Sari la conținut

Probleme serioase la poligon/scoala auto


ravaell
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, ianachim a spus:

Relatez si eu patania unui amic, de saptamana trecuta

1. s a prezentata la examen in niste ghete la nivelul gleznei…. A primit -3 pct pt ca acestea nu depaseau glezna….

ba nea INSTRUCTOR …..care stai in poligon de ani de zile….. nu ti trece prin cap sa ti informezi corect elevii care te platesc!!! Nu de alta dar pe vremea cand am dat eu examenul ..2003….nu exista o asemenea cerinta 

2. Nu a iesit din curte” cu pasager si cata a mers in curte cu pasager a insumat 15 minute in toata perioada de scolarizare

3. A primit -18 pct ca uita semalul pornit dupa ce schimba directia de mers…. Elevul merge cu masina de 20 de ani si masina isi opreste semnalul singura dupa ce ia virajul…NENEA instructorul nu ia spus ca la moto trebuie oprit si ca nu este automat……

daca se cumulau ……- 21 o belea

 

MARE GRIJA PE LA CE SCOLI LASATI BANII…..

 

 

Fa l de rusine cap coada. Despre ce scoala vorbim?

In mod normal, asta e prima informatie primita-trebuie incaltaminte peste glezna. Daca citea cartea aia de legislatie plus altele, dedicata pentru A, printre primele informatii ,fix asta era.

Acum 2 ore, Alexandru Boros a spus:

 

 

Ei, daca in 2015-2016 cand am facut eu, avea clienti, si aborda la fel, in 2022 bate vantul frunza n dunga. Cursanti zero in ilioara, la ei sau ceilalti. Singurii care au sunt cei de la adimoto. Nu ca i-as lauda, dar la autosport asta e situatia.

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 28 minute, mobiletron a spus:

Daca as avea timp as da lectii de condus motociclete, ar fi mult mai scump decat scoala moto dar macar cursantii ar invata ceva inainte sa inceapa scoala moto. Eu am avut norocul sa invat mai intai de la altii si dupa aceea am facut scoala moto care practic a fost o formalitate deoarece deja stiam sa conduc bine o motocicleta plus experienta categoriei B pe sosele.

Calitatea scolii auto/moto in romania sta si in BUGETUL elevului, elev care vine si intreaba …stie cineva o scoala ieftina langa usa casei mele?????

80-90% dintre cursanti……zic ei ca stiu sa mearga si au nevoie de scoala doar ca sa si ia plasticul

cand ai un asa procentaj de cursanti …de ai 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.08.2022 la 12:58, tzunoi a spus:

 Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria......

. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. 

 

Trebuie mare grija, cand ii iei de gat sau ii ameninti pe instructori. Sunt mana in mana cu politistii care examineaza.. alte putori. Iti pune "o vorba buna" la examinator si mai iei permisul la calendele grecesti. Din punctul  meu de vedere, sistemul de scolarizare a conducatorilor auto ar trebui reformat din temelie, trebuie facuta o curatenie totala si gasite  parghii de responsabilizare, control si evaluare a instructorilor si profilor de legislatie. Iar politistul trebuie sa dispara din procesul de evaluare. Nu are competente psiho-pedagocice, didactice si habar nu are teoria evaluarii, care este o disciplina in sine. In schimb, corupti pana in maduva oaselor. Lantul asta vicios, prof de legislatie-instructor-politist este responsabil de tot raul de pe strazile noastre. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, ianachim said:

Calitatea scolii auto/moto in romania sta si in BUGETUL elevului, elev care vine si intreaba …stie cineva o scoala ieftina langa usa casei mele?????

80-90% dintre cursanti……zic ei ca stiu sa mearga si au nevoie de scoala doar ca sa si ia plasticul

cand ai un asa procentaj de cursanti …de ai 10

 

Tocmai din acest motiv nu as renunta la locul meu de munca ca sa incep asa ceva, pentru ca e putin probabil sa ai suficienti clienti pentru o astfel de afacere. Toata lumea vrea ieftin fara sa inteleaga ca ieftin si bun nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai adauga: 

1. Calitatea scolii moto depinde de cat de mare este orasul in care faci scoala si cate oportunitati ai. Daca in tot orasul/comuna ai o singura scoala moto, ghinion...

 

2. Din pacate, motocicleta mentionata de initiator este foarte mare, ca greutate, pentru un incepator care vine de pe o bicicleta. O scoala moto care se respecta, te ia de jos (nu de pe asfalt :)), de la motociclete care nu cantaresc mai mult de 90-100 de kg, si chiar si asa, primele sedinte vor fi cele de acomodare, va fi greu chiar si la greutatea asta pentru manevre la viteze mici. Acomodarea cu o motocicleta de 200+ kile, venind de la o bicicleta de 15 kile aprox, mai ales la viteze mici si prin jaloane, e aproape imposibila in timpul sedintelor astfel incat sa fii ok la examen. Exista si exceptii, fireste, dar se pare ca nu e cazul aici. 

 

3. Fenomenul de "Counter Steering" se intampla in momentul in care, din cauza greutatii mari a motocicletei, virarea rotii fata, din pozitie neutra in orice directie, va face ca intreaga greutate a motocicletei sa fie aruncata inspre exteriorul curbei. Si aici, vorbim deja de viteze extrem de mici, avand in vedere greutatea mult mai mare a motocicletei fata de o bicicleta. E chestiune de fizica, nimic complicat, dar multi motociclisti s-au obisnuit cu manevra si o iau ca atare. Sunt de parere ca, deja cand depasesti 5-10 km/h, greutatea motocicletei te va arunca spre exteriorul curbei daca virezi ghidonul din pozitia neutra. Se poate determina exact de la ce viteza e nevoie de counter-steering, dar cred ca deviem mult de la subiect. Sunt convins ca multi stiau aceste lucruri, as vrea totusi sa insist pe faptul ca multi fac aceste lucruri in mod involuntar, nu le mai proceseaza direct si le iau ca atare. De aceea, chiar si motociclistii se contrazic si sustin ca nu e vorba de acest fenomen.

 

O idee buna, daca ai carnet B: 


 

Citat

 

Dă-te cu un scuter prima dată...

 

 

 

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Contabil a spus:

 

In 06,2003 se dadea sala + poligonul ...... ura si la gara! 🙂

Și eu cum de am dat și traseu în mileniul trecut?!? 🧐 Bine, cu alt elev ca pasager, ne-am schimbat la un moment dat, examinator + instructor în mașină. 

Acum 10 ore, ianachim a spus:

masina isi opreste semnalul singura dupa ce ia virajul…NENEA instructorul nu ia spus ca la moto trebuie oprit si ca nu este automat……

 

Ăsta doar pt că nu e 🏍️ bmw! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, mobiletron a spus:

Daca as avea timp as da lectii de condus motociclete, ar fi mult mai scump decat scoala moto dar macar cursantii ar invata ceva inainte sa inceapa scoala moto. Eu am avut norocul sa invat mai intai de la altii si dupa aceea am facut scoala moto care practic a fost o formalitate deoarece deja stiam sa conduc bine o motocicleta plus experienta categoriei B pe sosele.

Din fericire, ce ai vrea tu sa predai, se preda deja, de la mai multi instructori/firme, prin cursuri in afara programei scolare. Nu conteaza cat de scump ai fi, conteaza ce poti sa inveti de banii aia. Iar asta, cred eu, se vede la cei care practica astfel de cursuri. Si pana la urma, de ce sa nu profiti de cunostintele tale, daca tot ai ajuns la o anumita limita de experienta? 

Intrebarea este daca ai ajuns la o asa limita si ce te face credibil astfel incat cineva sa iti dea bani pentru a invata de la tine...:) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Și eu cum de am dat și traseu în mileniul trecut?!? 🧐 Bine, cu alt elev ca pasager, ne-am schimbat la un moment dat, examinator + instructor în mașină. 

Ăsta doar pt că nu e 🏍️ bmw! 

SUPRIZA’ …. scuterul de l honda face la fel😂😂😂

Acum 58 minute, Contabil a spus:

Am iesit e strada prima oara cu propria mobra.

@ianachim Tu ai dat traseu pentru A?

ce traseu man…. 2003 nu exista asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, September a spus:

Dar cască am avut în examen în poligon? 

Nu mai țin minte. :unsure: 

Sigur în școală nu... 

 

Iti trebuia pantaloni lungi 🙂, casca pentru mine a fost ceva de genul unei oale de 20 kg, pentru ea aveam un alt "Counter Steering" la jaloane. Pe mobra de examen ma mai suisem o singura data (citeva minute) ...... "noroc" ca era un model cu totul diferit fata de alea hirsiite in scoala.

Inainte de a incepe poligonul (dupa ce mi-au strigat numele), faimosul instructor m-a atentionat sa nu cumva sa-i trintesc "bijuteria", si sa stau linistit ca oricum pic ..... cam asa am luat eu A-ul.

In scoala? echipament complet .... adidasi, blugi si tricou cu mineca lunga, ca nu eram in mijlocul verii. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.07.2022 la 16:47, tzunoi a spus:

5 sticle de plastic mari puse la 2,5 m una de alta si da-i bice.  E un exercitiu util

+1

In timpul scolii am avut posibilitatea sa fac asta cu un scuter care arata ca cbr-ul de 125 (cumparat ulterior permisului), cu peturile puse din ce in ce mai apropiate.

La scoala am invatat doar sa patinez ambreajul a.i. sa merg incet cu treapta a-II-a ...... cu acestea 2 coroborate mi-a iesi poligonul. 🙂

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...