Sari la conținut

14. Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 226
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, damager a spus:

Pacat ca Vinales nu a putut sa tina ritmul pana la final, desi era recunoscut pt finalurile de cursa. Oricum a facut o cursa f buna .

Nu a putut tine ritmul pentru ca avea ordin sa.l lase pe Peco in pace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

Pt haterii care au avut impresia ca Bestia a făcut figurație neatacand marele pilot de echipa Ducati,uitați va pe foaie ca Bestia a făcut fastest lap în ultimul tur,chiar cu acea greșeală.Deci omul chiar a încercat sa îl prindă pe Peco.Nu mai zic de greseala aceea în 4 eu l am văzut pe jos măsurându.l pe Peco și făcând una a la Iannone.

F bun Bestia are potențial de campion.

 

Peco flawless.Nici o greseala.Jos pălăria.Sper sa ajungă sa se bata 4real pt campionat.Mai sunt 30 puncte însă.Greu.

Q f bine a terminat a mers și el ireproșabil....dar nu avea cum sa aibă alte pretenții....greseala lui Q a fost ieri când s.a speriat și a ieșit pe gume de ploaie,si de acolo I s.a tras cursa de azi.

 

Aleix...vorba colegului,cu curse din astea anonime nu pori avea pretenții de campion.

Încă o cursa bună însă făcută de Maravilla....în care și a arătat calitățile (rapiditatea) dar și defectele (freeze'ul total și lipsa de imaginație în a depăși).

 

Zarco....după ce vroiam sa îl laud ca ieri s.a calificat decent fata de colegul JM,astăzi a ratat plecarea ajungând in coada si fiind acroșat de...nu am văzut cine I a dat.o dar a întors unul peste el făcând un carambol de toată frumusețea.Prost start și de acolo a plecat totul.

Chiar ma miram ca de vreo 5 ori a incercat Vin sa depaseascq in acelasi loc, desi era clar ca nu are sanse.

poate si-a dat seama ca nu are resurse sa depaseasca si a zis ca poate greseste Bag. 

Chiar acum, Djenavar a spus:

Nu a putut tine ritmul pentru ca avea ordin sa.l lase pe Peco in pace

😂😂😂😂. Toata grila a avut ordine sa nu-l incurce pe Bag☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma duc sa fac un semn in grindă, cred ca e prima data cand sunt de acord de la cap la coada cu @Method (partial si pe alocuri s-a mai intamplat).

 

Acum 22 minute, damager a spus:

 

😂😂😂😂. Toata grila a avut ordine sa nu-l incurce pe Bag☺️

 

Clar! Pana si Quarta!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 Cei cu 8 motociclete au băgat probabil de 4 ori mai mulți bani ca cei cu 2.

 

Pentru a nu știu câta oară: a cui este vina?

 

Oricum un Ducati ar fi câștigat astăzi.

Daca arfi bagat de 4 ori mai mult, bugetul Ducati ar fi undeva in jurul a 200-250 milioane. Realizezi ca este absurd, nu? Nu, nu investesc cu mult mai mult... dau motoretele contra cost (unele vechi de un an) si platesc cu salariul minim (exagerez  putin, dar intelegi ideea) pilotii. Peste jumatate din bugetul echipelor de client vine de la Dorna, restul de la sponsori. S-ar putea sa iasa chiar pe profit.

 

Dorna, pt. ca permite.

 

Da, dar nu Bag...

Acum 55 minute, Method a spus:

Deci omul chiar a încercat sa îl prindă pe Peco.

 

Peco flawless.Nici o greseala.Jos pălăria.

 

 

Încă o cursa bună însă făcută de Maravilla....în care și a arătat calitățile (rapiditatea) dar și defectele (freeze'ul total și lipsa de imaginație în a depăși).

 

Omul i-a demonstrat lui Bag, ca poate sta cu el toata cursa si ii poate lua victoria cand doreste. Azi, in sedinta i-a spus Ciabatti ca trebuie sa fie baiat de mingi. O demonstratie care conteaza psihologic pentru la anul. Bestia i-a aratat cine va fi masculul alfa in garaj.

 

Da, a mers "like a god". Pacat ca prea incet... Se impiedica Bestia in roata lui spate.. :lol:

 

Total de acord. Mai ales inceea ce priveste lipsa de imaginatie in a depasi. Nu a fost vreodata punctul lui forte. Dar mai stiu eu unul mai titrat...

1 oră în urmă, damager a spus:

 

😂😂😂😂. Toata grila a avut ordine sa nu-l incurce pe Bag☺️

Da!! Mai putin pilotii Ducati, pentru ca, se stie, la Ducati nu sunt ordine de echipa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  1. Este incorect. Am exagerat evident cu "x4", dar Ducati investește clar cel mai mult în MotoGP în momentul de față. Urmați probabil de KTM. Sunt 5 prototipuri GP22 pe grilă (ocazional 6, când participă și Pirro), restul fiind în diferite stadii de dezvoltare (l-am văzut pe Bastianini încercând elemente de GP22 de exemplu). Apoi chiar și prototipurile GP21 trebuiesc la rândul lor întreținute cu piese, ansamble, logistică, etc. Asta reprezintă un cost suplimentar serios. Probabil chiar de 4 ori mai mare decât costul celor de la Suzuki sau Aprilia - iar de la anul, al celor de la Yamaha.
  2. Dacă există chiar posibilitatea să iasă pe profit (sau măcar să fie pe 0) de ce nu o fac și ceilalți? De ce Suzuki sau Aprilia au stat atâția ani cu doar 2 motociclete? De ce Yamaha nu reușește să găsească echipă de client pentru a face un parteneriat și au pierdut a 2-a echipă de client în 4 ani? De ce nu vine gigantul HRC cu măcar 6 motociclete pe grilă? Întrebările sunt retorice.
Fabio Quartararo

That was the limit. More than angry, I was really frustrated, because I gave my 100% and could not fight for more. Any more than that and I think I would be on the floor… we arrived really on the limit of our bike today.

 

There was no problem, that's the thing. If you check the pace, I had the same pace as practice. I felt quite good on the bike. I made a really good race today, but it's only P5 and 5 seconds from the top. So we are not in a great position.

 

I saw that Aleix was struggling also on the grip, and I could overtake him. But with the others, I could not even try. So that's something that I'm quite frustrated about, because I cannot try anything and I'm not enjoying as normal. One time I went straight on at Turn 10, then I could come back to [catch] Marini, but [I was riding like] I had a knife on the [throat]. And to try and overtake [Marini] was not possible. 

 

No, I will not say I'm worried [about the championship], but I'm also not calm. I have just been more consistent than Pecco, but in the speed we are so slow.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, PzKpfW a spus:
  1. Este incorect. Am exagerat evident cu "x4", dar Ducati investește clar cel mai mult în MotoGP în momentul de față. Urmați probabil de KTM. Sunt 5 prototipuri GP22 pe grilă (ocazional 6, când participă și Pirro), restul fiind în diferite stadii de dezvoltare (l-am văzut pe Bastianini încercând elemente de GP22 de exemplu). Apoi chiar și prototipurile GP21 trebuiesc la rândul lor întreținute cu piese, ansamble, logistică, etc. Asta reprezintă un cost suplimentar serios. Probabil chiar de 4 ori mai mare decât costul celor de la Suzuki sau Aprilia - iar de la anul, al celor de la Yamaha.
  2. Dacă există chiar posibilitatea să iasă pe profit (sau măcar să fie pe 0) de ce nu o fac și ceilalți? De ce Suzuki sau Aprilia au stat atâția ani cu doar 2 motociclete? De ce Yamaha nu reușește să găsească echipă de client pentru a face un parteneriat și au pierdut a 2-a echipă de client în 4 ani? De ce nu vine gigantul HRC cu măcar 6 motociclete pe grilă? Întrebările sunt retorice.

 

Nici o noutate in ce a zis Q. Ma asteptam sa-l macar pe Marini, la un moment dat recuperase 1 secunda, dar apoi a slabit ritmul, dau a accelerat Marini, desi ju cred ca distanta fata de Vinales a ramas constanta.

 

daca pleca din fata cu cei 3 pb ca altfel era cursa. In rest, yamaha in pluton depaseste ori pe greseli ori fortari peste limita a lui Q.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:
  1. .... dar Ducati investește clar cel mai mult în MotoGP în momentul de față. Urmați probabil de KTM.
  2.  
  3. Dacă există chiar posibilitatea să iasă pe profit (sau măcar să fie pe 0) de ce nu o fac și ceilalți?

 

Anul trecut, parca, aparuse un articol cu bugetele estimate ale constructorilor implicati in MotoGP. Topul suna, in linii mari cam asa: 1 Honda cu 65-70+ milioane, unde vreo 25 reprezenta doar salariul anual al lui MM; 2.Yamaha cu vreo 60 mil, unde salariile lui Rossi, Vin, etc reprezentau un procent bunicel; 3 Ducati cu vreo 50-55 mil; KTM in jur de 50 mil.. Suzuki cu "doar" vreo 45 mil. Daca cifrele sunt fie si partial adevarate, mitul asta cu Ducati, cel care investeste cel mai mult, pica. Nu bugetul face diferenta intre ei si Japo, ci rapiditatea (si simplitatea procedurilor) cu care sunt alocati banii, pentru dezvoltare la italieni si austrieci. 

 

Stii cum este Ducati? O beizadea de bani gata! Banii vin de la papa si maman, nu din profiturile lor. Nici nu si-ar permite sa fie in MotoGP, pe banii lor. Banii vin de la VW-Audi.. pentru care 50-60 mil sunt o nimica toata. Honda, Yamaha, Suzuki, investesc in MotoGP, din ceea ce vand. Nu vine divizia auto de la Honda sa le dea bani pentru cursele pe doua roti si nici la Yamaha, divizia muzicala sau de electronice nu baga bani in M1... In astfel de conditii, japo trebuie sa se gandeasca bine pe ce dau banii.

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu am văzut cifre legate de bugetele echipelor și sunt destul de convins că sunt estimări. Este destul de simplu de trecut o dizivizie internă drept "furnizor extern" și s-o excluzi astfel din buget. Se practică în F1 de mulți ani. Oricum este o discuție sterilă și fără sens. Mi se pare evident că cei de la Ducati investesc cei mai mult și că japonezii sunt limitați de buget. Nu-i văd incapabili să facă motociclete competitive având totodată la dispoziție cei mai mulți bani.

 

Nu prea pricep nici de ce contează care este sursa fondurilor. Singura firmă din paddock care vinde exclusiv motociclete este KTM. Cu ce-i face asta mai "nobili" în efortul de MotoGP decât cei de la Aprilia (Piaggio) sau Honda, care-și fac profitul majoritar din scutere respectiv automobile (pentru că de acolo vine profitul majoritar al Honda Motor Company) de exemplu? Este irelevant. Este o competiție, este dezvoltare tehnică, sunt cei mai buni piloți pe cele mai rapide motociclete, este spectacol. De-asta mă uit.

 

Poate mai relevant este modul în care aplică pe stradă ceea ce învață în MotoGP. Iar acolo, japonezii fac figură tristă: dacă în anii '80-'90 transferau pe modelele de serie ce învățau în competiție (când CBR-urile nu aveau rival iar R1 era o bestie), acum scopul ultim pare să fie exclusiv profitul. Singura legătură cu ceea ce fac în MotoGP sunt ceva abțibilde pe care le pun pe carene.

 

27 minutes ago, xt600 said:

Nici nu si-ar permite sa fie in MotoGP, pe banii lor.

 

Ducati sunt în MotoGP din 2003, de când competiția s-a deschis motoarelor în 4 timpi. Primele victorii le-au obținut în 2005. Pe vremea când vindeau vreo ~25.000 motociclete pe an la nivel global (față de Honda cu câteva milioane) și cu vreo 7 ani înainte de a fi cumpărați de către Grupul VW.

 

Fără banii de la VW nu ar fi unde sunt acum, dar afirmația de mai sus este eronată.

 

54 minutes ago, ENEOS said:

E bună motocicleta, ia titluri, ce naiba! 

:moron:

 

Spre deosebire de Ducati în era Stoner sau de HRC pe vremea când #93 le câștiga titluri pe bandă, Yamaha sunt probabil conștienți că au o problemă. Dar e greu când nu ai piloți, iar de la anul ai doar 2 motociclete pe grilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, PzKpfW a spus:

 

Ducati sunt în MotoGP din 2003, de când competiția s-a deschis motoarelor în 4 timpi.

 Erau in epoca de piatra.

Iar bugetele erau infime fata de cele de astazi. Azi, fara VW-Audi in spate, nu ar mai fi in competitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut cursa. Intai scriu si apoi citesc ce s-a mai comentat pe aici.

 

Senzational Enea! Daca nu erau ordine de echipa, nu ca-l batea, il batea la cateva secunde pe Peco! Ar trebui sa i se treaca victorie in statistici! Mi-a placut ca a stat in spate in asa fel incat sa vada absolut toata lumea ca era mult mai rapid si ar fi putut sa treaca de zece ori!
Cred ca o sa-i fie o rusine lu' Peco dupa ce o sa vada inregistrarea cursei... 

Ma bucur ca m-am inselat in legatura cu incapatanarea si maturitatea lui #23. A dovedit ca stie de toate. Pe de alta parte, daca Peco nu ia titlul anul asta, nu stiu cine o sa fie pilotul numarul unu la anu la Ducati de uzina.

 

Pe de alta parte MV ne-a aratat de ce n-o sa faca vreo branza niciodata in motogp: e praf pe psihic. Cum i-a aratat Enea esapamentu', cum s-a kakat pe el! Recunosc ca nu m-am uitat pe timpii Bastianini/ Peco de dupa depasirea aia, dar nu mi s-a parut ca ritmul s-a schimbat in asa hal incat sa-i dea atatea lungimi lui Vinales.

 

Unanpeste alta ma bucur ca nu m-am 8nselat in privinta lui Bastianini, imi pare rau ca Peco are sanse destul de mici la titlu daca merge in stilul asta si-mi pare rau si ca n-am ce sa scriu despe Aleix azi, nici nu l-am vazut.

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

Bastianini are deja 4 DNF. Cursa trecuta a avut noroc ca a comis-o si Martin pe final, altfel poate se amana decizia.

Azi a fost de 2 ori foarte aproape de DNF. La al treilea moment era sa-l ia cu el si pe Bagnaia. Plus Track Limits Warning.

Nu conteaza, trebuia sa dea totul pentru galeria de pe forum. Daca o comitea, era luat la misto, la fel ca Martin.


Pai cred si eu ca esti gata sa iesi in decor cand ala din fata ta franeaza mult mai prost ca tine si tu n-ai voie sa-l depasesti!

Acum 3 ore, Method a spus:

Pt haterii care au avut impresia ca Bestia a făcut figurație neatacand marele pilot de echipa Ducati,uitați va pe foaie ca Bestia a făcut fastest lap în ultimul tur,chiar cu acea greșeală.Deci omul chiar a încercat sa îl prindă pe Peco.Nu mai zic de greseala aceea în 4 eu l am văzut pe jos măsurându.l pe Peco și făcând una a la Iannone.

F bun Bestia are potențial de campion.

 

Peco flawless.Nici o greseala.Jos pălăria.Sper sa ajungă sa se bata 4real pt campionat.Mai sunt 30 puncte însă.Greu.

Q f bine a terminat a mers și el ireproșabil....dar nu avea cum sa aibă alte pretenții....greseala lui Q a fost ieri când s.a speriat și a ieșit pe gume de ploaie,si de acolo I s.a tras cursa de azi.

 

Aleix...vorba colegului,cu curse din astea anonime nu pori avea pretenții de campion.

Încă o cursa bună însă făcută de Maravilla....în care și a arătat calitățile (rapiditatea) dar și defectele (freeze'ul total și lipsa de imaginație în a depăși).

 

Zarco....după ce vroiam sa îl laud ca ieri s.a calificat decent fata de colegul JM,astăzi a ratat plecarea ajungând in coada si fiind acroșat de...nu am văzut cine I a dat.o dar a întors unul peste el făcând un carambol de toată frumusețea.Prost start și de acolo a plecat totul.


Duuu-teee, baaa, d-aici! Daca vroia Enea il depasea de 10 rinpe Peco pe franare! A facut fastest lap in ultimul tur ca sa le arate alora de la Ducati cine e mai rapid. Pentru ca, asa cum am mai spus, daca Peco nu ia campionatu anul asta s-ar putea sa fie retrogradat la gradul de locotenent la anul!

A, a nu se uita ca mobra lu #23 e aia de anu' trecut!!!

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Nu a putut tine ritmul pentru ca avea ordin sa.l lase pe Peco in pace


Pe dreaqu! N-a putut tine ritmul pentru ca e un agarici labil.

Acum 19 minute, ENEOS a spus:

Pentru izbă de la start cine ia penalizare? Că doar n-o să fie simplu incident de cursă! 

Ba da, chiar asa s-a decis. N-ai vazut ca a scris pe ecran in timpul cursei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Doctor X a spus:

Încă o cursă la care m-am trezit din somn abia în ultimul tur. Aștept cursele scurte de anul viitor și dacă nici în alea nu văd bătaie, nu mai dau banii pe videopass. 

Ai puțină rabdare ca vine băiatu care a câștigat gp uri cu mana rotita puțin cu 34 de grade :laugh:

Gen minim 1 cursa va merge anul ăsta,trebuie sa facă terapie specială :

 

Mers cu Honda de GP adică.

Ultima etapa din recuperare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Mai devreme ziceai că "ar putea fi chiar pe plus" cu implicarea în MotoGP. Ce să mai cred?!? :blink:

Pai nu ai cum sa intelegi, daca nu sesizezi nuantele in exprimare. Am spus "ar putea fi" nu "este pe plus". Este doar o posibilitate, nu este obligatoriu sa fie (pe plus)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Pentru izbă de la start cine ia penalizare? Că doar n-o să fie simplu incident de cursă! 

Pol zice ca Binder (link) a fortat intrarea in 1 de pe vibrator n-a putut tine trasa si l-a atins pe Zarco (care chiar n-a avut nici o vina in afara de faptul ca a luat startul gatuit) si l-a imprastiat (se vede clar de sus),ca Zarco a pierdut astfel fata provocand carambolul.Deci...Binder?

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Duuu-teee, baaa, d-aici! Daca vroia Enea il depasea de 10 rinpe Peco pe franare! A facut fastest lap in ultimul tur ca sa le arate alora de la Ducati cine e mai rapid. Pentru ca, asa cum am mai spus, daca Peco nu ia campionatu anul asta s-ar putea sa fie retrogradat la gradul de locotenent la anul!

A, a nu se uita ca mobra lu #23 e aia de anu' trecut!!!

Nu prea cred.A facut fastest lap (si a gresit franarea din 4) a zis clar ca vroia pe Curvone sa incerce insa cu acea greseala nu a mai putut fi aproape de el in ultimul sector.

Enea a pus presiune maxim pe Peco in ultimele 5-6 tururi si numai menajament si ordine de echipa nu au fost acolo - puteau sa se imprastie cu succes amandoi.

A nu se uita ca Enea a fost in fata insa dupa cum a zis a pierdut fata masiv si era sa cada a salvat-o la mm (s-a vazut cum s-a dezechilibrat si a luat piciorul de pe scarita gata gata sa cada) dupa aia si-a dat seama ca gumele nu sunt ok cand l-a vazut pe Miller pe jos si a lasat-o mai moale iar apoi cand i-au intrat gumele in temp si-a facut cursa si la sfarsit a incercat sa il ia pe Peco,care Peco a mers i-re-pro-sabil.Peco a si zis ca a simtit in ceafa tot timpul pe cineva dar s-a concentrat nu la a inchide trasele ci la a iesi cat mai bine din viraje si a fi cat mai curat si rapid si fara greseli.Big up si un mare progres fata de Misano 2021.

Acum 2 ore, Doctor X a spus:

Încă o cursă la care m-am trezit din somn abia în ultimul tur. Aștept cursele scurte de anul viitor și dacă nici în alea nu văd bătaie, nu mai dau banii pe videopass. 

Cursa a fost incrancenata,insa mai mult psihic decat in alt fel.

Daca era Maravilla mai incisiv chiar aveam ce vedea.Insa dupa cum au zis si colegii Maravilla nu stie din astea si se limita la a incerca depasire lipsit de orice sansa si imaginatie in acelasi viraj si iesind larg aproape in fiecare tur.Dupa aia s-au dus gumele si n-a mai pus un pericol real.

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Pe de alta parte MV ne-a aratat de ce n-o sa faca vreo branza niciodata in motogp: e praf pe psihic. Cum i-a aratat Enea esapamentu', cum s-a kakat pe el! Recunosc ca nu m-am uitat pe timpii Bastianini/ Peco de dupa depasirea aia, dar nu mi s-a parut ca ritmul s-a schimbat in asa hal incat sa-i dea atatea lungimi lui Vinales.

Cum a zis un coleg aici - ca Vinales sa faca o depasire reusita,ii trebuie motoreta cu 1s/tur mai rapida decat a celuilalt.

I s-au dus gumele pe final plus ca dupa ce il depaseste absolut oricine,il zapaceste si il scoate din ritm si nu mai poate reveni.Plapand psihic baiatul...

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Dar e greu când nu ai piloți, iar de la anul ai doar 2 motociclete pe grilă.

Piloti are,handling are problema e ca ii mai trebuie niste caluti.Pt asta iti trebuie ingineri si bani bagati in r&d si frecat la dyno samd.Ori dupa cum a zis Q,el a cerut ceva si ei i-au dat...nimic.Nu ii trebuie 4 piloti care sa ii spuna acelasi lucru,Q e de ajuns.

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

... Peco are sanse destul de mici la titlu daca merge in stilul asta

Ba din contra - are sanse super mari la titlu daca merge in stilul asta - iarasi ignoram rezultatele?

Peco are 4 victorii in ultimele 4 curse !!!! Helllo?Rezultatele primeaza aparte de inchipuirile si teoriile noastre.Si unde mai pui ca urmeaza Aragon - recomand sa revezi Aragon 2021 (parca 2021 a fost daca nu ma insel) unde Peco s-a batut c MM care a incercat in ultimele 3 tururi sa il depaseasca pe toate partile.

Deci daca merge "in stilul asta" adica luand numai locuri 1,iar Q mai face vreo 2 curse locuri sub podium (si Q a sublinat in conferinta pre-race ca Aragon nu ii place si nu merge ok pe el),Peco are sanse f mari la titlu.Singura problema e ca Peco sa nu cedeze presiunii ca la Missano 2021 si sa se imprastie,atunci s-a pus punct.

DAAR ....sa nu uitam ca presiunea asta e cu 2 taisuri si cel care e pe revenire - Peco - are un oarecare moral si ascendent asupra lui Q care face damage limitations,iar daca Q cade se da reset si avem o lupta de la egal la egal.Va fi interesant oricum.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

E bună motocicleta, ia titluri, ce naiba! 

:moron:

Motoreta e decenta, au un pilot foarte bun, campion mondial.

ceilalti au mobre foarte bune, dar piloti decenti:).

Acum 6 ore, Method a spus:

Pol zice ca Binder (link) a fortat intrarea in 1 de pe vibrator n-a putut tine trasa si l-a atins pe Zarco (care chiar n-a avut nici o vina in afara de faptul ca a luat startul gatuit) si l-a imprastiat (se vede clar de sus),ca Zarco a pierdut astfel fata provocand carambolul.Deci...Binder?

Nu prea cred.A facut fastest lap (si a gresit franarea din 4) a zis clar ca vroia pe Curvone sa incerce insa cu acea greseala nu a mai putut fi aproape de el in ultimul sector.

Enea a pus presiune maxim pe Peco in ultimele 5-6 tururi si numai menajament si ordine de echipa nu au fost acolo - puteau sa se imprastie cu succes amandoi.

A nu se uita ca Enea a fost in fata insa dupa cum a zis a pierdut fata masiv si era sa cada a salvat-o la mm (s-a vazut cum s-a dezechilibrat si a luat piciorul de pe scarita gata gata sa cada) dupa aia si-a dat seama ca gumele nu sunt ok cand l-a vazut pe Miller pe jos si a lasat-o mai moale iar apoi cand i-au intrat gumele in temp si-a facut cursa si la sfarsit a incercat sa il ia pe Peco,care Peco a mers i-re-pro-sabil.Peco a si zis ca a simtit in ceafa tot timpul pe cineva dar s-a concentrat nu la a inchide trasele ci la a iesi cat mai bine din viraje si a fi cat mai curat si rapid si fara greseli.Big up si un mare progres fata de Misano 2021.

Cursa a fost incrancenata,insa mai mult psihic decat in alt fel.

Daca era Maravilla mai incisiv chiar aveam ce vedea.Insa dupa cum au zis si colegii Maravilla nu stie din astea si se limita la a incerca depasire lipsit de orice sansa si imaginatie in acelasi viraj si iesind larg aproape in fiecare tur.Dupa aia s-au dus gumele si n-a mai pus un pericol real.

Cum a zis un coleg aici - ca Vinales sa faca o depasire reusita,ii trebuie motoreta cu 1s/tur mai rapida decat a celuilalt.

I s-au dus gumele pe final plus ca dupa ce il depaseste absolut oricine,il zapaceste si il scoate din ritm si nu mai poate reveni.Plapand psihic baiatul...

Piloti are,handling are problema e ca ii mai trebuie niste caluti.Pt asta iti trebuie ingineri si bani bagati in r&d si frecat la dyno samd.Ori dupa cum a zis Q,el a cerut ceva si ei i-au dat...nimic.Nu ii trebuie 4 piloti care sa ii spuna acelasi lucru,Q e de ajuns.

Ba din contra - are sanse super mari la titlu daca merge in stilul asta - iarasi ignoram rezultatele?

Peco are 4 victorii in ultimele 4 curse !!!! Helllo?Rezultatele primeaza aparte de inchipuirile si teoriile noastre.Si unde mai pui ca urmeaza Aragon - recomand sa revezi Aragon 2021 (parca 2021 a fost daca nu ma insel) unde Peco s-a batut c MM care a incercat in ultimele 3 tururi sa il depaseasca pe toate partile.

Deci daca merge "in stilul asta" adica luand numai locuri 1,iar Q mai face vreo 2 curse locuri sub podium (si Q a sublinat in conferinta pre-race ca Aragon nu ii place si nu merge ok pe el),Peco are sanse f mari la titlu.Singura problema e ca Peco sa nu cedeze presiunii ca la Missano 2021 si sa se imprastie,atunci s-a pus punct.

DAAR ....sa nu uitam ca presiunea asta e cu 2 taisuri si cel care e pe revenire - Peco - are un oarecare moral si ascendent asupra lui Q care face damage limitations,iar daca Q cade se da reset si avem o lupta de la egal la egal.Va fi interesant oricum.


Doar sa nu mai cada Peco cand este pus sub presiune reala. O sa vina circuite unde Q, MM sau Esp o sa puna presiune pe el. Daca mai greseste odata si Q merge decent nu mai ia titlul.

eu raman la ideea de la inceputul campionatului cand am zis ca e principalul favorit la titlu.

asta, daca nu mai fac vreo nefacuta cei de la Ducati in materie de guma, cum au facut anul trecut la Misano:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

Pol zice ca Binder (link) a fortat intrarea in 1 de pe vibrator n-a putut tine trasa si l-a atins pe Zarco (care chiar n-a avut nici o vina in afara de faptul ca a luat startul gatuit) si l-a imprastiat (se vede clar de sus),ca Zarco a pierdut astfel fata provocand carambolul.Deci...Binder?

Nu prea cred.A facut fastest lap (si a gresit franarea din 4) a zis clar ca vroia pe Curvone sa incerce insa cu acea greseala nu a mai putut fi aproape de el in ultimul sector.

Enea a pus presiune maxim pe Peco in ultimele 5-6 tururi si numai menajament si ordine de echipa nu au fost acolo - puteau sa se imprastie cu succes amandoi.

A nu se uita ca Enea a fost in fata insa dupa cum a zis a pierdut fata masiv si era sa cada a salvat-o la mm (s-a vazut cum s-a dezechilibrat si a luat piciorul de pe scarita gata gata sa cada) dupa aia si-a dat seama ca gumele nu sunt ok cand l-a vazut pe Miller pe jos si a lasat-o mai moale iar apoi cand i-au intrat gumele in temp si-a facut cursa si la sfarsit a incercat sa il ia pe Peco,care Peco a mers i-re-pro-sabil.Peco a si zis ca a simtit in ceafa tot timpul pe cineva dar s-a concentrat nu la a inchide trasele ci la a iesi cat mai bine din viraje si a fi cat mai curat si rapid si fara greseli.Big up si un mare progres fata de Misano 2021.

Cursa a fost incrancenata,insa mai mult psihic decat in alt fel.

Daca era Maravilla mai incisiv chiar aveam ce vedea.Insa dupa cum au zis si colegii Maravilla nu stie din astea si se limita la a incerca depasire lipsit de orice sansa si imaginatie in acelasi viraj si iesind larg aproape in fiecare tur.Dupa aia s-au dus gumele si n-a mai pus un pericol real.

Cum a zis un coleg aici - ca Vinales sa faca o depasire reusita,ii trebuie motoreta cu 1s/tur mai rapida decat a celuilalt.

I s-au dus gumele pe final plus ca dupa ce il depaseste absolut oricine,il zapaceste si il scoate din ritm si nu mai poate reveni.Plapand psihic baiatul...

Piloti are,handling are problema e ca ii mai trebuie niste caluti.Pt asta iti trebuie ingineri si bani bagati in r&d si frecat la dyno samd.Ori dupa cum a zis Q,el a cerut ceva si ei i-au dat...nimic.Nu ii trebuie 4 piloti care sa ii spuna acelasi lucru,Q e de ajuns.

Ba din contra - are sanse super mari la titlu daca merge in stilul asta - iarasi ignoram rezultatele?

Peco are 4 victorii in ultimele 4 curse !!!! Helllo?Rezultatele primeaza aparte de inchipuirile si teoriile noastre.Si unde mai pui ca urmeaza Aragon - recomand sa revezi Aragon 2021 (parca 2021 a fost daca nu ma insel) unde Peco s-a batut c MM care a incercat in ultimele 3 tururi sa il depaseasca pe toate partile.

Deci daca merge "in stilul asta" adica luand numai locuri 1,iar Q mai face vreo 2 curse locuri sub podium (si Q a sublinat in conferinta pre-race ca Aragon nu ii place si nu merge ok pe el),Peco are sanse f mari la titlu.Singura problema e ca Peco sa nu cedeze presiunii ca la Missano 2021 si sa se imprastie,atunci s-a pus punct.

DAAR ....sa nu uitam ca presiunea asta e cu 2 taisuri si cel care e pe revenire - Peco - are un oarecare moral si ascendent asupra lui Q care face damage limitations,iar daca Q cade se da reset si avem o lupta de la egal la egal.Va fi interesant oricum.


Peco are alea 4 victorii in foarte mare parte datorita disciplinei colegilor ducatisti de la toate echipele. Eu cred ca una i-o putea lua Miller si alta Enea daca erau lasati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

Motoreta e decenta, au un pilot foarte bun, campion mondial.

ceilalti au mobre foarte bune, dar piloti decenti:).

+1

Lumea tot nu vrea sa inteleaga ca nu poti iesi campion cu o motoreta proasta.

Am mai zis - daca Q iese campion avem (logic) una din cele 2 situatii :

- ori Yamaha nu e proasta deloc doar ca ii trebuie un pilot (Q) sa o gadile corespunzator

- ori Q e un super mega Stoner-Rossi-MM-Captain Planet combined care nu conteaza ce motoreta are sub oo,el iese campion pe orice.

Rog colegii hateri Yamaha sa aleaga :) ...sau sa explice ei motivul campionatului (sau campionatelor) castigate de Q.

Acum 1 oră, damager a spus:

Doar sa nu mai cada Peco cand este pus sub presiune reala. O sa vina circuite unde Q, MM sau Esp o sa puna presiune pe el. Daca mai greseste odata si Q merge decent nu mai ia titlul.
eu raman la ideea de la inceputul campionatului cand am zis ca e principalul favorit la titlu.

asta, daca nu mai fac vreo nefacuta cei de la Ducati in materie de guma, cum au facut anul trecut la Misano:)

Desigur - am si zis ca presiunea e un cutit cu 2 taisuri.Se poate "taia" oricare din ei 2 in el :)

Cert e ca pana acum Peco s-a tinut tare.Si la Aragon atunci cu MM calare pe el s-a tinut tare.

Pana la urma asta a facut tot timpul diferenta intre campion si locul 2 (atunci cand sunt similari ca si performante) - taria psihica.

Va fi misto de vazut pt noi.

 

Gumele...ultimul cuvant il are pilotul asa ca...no one to blame but himself....cum a facut Q sambata inainte de q2,a dat o tura prin paddock s-a uitat el la asfalt la cer...si a decis o prostie.Asta este.

Acum 53 minute, frigider a spus:

Dacă Peco câștiga tot și Q iese mereu pe 2 Peco e campion.
 

Greu pt Peco sa câștige tot,greu pt Q sa iasă pe 2.

Mda....englezii au dreptate.

Greu pt Peco.

Dar...dupa cum am zis si eu si colegul...orice se poate intampla.Matematica iti spune ceva...insa daca vreunul face vreo prostie sau cade sau iata,alege gume proaste...totul se schimba.

Acum 50 minute, Speedy.K a spus:

Peco are alea 4 victorii in foarte mare parte datorita disciplinei colegilor ducatisti de la toate echipele. Eu cred ca una i-o putea lua Miller si alta Enea daca erau lasati.

Deja...cu tine stii cum e?

Orice dialog si oricate argumente ti-ar da cineva,nu conteaza,tu tot pe a ta o tii.E ca in bancul cu iepurasul care nu purta sapca.

Sau ca Lorenzo care "a luat campionate ca Rossi s-a accidentat"...la fel si aici,daca Peco va castiga "pai l-a ajutat tot plutonul,e usor".

 

Eu cred ca Miller e praf si TOT timpul e mai slow decat Peco,si Miller stie asta si ca Bestia aici la Missano daca Peco avea orice mica ezitare,inexactiate sau etc (si n-a avut niciunda....spre deosebire de Enea care a avut 2 (doua) si mari),ei,Enea l-ar fi executat pe Peco fara sa clipeasca.Nu e chiar ca in filme.Sau ca la F1 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

Pai cred si eu ca esti gata sa iesi in decor cand ala din fata ta franeaza mult mai prost ca tine si tu n-ai voie sa-l depasesti!

Buna asta. Ca atunci cand Quarta s-a urcat pe MM pe final de cursa si a venit XT sa ne explice cum a franat demonul in mijlocul virajului special ca sa-l tavaleasca ep ala mic

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Eu cred ca Miller e praf si TOT timpul e mai slow decat Peco,si Miller stie asta 

Vezi erapa trecuta. Depasire Quarta la Miller. Asta nu schitzeaza nimic. Nici aparare nici contraatac. Galeria: wow, ce pilot, ce talent, ce dapserie.

Cu putin timp inainte depasise altcineva la Miller si el a avut aceeasi reactie, adica lipsa. Galeria: pfff, l-a lasat sa treaca. Astea nu mai sunt curse.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

....spre deosebire de Enea care a avut 2 (doua) si mari),ei,Enea l-ar fi executat pe Peco fara sa clipeasca.

A mai avut un moment cand era pe 3 si a iesit foarte larg. Pentru scurt timp a trecut Marini in fata lui. De acolo a inceput el cursa de urmarie.

In plus, a terminat cursa la o singura greseala de LLP sau pemalizare cu timp. Dupa ce a primit Track Limits Warning a mai iesit o data pe zona verde, concomitent cu Bagnaia

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Pe de alta parte MV ne-a aratat de ce n-o sa faca vreo branza niciodata in motogp: e praf pe psihic. Cum i-a aratat Enea esapamentu', cum s-a kakat pe el! Recunosc ca nu m-am uitat pe timpii Bastianini/ Peco de dupa depasirea aia, dar nu mi s-a parut ca ritmul s-a schimbat in asa hal incat sa-i dea atatea lungimi lui Vinales.

Ba fix asa s-a schimbat ritmul si in sens contrar pentru cei 3.

Bagnaia a imbunatatit constant, tur dupa tur. Primii 2 cei mai buni timpi ai lui au fost in ultimele 4 tururi. In ultimul tur a fost sub cel mai bun cu cateva miimi si a declarat (la cald, fara sa se uite pe timpi) ca era cel mai bun tur dar a pierdut un pic pentru ca in ultimele doua viraje a intrat mai conservator ca sa nu riste nimic.

Bastianini a fost similar cu Bagnaia, imbunatatire constanta, fastest lap in ultimul tur. Diferenta la el a fost ca a avut de doua momente in prima jumatate care se vad si pe timpu. La un moment a facut timp mai bun cu 1sec fata de precedentul tur.

Vinales a inceput sa faca pe final timpi mai slabi decat facea la jumatatea cursei. O fi el praf, da‘ nu a ezitat sa-l depaseasca pe Bastianini cand a avut ocazia si sa stea 17 (?) tururi in fata lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ilarionciobanu a spus:

Buna asta. Ca atunci cand Quarta s-a urcat pe MM pe final de cursa si a venit XT sa ne explice cum a franat demonul in mijlocul virajului special ca sa-l tavaleasca ep ala mic

Ca bine ziceai, intr-un post anterior, nu prea intelegi mare lucru din cursele pe care le vezi. Imi aduc aminte ca ti-am pus atunci si o inregistrare de pe motocicleta lui MM.Tu, nu si nu, Batman... greu cu fixismul... in plus, vad ca te si obsedeaza.. :moron: 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...