Sari la conținut

14. Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 57 minute, apriliacluj a spus:

diiiii Quarta diiii

:rock:

Vrem scandal si batalie cu Peco.

 

Vesti bune :

 

Mir a semnat cu Repsol finally pt 2023 si 2024 si va fi coleg cu demonul.

 

Aprilia RNF (satelitul) a semnat cu Oliveira si...Fernandez.

Se prefigureaza un sezon 2023 foarte interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

:rock:

Vrem scandal si batalie cu Peco.

 

Infima posibilitate. 

 

Circuit cu vreo 5 linii drepte (sectorul dintre virajele 6-7 il putem considera tot linie dreapta),vreo 7-8 viraje strase si ace de par... greu pentru Yamaha, greu petru Q. Si sa nu uitam ca Peco si Bastia cunosc circuitul asta la mm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Infima posibilitate. 

 

Circuit cu vreo 5 linii drepte (sectorul dintre virajele 6-7 il putem considera tot linie dreapta),vreo 7-8 viraje strase si ace de par... greu pentru Yamaha, greu petru Q. Si sa nu uitam ca Peco si Bastia cunosc circuitul asta la mm...

Unde sunt 5 linii drepte?:)

linia de start sosire este scurta si se termina intr-o sicana stransa, aici ar tb sa aibe avantaj yamaha pe schimbarea de directie.

Virajul 3 este un viraj lung unde tot yamaha ar tb sa fie avantajata.

6-8 e linie dreapta(virajul 7 nu exista de fapt si de drept). Aici ducati clar.


zona de fuga, virajele 10-11-12 e o zona unde sper sa fie avantaj aprilia. 
peco e favorit aici pt ca se antreneaza f mult pe circuit, el fiind din zona, dar liniile drepte nu sint asa de lungi ca si la Mugello de ex.

iar prin curvone, nu poti sa treci cu gazul blana, nu franezi, dar inchizi gazul, la fel si in 12. 
 

top speed fiind in jut de 300 km/h. 
 

restul "liniilor drepte" sunt scurte iar iesirile sunt din viraje scurte, nu ofera un avantaj extraodinar pentru ducati.

viraje stranse sau care inchid sunt 3 nu 7-8☺️
sunt virajele 5, 10, 14. 14 fiind unul dintre cele mai grele viraje de pe circuit.

Virajul 8, daca zici ca e strans, nu e, e un viraj mare, cu camber unde poti sa cari multa viteza pe viraj.
 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

Unde sunt 5 linii drepte?:)

linia de start sosire este scurta si se termina intr-o sicana stransa, aici ar tb sa aibe avantaj yamaha pe schimbarea de directie.

Virajul 3 este un viraj lung unde tot yamaha ar tb sa fie avantajata.

6-8 e linie dreapta(virajul 7 nu exista de fapt si de drept). Aici ducati clar.


zona de fuga, virajele 10-11-12 e o zona unde sper sa fie avantaj aprilia. 
peco e favorit aici pt ca se antreneaza f mult pe circuit, el fiind din zona, dar liniile drepte nu sint asa de lungi ca si la Mugello de ex.

iar prin curvone, nu poti sa treci cu gazul blana, nu franezi, dar inchizi gazul, la fel si in 12. 
 

top speed fiind in jut de 300 km/h. 
 

restul "liniilor drepte" sunt scurte iar iesirile sunt din viraje scurte, nu ofera un avantaj extraodinar pentru ducati.

viraje stranse sau care inchid sunt 3 nu 7-8☺️
sunt virajele 5, 10, 14. 14 fiind unul dintre cele mai grele viraje de pe circuit.

Virajul 8, daca zici ca e strans, nu e, e un viraj mare, cu camber unde poti sa cari multa viteza pe viraj.
 

Daca le numeri, cam atatea ies, desigur, cu sectorul 6-8 pe care il consideram o linie dreapta. Scurte sau nu, sunt linii drepte. Este drept ca top speed-ul nu are un rol hotarator aici, insa acceleratia la iesirea din viraj, este decisiva. So.. avantaj mare Ducati. Acum sa vedem daca noul set up al cutiei Yamaha va compensa cumva.

 

Virajele despre care spui, sunt evidente, dar mai sunt virajele in 90 de grade, care sunt lente si de la caz la caz, trebuie sa franezi mai accentuat. Vezi virajul 1, apoi 4, pe 5 il scoatem pentru ca se negociaza impreuna cu 4, apoi 10, 14 si 16. Daca scoatem din discutie virajul 2 (desi este unul strans) si 5, tot avem cinci viraje lente, unde acceleratia la iesire va face diferenta. Per total este un circuit foarte favorabil Ducati si Aprilia. Singura sansa a lui Q este sa se califice foarte bine, sa ia un start beton si sa puna cateva lungimi de motocicleta intre el si urmaritor, pe pneuri reci. Orice alt scenariu, are putine sanse de reusita. Deci trebuie sa se alinieze cam multe planete. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 14. Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2022
Acum 4 ore, damager a spus:

Unde sunt 5 linii drepte?:)

....

iar prin curvone, nu poti sa treci cu gazul blana, nu franezi, dar inchizi gazul, la fel si in 12. 
 

top speed fiind in jut de 300 km/h. 
 

restul "liniilor drepte" sunt scurte iar iesirile sunt din viraje scurte, nu ofera un avantaj extraodinar pentru ducati.

Iar pe curvone Q era serif el trecea cu viteza simtitor mai mare decat toti prin apex.

Stiu ca zicea si MM ca in Curvone Q trebuie blocat altfel ia metraj mare.

 

Deci va fi entertaining de urmarit ce se va intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

Iar pe curvone Q era serif el trecea cu viteza simtitor mai mare decat toti prin apex.

Stiu ca zicea si MM ca in Curvone Q trebuie blocat altfel ia metraj mare.

 

Deci va fi entertaining de urmarit ce se va intampla.

Nu mai sincer cum mergea Q pe curvone, dar acolo e viraj☺️. Chiar daca nu franezi, tb inchis gazul.... iar urmaotrul viraj este cam la fel, nu franezi dar inchizi un oic gazul. Pb ca yamaha reuseste sa ia virajele alea cu gazul deschis mai mult decat ducati, care are tendinda de a iesi mai larg. Vedem cum se va comporta Aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Daca le numeri, cam atatea ies, desigur, cu sectorul 6-8 pe care il consideram o linie dreapta. Scurte sau nu, sunt linii drepte. Este drept ca top speed-ul nu are un rol hotarator aici, insa acceleratia la iesirea din viraj, este decisiva. So.. avantaj mare Ducati. Acum sa vedem daca noul set up al cutiei Yamaha va compensa cumva.

 

Virajele despre care spui, sunt evidente, dar mai sunt virajele in 90 de grade, care sunt lente si de la caz la caz, trebuie sa franezi mai accentuat. Vezi virajul 1, apoi 4, pe 5 il scoatem pentru ca se negociaza impreuna cu 4, apoi 10, 14 si 16. Daca scoatem din discutie virajul 2 (desi este unul strans) si 5, tot avem cinci viraje lente, unde acceleratia la iesire va face diferenta. Per total este un circuit foarte favorabil Ducati si Aprilia. Singura sansa a lui Q este sa se califice foarte bine, sa ia un start beton si sa puna cateva lungimi de motocicleta intre el si urmaritor, pe pneuri reci. Orice alt scenariu, are putine sanse de reusita. Deci trebuie sa se alinieze cam multe planete. 

 

virajul 1 vine dupa o linie dreapta scurta si nu ai ce accelerarie sa folosesti ca vine sicana.

Virajul 4 este sacrificat ca si 5 pentru 6 din care trebuie sa iesi bine ca ai linie dreapta. niciunul nu este de treapta 1 de viteza, doar 10 care inchide si 14 care e cel mai greu viraj. 

 

este un circuit favorabil ducati ????????????

Pana mea, a castigat in Assen, Jerez, etc....circuite unde inainte nu se atingeau de podium....

 

nu mai exista notiunea de circuit favorabil Ducati. Ducati a inceput sa domine cam peste tot atunci cand nu fac greseli, sau cand nu scapa Q in fata si nu il mai prinde nimeni.

Singurii care se mai amesteca in marea Ducati este Q si Esp....

 

Motoreta poate ca nu intoarce ca si Yamaha, dar compenseaza mult in electronica si acceleratie. Doar ghinionul si strategiile gresite au dus la situatia actuala in clasament, dar eu presimt ca se va schimba.

 

Stiu ca nu iti place Ducati, nici eu nu sunt fan, dar in acest moment este o motocicleta superioara, parerea mea...nu sariti cu argumente ca Q, ca plm.

e o parere personala si deocamdata nu am motive sa mi-o schimb. 

Cei drept la bataie cu Aprilia, dar pachetul ducati este superior in mometnul asta. E si normal cu atatea mobre pe grila, au de unde sa adune date.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, damager said:

nu mai exista notiunea de circuit favorabil Ducati. Ducati a inceput sa domine cam peste tot atunci cand nu fac greseli, sau cand nu scapa Q in fata si nu il mai prinde nimeni.

Singurii care se mai amesteca in marea Ducati este Q si Esp....

 

Motoreta poate ca nu intoarce ca si Yamaha, dar compenseaza mult in electronica si acceleratie. Doar ghinionul si strategiile gresite au dus la situatia actuala in clasament, dar eu presimt ca se va schimba.

 

:agree:

 

Ghinionul, strategille greșite  - la care aș mai aduăga și greșelile piloților. Mai ales Bagnaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, PzKpfW a spus:

 

:agree:

 

Ghinionul, strategille greșite  - la care aș mai aduăga și greșelile piloților. Mai ales Bagnaia.

Corect. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, damager a spus:

nu mai exista notiunea de circuit favorabil Ducati. Ducati a inceput sa domine cam peste tot atunci cand nu fac greseli, sau cand nu scapa Q in fata si nu il mai prinde nimeni.

Singurii care se mai amesteca in marea Ducati este Q si Esp....

 

Motoreta poate ca nu intoarce ca si Yamaha, dar compenseaza mult in electronica si acceleratie. Doar ghinionul si strategiile gresite au dus la situatia actuala in clasament, dar eu presimt ca se va schimba.

 

Stiu ca nu iti place Ducati, nici eu nu sunt fan, dar in acest moment este o motocicleta superioara, parerea mea...nu sariti cu argumente ca Q, ca plm.

e o parere personala si deocamdata nu am motive sa mi-o schimb. 

Cei drept la bataie cu Aprilia, dar pachetul ducati este superior in mometnul asta. E si normal cu atatea mobre pe grila, au de unde sa adune date.

:agree:

Stiu ca multa lume critica tehnologia Ducati insa Gigi are acea strategie cu maximizarea franarii si accelerarii si nu a vitezei pe viraj si deja a ajuns departe cu progresele in acest domeniu.Asta coroborat cu faptul ca s-au facut mari progrese si la capitolul handling pt ei - totus poate 2021 a fost mai buna decat v2022 dar...pe parcurs o rezolva.

 

Ce a facut aprilia insa in....2 ani?3? e ...wow.

O companie care de fapt investea nimic facuta pe structura Gresini ca mai apoi in ultimii 2 ani sa bage bani nu in track operations ci in r&d cu un asemenea succes....se vede un progres fantastic.

Nu pot sa nu recunosc - Aprilia a ajuns in 2 ani aproape unde a ajuns Ducati in 7-8 ani cu resurse mult superioare si cu investitii fantastice in piloti - remember Stoner,remember achizitionarea lui Lorenzo din postura de campion mondial,remember salariile lui Dovi dar si ale marelui talent Iannone samd.

aprilia - cu 1 pilot bunicel (pe MV nici nu il calific),a reusit deja niste performante superbe.

 

Yamaha....Yamaha nu are piloti care sa o puna in valoare.Faptul ca Yamaha poate este subliniat la fiecare cursa de Q.

Insa un lucru ciudat - spre deosebire de anii trecuti cand cam orice pilot mergea decent pe Yamaha - Yamaha tech3 era de exmplu o echipa care puncta solid etapa de etapa,acum toate Yamaha sunt pe niciunde.

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Ghinionul, strategille greșite  - la care aș mai aduăga și greșelile piloților. Mai ales Bagnaia.

Ghinionul nu exista.Norocul tine cu cei puternici.

Bagnaia are voie (inca) sa greseasca.Hai sa zicem ca e inca green.

De la anul insa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Method said:

Yamaha nu are piloti care sa o puna in valoare.

 

E drept că nu au nici piloți, dar tot vina lor este. E băiat simpatic Morbidelli, dar dacă vezi că nu merge trebuie să cauți soluții alternative. Alt aspect al problemei ar fi și faptul că rămân cu doar 2 motociclete pe grilă.

 

6 hours ago, Method said:

Bagnaia are voie (inca) sa greseasca.

 

Deloc. Este la al 4-lea sezon în MotoGP, al 4-lea an cu Ducati, este 100% fizic, prim pilot la cea mai bună echipă, cu un coechipier relativ competitiv care s-ar sacrifica pentru a-l ajuta. Are probabil cea mai dorită poziție dintre toți piloții. Dacă nu câștigă titlul anul ăsta va fi exclusiv vina lui. Greșeli precum cele de la Le Mans sau Sachsenring sunt inexcuzabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

E drept că nu au nici piloți, dar tot vina lor este. E băiat simpatic Morbidelli, dar dacă vezi că nu merge trebuie să cauți soluții alternative. Alt aspect al problemei ar fi și faptul că rămân cu doar 2 motociclete pe grilă.

 

 

Deloc. Este la al 4-lea sezon în MotoGP, al 4-lea an cu Ducati, este 100% fizic, prim pilot la cea mai bună echipă, cu un coechipier relativ competitiv care s-ar sacrifica pentru a-l ajuta. Are probabil cea mai dorită poziție dintre toți piloții. Dacă nu câștigă titlul anul ăsta va fi exclusiv vina lui. Greșeli precum cele de la Le Mans sau Sachsenring sunt inexcuzabile.

Si eu sunt de parere ca Bag tb sa ia titlul anul asta. Si daca nu-l ia e in mare masura vina lui.

 

referitor la pilotii yamaha, ei fac timpii de anul trecut/acum 2 ani in cazul Mor. Putin mai buni. Problema e ca ceilalti au avansat f mult. un mare avantaj a lui Q este ca reuseste sa scoata din joben un tur bun in calificare si sa ramana sus.

cum cade in pluton este extrem de dificil sa mai faca ceva. Si cam asta e marea pb a lui Mor... plecand de jos din grila ii este practic imposibil sa depaseasca. 
berile tot le dau dc castiga Q😂... in momrntul de fata mi-i se pare cel mai bun pilot din grila, dar testul super ar fi sa schimbe mobra peste 2 ani si sa vedem ca tot sus se bate☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...