Sari la conținut

Dnepr MT-10 se accelerează singur


Korn
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 hours ago, m72story said:

Din pacate calitatea materialelor le-a tradat proiectul

 

Zicea un gospodin undeva pe youtube ca numai pana in 1978 s-au facut Nipre de calitate si ca pe urma au scazut treptat calitatea cele mai proaste fiind cele din anii '80 pana la finalul productiei. Am pus gheara pe un motor de Dnepr pe 6V dar nu am apucat sa-l desfac, chiar sunt curios ce gasesc inauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/4/2022 at 9:04 AM, Trial said:

( oceceu )

 

 

 

 

Foarte interesant proiectul.Omul e meserias ori a mai făcut vreo două înainte. Parca prea i-au mers toate😆  La voltmetru in cutia din rezervor m-am gândit și eu. Dar unul analog și să pun un fir plat că să iasă de sub capac. Fără gaura in rezervor că îmi dau de lucru. Sunt curios cat îl ține cutia și grupul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu ceva informații. Am primit piesele dar nu am reușit să le rectific. Am băgat o flanșă in strung dar mandrina are 3 "degete" și nu e ușor să centrezi o flanșă pătrată. Da vedem daca mâine rezolv ceva. Am retușat fata numai și gaura a ieșit descentrata dar se poate retușa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reușit să fac flanșele la muncă. Am atașat una pe un carburator. Am pus un șurub de 3.5 sa tina flanșa. Mai pun unul pe partea celălalta, poate și ceva dublu component.

Am luat și garnituri de 3mm. Nu cred că reușesc azi sa le  montez că plouă.

 

IMG_20220907_150506182.thumb.jpg.ef8f084897c476aab2167fb1e488657b.jpgIMG_20220907_150509898.thumb.jpg.bf5f88ac4abbab4b8359e691c18451be.jpgIMG_20220907_152609314.thumb.jpg.cc3faa02c2f76c2083f2ab9b51fa2624.jpgIMG_20220907_152730212.thumb.jpg.0122ff5cd68aa064cb8053534be7f7d9.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, patrick1 said:

Ciudată ”tehnologia” asta 🤔

image.thumb.png.2fa366f580659846f875f3efe7a96d91.png

Unii au preferat o garnitură cilindrică de ”fibră” (textolit), coaxial plasată între ștuțul de flanșă de pe galeria de admisie și carburator, pentru izolare termică și stabilitatea reglajelor acestuia la variații termice.

Plus încă o garnitură plană (clinghelit) pentru izolare termică și etanșare între flanșă și cilindru.

Plus racordarea (hand made) cât mai precisă și perfectă între suprafețe (fără praguri) pentru a nu exista turbionaje parazite în fluxul de gaze.

Plus lepuirea suprafețelor interne până la luciu ”oglindă”.

Mno ... asta la ”daneze” :)

Nu la rusești.

 

 

Este mai veche "tehnologia".  Filetele șurubului tin flanșă sa nu se deplaseze. Am garnitura de clingherit de 3mm. Cele de la flanșe erau de 1 mm. Șlefuirea și mărirea găurilor ajuta dar eu nu fac performanțe cu a mea😆  Se folosește mai mult la cele de concurs, plus că riști să faci vreo gaura pe undeva mai mai ales la calitatea materialelor aka defecte de turnare. Asta dacă vb de portare. 

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe cineva daca filetele din blocul motor sunt cu pas normal sau mărunt? Vreau sa scot ce e acolo ai să pun șurub.

8 minutes ago, Korn said:

Știe cineva daca filetele din blocul motor sunt cu pas normal sau mărunt? Vreau sa scot ce e acolo ai să pun șurub.

Am avut noroc. Sunt cu pas normal. IMG_20220907_173742332.thumb.jpg.d291a60a724482f72c0fea044f9caa1a.jpg

Primul carburator montat. Este foarte retro. Piese salvare de la carburatoarele vechi. Am comandat tevi de ajustare ci filet de 10 și au fost prea lungi pentru cablurile care le am. Acum am rămas cu un capac cu o gaura de 10 iar cel montat are gaura de 8. 16625720653663560220229774656244.thumb.jpg.a9c91b7723d3116cc9fb77cdcd37a9d9.jpgIMG_20220907_193130289.thumb.jpg.b498eba6b94b511e2ff3b7f8769ea2c9.jpgIMG_20220907_193133401.thumb.jpg.0d82b7270c8bd5feab7e74b757487021.jpg

Acum am văzut diferența dintre K62 și K63. Spunea un coleg că sunt diferite intern dar se pare că și extern. IMG_20220907_201943689.thumb.jpg.da75f6fc4a2744e589cd84917996ec90.jpg

3 hours ago, Korn said:

Știe cineva daca filetele din blocul motor sunt cu pas normal sau mărunt? Vreau sa scot ce e acolo ai să pun șurub.

Am avut noroc. Sunt cu pas normal. IMG_20220907_173742332.thumb.jpg.d291a60a724482f72c0fea044f9caa1a.jpg

Primul carburator montat. Este foarte retro. Piese salvare de la carburatoarele vechi. Am comandat tevi de ajustare ci filet de 10 și au fost prea lungi pentru cablurile care le am. Acum am rămas cu un capac cu o gaura de 10 iar cel montat are gaura de 8. 16625720653663560220229774656244.thumb.jpg.a9c91b7723d3116cc9fb77cdcd37a9d9.jpgIMG_20220907_193130289.thumb.jpg.b498eba6b94b511e2ff3b7f8769ea2c9.jpgIMG_20220907_193133401.thumb.jpg.0d82b7270c8bd5feab7e74b757487021.jpg

Acum am văzut diferența dintre K62 și K63. Spunea un coleg că sunt diferite intern dar se pare că și extern. IMG_20220907_201943689.thumb.jpg.da75f6fc4a2744e589cd84917996ec90.jpg

Am păstrat și arcurile de la k62/63 că alea de la mikuni erau prea finute și nu revenea înapoi nici măcar cilindru din carburator. IMG_20220907_210304863.thumb.jpg.f00fceb746b07b0492592516ccb86a69.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, patrick1 said:

Asta am presupus ...

doar că acele carburatoare japoneze nu sunt proiectate tocmai pentru a funcționa în contact termic și metalic cu un cilindru a cărui ”fierărie” poate atinge și 120-130 de grade în mers sub sarcină, față de cele 10-20 de grade de la pornire.

”Flanșa” de admisie (cea de la ”mama lor”) parcă e din cauciuc (plastic). 

De ce oare? Nu cumva pentru izolare termică?

După care te vei mira de un consum (la cald) de 8-10l /100km :P

Sau de ceva ”percolări” după oprire.

Mno ... faci cum crezi ... da' eu n-aș face d'astea cu /la ”jucăriile” mele.

 

Sa vedem ce iese. Are garnitura de clingherit groasă si sper sa țină ceva. O să scriu in continuare ce și cum. In cel mai rău caz mi se topesc plutitoarele 🤣. Daca se duce totul dracu, o sa iau doua PZ32. Acum am o curiozitate legata de carburatoare. Se știe că se pot folosi carburatoare mikuni vm28. Adică cu gaura dinspre blocul motor de 28mm. Se mai folosesc și alte modele de 30 sau 32mm ca exemplu pz32. Alea vechi k62/63 cred că sunt 30mm. Ale mele de acum sunt de 30 aproape. Cam ce jiglioare trebuie folosite? Sau trebuie luat un set de jiglioare și încercat? Vad că eu am de 120/130 acum

Am găsit ceva informații despre jiglioare și setări. Carburatoarelr mele sunt mikuni vm28. Au fost puse pe Ural de 650 din 1998. Spune că îmi trebuie jiglioare de 120-125. Eu am unul de 120 și unul de 130. Trebuie sa îl schimb pe unul din ele. 

 

received_596838838742314.thumb.jpeg.a3c45eaaf98ce701251a4f81e7cb4aaa.jpeg

Editat de Korn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Korn a spus:

Spune că îmi trebuie jiglioare de 120-125

 

La carburatoarele rusesti chiar 130, de preferat reglat un amestec mai bogat si neaparat reglati corect ambii cilindri pt ca altfel o sa traga mai tare intr-un cilindru si se va supraincalzi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Korn a spus:

Acum am văzut diferența dintre K62 și K63. Spunea un coleg că sunt diferite intern dar

Ti-am spus eu?!

Ai tu oare habar cati ani din viata mi-am pierdut cu boxerele rusesti?

Daca ti-am dat solutia cu PZ 32 a fost pentru a te scuti de tot atatia ani.

Si uite ca te vad ambitios; Inainte de carb, intre el si chiulasa monteaza un scut de temperatura care sa dirijeze caldura pe langa el

Jiclorul principal ( main jet) este setat pt fiecare model de carburator in parte. In cazul PZ -urilor datorita tubului venturi nu poti face analogie cu seria K ( TM series)

Mergi pe drum, a patra, gaz deschis si spune ce simti ca raport de deschidere clapeta ( suber) si simptom motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, m72story said:

Ti-am spus eu?!

Ai tu oare habar cati ani din viata mi-am pierdut cu boxerele rusesti?

Daca ti-am dat solutia cu PZ 32 a fost pentru a te scuti de tot atatia ani.

Si uite ca te vad ambitios; Inainte de carb, intre el si chiulasa monteaza un scut de temperatura care sa dirijeze caldura pe langa el

Jiclorul principal ( main jet) este setat pt fiecare model de carburator in parte. In cazul PZ -urilor datorita tubului venturi nu poti face analogie cu seria K ( TM series)

Mergi pe drum, a patra, gaz deschis si spune ce simti ca raport de deschidere clapeta ( suber) si simptom motor.

Am înțeles ce zici legat de scutul de căldură. Era bine de știut acum o săptămână când am comandat de pe ural-zentrale la fel cum era bine de știut și de pz32 înainte să le iau pe cele de la Mikuni. Mai învăț și eu. Macar s-au pus pe Ural din fabrica deci am ceva încredere că o să meargă. Daca am probleme de la căldură atunci o sa fac alta comanda. Asta daca este absolut necesar. 

2 hours ago, Nguyen said:

 

La carburatoarele rusesti chiar 130, de preferat reglat un amestec mai bogat si neaparat reglati corect ambii cilindri pt ca altfel o sa traga mai tare intr-un cilindru si se va supraincalzi. 

Merci de ajutor. O sa caut sa pun de 130 și să fiu atent la relanti. 

Am revenit cu ceva noutăți. Am mai marit jiglioarele la muncă și am reușit să le pun carburatoarele la loc printre ploi. A pornit mai greu că șocul nu sta la locul său cine știe din ce alte motive dar după ce s-a încălzit puțin a mers relativ ok. Nu este reglat nici relantiul și nici aprinderea dar nu mai scoate fum și suna mult mai bine. Am dat și o tura "la pas"prin curte dar nu prea e loc de întors. Atașez un filmuleț. Sper că se vede ceva. Nu știu dacă apuc sa o reglez cum trebuie azi că tot sta sa ploua . Evident mulțumesc tuturor de susținere și sper ca totul sa decurgă ok in continuare. Revin cu noutăți în weekend.

 

 

https://youtu.be/XH0EjJaOM3o

 

Am reglat aprinderea cu cu stroboscopul și se pare că e ok cel puțin la mers prin curte. Reacționează bine la accelerare și nu scoate fum. Relantiul este și ăla reglat. Mâine merg și comand niste numere de proba pentru marți și miercuri. Marți dau câteva ture sa vad cum merge și dacă mai e ceva de reglat și miercuri merg la ITP. Revin pe marți cu informații. Azi și mâine nu o mai bârâi că mă iau vecinii la fugăreală. 

PS. Am schimbat bujiile NGK B6HS că sunt mai bune la ture scurte. Cele vechi BR6HS au crăpat inainte sa aplic sa fac reglajul. Mai întâi dreapta apoi stânga. Nu a mai pornit deloc nici arse/curățate frecate. 

Revin marți cu noutăți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la ITP și am reușit să fac și o tura scurta. Motorul merge relativ ok. Pornește bine și are putere decenta însă scoate fum la turații mai mari pe stânga unde este compresia mai slabă. Cred că trebuie segmentat. O alta problema este la jug. Abia reușesc să țin o banda de mers 🤣 Trebuie sa desfac și să vad ce este însă cred că asta este un alt subiect. Mă uit prin topicuri sa vad daca s-ar scris despre așa ceva.

P.S Daca cineva nu a reținut tot ce s-a făcut pentru remediere atunci scriu scurt, că problema a fost de la carburatoare și avansul prea mare la aprindere. In plus am mai schimbat și bujiile cu unele pentru care ard mai fierbinte. 

 

Încă o dată mulțumesc tuturor pentru ajutor și sper ca după experiența asta pot ajuta și eu pe altcineva cu informații când va fi nevoie. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.09.2022 la 18:28, Korn a spus:

Revin cu noutăți în weekend.

 

Schimba-i presul pe spate, e hidos cu anchiorul ala. Si poate-i pui niste tobe de K750 dar ceva de calitate, ai avea sunet placut fara sa deranjezi vecinii.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Nguyen said:

 

Schimba-i presul pe spate, e hidos cu anchiorul ala. Si poate-i pui niste tobe de K750 dar ceva de calitate, ai avea sunet placut fara sa deranjezi vecinii.

🤣🤣 Da... Vedem ce se mai găsește pe piata de vânzare. Deocamdată am vrut să fie in regulă mecanic, apoi urmează și estetic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru

....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...)

Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie...

Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta...

Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...)

Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate!

De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...'))

De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a...

224410_1_trinixy_ru.jpg

224410_2_trinixy_ru.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, patrick1 said:

Ți-aș propune să încerci bujii BP6HS (electrod înalt), motorul devine mai ”nervos” față de B6HS. La BR6HS (cu rezistor de 5K incorporat) pierzi din energia de scânteie pe rezistorii (2) de antiparazitare.

O să încerc și din alea. Merci.

3 hours ago, ubord said:

...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru

....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...)

Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie...

Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta...

Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...)

Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate!

De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...'))

De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a...

224410_1_trinixy_ru.jpg

224410_2_trinixy_ru.jpg

Prima dată a fost fumul negru că avem carburatoare nasoale. Acum mai iese albastru pe la 3500rpm dar numai pe stânga unde segmentii sunt praf. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Korn said:

O alta problema este la jug. Abia reușesc să țin o banda de mers 🤣 Trebuie sa desfac și să vad ce este însă cred că asta este un alt subiect. Mă uit prin topicuri sa vad daca s-ar scris despre așa ceva.

 

La jug vei gasi probleme mari dar care pot fi rezolvate cu rabdare. Cel mai probabil va trebui sa faci o piulita de jug la strung, cea care are gulerul de fixare si ghidare a camasii de rulment.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, mobiletron said:

 

La jug vei gasi probleme mari dar care pot fi rezolvate cu rabdare. Cel mai probabil va trebui sa faci o piulita de jug la strung, cea care are gulerul de fixare si ghidare a camasii de rulment.

 

 

 

 

O să arunc un ochi azi, dacă nu plouă și pun niste poze. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.09.2022 la 8:26, ubord a spus:

...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru

....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...)

Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie...

Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta...

Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...)

Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate!

De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...'))

De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a...

224410_1_trinixy_ru.jpg

224410_2_trinixy_ru.jpg

"Zi-le Loredana!"

La 16.09.2022 la 8:26, ubord a spus:

...fum albastru ...mai grav decat fum negru, vezi fum negru

....fum negru ...mai grav decat fum alb , vezi fum alb(....nu s-au hotarit care e noul papa?...)

Albastru inseamna ulei ...segmenti raclori (blocati/rupti) set, sau ghid pe admisie...

Negru mai grav decat alb , carburatie/"echilibrare" stinga dreapta...

Niciodata nu va fi simetric in toata plaja de regimuri! De aia are doua motoare unul pe stinga , si unul pe dreapta(....la care nu mai umbla nimeni cind se monteaza si atas...)

Rulment(ti) sparti la jug , bile patrate , alezajele pentru rulmentii jugului futute de la bilele patrate care au sarit ....sau , pur si simplu modelu ucrainean de sudura a cadrelor pentru a pozitiona rotile in "X" ......99,99% asa sunt sudate!

De aia nu au produs niciodata scule solo (cu 2 exceptii 'escortul' in vreo 20 de exemplare, si petardele alea cu roti de 18 , pe final de faliment a firmei...'))

De aia , e necesara a 3-a roata...sau de ce nu chiar sia 4-a...

224410_1_trinixy_ru.jpg

224410_2_trinixy_ru.jpg

Mircea este si ramane un Dinescu al motocicletelor sovietice , Concluziile sale magistrale raman o piatra de hotar (rectificata), in panteonul literaturii post-revolutionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Salutare. Revin după mult timp pentru că procesul de înmatriculare a durat foarte mult și nu am reușit să mai mergi cu ea luni bune. A fost ținută în casă peste iarnă. 

Nici nu știu cu ce sa încep ... 

După înmatriculare am făcut o tura și bujia de pe stânga unde este compresia slabă s-a afumat după 300de metri. Am decis sa schimb carburantoarele mikuni cu cele PZ32 pentru că la mikuni scotea ceva fum negru. Cu pz-urile nu mai scoate fum dar nici nu mai pornește din prima. Poate din a 15 a pedală. Cuiele in carburator sunt puse la jumătate și jiglioarele sunt cele cu care a venit. Știe cineva ce jiglioarele trebuie sa am?

Avansul l-am dat la maxim și cred că ar mai trebui dat ceva dat nu mai e loc.

Într-un final am desfăcut și pistonul cu compresia slabă și am verificat segmenții și cilindru. Cilindru este in prima cota și arată ok. Segmenții i-am măsurat în cilindru. Spatiu rămas liber la îmbinare e undeva la 2mm. Deci nu mă mir că nu are compresie. 

Fiindcă tot m-am apucat de desfăcut am scos și filtru de ulei centrifugal. Era super murdar. 

L-am curățat cu șurubelnița. Atașez filmuleț. Am dat jos și baia aia de ulei. Acea ceva marmeladă in ea. Nu știu dacă era uleiul gros sau altceva plus că am găsit o bucată de textolit in baie. Poate știe cineva de unde este. Atașez filmuleț/poze.

La direcție am schimbat rulmenții, sau ce a mai rămas din ei. Am pus rulmenți conici de presiune cu niste șaibe adaptoare. Atașez poze cu dezastru din coloană. In rest nu mai zic.... Diverse. E de muncă. Trebuie sa comand segmenți. Mai revin daca mai reușesc să fac ceva. Rog pe cineva daca îmi poate da informații despre carburatoarele PZ32. Poate colegul care le-a recomandat. Ce trebuie sa reglez la ele? Amestec aer cate ture? Ce jiglioare? Mulțumesc în avans.

IMG_20230513_224332052.thumb.jpg.fbcf7be54281ca9bd26c32b75be60efc.jpgIMG_20230513_224336600.thumb.jpg.86630dcac561857792ee93caa9836e98.jpg

IMG_20230710_214156323.thumb.jpg.6812504c59c9a566aec07ba1cd58aa63.jpg

16910644406275403540984384736253.thumb.jpg.fd0f5aef56f325ae7e1a08755441e3c6.jpg

IMG_20230803_140936852.thumb.jpg.faeeb852d293b9f18e0e8997d5b5ef71.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Korn a spus:

Am decis sa schimb carburantoarele mikuni cu cele PZ32 pentru că la mikuni scotea ceva fum negru. Cu pz-urile nu mai scoate fum dar nici nu mai pornește din prima. Poate din a 15 a pedală. Cuiele in carburator sunt puse la jumătate și jiglioarele sunt cele cu care a venit. Știe cineva ce jiglioarele trebuie sa am?

Avansul l-am dat la maxim și cred că ar mai trebui dat ceva dat nu mai e loc.

 

De regula cu PZ-urile porneste mai greu la rece, adica toamna si iarna, vara ar trebuie sa porneasca usor. In privinta aprinderii trage pistonul sus si pune platina pe deschis, de aici ar trebui sa-ti ceara sa mai iei un pic din avans dar o sa simti in pedala daca avansul e prea mare.

 

Acum 41 minute, Korn a spus:

Într-un final am desfăcut și pistonul cu compresia slabă și am verificat segmenții și cilindru. Cilindru este in prima cota și arată ok. Segmenții i-am măsurat în cilindru. Spatiu rămas liber la îmbinare e undeva la 2mm. Deci nu mă mir că nu are compresie. 

 

Desi cei 2mm indica uzura nu ar trebu sa afume, mai vezi ce se intampla dupa ce schimbi segmentii desi acestia trebuie schimbati doar daca cilindrul este bun (sa nu aiba ovalitate) iar asta se masoara cu micrometrul.

 

Acum 41 minute, Korn a spus:

Fiindcă tot m-am apucat de desfăcut am scos și filtru de ulei centrifugal. Era super murdar. 

 

Absolut firesc pt un Dnepr rulat, la manual se impune curatarea motorului la fiecare 30.000km. E drept ca acum avem uleiuri mult mai bune.

 

Acum 41 minute, Korn a spus:

L-am curățat cu șurubelnița. Atașez filmuleț. Am dat jos și baia aia de ulei. Acea ceva marmeladă in ea. Nu știu dacă era uleiul gros sau altceva plus că am găsit o bucată de textolit in baie. Poate știe cineva de unde este. Atașez filmuleț/poze.

 

Pare sa fi fost garnitura veche de la filtrul de ulei centrifugal, e din cauciuc dar in timp se carbonizeaza.

 

Acum 41 minute, Korn a spus:

Trebuie sa comand segmenți. Mai revin daca mai reușesc să fac ceva. Rog pe cineva daca îmi poate da informații despre carburatoarele PZ32. Poate colegul care le-a recomandat. Ce trebuie sa reglez la ele? Amestec aer cate ture? Ce jiglioare? Mulțumesc în avans.

 

Asigura-te mai intai ca ai compresie buna si aprindere corect reglata si dupa aceea vezi si de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Nguyen said:

 

De regula cu PZ-urile porneste mai greu la rece, adica toamna si iarna, vara ar trebuie sa porneasca usor. In privinta aprinderii trage pistonul sus si pune platina pe deschis, de aici ar trebui sa-ti ceara sa mai iei un pic din avans dar o sa simti in pedala daca avansul e prea mare.

 

 

Desi cei 2mm indica uzura nu ar trebu sa afume, mai vezi ce se intampla dupa ce schimbi segmentii desi acestia trebuie schimbati doar daca cilindrul este bun (sa nu aiba ovalitate) iar asta se masoara cu micrometrul.

 

 

Absolut firesc pt un Dnepr rulat, la manual se impune curatarea motorului la fiecare 30.000km. E drept ca acum avem uleiuri mult mai bune.

 

 

Pare sa fi fost garnitura veche de la filtrul de ulei centrifugal, e din cauciuc dar in timp se carbonizeaza.

 

 

Asigura-te mai intai ca ai compresie buna si aprindere corect reglata si dupa aceea vezi si de carburatoare.

Mulțumesc de răspuns. Aprinderea este electronica. O sa pun un stroboscop sa vad ce zice dar asta după ce schimb segmenții. Întreb de carburatoare pentru că pornește greu. Macar cu asta sa nu îmi mai bat capul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...