ubord Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 ...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru ....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...) Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie... Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta... Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...) Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate! De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...')) De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 On 9/8/2022 at 6:28 PM, Korn said: PS. Am schimbat bujiile NGK B6HS că sunt mai bune la ture scurte. Cele vechi BR6HS au crăpat inainte sa aplic sa fac reglajul. Mai întâi dreapta apoi stânga. Nu a mai pornit deloc nici arse/curățate frecate. Ți-aș propune să încerci bujii BP6HS (electrod înalt), motorul devine mai ”nervos” față de B6HS. La BR6HS (cu rezistor de 5K incorporat) pierzi din energia de scânteie pe rezistorii (2) de antiparazitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 16, 2022 Autor Share Postat Septembrie 16, 2022 6 minutes ago, patrick1 said: Ți-aș propune să încerci bujii BP6HS (electrod înalt), motorul devine mai ”nervos” față de B6HS. La BR6HS (cu rezistor de 5K incorporat) pierzi din energia de scânteie pe rezistorii (2) de antiparazitare. O să încerc și din alea. Merci. 3 hours ago, ubord said: ...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru ....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...) Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie... Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta... Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...) Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate! De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...')) De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a... Prima dată a fost fumul negru că avem carburatoare nasoale. Acum mai iese albastru pe la 3500rpm dar numai pe stânga unde segmentii sunt praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 11 hours ago, Korn said: O alta problema este la jug. Abia reușesc să țin o banda de mers Trebuie sa desfac și să vad ce este însă cred că asta este un alt subiect. Mă uit prin topicuri sa vad daca s-ar scris despre așa ceva. La jug vei gasi probleme mari dar care pot fi rezolvate cu rabdare. Cel mai probabil va trebui sa faci o piulita de jug la strung, cea care are gulerul de fixare si ghidare a camasii de rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat Septembrie 17, 2022 Autor Share Postat Septembrie 17, 2022 13 hours ago, mobiletron said: La jug vei gasi probleme mari dar care pot fi rezolvate cu rabdare. Cel mai probabil va trebui sa faci o piulita de jug la strung, cea care are gulerul de fixare si ghidare a camasii de rulment. O să arunc un ochi azi, dacă nu plouă și pun niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 17, 2022 Share Postat Septembrie 17, 2022 On 9/16/2022 at 7:56 AM, Korn said: O alta problema este la jug. Abia reușesc să țin o banda de mers Și dacă problema instabilității vine (și) din jocuri în rulmenți, telescoape sau descentrarea roții /față? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 20, 2022 Share Postat Septembrie 20, 2022 La 16.09.2022 la 8:26, ubord a spus: ...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru ....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...) Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie... Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta... Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...) Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate! De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...')) De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a... "Zi-le Loredana!" La 16.09.2022 la 8:26, ubord a spus: ...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru ....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...) Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie... Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta... Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...) Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate! De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...')) De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a... Mircea este si ramane un Dinescu al motocicletelor sovietice , Concluziile sale magistrale raman o piatra de hotar (rectificata), in panteonul literaturii post-revolutionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat August 3, 2023 Autor Share Postat August 3, 2023 Salutare. Revin după mult timp pentru că procesul de înmatriculare a durat foarte mult și nu am reușit să mai mergi cu ea luni bune. A fost ținută în casă peste iarnă. Nici nu știu cu ce sa încep ... După înmatriculare am făcut o tura și bujia de pe stânga unde este compresia slabă s-a afumat după 300de metri. Am decis sa schimb carburantoarele mikuni cu cele PZ32 pentru că la mikuni scotea ceva fum negru. Cu pz-urile nu mai scoate fum dar nici nu mai pornește din prima. Poate din a 15 a pedală. Cuiele in carburator sunt puse la jumătate și jiglioarele sunt cele cu care a venit. Știe cineva ce jiglioarele trebuie sa am? Avansul l-am dat la maxim și cred că ar mai trebui dat ceva dat nu mai e loc. Într-un final am desfăcut și pistonul cu compresia slabă și am verificat segmenții și cilindru. Cilindru este in prima cota și arată ok. Segmenții i-am măsurat în cilindru. Spatiu rămas liber la îmbinare e undeva la 2mm. Deci nu mă mir că nu are compresie. Fiindcă tot m-am apucat de desfăcut am scos și filtru de ulei centrifugal. Era super murdar. L-am curățat cu șurubelnița. Atașez filmuleț. Am dat jos și baia aia de ulei. Acea ceva marmeladă in ea. Nu știu dacă era uleiul gros sau altceva plus că am găsit o bucată de textolit in baie. Poate știe cineva de unde este. Atașez filmuleț/poze. La direcție am schimbat rulmenții, sau ce a mai rămas din ei. Am pus rulmenți conici de presiune cu niste șaibe adaptoare. Atașez poze cu dezastru din coloană. In rest nu mai zic.... Diverse. E de muncă. Trebuie sa comand segmenți. Mai revin daca mai reușesc să fac ceva. Rog pe cineva daca îmi poate da informații despre carburatoarele PZ32. Poate colegul care le-a recomandat. Ce trebuie sa reglez la ele? Amestec aer cate ture? Ce jiglioare? Mulțumesc în avans. VID_20230726_202455324.mp4 VID_20230725_222844897.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 Acum 41 minute, Korn a spus: Am decis sa schimb carburantoarele mikuni cu cele PZ32 pentru că la mikuni scotea ceva fum negru. Cu pz-urile nu mai scoate fum dar nici nu mai pornește din prima. Poate din a 15 a pedală. Cuiele in carburator sunt puse la jumătate și jiglioarele sunt cele cu care a venit. Știe cineva ce jiglioarele trebuie sa am? Avansul l-am dat la maxim și cred că ar mai trebui dat ceva dat nu mai e loc. De regula cu PZ-urile porneste mai greu la rece, adica toamna si iarna, vara ar trebuie sa porneasca usor. In privinta aprinderii trage pistonul sus si pune platina pe deschis, de aici ar trebui sa-ti ceara sa mai iei un pic din avans dar o sa simti in pedala daca avansul e prea mare. Acum 41 minute, Korn a spus: Într-un final am desfăcut și pistonul cu compresia slabă și am verificat segmenții și cilindru. Cilindru este in prima cota și arată ok. Segmenții i-am măsurat în cilindru. Spatiu rămas liber la îmbinare e undeva la 2mm. Deci nu mă mir că nu are compresie. Desi cei 2mm indica uzura nu ar trebu sa afume, mai vezi ce se intampla dupa ce schimbi segmentii desi acestia trebuie schimbati doar daca cilindrul este bun (sa nu aiba ovalitate) iar asta se masoara cu micrometrul. Acum 41 minute, Korn a spus: Fiindcă tot m-am apucat de desfăcut am scos și filtru de ulei centrifugal. Era super murdar. Absolut firesc pt un Dnepr rulat, la manual se impune curatarea motorului la fiecare 30.000km. E drept ca acum avem uleiuri mult mai bune. Acum 41 minute, Korn a spus: L-am curățat cu șurubelnița. Atașez filmuleț. Am dat jos și baia aia de ulei. Acea ceva marmeladă in ea. Nu știu dacă era uleiul gros sau altceva plus că am găsit o bucată de textolit in baie. Poate știe cineva de unde este. Atașez filmuleț/poze. Pare sa fi fost garnitura veche de la filtrul de ulei centrifugal, e din cauciuc dar in timp se carbonizeaza. Acum 41 minute, Korn a spus: Trebuie sa comand segmenți. Mai revin daca mai reușesc să fac ceva. Rog pe cineva daca îmi poate da informații despre carburatoarele PZ32. Poate colegul care le-a recomandat. Ce trebuie sa reglez la ele? Amestec aer cate ture? Ce jiglioare? Mulțumesc în avans. Asigura-te mai intai ca ai compresie buna si aprindere corect reglata si dupa aceea vezi si de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat August 3, 2023 Autor Share Postat August 3, 2023 2 minutes ago, Nguyen said: De regula cu PZ-urile porneste mai greu la rece, adica toamna si iarna, vara ar trebuie sa porneasca usor. In privinta aprinderii trage pistonul sus si pune platina pe deschis, de aici ar trebui sa-ti ceara sa mai iei un pic din avans dar o sa simti in pedala daca avansul e prea mare. Desi cei 2mm indica uzura nu ar trebu sa afume, mai vezi ce se intampla dupa ce schimbi segmentii desi acestia trebuie schimbati doar daca cilindrul este bun (sa nu aiba ovalitate) iar asta se masoara cu micrometrul. Absolut firesc pt un Dnepr rulat, la manual se impune curatarea motorului la fiecare 30.000km. E drept ca acum avem uleiuri mult mai bune. Pare sa fi fost garnitura veche de la filtrul de ulei centrifugal, e din cauciuc dar in timp se carbonizeaza. Asigura-te mai intai ca ai compresie buna si aprindere corect reglata si dupa aceea vezi si de carburatoare. Mulțumesc de răspuns. Aprinderea este electronica. O sa pun un stroboscop sa vad ce zice dar asta după ce schimb segmenții. Întreb de carburatoare pentru că pornește greu. Macar cu asta sa nu îmi mai bat capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 Acum 7 minute, Nguyen a spus: cilindrul este bun (sa nu aiba ovalitate) iar asta se masoara cu comparatorul de alezaje. Fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 Acum 3 minute, ENEOS a spus: Fixed Da, asa e, nu stiu de ce am scris micrometru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 3, 2023 Share Postat August 3, 2023 2 hours ago, Korn said: După înmatriculare am făcut o tura și bujia de pe stânga unde este compresia slabă s-a afumat după 300de metri. Am decis sa schimb carburantoarele mikuni cu cele PZ32 pentru că la mikuni scotea ceva fum negru. Cu pz-urile nu mai scoate fum dar nici nu mai pornește din prima. Poate din a 15 a pedală. Cuiele in carburator sunt puse la jumătate și jiglioarele sunt cele cu care a venit. Știe cineva ce jiglioarele trebuie sa am? Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat August 3, 2023 Autor Share Postat August 3, 2023 15 minutes ago, mobiletron said: Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele. Ok. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Bun revenit Korn.,si felicitari pentru staruinta.Cum spunea colegu' mai sus,Intai sa-i ai motric in parametrii,dupa care poti seta aprindere/carburi.Sa schimbi Neaparat bobina inductie care ti-a venit cu aprinderea!Pz ul tre sa presteze bine asa cum vine,ca jigloare.;ac dozaj la mijloc,surovul amestec desfacut 0 tura/juma,ca pct de plecare;ambel plutitoare camere nivel la aceeasi pozitie.Tre sa porneasca usor la rece.Cu platini o lua la prima carja,electronica 2/3..Cum ti s-au potrivit pe prezoanele chiulasa?Ai putea dubla garnitura aia,fara o bariera termica adecvata,la cald se modifica relantiul;cel putin la mine. VID_20230803_174734.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat August 4, 2023 Autor Share Postat August 4, 2023 (editat) 1 hour ago, turanoid said: Bun revenit Korn.,si felicitari pentru staruinta.Cum spunea colegu' mai sus,Intai sa-i ai motric in parametrii,dupa care poti seta aprindere/carburi.Sa schimbi Neaparat bobina inductie care ti-a venit cu aprinderea!Pz ul tre sa presteze bine asa cum vine,ca jigloare.;ac dozaj la mijloc,surovul amestec desfacut 0 tura/juma,ca pct de plecare;ambel plutitoare camere nivel la aceeasi pozitie.Tre sa porneasca usor la rece.Cu platini o lua la prima carja,electronica 2/3..Cum ti s-au potrivit pe prezoanele chiulasa?Ai putea dubla garnitura aia,fara o bariera termica adecvata,la cald se modifica relantiul;cel putin la mine. VID_20230803_174734.mp4 115.06 MB · 0 downloads Merge bine și se aude bine. Al meu trebuie sa îl țin din accelerație altfel moare. Șuruburile de aer erau la o tura jumate din fabrica. Am reușit să îl fac să stea la relanti după ce se încălzește dar apoi tot moare bateria. Trebuie sa vad ce e cu încărcarea sau alta baterie. Asta e cam bătrână Garnitura de la carburatoare e destul de consistenta. Poate mai comand încă două. Astea au fost cele mai groase care le aveau. Au câțiva milimetri. Atașez poza. O sa mai verific odată șurubul de amestec și plutitoarele. Văd că la tine merge fara soc. La mine nu am nici o șansă fara soc. Nu am înțeles treaba cu prezoanele la chiulasă. Cred că sunt ok. Un prezon e cam stramb dar în rest ok cred. Editat August 4, 2023 de Korn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Acum 19 ore, mobiletron a spus: Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele. Acum 19 ore, mobiletron a spus: Tocmai ce adaptez si eu niste PZ30 pe M72-ul meu, le-am montat aseara si le-am facut cablurile dar inca nu am pornit motorul pt ca mai am mici chestii de rezolvat. In mod normal PZ30 si 32 ar trebui sa mearga direct cu setarile din fabrica dar te anunt dupa ce le probez pe ale mele. Dupa cum.i-am spus si in privat standardul(095) este subdinensionat pt sv. Eu am 1,15 sa nu caleze la peste trei sferturi deschis gazul Daca mergeti pe culoare bujii deschisa la un motor cu racire deficitara avand im vedere timpurile actuale, veti umfla pistoane si in final topi, vorba batranului: Mergi pe piese sau pe benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Acum 18 minute, m72story a spus: Mergi pe piese sau pe benzina? Vara, o tzara de ulei 2T poate ajuta la scaderea temperaturii de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat August 4, 2023 Autor Share Postat August 4, 2023 1 hour ago, m72story said: Dupa cum.i-am spus si in privat standardul(095) este subdinensionat pt sv. Eu am 1,15 sa nu caleze la peste trei sferturi deschis gazul Daca mergeti pe culoare bujii deschisa la un motor cu racire deficitara avand im vedere timpurile actuale, veti umfla pistoane si in final topi, vorba batranului: Mergi pe piese sau pe benzina? Mulțumesc de sfat. O sa le schimb sau rectific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 Acum 1 oră, Nguyen a spus: Vara, o tzara de ulei 2T poate ajuta la scaderea temperaturii de lucru. Adaosul de ulei in benzina are ca efect depunerea de calamina pe supape. Pentru a corecta cifra octanica a combustibilului am facut si eu in cazul M-ului diverse experinente, pana la 75 procente motorina M-ul merge cu motorul cald, din pacate detonatiile apar si pentru a-ti da seama de ele trebuie sa asculti motorul, fara intercom si heavymetal in urechi. Personal as recomanda pentru o racire cat mai buna a pistonului a se merge pe amestec bogat si avans cat mai mic posibil Inlocuitorii plumbului care se vand astazi ar putea ti o solutie in a stabiliza, a cirecta putin diluantul care ni-l vand la pompa. Motocicletele noi prevad ca la 5 ani sa le schimbam toata instalatia de cauciuc de pe allmentare, combustibilul este mult prea agresiv pentru a mai rezista ceva la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 1 oră în urmă, m72story a spus: pentru o racire cat mai buna a pistonului a se merge pe amestec bogat si avans cat mai mic posibil Avansul mic duce la creșterea temperaturii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 4, 2023 Share Postat August 4, 2023 4 hours ago, m72story said: Dupa cum.i-am spus si in privat standardul(095) este subdinensionat pt sv. Eu am 1,15 sa nu caleze la peste trei sferturi deschis gazul Daca mergeti pe culoare bujii deschisa la un motor cu racire deficitara avand im vedere timpurile actuale, veti umfla pistoane si in final topi, vorba batranului: Mergi pe piese sau pe benzina? Da, o sa vad si eu care e treaba. Deocamdata trebuie sa schimb bobina de inductie pt ca cea pe care o am acum e pentru 12V si nu prea face treaba pe 6V. Dupa ce schimb bobina o sa pot vedea cum merg PZ30-urile pe motorul meu care are si capacitatea marita (780cmc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 5, 2023 Share Postat August 5, 2023 Acum 21 ore, ENEOS a spus: Avansul mic duce la creșterea temperaturii. Avansul mic face ca timpul necesar arderii sa fie mai scurt in camera de ardere, este posibil ca sa continue pe evacuare, poate pierzi putin insa insesizabil dpdv al randamentului dar castigi dpdv al temperaturii pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korn Postat August 8, 2023 Autor Share Postat August 8, 2023 Am primit segmenții dar nu am reușit să îi schimb și nici sa scot jiglioarele pentru că a fost furtuna. Så vad cum e vremea azi. Am primit un set cu doi segmenți de ulei la fel. Cei vechi erau de doua feluri. Vânzătorul a zis că ăștia sunt mai buni. Cum fac rodajul? Ceva sfaturi? Atașez o poza. Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 8, 2023 Share Postat August 8, 2023 Mai intai il lasi in ralanti sa mearga 10-15 minute ( pana la temperatura de lucru), daca constati ca nu se opreste mergi pe racoare in ture din ce in ce mai lungi. In tot acest timp orice modificare in comportamentul motorului tragi pe dreapta si pauza de.....ce vrei tu. Daca ai pompa originala de ulei vezi ca sunt deficiente pe debit in ture mici, era bine una de M67, are debit mai mare. Daca pistoanele sunt bune si ai o toleranta de minim 6 sutimi va fi bine, altfel demontezi si corectezi pistonul Si nu face greseala pe care o fac multi: nu merge subturat. Alterneaza reprizele, astfel ii dai ulei iar fara ulei viata este pustiu si span Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.