in poligon pui DOAR CAND AI GHIDONUL DREPT. Altfel, ai mari sanse sa cazi. Buun, repeti asta, cu frana fata, cu spatele, pornesti , opresti. Pana in iese ok. APoi, incepi sa te misti in treapta 1 in poligon, pe contur. iei virajele. La viteza mica, spre foarte mica-la inceput in poligon, n-ai treaba cu contravirarea. NU iti bate capul initial cu asta. Apoi da ture, si cu treapta 2. Fa si opriri , retrogradare in 1, porniri, urcat in 2, opriri, bla bla bla. Asta trebuia sa faci sedinta 1 si 2. Apoi, cand pare ca ai deprins controlul ,treci la jaloane.

3-Jaloane.Repet, daca moto e reglata sa mearga in treapta 1, relanti sus, fara sa tii acceleratie, ci la liber, atunci mergi cum e ea reglata-adica in 1. Opresti in fata-lateral la jaloane. Pozitia corecta, plecare de pe loc, treapta 1. PRIVIREA E CRITICA. TI s-a spus deja, priveste mereu in spatiul DINTRE JALOANE. SI mereu cu unul in fata, nu te uita la jaloane. VIno mai oblic pe primul jalon, mai aproape de el, ca sa nu te arunce departe fata de urmatorul. Daca nu ma insel, se intra din dreapta, adica viraj la stanga. Treci pe langa primul jalon  Pleci la inceput la minim 1m in lateral fata de linia jaloanelor, ca apoi cand treci pe langa jalon sa vii usor oblic, si pe langa el. Deja privirea trebuie sa fie pe centrul urmatoarelor 2 jaloane, mereu in centru, adica prima data capul intors la stanga, apoi la dreapta  si tot asa. REPET-NU FRANA FATA AICI. Daca ai gresit ceva, incaleci un jalon, aia e, indrepti ghidonul, mergi inainte un pic, pui frana apoi. Fara panica. SI incepi iar jaloanele, de la inceput.

Vezi daca asa iti iese, si apoi spune aici, trecem la 8 uri :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 minutes ago, tzunoi said:

Faptul ca a fost asa nu inseamna ca e bine. Oricum motociclistii..erau pasari mult mai rare atunci decat acum si pasionati. Ce e clar e ca instructorul nu e capabil. Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria sau iti da banii inapoi, fie cauti alt instructor. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. Poate e doar puturos si de fapt stie sa predea dar nu e interesat.

 

Daca doar ne plangem pe forum ala o sa mai "invete" generatii de motociclisti pentru ca, de ce nu, merge si asa. 

 

Si zi numele scolii si al instructorului - ca poate o mai veni un invatacel sa caute inainte si vede ca nu e bun de instructor si il ocoleste.

 

Cu instructorul e greu sa tratezi personal si trebuie sa fii putin masochist ca s-o faci. Cand ai de-a face cu cineva atat de nepasator si nesimtit, pe ala o sa-l cam doara-n bombeu de tine si de lamentarile tale, indreptatite sau nu. Cand am patit ceva asemanator, acum vreo 7-8 ani, dupa cateva sedinte in care tot incercam sa invat de unul singur pe banii mei, m-am dus direct la sediul scolii, le-am zis ce se intampla si am cerut banii inapoi. Mi-au dat jumatate din prima rata platita, cu scuze si oferta de 50% daca mai vin la ei pentru vreo scoala de condus in viitor. Iar "instructorul" a fost chemat la raport, pentru ca a doua zi m-a sunat suparat nevoie mare ca l-a chemat seful al' mare la sediu si s-a urcat in capul lui. Unii oameni chiar nu merita "sa fii om" cu ei, pentru ca ti-o iau drept semn de slabiciune si ajungi sa o sugi si mai rau, am patit-o in mod repetat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, mrjo said:

Cand am patit ceva asemanator

 

Da. Eu i-am zis instructorului ca confunda putin lucrurile: eu sint clientul scolii, nu elevul lui. Probabil s-a gandit sa nu ma duc la scoala si sa fac panarama, ca s-a repliat repejor. Bine, pt cateva sedinte doar. Iar la examen am primit penalizare pt ce nu facusem in scoala: mersul cu spatele (C+E). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.07.2022 la 19:09, ravaell a spus:

 

Instructorul e aproape non existent. Nu o sa dau numele ca nu vreau sa stric imaginea nimanui.. Dar da, el sta pe un scaun la umbra si ne lasa de capul nostru in poligon. Adica mna, eu inteleg, am 26 de ani, nu-s copil, am discernamant dar la prima sedinta m-a pus direct pe motor si era sa intru intr-un gard pentru ca nu ma mai urcasem nicioadata pe unul. Mi-a spus efectiv "fa si tu cateva ture, schimba a1-a, baga a2-a." Ideea e ca am dat doar un avans de 600 de RON si ma indoiesc ca vor sa-mi mai restituie suma ca sa ma pot duce in alta parte, la un instructor mai ok poate. Problema in momentul asta este ca sunt plin de taieturi, vanatai si rani mari pe la picioare de cum am cazut si efectiv el imi pune sedintele una dupa alta si incerc sa-l mai aman, moment in care la telefon pare ca i-am omorat pisica: "aa pai.. treaba ta, o sa uiti". 

 

Esti gingas, asa era unul din instructorii de la AUTOSPORT. De ce sa nu il promovezi pe domnul in cauza? imaginea si-o strica singur. Nu i-o strici tu. 

Asta al meu era cu sticla de roze jumate, brumata, la umbra pe sezlong in poligon la Ilioara... Cand il salutai cordial si il intrebai ce face, spunea cu ultima scarba... "uite, ce dracu sa fac... la munca". 

Aceeasi poveste. Ia si tu motocicleta si da cateva ture. :)) Noroc ca sunt cat de cat autodidact si ca nu era el singurul instructor de acolo. Erau si instructori faini pe acolo... Asta era prin 2015. Nu stiu ce mai face stimabilul acum. 

Cred ca te incordezi prea mult pe subiect. Motocicleta merge singura. Tu doar te bucuri de plimbare :)

Spor si sper sa finalizezi cu bine cursurile si sa iti indeplinesti visul. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relatez si eu patania unui amic, de saptamana trecuta

1. s a prezentata la examen in niste ghete la nivelul gleznei…. A primit -3 pct pt ca acestea nu depaseau glezna….

ba nea INSTRUCTOR …..care stai in poligon de ani de zile….. nu ti trece prin cap sa ti informezi corect elevii care te platesc!!! Nu de alta dar pe vremea cand am dat eu examenul ..2003….nu exista o asemenea cerinta 

2. Nu a iesit din curte” cu pasager si cata a mers in curte cu pasager a insumat 15 minute in toata perioada de scolarizare

3. A primit -18 pct ca uita semalul pornit dupa ce schimba directia de mers…. Elevul merge cu masina de 20 de ani si masina isi opreste semnalul singura dupa ce ia virajul…NENEA instructorul nu ia spus ca la moto trebuie oprit si ca nu este automat……

daca se cumulau ……- 21 o belea

 

MARE GRIJA PE LA CE SCOLI LASATI BANII…..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea timp as da lectii de condus motociclete, ar fi mult mai scump decat scoala moto dar macar cursantii ar invata ceva inainte sa inceapa scoala moto. Eu am avut norocul sa invat mai intai de la altii si dupa aceea am facut scoala moto care practic a fost o formalitate deoarece deja stiam sa conduc bine o motocicleta plus experienta categoriei B pe sosele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, ianachim a spus:

Nu de alta dar pe vremea cand am dat eu examenul ..2003….nu exista o asemenea cerinta 

 

MARE GRIJA PE LA CE SCOLI LASATI BANII…..

 

In 06,2003 se dadea sala + poligonul ...... ura si la gara! 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ianachim a spus:

Relatez si eu patania unui amic, de saptamana trecuta

1. s a prezentata la examen in niste ghete la nivelul gleznei…. A primit -3 pct pt ca acestea nu depaseau glezna….

ba nea INSTRUCTOR …..care stai in poligon de ani de zile….. nu ti trece prin cap sa ti informezi corect elevii care te platesc!!! Nu de alta dar pe vremea cand am dat eu examenul ..2003….nu exista o asemenea cerinta 

2. Nu a iesit din curte” cu pasager si cata a mers in curte cu pasager a insumat 15 minute in toata perioada de scolarizare

3. A primit -18 pct ca uita semalul pornit dupa ce schimba directia de mers…. Elevul merge cu masina de 20 de ani si masina isi opreste semnalul singura dupa ce ia virajul…NENEA instructorul nu ia spus ca la moto trebuie oprit si ca nu este automat……

daca se cumulau ……- 21 o belea

 

MARE GRIJA PE LA CE SCOLI LASATI BANII…..

 

 

Fa l de rusine cap coada. Despre ce scoala vorbim?

In mod normal, asta e prima informatie primita-trebuie incaltaminte peste glezna. Daca citea cartea aia de legislatie plus altele, dedicata pentru A, printre primele informatii ,fix asta era.

Acum 2 ore, Alexandru Boros a spus:

 

 

Ei, daca in 2015-2016 cand am facut eu, avea clienti, si aborda la fel, in 2022 bate vantul frunza n dunga. Cursanti zero in ilioara, la ei sau ceilalti. Singurii care au sunt cei de la adimoto. Nu ca i-as lauda, dar la autosport asta e situatia.

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, mobiletron a spus:

Daca as avea timp as da lectii de condus motociclete, ar fi mult mai scump decat scoala moto dar macar cursantii ar invata ceva inainte sa inceapa scoala moto. Eu am avut norocul sa invat mai intai de la altii si dupa aceea am facut scoala moto care practic a fost o formalitate deoarece deja stiam sa conduc bine o motocicleta plus experienta categoriei B pe sosele.

Calitatea scolii auto/moto in romania sta si in BUGETUL elevului, elev care vine si intreaba …stie cineva o scoala ieftina langa usa casei mele?????

80-90% dintre cursanti……zic ei ca stiu sa mearga si au nevoie de scoala doar ca sa si ia plasticul

cand ai un asa procentaj de cursanti …de ai 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.08.2022 la 12:58, tzunoi a spus:

 Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria......

. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. 

 

Trebuie mare grija, cand ii iei de gat sau ii ameninti pe instructori. Sunt mana in mana cu politistii care examineaza.. alte putori. Iti pune "o vorba buna" la examinator si mai iei permisul la calendele grecesti. Din punctul  meu de vedere, sistemul de scolarizare a conducatorilor auto ar trebui reformat din temelie, trebuie facuta o curatenie totala si gasite  parghii de responsabilizare, control si evaluare a instructorilor si profilor de legislatie. Iar politistul trebuie sa dispara din procesul de evaluare. Nu are competente psiho-pedagocice, didactice si habar nu are teoria evaluarii, care este o disciplina in sine. In schimb, corupti pana in maduva oaselor. Lantul asta vicios, prof de legislatie-instructor-politist este responsabil de tot raul de pe strazile noastre. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, ianachim said:

Calitatea scolii auto/moto in romania sta si in BUGETUL elevului, elev care vine si intreaba …stie cineva o scoala ieftina langa usa casei mele?????

80-90% dintre cursanti……zic ei ca stiu sa mearga si au nevoie de scoala doar ca sa si ia plasticul

cand ai un asa procentaj de cursanti …de ai 10

 

Tocmai din acest motiv nu as renunta la locul meu de munca ca sa incep asa ceva, pentru ca e putin probabil sa ai suficienti clienti pentru o astfel de afacere. Toata lumea vrea ieftin fara sa inteleaga ca ieftin si bun nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai adauga: 

1. Calitatea scolii moto depinde de cat de mare este orasul in care faci scoala si cate oportunitati ai. Daca in tot orasul/comuna ai o singura scoala moto, ghinion...

 

2. Din pacate, motocicleta mentionata de initiator este foarte mare, ca greutate, pentru un incepator care vine de pe o bicicleta. O scoala moto care se respecta, te ia de jos (nu de pe asfalt :)), de la motociclete care nu cantaresc mai mult de 90-100 de kg, si chiar si asa, primele sedinte vor fi cele de acomodare, va fi greu chiar si la greutatea asta pentru manevre la viteze mici. Acomodarea cu o motocicleta de 200+ kile, venind de la o bicicleta de 15 kile aprox, mai ales la viteze mici si prin jaloane, e aproape imposibila in timpul sedintelor astfel incat sa fii ok la examen. Exista si exceptii, fireste, dar se pare ca nu e cazul aici. 

 

3. Fenomenul de "Counter Steering" se intampla in momentul in care, din cauza greutatii mari a motocicletei, virarea rotii fata, din pozitie neutra in orice directie, va face ca intreaga greutate a motocicletei sa fie aruncata inspre exteriorul curbei. Si aici, vorbim deja de viteze extrem de mici, avand in vedere greutatea mult mai mare a motocicletei fata de o bicicleta. E chestiune de fizica, nimic complicat, dar multi motociclisti s-au obisnuit cu manevra si o iau ca atare. Sunt de parere ca, deja cand depasesti 5-10 km/h, greutatea motocicletei te va arunca spre exteriorul curbei daca virezi ghidonul din pozitia neutra. Se poate determina exact de la ce viteza e nevoie de counter-steering, dar cred ca deviem mult de la subiect. Sunt convins ca multi stiau aceste lucruri, as vrea totusi sa insist pe faptul ca multi fac aceste lucruri in mod involuntar, nu le mai proceseaza direct si le iau ca atare. De aceea, chiar si motociclistii se contrazic si sustin ca nu e vorba de acest fenomen.

 

O idee buna, daca ai carnet B: 


 

Citat

 

Dă-te cu un scuter prima dată...

 

 

 

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Contabil a spus:

 

In 06,2003 se dadea sala + poligonul ...... ura si la gara! 🙂

Și eu cum de am dat și traseu în mileniul trecut?!? 🧐 Bine, cu alt elev ca pasager, ne-am schimbat la un moment dat, examinator + instructor în mașină. 

Acum 10 ore, ianachim a spus:

masina isi opreste semnalul singura dupa ce ia virajul…NENEA instructorul nu ia spus ca la moto trebuie oprit si ca nu este automat……

 

Ăsta doar pt că nu e 🏍️ bmw! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mobiletron a spus:

Daca as avea timp as da lectii de condus motociclete, ar fi mult mai scump decat scoala moto dar macar cursantii ar invata ceva inainte sa inceapa scoala moto. Eu am avut norocul sa invat mai intai de la altii si dupa aceea am facut scoala moto care practic a fost o formalitate deoarece deja stiam sa conduc bine o motocicleta plus experienta categoriei B pe sosele.

Din fericire, ce ai vrea tu sa predai, se preda deja, de la mai multi instructori/firme, prin cursuri in afara programei scolare. Nu conteaza cat de scump ai fi, conteaza ce poti sa inveti de banii aia. Iar asta, cred eu, se vede la cei care practica astfel de cursuri. Si pana la urma, de ce sa nu profiti de cunostintele tale, daca tot ai ajuns la o anumita limita de experienta? 

Intrebarea este daca ai ajuns la o asa limita si ce te face credibil astfel incat cineva sa iti dea bani pentru a invata de la tine...:) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Și eu cum de am dat și traseu în mileniul trecut?!? 🧐 Bine, cu alt elev ca pasager, ne-am schimbat la un moment dat, examinator + instructor în mașină. 

Ăsta doar pt că nu e 🏍️ bmw! 

SUPRIZA’ …. scuterul de l honda face la fel😂😂😂

Acum 58 minute, Contabil a spus:

Am iesit e strada prima oara cu propria mobra.

@ianachim Tu ai dat traseu pentru A?

ce traseu man…. 2003 nu exista asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, September a spus:

Dar cască am avut în examen în poligon? 

Nu mai țin minte. :unsure: 

Sigur în școală nu... 

 

Iti trebuia pantaloni lungi 🙂, casca pentru mine a fost ceva de genul unei oale de 20 kg, pentru ea aveam un alt "Counter Steering" la jaloane. Pe mobra de examen ma mai suisem o singura data (citeva minute) ...... "noroc" ca era un model cu totul diferit fata de alea hirsiite in scoala.

Inainte de a incepe poligonul (dupa ce mi-au strigat numele), faimosul instructor m-a atentionat sa nu cumva sa-i trintesc "bijuteria", si sa stau linistit ca oricum pic ..... cam asa am luat eu A-ul.

In scoala? echipament complet .... adidasi, blugi si tricou cu mineca lunga, ca nu eram in mijlocul verii. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...