patrick1 Postat Septembrie 3, 2022 Share Postat Septembrie 3, 2022 ”Russian refiners currently provide three grades of gasoline for commercial and industrial vehicles: A-76, A-92, and A-95.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 4, 2022 Share Postat Septembrie 4, 2022 14 hours ago, m72story said: Din pacate calitatea materialelor le-a tradat proiectul Zicea un gospodin undeva pe youtube ca numai pana in 1978 s-au facut Nipre de calitate si ca pe urma au scazut treptat calitatea cele mai proaste fiind cele din anii '80 pana la finalul productiei. Am pus gheara pe un motor de Dnepr pe 6V dar nu am apucat sa-l desfac, chiar sunt curios ce gasesc inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 5, 2022 Autor Share Postat Septembrie 5, 2022 On 9/4/2022 at 9:04 AM, Trial said: ( oceceu ) Foarte interesant proiectul.Omul e meserias ori a mai făcut vreo două înainte. Parca prea i-au mers toate La voltmetru in cutia din rezervor m-am gândit și eu. Dar unul analog și să pun un fir plat că să iasă de sub capac. Fără gaura in rezervor că îmi dau de lucru. Sunt curios cat îl ține cutia și grupul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 5, 2022 Share Postat Septembrie 5, 2022 (editat) 1 hour ago, Trial said: Mie mi se pare ca guzzi e umpic peste beamweu Zic di nemtii sia ai tai pe care tu ii lingi atata in zloboz' (si pe care eu ii suport de 9 ani) (daca vrei,dezvolt) Sunt 2 feluri de batuti cu phula-n cap la noi unii se excita cand aud de nemti si nazisti,zvastici si alte aberatii iar ceilalti cu dacii,burebisti,decebsli si menumoruti Si mai ho cu dederistele alea ca prea le dai aripi si slavi Au mai facut si italienio si englezio mergatori pe doo roti, ia mai da si tu cezarului ce e al cezarului, da-te'n pielea mea na .. 1. Nu sunt ”ai mei” și nici nu trebuie să îi suport (zilnic), însă am avut ceva dascăli nemți de la care am învățat foarte multe și le sunt recunoscător. În special, m-au învățat unde, ce și cum să caut singur. 2. Nu toate ”dederistele” sunt și reușite însă printre ele există un model conceput de un danez, J.S.Rasmussen, care a nimerit pe la Zschopau de a lăsat o fabrică, adică baietul aista: și din care 3 exemplare (vii) de motocicletă sunt la mine și a dracu' de bine umblă toate (pe la mine) și în ziua de azi. Prin 1953 s-a mutat la Copenhaga (acasă) și i-a lăsat pe nemții dederiști cu tot cu ideile lor și cu fabrica lui ... Iaca că până și englezii s-au inspirat de la el în BSA-Bantam https://hariini.online/content-http-en.wikipedia.org/wiki/BSA_Bantam Editat Septembrie 5, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 (editat) P.S. Până și ungurii (omiși de wikipedia.en) s-au inspirat de la el (Rasmussen) prin motocicleta Csepel 125, construită în oțelăria și fabrica lui Manfréd Weiss https://hu.wikipedia.org/wiki/Csepel_(motorkerékpár) https://hu.wikipedia.org/wiki/Weiss_Manfréd Ba chiar și japonezii prin Yamaha YA-1 (1955), prima lor motocicletă! https://global.yamaha-motor.com/showroom/cp/collection/ya-1/ Mno ... Ai ureche muzicală? Editat Septembrie 6, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 Daca puneai s rusii, ramaneati prieteni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 (editat) 16 minutes ago, shashka said: Daca puneai s rusii, ramaneati prieteni... Copia rusească au amintit-o deja englezii (în wikipedia.en): ”the U.S.S.R. began building the Москва (Moskva) M1A model even earlier, c.1946” (în link). Avea sens să repet? Iar pe asta (Ardie e-125) au ”omis-o” toți Editat Septembrie 6, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 (editat) Nah ... că au ”copiat-o” cumva și italienii lui @Trial(Maserati) Editat Septembrie 6, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 6, 2022 Autor Share Postat Septembrie 6, 2022 Revin cu ceva informații. Am primit piesele dar nu am reușit să le rectific. Am băgat o flanșă in strung dar mandrina are 3 "degete" și nu e ușor să centrezi o flanșă pătrată. Da vedem daca mâine rezolv ceva. Am retușat fata numai și gaura a ieșit descentrata dar se poate retușa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 2 hours ago, Trial said: Si sa fi asa gretos de unde ai invatat,tot de la nemti ? ... clonele-s de la decaveu O parte am învățat de la nemți, o altă parte de la onor curentul electric (și legile lui): greșit = pușcat DKW = Rasmussen (pentru cei cu ”ținere de minte” = memorie) https://dkw-motorrad-club.de/rasmussen-gedaechtnisfahrt/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 6, 2022 Share Postat Septembrie 6, 2022 44 minutes ago, Korn said: Am băgat o flanșă in strung dar mandrina are 3 "degete" și nu e ușor să centrezi o flanșă pătrată. Se mai găsesc și mandrine cu 4 ”degete”, ba chiar și strungari cu 4 neuroni: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 6, 2022 Autor Share Postat Septembrie 6, 2022 20 minutes ago, patrick1 said: Se mai găsesc și mandrine cu 4 ”degete”, ba chiar și strungari cu 4 neuroni: Știu că se găsesc dar nu am am eu. Nu sunt strungar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 7, 2022 Autor Share Postat Septembrie 7, 2022 Am reușit să fac flanșele la muncă. Am atașat una pe un carburator. Am pus un șurub de 3.5 sa tina flanșa. Mai pun unul pe partea celălalta, poate și ceva dublu component. Am luat și garnituri de 3mm. Nu cred că reușesc azi sa le montez că plouă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 7, 2022 Share Postat Septembrie 7, 2022 (editat) 23 minutes ago, Korn said: Am pus un șurub de 3.5 sa tina flanșa. Ciudată ”tehnologia” asta Unii au preferat o garnitură cilindrică de ”fibră” (textolit), coaxial plasată între ștuțul de flanșă de pe galeria de admisie și carburator, pentru izolare termică și stabilitatea reglajelor acestuia la variații termice. Plus încă o garnitură plană (clinghelit) pentru izolare termică și etanșare între flanșă și cilindru. Plus racordarea (hand made) cât mai precisă și perfectă între suprafețe (fără praguri) pentru a nu exista turbionaje parazite în fluxul de gaze. Plus lepuirea suprafețelor interne până la luciu ”oglindă”. Mno ... asta la ”daneze” Nu la rusești. Editat Septembrie 7, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 7, 2022 Autor Share Postat Septembrie 7, 2022 (editat) 14 minutes ago, patrick1 said: Ciudată ”tehnologia” asta Unii au preferat o garnitură cilindrică de ”fibră” (textolit), coaxial plasată între ștuțul de flanșă de pe galeria de admisie și carburator, pentru izolare termică și stabilitatea reglajelor acestuia la variații termice. Plus încă o garnitură plană (clinghelit) pentru izolare termică și etanșare între flanșă și cilindru. Plus racordarea (hand made) cât mai precisă și perfectă între suprafețe (fără praguri) pentru a nu exista turbionaje parazite în fluxul de gaze. Plus lepuirea suprafețelor interne până la luciu ”oglindă”. Mno ... asta la ”daneze” Nu la rusești. Este mai veche "tehnologia". Filetele șurubului tin flanșă sa nu se deplaseze. Am garnitura de clingherit de 3mm. Cele de la flanșe erau de 1 mm. Șlefuirea și mărirea găurilor ajuta dar eu nu fac performanțe cu a mea Se folosește mai mult la cele de concurs, plus că riști să faci vreo gaura pe undeva mai mai ales la calitatea materialelor aka defecte de turnare. Asta dacă vb de portare. Editat Septembrie 7, 2022 de Korn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 7, 2022 Autor Share Postat Septembrie 7, 2022 Știe cineva daca filetele din blocul motor sunt cu pas normal sau mărunt? Vreau sa scot ce e acolo ai să pun șurub. 8 minutes ago, Korn said: Știe cineva daca filetele din blocul motor sunt cu pas normal sau mărunt? Vreau sa scot ce e acolo ai să pun șurub. Am avut noroc. Sunt cu pas normal. Primul carburator montat. Este foarte retro. Piese salvare de la carburatoarele vechi. Am comandat tevi de ajustare ci filet de 10 și au fost prea lungi pentru cablurile care le am. Acum am rămas cu un capac cu o gaura de 10 iar cel montat are gaura de 8. Acum am văzut diferența dintre K62 și K63. Spunea un coleg că sunt diferite intern dar se pare că și extern. 3 hours ago, Korn said: Știe cineva daca filetele din blocul motor sunt cu pas normal sau mărunt? Vreau sa scot ce e acolo ai să pun șurub. Am avut noroc. Sunt cu pas normal. Primul carburator montat. Este foarte retro. Piese salvare de la carburatoarele vechi. Am comandat tevi de ajustare ci filet de 10 și au fost prea lungi pentru cablurile care le am. Acum am rămas cu un capac cu o gaura de 10 iar cel montat are gaura de 8. Acum am văzut diferența dintre K62 și K63. Spunea un coleg că sunt diferite intern dar se pare că și extern. Am păstrat și arcurile de la k62/63 că alea de la mikuni erau prea finute și nu revenea înapoi nici măcar cilindru din carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 7, 2022 Share Postat Septembrie 7, 2022 (editat) 7 hours ago, Korn said: eu nu fac performanțe cu a mea Asta am presupus ... doar că acele carburatoare japoneze nu sunt proiectate tocmai pentru a funcționa în contact termic și metalic cu un cilindru a cărui ”fierărie” poate atinge și 120-130 de grade în mers sub sarcină, față de cele 10-20 de grade de la pornire. ”Flanșa” de admisie (cea de la ”mama lor”) parcă e din cauciuc (plastic). De ce oare? Nu cumva pentru izolare termică? După care te vei mira de un consum (la cald) de 8-10l /100km Sau de ceva ”percolări” după oprire. Mno ... faci cum crezi ... da' eu n-aș face d'astea cu /la ”jucăriile” mele. Editat Septembrie 7, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 (editat) 6 hours ago, patrick1 said: Asta am presupus ... doar că acele carburatoare japoneze nu sunt proiectate tocmai pentru a funcționa în contact termic și metalic cu un cilindru a cărui ”fierărie” poate atinge și 120-130 de grade în mers sub sarcină, față de cele 10-20 de grade de la pornire. ”Flanșa” de admisie (cea de la ”mama lor”) parcă e din cauciuc (plastic). De ce oare? Nu cumva pentru izolare termică? După care te vei mira de un consum (la cald) de 8-10l /100km Sau de ceva ”percolări” după oprire. Mno ... faci cum crezi ... da' eu n-aș face d'astea cu /la ”jucăriile” mele. Sa vedem ce iese. Are garnitura de clingherit groasă si sper sa țină ceva. O să scriu in continuare ce și cum. In cel mai rău caz mi se topesc plutitoarele . Daca se duce totul dracu, o sa iau doua PZ32. Acum am o curiozitate legata de carburatoare. Se știe că se pot folosi carburatoare mikuni vm28. Adică cu gaura dinspre blocul motor de 28mm. Se mai folosesc și alte modele de 30 sau 32mm ca exemplu pz32. Alea vechi k62/63 cred că sunt 30mm. Ale mele de acum sunt de 30 aproape. Cam ce jiglioare trebuie folosite? Sau trebuie luat un set de jiglioare și încercat? Vad că eu am de 120/130 acum Am găsit ceva informații despre jiglioare și setări. Carburatoarelr mele sunt mikuni vm28. Au fost puse pe Ural de 650 din 1998. Spune că îmi trebuie jiglioare de 120-125. Eu am unul de 120 și unul de 130. Trebuie sa îl schimb pe unul din ele. Editat Septembrie 8, 2022 de Korn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 6 hours ago, Korn said: Am găsit ceva informații despre jiglioare și setări. Mno ... mie mi-a indicat (fabricantul) până și tabele /diagrame cu setări /reglaje de carburator ... funcție de temperatură și altitudine. Completate cu diagramele și adnotările mele, pentru când mai merg ”creanga” ”“Nu ştiu alţi cum sunt, dar eu, când mă gândesc ...” (I.Creangă) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 8 ore, Korn a spus: Spune că îmi trebuie jiglioare de 120-125 La carburatoarele rusesti chiar 130, de preferat reglat un amestec mai bogat si neaparat reglati corect ambii cilindri pt ca altfel o sa traga mai tare intr-un cilindru si se va supraincalzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 8, 2022 Share Postat Septembrie 8, 2022 Acum 21 ore, Korn a spus: Acum am văzut diferența dintre K62 și K63. Spunea un coleg că sunt diferite intern dar Ti-am spus eu?! Ai tu oare habar cati ani din viata mi-am pierdut cu boxerele rusesti? Daca ti-am dat solutia cu PZ 32 a fost pentru a te scuti de tot atatia ani. Si uite ca te vad ambitios; Inainte de carb, intre el si chiulasa monteaza un scut de temperatura care sa dirijeze caldura pe langa el Jiclorul principal ( main jet) este setat pt fiecare model de carburator in parte. In cazul PZ -urilor datorita tubului venturi nu poti face analogie cu seria K ( TM series) Mergi pe drum, a patra, gaz deschis si spune ce simti ca raport de deschidere clapeta ( suber) si simptom motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 8, 2022 Autor Share Postat Septembrie 8, 2022 1 hour ago, m72story said: Ti-am spus eu?! Ai tu oare habar cati ani din viata mi-am pierdut cu boxerele rusesti? Daca ti-am dat solutia cu PZ 32 a fost pentru a te scuti de tot atatia ani. Si uite ca te vad ambitios; Inainte de carb, intre el si chiulasa monteaza un scut de temperatura care sa dirijeze caldura pe langa el Jiclorul principal ( main jet) este setat pt fiecare model de carburator in parte. In cazul PZ -urilor datorita tubului venturi nu poti face analogie cu seria K ( TM series) Mergi pe drum, a patra, gaz deschis si spune ce simti ca raport de deschidere clapeta ( suber) si simptom motor. Am înțeles ce zici legat de scutul de căldură. Era bine de știut acum o săptămână când am comandat de pe ural-zentrale la fel cum era bine de știut și de pz32 înainte să le iau pe cele de la Mikuni. Mai învăț și eu. Macar s-au pus pe Ural din fabrica deci am ceva încredere că o să meargă. Daca am probleme de la căldură atunci o sa fac alta comanda. Asta daca este absolut necesar. 2 hours ago, Nguyen said: La carburatoarele rusesti chiar 130, de preferat reglat un amestec mai bogat si neaparat reglati corect ambii cilindri pt ca altfel o sa traga mai tare intr-un cilindru si se va supraincalzi. Merci de ajutor. O sa caut sa pun de 130 și să fiu atent la relanti. Am revenit cu ceva noutăți. Am mai marit jiglioarele la muncă și am reușit să le pun carburatoarele la loc printre ploi. A pornit mai greu că șocul nu sta la locul său cine știe din ce alte motive dar după ce s-a încălzit puțin a mers relativ ok. Nu este reglat nici relantiul și nici aprinderea dar nu mai scoate fum și suna mult mai bine. Am dat și o tura "la pas"prin curte dar nu prea e loc de întors. Atașez un filmuleț. Sper că se vede ceva. Nu știu dacă apuc sa o reglez cum trebuie azi că tot sta sa ploua . Evident mulțumesc tuturor de susținere și sper ca totul sa decurgă ok in continuare. Revin cu noutăți în weekend. VID_20220909_172635069.mp4 https://youtu.be/XH0EjJaOM3o Am reglat aprinderea cu cu stroboscopul și se pare că e ok cel puțin la mers prin curte. Reacționează bine la accelerare și nu scoate fum. Relantiul este și ăla reglat. Mâine merg și comand niste numere de proba pentru marți și miercuri. Marți dau câteva ture sa vad cum merge și dacă mai e ceva de reglat și miercuri merg la ITP. Revin pe marți cu informații. Azi și mâine nu o mai bârâi că mă iau vecinii la fugăreală. PS. Am schimbat bujiile NGK B6HS că sunt mai bune la ture scurte. Cele vechi BR6HS au crăpat inainte sa aplic sa fac reglajul. Mai întâi dreapta apoi stânga. Nu a mai pornit deloc nici arse/curățate frecate. Revin marți cu noutăți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 16, 2022 Autor Share Postat Septembrie 16, 2022 Am fost la ITP și am reușit să fac și o tura scurta. Motorul merge relativ ok. Pornește bine și are putere decenta însă scoate fum la turații mai mari pe stânga unde este compresia mai slabă. Cred că trebuie segmentat. O alta problema este la jug. Abia reușesc să țin o banda de mers Trebuie sa desfac și să vad ce este însă cred că asta este un alt subiect. Mă uit prin topicuri sa vad daca s-ar scris despre așa ceva. P.S Daca cineva nu a reținut tot ce s-a făcut pentru remediere atunci scriu scurt, că problema a fost de la carburatoare și avansul prea mare la aprindere. In plus am mai schimbat și bujiile cu unele pentru care ard mai fierbinte. Încă o dată mulțumesc tuturor pentru ajutor și sper ca după experiența asta pot ajuta și eu pe altcineva cu informații când va fi nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 (editat) La 08.09.2022 la 18:28, Korn a spus: Revin cu noutăți în weekend. Schimba-i presul pe spate, e hidos cu anchiorul ala. Si poate-i pui niste tobe de K750 dar ceva de calitate, ai avea sunet placut fara sa deranjezi vecinii. Editat Septembrie 16, 2022 de Nguyen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 16, 2022 Autor Share Postat Septembrie 16, 2022 10 minutes ago, Nguyen said: Schimba-i presul pe spate, e hidos cu anchiorul ala. Si poate-i pui niste tobe de K750 dar ceva de calitate, ai avea sunet placut fara sa deranjezi vecinii. Da... Vedem ce se mai găsește pe piata de vânzare. Deocamdată am vrut să fie in regulă mecanic, apoi urmează și estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.