Sari la conținut

12. Monster Energy British Grand Prix 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Exact aia spun și eu - Pilotul contează si face diferența.

Rezultate diametral opuse pe același material de concurs.

Prin comparație vezi F1 unde se califica în 70% din cazuri câte 2 câte 2.aici pot fi diferențe masive între 2 piloți de la aceeiasi echipa

Acum 29 minute, ENEOS a spus:

107, lasă aiogurismele! 

 

Ete că nu mai folosesc toate! 

Am gresit pt ca m.am luat după comentatorii romani car3 au zis 170.

Da.mi ignore.

Te rog.

esti exasperant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 154
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 51 minute, ENEOS a spus:

 

Stegozauri peste tot, și au zis și eminențele erdeesice că sărăciile alea tulbură aerul celor din spate, că stabilitate pe spate nu știu câtă or da 

 Stau si ma intreb daca rostul lor nu este chiar asta, de a le da si mai multe turbulente celor din spate. La Jiji ma astept. Bine, aici Dorna este vinovata, ca accepta asemenea implementari, fara o analiza prealabila.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Method a spus:

Exact aia spun și eu - Pilotul contează si face diferența.

Rezultate diametral opuse pe același material de concurs.

Prin comparație vezi F1 unde se califica în 70% din cazuri câte 2 câte 2.aici pot fi diferențe masive între 2 piloți de la aceeiasi echipa

Am gresit pt ca m.am luat după comentatorii romani car3 au zis 170.

Da.mi ignore.

Te rog.

esti exasperant

Eu zic ca diferenta este data de setarile care le gasesc si poate stil. Dar ca stil procentul e mai mic.
La ducati e cel mai pronuntat. Dar, cum ziceam, e doar parerea mea. Daca ar fost doar pilotul, era mai constant.

uite acuma, pole Zarco, Bagnaia 5. La Assen Bag a castigat, Zarco 13. Care e explicatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

 Stau si ma intreb daca rostul lor nu este chiar asta, de a le da si mai multe turbulente celor din spate. La Jiji ma astept. Bine, aici Dorna este vinovata, ca accepta asemenea implementari, fara o analiza prealabila.  

Haha,da good point.

Sa spunem ca asta e un efect secundar :)

 

Pole Zarco.Fara Pokemon din câte am văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Upsss.. vesti proaste pentru Q. Maine trebuie sa ia startul perfect... 

Acum 2 minute, Method a spus:

 

Sa spunem ca asta e un efect secundar :)

Atunci care este efectul primar? Oricat m-as juca cu imaginatia, nu prea il gasesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jos palaria pt Aleix care a reusit primul sa scada sub 1.58 si-a salvat startul cursei de maine, are sanse sa o ia in fata lui Q cand acesta va face LLP

 

nu cumva erau 107mile/h ca era ceas bilingv si afisa sus milele si jos KM?

 

o sa fie interesanta cursa de maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, damager a spus:

Eu zic ca diferenta este data de setarile care le gasesc si poate stil. Dar ca stil procentul e mai mic.
La ducati e cel mai pronuntat. Dar, cum ziceam, e doar parerea mea. Daca ar fost doar pilotul, era mai constant.

uite acuma, pole Zarco, Bagnaia 5. La Assen Bag a castigat, Zarco 13. Care e explicatia?

Si eu cred ca in momentul de fata, motocicleta are ponderea cea mai mare, in ecuatia victoriei. Vorbim aici de evolutii ale motorului, sasiului, electronicii, elemente aero, holeshot-uri, PNEURI, etc.. Nu ai la dispozitie cele mai bune evolutii ale acestor elemente, nu ai ales bine opincile, nu ai gasit set up-ul, ai iesit din carti. Dar are si @Method dreptatea lui, cand spune ca conteaza  si pilotul. Nu atat de covarsitor, dar un 20-30% inca mai conteaza. Clar situatia este muuult mai buna decat in F1, unde driverii au ajuns operatori de PS. D-aia nu dau nici o ceapa inghetata pe ei. Insa postarea mea initiala, facea referire doar la componenta umana si la unele cauze ale uniformizarii ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Cavaleru a spus:

jos palaria pt Aleix care a reusit primul sa scada sub 1.58 si-a salvat startul cursei de maine, are sanse sa o ia in fata lui Q cand acesta va face LLP

 

nu cumva erau 107mile/h ca era ceas bilingv si afisa sus milele si jos KM?

 

o sa fie interesanta cursa de maine

Mile erau. Deci avea peste 170km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Si eu cred ca in momentul de fata, motocicleta are ponderea cea mai mare, in ecuatia victoriei. Vorbim aici de evolutii ale motorului, sasiului, electronicii, elemente aero, holeshot-uri, PNEURI, etc.. Nu ai la dispozitie cele mai bune evolutii ale acestor elemente, nu ai ales bine opincile, nu ai gasit set up-ul, ai iesit din carti. Dar are si @Method dreptatea lui, cand spune ca conteaza  si pilotul. Nu atat de covarsitor, dar un 20-30% inca mai conteaza. Clar situatia este muuult mai buna decat in F1, unde driverii au ajuns operatori de PS. D-aia nu dau nici o ceapa inghetata pe ei. Insa postarea mea initiala, facea referire doar la componenta umana si la unele cauze ale uniformizarii ei. 

Clar ca, conteaza si pilotul, ar fi culmea. Dar parerea mea e ca primeaza materialul tehnic.

alta chestie intresanta, pe LL la Silverstone cica s-ar pierde 0.8 sec, in timp ce pe altele intre 2.5 si 3 sec. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

107, lasă aiogurismele! 

 

Ete că nu mai folosesc toate! 


170 a fost.

Acum 7 ore, frigider a spus:

Poate sa fie și 1 școală, oamenii sunt diferiți, stiluri diferite.


Corect. Ce vroiam sa spun era ca tot scolile italiana si spaniola se bateau. Cand aparea cate un american sau englez sau australian erau exceptii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:


Ce vroiam sa spun era ca tot scolile italiana si spaniola se bateau. Cand aparea cate un american sau englez sau australian erau exceptii.

Daca ai sa te uiti in istoria campionatului, pana la Rossi, singurul spaniol care a luat un titlu, la clasa mare, a fost Alex Criville. Dintre italieni, stiu ca au luat titluri, pana la Rossi, doar patru piloti, la clasa mare: Ubbiali, Franco Uncini, Agostini si Lucchinelli. In rest, toate titlurile s-au impartit intre piloti britanici, australieni, americani. Nici la clasele mici nu au fost prea multi spanioli: Jorge Martinez si Angel Nieto. Spaniolii au venit tare din urma in ultimii 20+ de ani, ajungand sa monopolizeze grilele la toate cele trei clase. In ultimii ani au inceput sa recupereze si italienii, prin implicarea Academiei VR46, a lui Biaggi, etc. astfel ca acum s-a mai echilibrat putin situatia. So... a fost o vreme, cand in paddock nu auzeai decat engleza.. 

Acum 2 ore, damager a spus:

Clar ca, conteaza si pilotul, ar fi culmea. Dar parerea mea e ca primeaza materialul tehnic.

alta chestie intresanta, pe LL la Silverstone cica s-ar pierde 0.8 sec, in timp ce pe altele intre 2.5 si 3 sec. 

Pai asta zici si eu ca ponderea decisiva o are materialul de concurs, chiar daca pilotul mai are inca o contributie. 

Da, cica Aleix Esp ar fi facut de mai multe ori LL, ca sa vada cam cat se pierde si spunea ceva de 8 zecimi, insa Q estima o pierdere intre 1 sec si 1,5 sec... Va fi interesant maine, avand in vedere cum s-a configurat grila. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, ENEOS a spus:

La reluare s-a văzut altceva, 10x.

Sau or fi fost mile pt că UK? 🤔

 

ceasul digital care apare pe ecran afiseaza cu cifre mari 107 mile / h si dedesupt mai mic 170km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad atunci. 

Treaba e că nu-l văd pe Aleix fit să tragă la victorie o cursă întreagă, era cam șifonat după quali, s-ar putea până la urmă să nu amestece așa tare cărțile long lap-ul ăla! Numa' să nu mai găsească espadrilo cine știe ce, să-i mai dea lui Q 1-2 LL-uri, poate pt că n-are șapcă roșie sau poate pt lipsă coadă de stegoducatizaur

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine cand au o noapte la dispozitie sa se refaca, fizioterapeutul tre sa isi castige si el painea.

 

chiar si cu incidentu asta maine il vad pe Aleix pe podium, iar de dragu spectacolului chiar as vrea sa urce pe cea mai inalta treapta

 

e dubios ca ma astept la o cursa mare a lui Bezechi maine, top 5? imi place de baiatu asta

 

oaia neagra Maverick are si asta sanse sa faca o nefacuta frumoasa.

 

simt ca maine va fii o cursa animata, ca in vremurile bune!

 

Diiiii calutiiii!!!!

gleznele lui Aleix pansate cu de toate, tifon, power tape. Massimo Rivola zice ca nu cred ca va putea concura Aleix ...

image.thumb.png.1c6d80828776d9a16e930f90b54f3ea4.png

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

My bad atunci.

Na ca te lucrara milele fix când încercai sa îmi dai peste nas etalandu-ti spiritul fin de observație.Who feels stupid now?

:bounce:

 

A scăpat ieftin oricum.Lorenzo situație aproape identica ambele glezne praf.Chel a avut ceva similar cu accidentare urata samd.Cei care il urmaresc stiu ca Aleix e bolnav Aleix cu pregătirea fizica si iată ca asta s.ar fi putut sa.l fi salvat de o accidentare urata.

Bai toți care se bat cu Q se împrăștie?Blondul pune presiune indirect.Si nu greșește.N.ai ce i face...

A btw și Aleix s.a făcut ca și Q stupid 20's peroxide blonde în cap asa...aiurea.Mai ales când ai 30+ nevasta și 2 copii.Nu îl prinde.

Acum 16 ore, xt600 a spus:

Upsss.. vesti proaste pentru Q. Maine trebuie sa ia startul perfect

Atunci care este efectul primar? Oricat m-as juca cu imaginatia, nu prea il gasesc. 

Sunt curios cum o sa ia startul Maravilla....care se știe ca e somitate în aceasta disciplina :D

 

Efectul Pokemon ului ( o sa ii zic cum i.a zis Enea23 care e f incantat de el) cica nu are treaba cu df (nu poți pune df pe codita pt ca inerent ți se va ridica fața) ci urmărește canalizarea corecta a fluxului de aer peste codita și eliminarea turbioanelor inerente din spatele pilotului care apoi se loveau de codita.

Ajuta la eliminarea aerului "murdar" din spatele pilotului ca să zic asa.

 

Concurează Aleix astăzi sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, frigider a spus:

parca vad ca iar bifeaza Q un podium si colegu xt insista ca "Q nu se descurca in pluton" :D 

Sa bifeze el podiumul si sa ma insel eu. :) Apoi treaba asta cu descurcatul in pluton si facutul podiumului trebuie vazuta in context.  De pilda, daca la start el ajunge dupa primul viraj pe locul patru si pana la sfarsitul cursei reuseste sa faca o depasire chinuita, ca sa ia un loc 3, nu stiu daca se poate spune ca se descurca in pluton. Sau, si mai rau, daca ajunge pe podium prin forta imprejurarilor, pentru ca au cazut mai multi piloti, in fata lui. Il dati pe cocoselul galic egalul lui VR46 si MM. Pai baietii astia doi plecau din spatele plutonului, crosetau tot si terminau la secunde (ani lumina?:D) in fata locului doi. A reusit frantuzul asa ceva? Nu! Vorbim despre cat de bun este in pluton, cand reuseste si el o aroganta d-asta.. ;)  

 

Pfffff.. in cursa de 8 ore de la Suzuka, s-a stricat BMW-u' ala mai rasarit, cu nr 34. Si n-au trecut nici 4 ore din cursa... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am zis mai sus Masimo Rivola de la aprilia era sceptic dar noaptea ajuta organismul sa-si revina

vedem in warmup daca participa sau ii da skip ca sa se mentina pt cursa, ceea ce nu va fii un semn bun

 

intradevar pregatirea fizica conteaza mult si in orice disciplina mai ales atunci cand devii maniac. hai ca o sa imi iau hate acum dar cel mai bune 2 exemple pe care le am vin din fotbal : Cristiano Ronaldo si James Milner au o varsta inaintata pentru un campionat ca cel englez dar joaca la cel mai inalt nivel meci de meci tocmai pt ca pregatirea fizica este dusa la extrem. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...