Sari la conținut

Dnepr MT-10 se accelerează singur


Korn
 Share

Postări Recomandate

6 minutes ago, turanoid said:

Korn,sfatul colegului m72story,se referea la 115-le pus pe M72,via PZ30.

Normal ca porneste fara soc;dac-ai bagat sfredelu' -n alea de 110...le-ai gaoazat de numa' numa'...

 

Am înțeles acum. Originalele erau de 110 acum sunt de 115. Curge benzina ca la robinet curge benzină ca la robinet 😂

Carburatoarele au mai venit cu un set de 130. Băgăm și de alea nu i nicio problemă numai să meargă 😆😆

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, m72story said:

De unde esti matale?

Esti sigur ca ai montat distribuitorul de gaze corect? Vexi ca este diferenta intre Ural si Nipran. Daca iti presurizeaza blocul motor ....este o posibilitate

La ce te referi cu distribuitorul de gaze? Unde e și cum arată? Vb de aerisitor? 

 

S429-OHV_0.jpg

3 minutes ago, pinnochio said:

Credeam ca pe acolo-s doar Honde si Harlyuri😁😁

Pai sunt dar le-am vândut. Nu erau bune. Mi-a trebuit nipra😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce procedeu ai folosit la gaozire?chiar daca ai avut burghiu de 115,gaura posibil sa-ti fie peste 120-125 in realitate.

Cu 110,am surovul de amestec Doar o tura,respectiv sub o tura la celalt cilindru...

Scandinavii sint mare iubitori de boxere rusesti.Ai in vecini pe Uralala la lituanieni,specializati in crosetat la dnepr/ural,le poti cere sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Korn a spus:

La ce te referi cu distribuitorul de gaze? Unde e și cum arată? Vb de aerisitor

Exact cel din poza, este responsabil cu eliminarea in mod corect a gazelor de karter la momentul oportun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, turanoid said:

Ce procedeu ai folosit la gaozire?chiar daca ai avut burghiu de 115,gaura posibil sa-ti fie peste 120-125 in realitate.

Cu 110,am surovul de amestec Doar o tura,respectiv sub o tura la celalt cilindru...

Scandinavii sint mare iubitori de boxere rusesti.Ai in vecini pe Uralala la lituanieni,specializati in crosetat la dnepr/ural,le poti cere sfaturi.

Procesul a fost cu bagatul burghiul in bormașina și dat la maxim😂

Cred că mai am unele jiglioare pe undeva. Sa termin cu segmenții și cilindru întâi. 

Legat de Scandinavi și boxere ai dreptate. Sunt destul de multe veterane pe aici. 

 

5 minutes ago, m72story said:

Exact cel din poza, este responsabil cu eliminarea in mod corect a gazelor de karter la momentul oportun

Pai la ăla m-am gândit și eu inițial de aia am desfăcut ieri și l-am verificat. Este la locul lui. Are un stift in care intră. E și ăla la locul lui. E ceva la ce trebuie sa.ma uit? Se pune cumva anume?

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, turanoid said:

ala-i!!   le-ai spart rozeta! 

 

🤣🤣🤣 Tot ce-i posibil. E cufurit acum dar pornește. 😂😂

Deci nu m-am putut abține și l-am desfăcut iar. Am găsit ulei in cilindru. Aerisitorul este in regula. Pot sufla în furtunul de aerisire când pistonul e intrat de tot înăuntru.

Cilindru nu este oval dar ar uzură. Spre partea chiulasei spațiul de la îmbinarea segmentului este de 1.5mm. in partea opusa este 0.8mm. eu zic ca ar mai merge. Incă nu intra papucul 🤣

IMG_20230811_183152964_HDR.thumb.jpg.a37794a931e5b8cab8291e2ed051f787.jpgIMG_20230811_183713811_HDR.thumb.jpg.46bc75f753d157bdff74ddc50240e71a.jpgIMG_20230811_181426844_HDR.thumb.jpg.b9bfb02bb087f1147e32653494dbe897.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mijloc ai măsurat?daca e mai mult de1.5,ai alezaju butoi,și tre adaus de zeama de varza in benzina,sa nu ți afume bujiile;pina acum e conic.Daca era cu baza mare înspre ambielaj,era chiar bine...Da i sa sune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, turanoid said:

La mijloc ai măsurat?daca e mai mult de1.5,ai alezaju butoi,și tre adaus de zeama de varza in benzina,sa nu ți afume bujiile;pina acum e conic.Daca era cu baza mare înspre ambielaj,era chiar bine...Da i sa sune!

E conic dar nu cred că mai contează. Am făcut rost de alt cilindru foarte puțin folosit. O sa vad ce zice asta. Azi a plouat toată ziua. Sa incerc sa îmi fac ceva timp mâine. Atașez niste poze.

IMG_20230812_185426535.thumb.jpg.e97d290710cbff9ae261cba72d319c39.jpgIMG_20230812_185442017.thumb.jpg.6f3630ad57eaeb9978889c26649bdfc1.jpg

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,5mm???

Pai tu vrei motor sa mearga?

Fara o fanta de 0,2 nu il monta.

Sunt segmenti pe toate drumurile...trimit prin posta astia.

Cum.il tratezi asa te trateaza, daca iti bagi picioarele si-o va baga si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, m72story said:

1,5mm???

Pai tu vrei motor sa mearga?

Fara o fanta de 0,2 nu il monta.

Sunt segmenti pe toate drumurile...trimit prin posta astia.

Cum.il tratezi asa te trateaza, daca iti bagi picioarele si-o va baga si el.

Era vorba de cilindru vechi. 

L-am pus pe cel nou și merge... Sa zicem ok. Inca mai are ceva ezitări dar la început nu mergea deloc chiar daca aveam 8 bari compresie. Nu mai are nici presiune in carter. Am scos furtunul carburatorului pe unde trage aer și am pus mâna de câteva ori și am blocat furtunul.  A luat-o din loc după aia. O fi ceva prin carburator cu toate că e nou... Nu înțeleg ce poate fi. L-am reglat cat de cat și sta la relanti, se accelerează bine și pornește la prima pedală. L-am pornit cu mana de fapt. L-am lăsat să meargă 10-15 minute. Så vedem ce zice când se răceste. Fac mâine o tura. Azi dacă mă prinde îmi ia și certificatul de naștere 😂

On 8/11/2023 at 4:39 PM, turanoid said:

ala-i!!   le-ai spart rozeta! 

 

Turanoid am vb cu meșterul care mi-a vândut piesele. Are vreo 7 Ural/dnepr cu număr pe ele printre care și cu 3 sau 4 roți. El a zis că folosește la jiglioarele 125. Deci au toate rozeta spartă 🤣🤣

Glumeam. Erau mai toate de 750ccm

Mi-a plăcut cum și-a pus atasele pe perete. 

IMG_20230812_093614426.thumb.jpg.e88581bb53cc67b9f8118f943aa8c566.jpg

Am o întrebare generala. Poate cineva a mai fost in situația asta și poate sa ajute. Meșterul cu piesele după ce a văzut cum arăta filtrul de ulei a spus că cel mai indicat este sa scot vibrochenul și să il curăț înăuntru pentru că sigur e plin de mizerie se distruge cuzinetii. Planul asta ar fi dar da... Trebuie desfacut tot motor și schimbați și rulmenții in proces. Nu știu de cuzineti. Întrebarea mea este: ar ajuta daca as baga un ulei mai subțire și o soluție de curățat depunerile de carbon din motor? Gen Mannol 9900(engine flush). Ar îndepărta ceva mizerie din vibrochen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.08.2023 la 18:52, Korn a spus:

Era vorba de cilindru vechi. 

L-am pus pe cel nou și merge... Sa zicem ok. Inca mai are ceva ezitări dar la început nu mergea deloc chiar daca aveam 8 bari compresie. Nu mai are nici presiune in carter. Am scos furtunul carburatorului pe unde trage aer și am pus mâna de câteva ori și am blocat furtunul.  A luat-o din loc după aia. O fi ceva prin carburator cu toate că e nou... Nu înțeleg ce poate fi. L-am reglat cat de cat și sta la relanti, se accelerează bine și pornește la prima pedală. L-am pornit cu mana de fapt. L-am lăsat să meargă 10-15 minute. Så vedem ce zice când se răceste. Fac mâine o tura. Azi dacă mă prinde îmi ia și certificatul de naștere 😂

Turanoid am vb cu meșterul care mi-a vândut piesele. Are vreo 7 Ural/dnepr cu număr pe ele printre care și cu 3 sau 4 roți. El a zis că folosește la jiglioarele 125. Deci au toate rozeta spartă 🤣🤣

Glumeam. Erau mai toate de 750ccm

Mi-a plăcut cum și-a pus atasele pe perete. 

IMG_20230812_093614426.thumb.jpg.e88581bb53cc67b9f8118f943aa8c566.jpg

Am o întrebare generala. Poate cineva a mai fost in situația asta și poate sa ajute. Meșterul cu piesele după ce a văzut cum arăta filtrul de ulei a spus că cel mai indicat este sa scot vibrochenul și să il curăț înăuntru pentru că sigur e plin de mizerie se distruge cuzinetii. Planul asta ar fi dar da... Trebuie desfacut tot motor și schimbați și rulmenții in proces. Nu știu de cuzineti. Întrebarea mea este: ar ajuta daca as baga un ulei mai subțire și o soluție de curățat depunerile de carbon din motor? Gen Mannol 9900(engine flush). Ar îndepărta ceva mizerie din vibrochen?

Cati ani ai?

Unde crezi ca se va duce o eventuala depunere ?

Nu am citit toata trilogia ta, dar se desface motorul, se spala gata pentru a-l pune in farfurie, inclusiv suruburile din capatul manetoanelor ( imbus parca),   cei msi buni rulmenti (Timken sa zicem)  , palierul frontal nou sau neovalizat si mai vorbim.....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, m72story said:

Cati ani ai?

Unde crezi ca se va duce o eventuala depunere ?

Nu am citit toata trilogia ta, dar se desface motorul, se spala gata pentru a-l pune in farfurie, inclusiv suruburile din capatul manetoanelor ( imbus parca),   cei msi buni rulmenti (Timken sa zicem)  , palierul frontal nou sau neovalizat si mai vorbim.....

 

 

Daca și eu mai scriu trilogii.... Må gândeam că aici se oferă un sfat. Știu și eu că sărmanul ăla de motor trebuie desfacut bucata cu bucata și măsurat tot și probabil aruncat la gunoi că e in ultimul hal. Asta o stiam de mult. Am continuat să scriu și să intreb una alta să aibă și alții de învățat din greșelile mele sau a altora și să le poată fi de ajutor. Cred că de asta e forumul asta. Nu am 15 ani și nu am nici doua mâini de stanga. Aici e vb de hobby si meștereala. Dar dacă așa merge, ok. Închei aici topicul. Se pare că am lungit-o prea mult. Motorul nu se mai accelerează singur. 

Mulțumesc tuturor pentru ajutorul oferit și pentru sfaturi. Sper sa mai deschid un alt topic (daca se permite) când mă apuc de MT 10-36 dar mai rămâne de văzut. Asta prin iarna. Până atunci asfalt uscat tuturor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehei,...in loc sa ti se multumeasca ca tii becul aprins aici,cu bun simt si staruinta,...esti intrebat der varsta...he-he!Nu te sensibiliza;unii dintre noi sint mai colerici,dar nu cu rea vointa.De obicei,diasporezii trag vreo doua ego-basini pe aici si dispar;deh...cu slapii pe pamant strain,si cu capul in nori,e greu.Asa ca tine-ne la curent!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, turanoid said:

Ehei,...in loc sa ti se multumeasca ca tii becul aprins aici,cu bun simt si staruinta,...esti intrebat der varsta...he-he!Nu te sensibiliza;unii dintre noi sint mai colerici,dar nu cu rea vointa.De obicei,diasporezii trag vreo doua ego-basini pe aici si dispar;deh...cu slapii pe pamant strain,si cu capul in nori,e greu.Asa ca tine-ne la curent!

 

Mulțumesc de susținere Turanoid. O sa va mai țin la curent. Mi-au venit sculele de măsurat și le-am testat pe cilindrul vechi. Într-adevăr este conic. Spre ambielaj 78, spre chiulasă 78.2. Merge de o cota doi-trei.

Azi pun bateria la încărcat și sper sa dau o tura. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate nu fac azi nici o tura. Sărăkia de baterie e pe duca. Am pus-o la încărcat și încărcătorul a zis că trebuie reparată. O tot repară de vreo 3 ore și nu e gata. 

Am folosit o baterie de mașină zilele astea dar nu m-am gândit să o încarc pe asta de la nipru. 

Sper ca mâine să țină bateria. Acum doua zile am măsurat alternator și incarca. Rămâne pe mâine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu te-am intrebat de varsta pentru ca sa imi dau seama de cat de flexibil esti in a-ti schimba obiceiurile .

De obicei se incepe cu inceputul, dar desigur ca daca nu se incepe cu inceputul se poate termina cu el:  adica desfacut, spalat, masurat si remontat.

Multumim pt ca inca postezi aici, asteptam un topic nou

Apropo' gandindu-ma la tine ma vedeam pe mine acum 20 de ani (ca in Dumas)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, m72story said:

 

Eu te-am intrebat de varsta pentru ca sa imi dau seama de cat de flexibil esti in a-ti schimba obiceiurile .

De obicei se incepe cu inceputul, dar desigur ca daca nu se incepe cu inceputul se poate termina cu el:  adica desfacut, spalat, masurat si remontat.

Multumim pt ca inca postezi aici, asteptam un topic nou

Apropo' gandindu-ma la tine ma vedeam pe mine acum 20 de ani (ca in Dumas)

 

Am 38 de ani și am ceva experiență la șurubăreala. Scopul nu e sa dau bulela că apoi mă costă mai mult la sfârșit. Am mai scris de-a lungul topicul că aș vrea să apuc să mă dau cu motorul până vin ploile, iar pe aici vin de curând. Treaba cu "buleala" era de fapt sa ii fac o spălare la motor cu un aditiv și un ulei mai subțire. Mizeria din vibrochen nu se duce nicăieri decât la gunoi. Motorul se tine la relanti 10 minute cu soluția pusă în ulei apoi se schimba uleiul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, ENEOS said:

Dacă ai fi luat-o metodic ai fi pierdut mai puțin timp decât așa l, cu montat și demontat de n ori...

Asta am făcut într-un fel dar nu a fost doar motorul cu probleme. 

Am inceput cu instalația electrică care am făcut-o de la 0, regulator schimbat, aprinderea (electronica), carburatoarele care le-am schimbat de doua ori, rulmenții la jug, frâne, furtune, segmentare, curățarea motorului... Lista continua. 

Mai este și lipsa de scule și cunoștințe. Nu merge așa repede cand ești la început. 

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...