Sari la conținut

13. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 142
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, MirceaB a spus:

Romanii se fac cunoscuti la acest nivel printr-un sponsor. Era bine daca era un pilot, dar na, primul pas a fost facut.

Al doilea pas, ca am avut pilot acum cativa ani, doar ca a facut kakatu praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Speedy.K a spus:

Al doilea pas, ca am avut pilot acum cativa ani, doar ca a facut kakatu praf.

 

e greu sa ajungi sa faci performanta in motoGP din Ro. L-am intrebat pe Pascota care e obiectivul cu al mic si au zis ca maxim in WSBK se poate ajunge din Ro. si pentru asta merg la toate cursele din campionatul Italiei la varsta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În mod realist, din România nu ai cum să ajungi nici în WSSP - sau în vreun alt campionat mondial. Trebuie să pleci din țară și să intrii în competiții continentale importante, să te faci observat și să ai rezultate. În principiu în UK, Italia sau Germania pentru 4 roți, Italia sau Spania pentru 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

În mod realist, din România nu ai cum să ajungi nici în WSSP - sau în vreun alt campionat mondial. Trebuie să pleci din țară și să intrii în competiții continentale importante, să te faci observat și să ai rezultate. În principiu în UK, Italia sau Germania pentru 4 roți, Italia sau Spania pentru 2.

Ca fapt divers, un pilot care la noi este in primii, ca sa nu zic primul la 1000, a participat la o cursa in CIV si nu s-a calificat. 
din campionatele noastre, nici macsr in Alpe Adria nu faci mare lucru. 
dar, daca ai bani/sponsori, poti sa mergi sa te antrenezi un Italia/Spania de unde poti sa faci ceva.

sunt 2 piloti de nationalitate romana care se antreneaza prin Italia si concureaza in campionate mai puternice: Jacopo Hosciuc si Denis Mihaila.

din pacate, cu bugete limitate, mare lucru nu poti sa faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, damager said:

din pacate, cu bugete limitate, mare lucru nu poti sa faci.

 

Problema endemică a motorsportului: nu-ți ajunge talentul, ai nevoie și de bani. Sunt convins că sunt foarte multe talente care se pierd pentru că nu au bani să se mențină în competiții sau nici chiar să concureze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, PzKpfW a spus:

 

Problema endemică a motorsportului: nu-ți ajunge talentul, ai nevoie și de bani. Sunt convins că sunt foarte multe talente care se pierd pentru că nu au bani să se mențină în competiții sau nici chiar să concureze.

De aia footbalul e mai dezvoltat. Ca il poate oricine... e ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

De aia footbalul e mai dezvoltat. Ca il poate oricine... e ieftin. 

atat de adevarat ca doare.

mi-aduc aminte de reclame la fotbal cu copii din africa cu minge din carpe.

 

urasc si mai mult fotbalul acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

Da, dar nu era de pe forum.


Nu, da' era ta-su unde trebuia. El, pe nicaieri.

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

 

Problema endemică a motorsportului: nu-ți ajunge talentul, ai nevoie și de bani. Sunt convins că sunt foarte multe talente care se pierd pentru că nu au bani să se mențină în competiții sau nici chiar să concureze.


Absolut! 

1 oră în urmă, danypop a spus:

E "angajat". Doar ca e în concediu medical 😅

Și nu ca a participat ci a avut el conferință de presă separată, ca boșii😎🤣🤣


Exact! Si Vale poate sa-simorganizeze  acum o conferita de presa, ca e patron. A, stai, zeii pot orice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

 

La conferință participa și spectatorii? :huh:

:laugh:

1 oră în urmă, danypop a spus:

E "angajat". Doar ca e în concediu medical 😅

Și nu ca a participat ci a avut el conferință de presă separată, ca boșii😎🤣🤣

Rea lumea frate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/17/2022 at 6:49 PM, Kagemusha said:

My bad, am folosit poza de cum doi ani...

 

Și aici explicațiile lui Uncini privind motivele care au generat modificarea: https://www.motogp.com/en/videos/2022/08/18/the-key-reasons-behind-red-bull-ring-s-redeveloped-turn-2/431268

Pentru cei care nu au cont pe MotoGP, pe scurt, din 2016 încoace toți piloții s-au plâns că virajul doi este prea rapid și trebuie să frâneze pe ultima porțiune. Ca atare comisia de siguranță (Safety Commission, nu știu cum să traduc altfel în română) a găsit această soluție și l-a transformat într-o șicană.

 

image.thumb.png.8b2a61648e4039a9e393e74120e07a71.png

 

image.thumb.png.10157cd3f89a257013a0930ce284e571.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Kagemusha said:

din 2016 încoace toți piloții s-au plâns că virajul doi este prea rapid și trebuie să frâneze pe ultima porțiune

 

Și nu s-au luat măsuri până în 2020, când erau s-o mierlească vreo câțiva piloți în virajul 3.

 

image.thumb.png.88aaf223df65abc46326822c3688441a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noutati de la KTM (&GASGAS)

 

Pol Espargaro will leave Repsol Honda and return to KTM, racing in new GASGAS colours for the Tech3 team in the 2023 MotoGP world championship.

Espargaro’s long-expected deal was officially confirmed on Friday at KTM’s home Austrian MotoGP, where Tech3 was announced as becoming the new GASGAS Factory team.

“I want to thank Herve and the Tech3 factory racing team for keeping an open mind and really supporting this change to become the GASGAS Factory Racing Team. We think it’s exciting and different," said KTM/GASGAS Motorsports Director Pit Beirer.

Branding differences aside, Espargaro re-joins the Austrian manufacturer he raced for from its 2017 premier-class debut until the end of 2020. That was at the factory Red Bull team, where he claimed six podiums and what remains KTM’s best of fifth in the world championship before being tempted away to Repsol Honda.

Tech3 is also well known to the Spaniard who got his MotoGP break with the French team, then running Yamaha machinery, as the reigning Moto2 champion in 2014.

 

'Still a chance to keep Miguel'

With Brad Binder and new signing Jack Miller already confirmed at Red Bull KTM next season, only the identity of Espargaro’s Tech3 team-mate remains to be decided as far as KTM's 2023 MotoGP line-up.

Miguel Oliveira, having lost his factory seat to Miller, has long been linked with a switch to RNF Aprilia next year but Pit Beirer revealed:

"We cannot confirm the second rider yet, there is still a chance to keep Miguel..."

If Oliveira can be convinced to move back to Tech3, something he has previously rejected, it would mean that both of the team's current rookie riders, Remy Gardner and Raul Fernandez, would need to move on.

Although Tech3 will continue to use factory-spec RC16s next season, the team - dressed in KTM orange for the past two years - will now be backed by the sister GASGAS brand, which effectively becomes title sponsor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 13. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...