Sari la conținut

Cu atasul prin Bucegi


m72story
 Share

Postări Recomandate

Stimă!

Fac o sondare de piata:

Detin doua M-uri si doresc sa stiu cati dintre domniile voastre ati fi dispus sa platiti si cat credeti ca ar fi cazul sa oferiti pe o plimbare de o zi, insumand undeva la 80km pe o ruta sa zicem....Fieni- Cota 1000- Padina si retur.

Astept pareri sincere si pe cat posibil argumentate.

 

Spre binele potentialilor doritori m-am impotmolit la detaliu ca probabil toti participantii ar dori sa conduca fara insa a avea o experinta care sa ii poata aduce teferi acasa

Probabil o asigurare de viata ar putea fi un element obligatoriu

IMG-20220811-WA0011.jpeg

IMG-20220811-WA0008.jpeg

IMG-20220807-WA0000.jpeg

IMG-20220801-WA0018.jpg

IMG-20220729-WA0004.jpeg

IMG-20220729-WA0000.jpeg

IMG-20220801-WA0024.jpg

IMG-20220729-WA0008.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, m72story said:

probabil toti participantii ar dori sa conduca fara insa a avea o experienta care sa ii poata aduce teferi acasa

Mno ... pe motocicleta solo, reflexul este cu frână de motor până pe la jumătatea curbei, în viraj la dreapta, apoi gaze.

Cu ataș ... asta înseamnă uneori viraj la stânga :eek:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Gabi24 a spus:

...si o asigurare cu o firma de tractari!

Daca sunteti amabil...ati mers cu M72? Daca da cati km si pe unde?

Va intreb pentru ca eu anul asta am cu el 2000km, 1400 dintr-un singur traseu fara eveninente, nici macar o pana de cauciuc. 

Folosesc motocicleta in genul asta de drumetii din 2016 fara ca nici macar o singura data sa vin cu ea pe platforma.

Am vazut Transfagaras fe 6 ori, Transalpina de 4, Stana de Vale in aceat an....intelegeti despre ce este vorba?

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru pasiunea cu care va îngrijiți agregatul, dar ce va face sa credeți că membrii acestei comunități(moto, de altfel) ar plati sa se plimbe cu o Nipră, in ataș sau la ghidon? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Bart Bz a spus:

Tot respectul pentru pasiunea cu care va îngrijiți agregatul, dar ce va face sa credeți că membrii acestei comunități(moto, de altfel) ar plati sa se plimbe cu o Nipră, in ataș sau la ghidon? 

 

Excelenta intrebarea! Caci daca ne uitam in dictionarul explicativ al limbii romane la cuvantul superficial apar poze cu motociclistii romani. Adica exact aceia care se uita ca proasta la pwla cand vad un atas sau o pedala de pornire.

 

Imi cer scuze m72story pentru interventia mea pe acest topic dar nu-i mai suport pe milenialii astia care cred motociclismul a inceput odata cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.08.2022 la 15:59, m72story a spus:

Stimă!

Fac o sondare de piata:

Detin doua M-uri si doresc sa stiu cati dintre domniile voastre ati fi dispus sa platiti si cat credeti ca ar fi cazul sa oferiti pe o plimbare de o zi, insumand undeva la 80km pe o ruta sa zicem....Fieni- Cota 1000- Padina si retur.

Astept pareri sincere si pe cat posibil argumentate.

 

Spre binele potentialilor doritori m-am impotmolit la detaliu ca probabil toti participantii ar dori sa conduca fara insa a avea o experinta care sa ii poata aduce teferi acasa

Probabil o asigurare de viata ar putea fi un element obligatoriu

Stimă back to you.

 

Am învârtit niște ATV-uri (11 la număr) la Sucevița, prin 2007. Din modesta mea experiență, selectarea clientelei poate fi mai dificilă decât pare. Cireada mea de ATV-uri mergea doar pe drum forestier și avea câte 4 roți (dooh!), așa că nu mi-am bătut capul prea tare cu riscurile traficului. Am închis ochii uneori și când clientul mirosea a trăscău. Dar clienții noștri au mers întotdeauna însoțiți de noi (tovarășul meu sau eu), spre a evita emoțiile nedorite.

 

@Razmar a zis 50 EUR. Așa aș zice și eu.

Problema e că-ți trebuie un contract beton ca să acoperi eventualele mortăciuni, furăciuni, stricăciuni, zahăr în rezervor, cabluri rupte, ambreiaj prăjit, vopsea sărită, ghidon strâmb sau cardan rupt. Iar ca să poți face un asemenea contract, trebuie să funcționezi legal, adică să plătești salariile bugetarilor, pensiile speciale (lua-și-ar din ele lumânări și pastile), și nu mai rentează.

Da' hai să zicem că mergi pe încredere. 

Îți spun sincer, dacă mă vezi cum arăt dimineața, mi-ai da motoreta pe datorie! Problema e că atunci când sunt în concediu (să nu creadă lumea că-s bețivan ratat), odată ajuns lângă o sursă de bere, mă transform în Sorbi-Lăți-Burtilă. 

Nu garantez că prind returul traseului cu giroscopul la purtător, mai degrabă îl găsești aruncat sub masă ori amanetat.

Aș ajunge să-ți predau utilajul ca un Evel Knievel cu un castron în loc de cască și cu fața de masă în carouri în loc de mantie.

 

Scuze, sunt nevorbit, am limbăriță. 

Se poate face, da' e cu riscuri mari și multe. 

50 de euro aș da și eu, plus benzina. Și maxim 200 de euro garanție.

Și aș scurta durata la maxim 4 ore. Așa poți să "prinzi" trei ture pe zi.

 

Gânduri bune!

Editat de pasquinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, pasquinel a spus:

Stimă back to you.

 

Am învârtit niște ATV-uri (11 la număr) la Sucevița, prin 2007. Din modesta mea experiență, selectarea clientelei poate fi mai dificilă decât pare. Cireada mea de ATV-uri mergea doar pe drum forestier și avea câte 4 roți (dooh!), așa că nu mi-am bătut capul prea tare cu riscurile traficului. Am închis ochii uneori și când clientul mirosea a trăscău. Dar clienții noștri au mers întotdeauna însoțiți de noi (tovarășul meu sau eu), spre a evita emoțiile nedorite.

 

@Razmar a zis 50 EUR. Așa aș zice și eu.

Problema e că-ți trebuie un contract beton ca să acoperi eventualele mortăciuni, furăciuni, stricăciuni, zahăr în rezervor, cabluri rupte, ambreiaj prăjit, vopsea sărită, ghidon strâmb sau cardan rupt. Iar ca să poți face un asemenea contract, trebuie să funcționezi legal, adică să plătești salariile bugetarilor, pensiile speciale (lua-și-ar din ele lumânări și pastile), și nu mai rentează.

Da' hai să zicem că mergi pe încredere. 

Îți spun sincer, dacă mă vezi cum arăt dimineața, mi-ai da motoreta pe datorie! Problema e că atunci când sunt în concediu (să nu creadă lumea că-s bețivan ratat), odată ajuns lângă o sursă de bere, mă transform în Sorbi-Lăți-Burtilă. 

Nu garantez că prind returul traseului cu giroscopul la purtător, mai degrabă îl găsești aruncat sub masă ori amanetat.

Aș ajunge să-ți predau utilajul ca un Evel Knievel cu un castron în loc de cască și cu fața de masă în carouri în loc de mantie.

 

Scuze, sunt nevorbit, am limbăriță. 

Se poate face, da' e cu riscuri mari și multe. 

50 de euro aș da și eu, plus benzina. Și maxim 200 de euro garanție.

Și aș scurta durata la maxim 4 ore. Așa poți să "prinzi" trei ture pe zi.

 

Gânduri bune!

Adanca plecaciune  pentru confesiunea cu iz de spovada.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu m-aș face parte la o experiență de maximum 2-3 ore cu vreo 30 -40 euro. Ultima oară am mers în ataș în 1967 și mi-aduc aminte că m-am simțit grozav. Era un nene la Malnaș, la tabăra de copii, care ne distra pe cinste. Una dintre ele consta în a-i face pe copii să țină pe loc atelajul. Ne agățam de el câte  4-5-6 copilași și nenea ăla ne târa, realmente pe pământ. Nu mai știu ce fierătanie avea, eram prea mic, dar mi se părea grozav.

Ce siguranță, ce reguli, ce norme UE ?

Era bun simț și distracție cât cuprinde. N-a pățit nimeni nimic.

Ceva mai târziu, la lacul Sf. Ana, un alt nene trăgea săniile legate una de alta, de la lac,  la deal cu o mașină,  gen Lada.

Prin prisma zilelor pe care le trăim,  a fost complet imoral, riscant și ilegal. Dar a fost fain și aș repta experiențele oricând. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din start elimin posibilitatea ca pilotul sa fie altul decat persoana mea.

 

Afacerea cu inchiriatul ATV-urilor poate si nu poate fi un reper.

In primul rand piesele de schimb  dintre cele doua nu prea au nimic in comun, eu nu pot da o comanda de piese pe net care sa vina in 3-4 zile.

Modul in care se conduc sunt total diferite, in cazul Atv-ului nu cred ca e cazul sa "asculti " motorul sa identifici prin sunetul de "guturai" o eventuala supraincalzire/calare.

Despre frana sau abordarea virajelor nu mai are sens sa discutam.

Trebuie tinut cont de faptul ca discutam de o tehnologie postbelica, motor SV, pe vremea cand soferul era o persoana calificata si care stia pe de rost  masina din dotare si naravul ei.

Si ca sa fim mai economisti decat cetatenii de la TV nascuti in seif...care imi este concurenta pe aceasta piata?

Acum 20 minute, m72story a spus:

Din start elimin posibilitatea ca pilotul sa fie altul decat persoana mea.

 

Afacerea cu inchiriatul ATV-urilor poate si nu poate fi un reper.

In primul rand piesele de schimb  dintre cele doua nu prea au nimic in comun, eu nu pot da o comanda de piese pe net care sa vina in 3-4 zile.

Modul in care se conduc sunt total diferite, in cazul Atv-ului nu cred ca e cazul sa "asculti " motorul sa identifici prin sunetul de "guturai" o eventuala supraincalzire/calare.

Despre frana sau abordarea virajelor nu mai are sens sa discutam.

Trebuie tinut cont de faptul ca discutam de o tehnologie postbelica, motor SV, pe vremea cand soferul era o persoana calificata si care stia pe de rost  masina din dotare si naravul ei.

Si ca sa fim mai economisti decat cetatenii de la TV nascuti in seif...care imi este concurenta pe aceasta piata?

Am dorit sa spun antebelic, inca din anii 30 nemtii au trecut la OHV-uri..."donand" prietenilor rasariteni sovietici tehnologia expirata a SV-ului.

Inainte de experianta excursiei cu atasul, consider ca mai interesant este cea de te intoarce in timp si a trai experienta deplasarii cu o motocicleta contruita in anii 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ADMIN Rog respectuos pe un admin sa stearga comentariul plin de ura si insulte la user-ului @Nguyen.

Face omul un topic frumos si unic in felul lui si trebuie sa suportam vesnic frustrarile unuia care porcaieste aproape toate topicurile altora.

Evident rog admin sa stearga si aceasta solicitare a mea.

 

@m72story salutare. Asa cum s-a mai spus acest gen de plimbare are avea priza 100% la copii. Iar copiii nu vor fi lasati singuri iar cei adulti ar dori evident sa se afle la ghidon.

 

Asupra aspectelor legale gen asigurare ar trebui sa discuti cu cineva din domeniu. Ca si asigurarile astea se fac pentru anumite riscuri in stransa legatura cu analiza de risc,  certificarea starii tehnice a motocicletei, echipamentul de protectie etc. 

Dupa parerea mea acest gen de activitate intra mai degeaba la capitolul promovarea mitociclismului decat la afacere. Banii mai buni ar putea veni de la contracte de reclama, care evident au legatura cu volumul afacerii.

 

Succes si o sa urmaresc daca ideea se va materializa.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bine imi amintesc a fost acum cativa ani un coleg ce voia sa faca taxi cu motocicleta,asemanator cu ce doreste initiatorul topicului ,din cate imi amintesc fara succes ,ar fi interesant sa aflam si daca a facut ceva demersuri in directia asta sau s-a limitat doar la a intreba pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/12/2022 at 3:59 PM, m72story said:

Fac o sondare de piata:

Detin doua M-uri si doresc sa stiu cati dintre domniile voastre ati fi dispus sa platiti si cat credeti ca ar fi cazul sa oferiti pe o plimbare de o zi, insumand undeva la 80km pe o ruta sa zicem....Fieni- Cota 1000- Padina si retur.

Astept pareri sincere si pe cat posibil argumentate.

 

Romeo, bagi M72-ul la munca? Cred ca ar trebui sa faci un sondaj pe un forum sau o pagina de facebook care se ocupa de turism. Acolo vei obtine niste raspunsuri mai obiective si mai importante pentru tine pentru ca grosul clientilor nu cred ca ar veni din randul motociclistilor care oricum sunt putini in Romania. Cred ca ai avea succes in zonele aglomerate unde lumea daca vede un atas se strange ca la urs: Sinaia, Predeal, Bran, Poiana Brasov, etc. Aspectele legale sunt destul de importante, nu cunosc legislatia in acest domeniu dar trebuie sa te gandesti ca statul iti va lua jumatate din ceea ce vei incasa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc tuturor care au raspuns initiativei mele!

Ca acest demers sa aiba o concluzie voi rezuma astfel:

-Plimbarea M72 prin Bucegi pe traseul Fieni-Padina, aproximativ 90km.

-Timpul dedicat aventurii este de o zi lumina, opriri nedefinite atat de racire a grupului propulsor cat si de facut poze cu maimuta.

- Pilotul atelajului primitiv este subsemnatul;

-Pretul este de 100 euroi la cursul zilei, nu include si benzina ci doar indisponibilizare pilot si motor.

-in functie de numarul participantilor pot suplimenta numarul motocicletelor disponibile, toate fiind conduse de motoclisti experimentati in conducerea atasului pe drumuri cu serpentine cu minim 3 000 km anual la activ.

Tinem aproape!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai fost foarte clar, eu nu am inteles initial ce ai spus acum la final.

Deci tu vrei sa faci niste ture, tu conducand, iar cine da banul, in atas. In acest scenariu, ar trebui gandit un traseu clar, pe unde, ce se vede, unde sunt opririle, inclusa poate si papa la stana x, o degustare de ceva, etc. Adica sa fie un fel de eveniment toata treaba. ALtfel, eu nu vad nici un motiv sa iti dau bani, doar ca sa ma plimbi x km , eu pasager in atas. Adica, ce e amuzant in asta? de consus nu condus.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Adrian M. a spus:

Nu ai fost foarte clar, eu nu am inteles initial ce ai spus acum la final.

Deci tu vrei sa faci niste ture, tu conducand, iar cine da banul, in atas. In acest scenariu, ar trebui gandit un traseu clar, pe unde, ce se vede, unde sunt opririle, inclusa poate si papa la stana x, o degustare de ceva, etc. Adica sa fie un fel de eveniment toata treaba. ALtfel, eu nu vad nici un motiv sa iti dau bani, doar ca sa ma plimbi x km , eu pasager in atas. Adica, ce e amuzant in asta? de consus nu condus.....

Dupa cum.am mentionat eu nu ofer motocicleta spre inchiriere, nu ofer cursuri de pilotat moto cu atas.

Eu ofer experienta de a fi pasager intr-o motocicleta cu atas din 1956.

Cine doreste aceasta experienta pe un drum pitoresc precum transbucegi are ocazia.

Desigur daca avem alte propuneri in privinta rutei abordate sunt deschis.

Argumentul dumneavoastra il puteti spune inclusiv unui pilot de elicopter care va face o tura.

Stima!

 

In cazul in care doriti va pot oferi si cazare in zona Fieni   (Bezdead) pentru 4 persoane intr-o casa cu patru camere, desigur pentru un cost suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...