Sari la conținut

15. Gran Premio Animoca Brands de Aragón 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai exact pentru ce trebuia pedepsit în cursa asta, ce litera de lege a încălcat. O tot dați in sus și-n jos dar nu spuneți nimic concret(sau sa fie pedepsit ca asa vrea ENEOS de pe mobretismpunctro) Ați sărit toți ca opăriții că vezi doamne ce i-a facut MM lui Q(derulează puțin în urma să-l vezi pe ăla ce-i impartea cardane lui MM și familiei lui🤣🤣

Si pana la urma o tot dați cu aia ca ce și câte a făcut MM de-alungul carierei lui🤦‍♂️. Ce treaba au toate astea cu ce s-a întâmplat strict în cursa de ieri? 

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu impart cardane nu numai lui si familiei lui de trogoliti,ci si dobitocilor care-l sustin pe acest neanerthalian numit Marquez,

Bai putza,Popica,numai norocul ,inspiratia ,atentia si respectul pentru viata colegilor din partea celor care veneau din spate a facut ca Taka sa fie in viata.Dar tu si inca cativa sunteti incapabili sa intelegeti asta.

Ma gandesc cu groaza ce facea neandertalianul daca era in locul celor din spate?!

Trecea peste el,da-l dracu,incident de cursa ziceau gibonul si sustinatorii lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 din ce inteleg de la Zarco, zice ca si dupa incidentu cu Taka si zburau plastice din cotetz la virajul 16 inca tragea tare de motoreta in ritm de cursa.. ca nu a incetinit

totusi asa la rece, a scos din cursa 2 piloti intr-un singur tur. 

Incident de cursa a fost si la Q cu Aleix si s-a judecat cu alta masura..

Ce îi tot dați cu ce zice Zarco? N-avea cum să vadă cu ochii lui nici incidentul cu Taka și nici când a ieșit MM din cursă pentru că era deja în față.

Marcel a ieșit de pe pistă în virajul 8. Când a reintrat era pe ultimul loc, mergea foarte încet și spatele motocicletei făcea că toți dracii, plus că îi ieșea fum din guma spate. Puțin mai încolo a lăsat pe pistă bucățile de Yamaha. Deci nici vorbă de tras până în virajul 16.

Ori Zarco e idiot, ori ăla care a scris articolul, dacă i-a măsluit declarațiile francezului.

 

Acum 1 minut, adiy32 a spus:

Eu impart cardane nu numai lui si familiei lui de trogoliti,ci si dobitocilor care-l sustin pe acest neanerthalian numit Marquez,

Bai putza,Popica,numai norocul ,inspiratia ,atentia si respectul pentru viata colegilor din partea celor care veneau din spate a facut ca Taka sa fie in viata.Dar tu si inca cativa sunteti incapabili sa intelegeti asta.

Ma gandesc cu groaza ce facea neandertalianul daca era in locul celor din spate?!

Trecea peste el,da-l dracu,incident de cursa ziceau gibonul si sustinatorii lui.

Nu-mi vine să cred câți mor de grija lui Taka. Terminați cu prostiile și recunoașteți că purtați ura asta din 2015. 

Până acum ați tăcut mâlc. Cred că vă mânca rău mâna să mai tastați ceva hate și acum MM v-a oferit ocazia ideală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Doctor X a spus:

 

 

Nu-mi vine să cred câți mor de grija lui Taka. Terminați cu prostiile și recunoașteți că purtați ura asta din 2015. 

Până acum ați tăcut mâlc. Cred că vă mânca rău mâna să mai tastați ceva hate și acum MM v-a oferit ocazia ideală.

Ne-am pensionat baietica.

Acum doar ne batem cardanul de gibon si fanii lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, adiy32 a spus:

Ne-am pensionat baietica.

Acum doar ne batem cardanul de gibon si fanii lui.

Și la ce îți folosește? Trece timpul mai repede până vine poștașul cu talonul? Sau până vine infractul numărul doi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Doctor X a spus:

"Atât s-a putut."

Atat poate gibonul M.Degeaba a ajuns la 30 de ani.De la 20 nu a mai evoluat.

Din contra.inevolutia s-a accentuat.Acum doar inspiratia celor din spate a facut sa nu se lase cu RIP.

Tare-mi e ca pana iese gibonul din competitie o sa se lase cu RIP.El sau altul din vina lui.

E de departe cel mai periculos pilot din motogp din ultimii 20 de ani.

Brad Binder sI Zarco se mai bateau la titlul de piloti periculosi.Dar vad ca s-au linistit.

Mai era Simoncelli si stim cum s-a terminat.

 

Acum 14 minute, Doctor X a spus:

Și la ce îți folosește? Trece timpul mai repede până vine poștașul cu talonul? Sau până vine infractul numărul doi? :)

Ajuta la erectie.O sa intelegi candva.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, danypop a spus:

Mai exact pentru ce trebuia pedepsit în cursa asta, ce litera de lege a încălcat. O tot dați in sus și-n jos dar nu spuneți nimic concret(sau sa fie pedepsit ca asa vrea ENEOS de pe mobretismpunctro) Ați sărit toți ca opăriții că vezi doamne ce i-a facut MM lui Q(derulează puțin în urma să-l vezi pe ăla ce-i impartea cardane lui MM și familiei lui🤣🤣

Si pana la urma o tot dați cu aia ca ce și câte a făcut MM de-alungul carierei lui🤦‍♂️. Ce treaba au toate astea cu ce s-a întâmplat strict în cursa de ieri? 

Consider ca trebuia pedepsit pt pilotaj periculos la Nakagami - respectiv pt incomodarea si acrosaj cu un alt rider fapt ce l-a dezechilibrat pe acel rider si l-a facut sa cada fix in mijlocul plutonului.A fost o situatie mai mult decat periculoasa ce putea iesi urat de tot.MM ar trebui admonestat pt ca next time sa actioneze mai cu bagare de seama si pt a nu mai trata pe ceilalti piloti ca pe niste jaloane din plastic.

Amintirea ispravilor lui MM e pt a sublinia un pattern.Baiatul asta a avut n intamplari mai mult sau mai putin asemanatoare cu n alti competitori - din care ceilalti au iesit sifonati.De aia consider ca ar trenui atentionat macar "a slap on the wrist" un long lap ceva acolo - sa il traga cineva de maneca.

Acum 17 minute, Doctor X a spus:

Nu-mi vine să cred câți mor de grija lui Taka. Terminați cu prostiile și recunoașteți că purtați ura asta din 2015.

Cred ca pe toata lumea doare in fiund de Taka,nu e vorba de Taka aici,e vorba de comportamentul lui MM.Nu cred ca ma poti banui pe mine de a fi hater MM si fan Rossi - atunci l-am scuipat pe Rossi pt episodul ciubotica ohoo.Si inca mi se pare o pata urata si cam singura chestie urata din cariera lui - atunci si-a aratat ura fatisa fata de alt competitor lucru ce nu i-a facut deloc cinste.Dar nici despre Rossi si episodul ciubotica nu e vorba.

Este vorba despre un nou episod de "ma doare'n sex despre toti din jurul meu eu cand merg sa va feriti" a la Marquez.Inca de la moto3 e asa.Prin cursele mici a fost admonestat cu black flag (l-a lovit la moto2 mi se pare pe un competitor dupa finish in plin),si alte si alte ispravi.Nu o face special nu o face din ura ( cum a facut-o Rossi de ex in 2015) ci o face pt ca atunci cand e in race mode nu ii vede pe ceilalti ca pe niste fiinte,ci ca pe niste manechine din plastic.Efectiv sunt neimportanti.

Cred ca este de departe cel mai puternic,rapid si talentat pilot din gp la ora actuala si merita cu prisosinta absolut toate titlurile si victoriile pe care le-a castigat insa omul e insane.Si ar trebui macar tras de maneca sa nu se mai comporte asa,sau sa inteleaga ca daca se comporta va fi pedepsit.

 

...si o alta problema in urma MP al Aragonului :

307503345-491492855848527-84972425698226

Quartararo a fost lovit/zgariat pe piept si stomac pt ca atunci cand a cazut costumului (Alpinestars) i-a cedat fermoarul.Este a 2a oara cand se intampla asta cu un asemenea costum,acelasi lucru i s-a intamplat lui JM in Austria.Si imi aduc aminte ca i s-a mai deschis odata costumul lui Q in mers mai demult cand a aruncat chest protection din mers ca nu mai statea si a mers cu pieptul gol pana i-au dat black flag.Atunci stiu ca au facut un velcro suplimentar peste fermoar.

Nu e ok asa ceva,e o mare problema sa ti se deschida costumul in cazul unui accident.Probabil fermoarul a cedat ca urmare a actionarii airbag'ului in interior fapt ce umfla costumul dar si a tensiunilor din crash.Oricum ar fi asa ceva nu se poate intampla,mai ales la nivelul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, adiy32 a spus:

Ajuta la erectie.O sa intelegi candva.

Vi se scoală când înjurați sau cum? La pensionari nu e mai utilă pilula albastră?

Acum 2 minute, Method a spus:

Consider ca trebuia pedepsit pt pilotaj periculos la Nakagami - respectiv pt incomodarea si acrosaj cu un alt rider fapt ce l-a dezechilibrat pe acel rider si l-a facut sa cada fix in mijlocul plutonului.A fost o situatie mai mult decat periculoasa ce putea iesi urat de tot.MM ar trebui admonestat pt ca next time sa actioneze mai cu bagare de seama si pt a nu mai trata pe ceilalti piloti ca pe niste jaloane din plastic.

Amintirea ispravilor lui MM e pt a sublinia un pattern.Baiatul asta a avut n intamplari mai mult sau mai putin asemanatoare cu n alti competitori - din care ceilalti au iesit sifonati.De aia consider ca ar trenui atentionat macar "a slap on the wrist" un long lap ceva acolo - sa il traga cineva de maneca.

Cred ca pe toata lumea doare in fiund de Taka,nu e vorba de Taka aici,e vorba de comportamentul lui MM.Nu cred ca ma poti banui pe mine de a fi hater MM si fan Rossi - atunci l-am scuipat pe Rossi pt episodul ciubotica ohoo.Si inca mi se pare o pata urata si cam singura chestie urata din cariera lui - atunci si-a aratat ura fatisa fata de alt competitor lucru ce nu i-a facut deloc cinste.Dar nici despre Rossi si episodul ciubotica nu e vorba.

Este vorba despre un nou episod de "ma doare'n sex despre toti din jurul meu eu cand merg sa va feriti" a la Marquez.Inca de la moto3 e asa.Prin cursele mici a fost admonestat cu black flag (l-a lovit la moto2 mi se pare pe un competitor dupa finish in plin),si alte si alte ispravi.Nu o face special nu o face din ura ( cum a facut-o Rossi de ex in 2015) ci o face pt ca atunci cand e in race mode nu ii vede pe ceilalti ca pe niste fiinte,ci ca pe niste manechine din plastic.Efectiv sunt neimportanti.

Cred ca este de departe cel mai puternic,rapid si talentat pilot din gp la ora actuala si merita cu prisosinta absolut toate titlurile si victoriile pe care le-a castigat insa omul e insane.Si ar trebui macar tras de maneca sa nu se mai comporte asa,sau sa inteleaga ca daca se comporta va fi pedepsit.

 

...si o alta problema in urma MP al Aragonului :

307503345-491492855848527-84972425698226

Quartararo a fost lovit/zgariat pe piept si stomac pt ca atunci cand a cazut costumului (Alpinestars) i-a cedat fermoarul.Este a 2a oara cand se intampla asta cu un asemenea costum,acelasi lucru i s-a intamplat lui JM in Austria.Si imi aduc aminte ca i s-a mai deschis odata costumul lui Q in mers mai demult cand a aruncat chest protection din mers ca nu mai statea si a mers cu pieptul gol pana i-au dat black flag.Atunci stiu ca au facut un velcro suplimentar peste fermoar.

Nu e ok asa ceva,e o mare problema sa ti se deschida costumul in cazul unui accident.Probabil fermoarul a cedat ca urmare a actionarii airbag'ului in interior fapt ce umfla costumul dar si a tensiunilor din crash.Oricum ar fi asa ceva nu se poate intampla,mai ales la nivelul ala.

Probabil că dacă nu și-ar freca fermoarul ăla de atâtea ori, nu ar ceda. Sunt destui care sunt îmbrăcați de Alpinestars și nu au avut vreodată problema asta. Dar Fabio vrea să își etaleze pieptul epilat cu fiecare ocazie. ;)

Cat despre Marcel, spune-ne, te rog, de ce și cum ar fi trebuit să fie penalizat pentru cele două incidente din cursa de ieri? Dacă ai fi judecat cazul la Race Direction ce probe ai accepta și pe ce ți-ai fi bazat decizia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Doctor X a spus:

;)

Cat despre Marcel, spune-ne, te rog, de ce și cum ar fi trebuit să fie penalizat pentru cele două incidente din cursa de ieri? Dacă ai fi judecat cazul la Race Direction ce probe ai accepta și pe ce ți-ai fi bazat decizia?

Nu știe. Am întrebat și eu, exact, pentru ce ar trebui penalizat?! 

Știi ce ar fi fost amuzant, sa fi fost invers rolurile, adică să-l fi lovit MM din spate pe Q🤤🤤. Cu siguranță ați făcut un circ și mai mare, ca e bou ca ala din spate trebuie să-l proteje pe ala din față, ca ala din fata își alege traseele, ca MM a întrat ca un nou în Q intenționat, etc🤣🤣

Sunteți comici😎

Mda, autocorectul a schimbat câteva cuvinte dar cred ca se înțelege ce am vrut sa scriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca era rosu pe abdomen si torace cand se urca pe scuter dar am crezut ca sa luat vopseaua de pe combinezon, protectia de piept,gandul ca sa raschetat a fost pe acolo dar nu am crezut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

 

Pentru pilotaj periculos, cel puțin la al 2-lea incident.

De ce spui "cel puțin"? A fost pilotaj periculos și la primul incident? 

De "probleme tehnice" ai auzit? Adică ți s-a stricat mobra și nu mai depinde de tine controlul ei, cel puțin nu 100%.

Stiu ca va e greu sa acceptați ca ați dat cu capul în pragul de sus ca niște amatori ce se uita prima data la curse, neasteptand nici măcar o impresie de la cei implicați sau de la unii specialiști care se cam pricep la asa ceva. Ați început sa aruncați cu pietre în secunda doi, ca doar e vorba de MM cel agresiv și evident tot timpul doar el poate fi vinovat. Grow up guys, grow up 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

 

Pentru pilotaj periculos, cel puțin la al 2-lea incident.

Nu avea de ce sa ia penalizare. Cf regulamentului, trebuia sa i se dea steag negru pt problema tehnica. Trebuia sa vada un marshal si sa anunte. Doar ca nu a vazut nimeni.

 

problema este ca, vorba aia, Marc is back, sunt convins ca incidente o sa mai apara si atunci o sa vedem si masurile care se vor lua. Ce spune Zarco face sens. Mie cel putin imi este imposibil aa cred ca nu a simtit ca dupa contactul cu Q nu a simtit o schimbare in comportamentul mobrei. Totusi el a continuat sa traga. Na, mentalitate de pilot de motogp, multiplu campion mondial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, damager a spus:

Nu avea de ce sa ia penalizare. Cf regulamentului, trebuia sa i se dea steag negru pt problema tehnica. Trebuia sa vada un marshal si sa anunte. Doar ca nu a vazut nimeni.

 

problema este ca, vorba aia, Marc is back, sunt convins ca incidente o sa mai apara si atunci o sa vedem si masurile care se vor lua. Ce spune Zarco face sens. Mie cel putin imi este imposibil aa cred ca nu a simtit ca dupa contactul cu Q nu a simtit o schimbare in comportamentul mobrei. Totusi el a continuat sa traga. Na, mentalitate de pilot de motogp, multiplu campion mondial

Tu ai văzut cursa? Zarco era în față, repet. Nu avea cum să vadă incidentul cu Taka și ce s-a întâmplat după aceea decât la televizor. Marquez a ieșit de pe pistă în virajul 8. După ce a reintrat, spatele motocicletei oscila și din guma spate ieșea fum de la frecarea cu aripa motocicletei lui Fabio. Era pe ultimul loc. La puțin timp după, a lăsat pe pistă bucățile de Yamaha. Cum să tragă și de ce? Pe cine a mai pus în pericol de pe ultimul loc?

Marquez a observat schimbarea de comportament a mobrei după ce a activat hole shot device-ul, adică după virajul 7, fix înainte de linia dreaptă pe care s-a întâmplat incidentul cu Taka.

Mai gândiți și voi, înainte să credeți ce spune unul care n-a fost acolo.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Doctor X a spus:

Tu ai văzut cursa? Zarco era în față, repet. Nu avea cum să vadă incidentul cu Taka și ce s-a întâmplat după aceea decât la televizor. Marquez a ieșit de pe pistă în virajul 8. După ce a reintrat, spatele motocicletei oscila și din guma spate ieșea fum de la frecarea cu aripa motocicletei lui Fabio. Era pe ultimul loc. La puțin timp după, a lăsat pe pistă bucățile de Yamaha. Cum să tragă și de ce? Pe cine a mai pus în pericol de pe ultimul loc?

 

eu am vazut cursa dar tu nu vrei sa intelegi ce zice Zarco. El zice ca din virajul 5 avea ceva la mobra si a tras pana in virajul 16. el zice ca nu a simtit, eu nu il cred. 

n-are legatura cu taka.

Are legatura cu faptul ca mie imi este greu sa cred ca, nu a simtit nimic schimbt in comportamenul mobrei, ca in alte conditii simt cand se schimba temperatura gumei cu 2 grade. nu are legatura cu pozitia lui Zarco. De ce zice Zarco de 16? Poate ca e ac de par si l-a vazut fiind in spate.

 

Iar asta cu cine mai e in pericol, toti pilotii in urmatorul tu, dar tu lasi bucati de carbon pe trasa de exemplu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, damager a spus:

 

eu am vazut cursa dar tu nu vrei sa intelegi ce zice Zarco. El zice ca din virajul 5 avea ceva la mobra si a tras pana in virajul 16. el zice ca nu a simtit, eu nu il cred. 

n-are legatura cu taka.

Are legatura cu faptul ca mie imi este greu sa cred ca, nu a simtit nimic schimbt in comportamenul mobrei, ca in alte conditii simt cand se schimba temperatura gumei cu 2 grade. nu are legatura cu pozitia lui Zarco. De ce zice Zarco de 16? Poate ca e ac de par si l-a vazut fiind in spate.

 

Iar asta cu cine mai e in pericol, toti pilotii in urmatorul tu, dar tu lasi bucati de carbon pe trasa de exemplu. 

 

ZARCO ERA ÎN FAȚĂ! CE NAIBA SĂ VADĂ??? Uită-te la configurația circuitului și spune-mi cum ar fi fost posibil.

Înainte de virajul 16 e ieșirea la boxe și Marquez a ieșit.

 

motorland-aragon.jpg

 

Pana mea, zici că discut cu un perete.

Uite ce zice Zarco, fără tăieturi la montaj:

 

Citat

 

 j’ai vu l’incident avec Nakagami plus tard dans le box


 

 

https://www.paddock-gp.com/motogp-aragon-j3-debriefing-johann-zarco-ducati-8-je-fais-le-dos-rond-et-jessaie-de-progresser-etc-integralite/

Citat

 

Marc Marquez: "I’m sorry to Fabio. He is fighting for the Championship. It was a complete race incident as he said. At Turn 3 I saw in front there was contact between Aleix [Espargaro]and [Enea] Bastianini. I was trying to catch the grip, not to overtake, just to find position. I had a small slide, but Fabio was very close to me because I think he was trying to overtake at Turn 4 or 5 and it was completely unlucky. I’m very sorry to him.

“Then everything was a consequence. At Turn 5 I felt something strange but then the point arrived at Turn 7. I saw some people who misunderstand say I went to Nakagami, I mean, I was completely straight. I’m not a guy who goes to the left when I’m completely straight. The problem is at Turn 7, I engaged the rear device and when I did that, Fabio’s fairing was inside my wheel. When I engaged the device, I felt the bike and rear tyre lock and it then went to the left side and decreased the acceleration.

 

 

https://www.motogp.com/en/news/2022/09/19/talking-points-aragon-a-crazy-start/436887

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Doctor X a spus:

 

ZARCO ERA ÎN FAȚĂ! CE NAIBA SĂ VADĂ??? Uită-te la configurația circuitului și spune-mi cum ar fi fost posibil.

Înainte de virajul 16 e ieșirea la boxe și Marquez a ieșit.

 

motorland-aragon.jpg

 

Pana mea, zici că discut cu un perete.

Uite ce zice Zarco, fără tăieturi la montaj:

 

 

https://www.paddock-gp.com/motogp-aragon-j3-debriefing-johann-zarco-ducati-8-je-fais-le-dos-rond-et-jessaie-de-progresser-etc-integralite/

 

https://www.motogp.com/en/news/2022/09/19/talking-points-aragon-a-crazy-start/436887


sau dupa virajul 16 este iesirea la boxe.  Deci, in virajul 16 MM era in ritm de cursa. Cel putin eu asa inteleg de la Zarco. Si il cred ca inainte de 16 e linia dreapta. Daca el mergea sa iasa la boxe, probabil ca restul era in virajul 5 pana ajungea MM in virajul 16.  Adica a mers pe linia dreapta in regim de cursa, pe trasa, chiar dc a fost ultimul. 
 

iarasi, ce a zis Zarco e ca in virajul 16 el inca mergea in ritm de cursa pe trasa. Atat. Din punctul meu de vedere tb sa primeasca steag negru si sa nu mearga pe trasa fiind constient ca are ceva probleme. Pt ca pot lasa alte chestii pe trasa si vine turul 2 si se imprastie vreunul 

 

image.thumb.png.affa42c6c7f2b858d000c6cb3f69a473.png

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, damager a spus:


sau dupa virajul 16 este iesirea la boxe.  Deci, in virajul 16 MM era in ritm de cursa. Cel putin eu asa inteleg de la Zarco. Si il cred ca inainte de 16 e linia dreapta. Daca el mergea sa iasa la boxe, probabil ca restul era in virajul 5 pana ajungea MM in virajul 16.  Adica a mers pe linia dreapta in regim de cursa, pe trasa, chiar dc a fost ultimul. 

 

image.thumb.png.affa42c6c7f2b858d000c6cb3f69a473.png

 

1. Nu aceea e configurația circuitului pentru cursele de MotoGP.

2. De ce te încăpățânezi să îi dai crezare lui Zarco? Nu înțeleg. Zarco n-avea cum să știe ce a simțit Marquez decât dacă era în locul lui Marquez.

3. Trebuie să lucrezi la exprimare, că nu am înțeles tot ce vrei să spui aici:

Citat

Daca el mergea sa iasa la boxe, probabil ca restul era in virajul 5 pana ajungea MM in virajul 16.

 

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Doctor X a spus:

Probabil că dacă nu și-ar freca fermoarul ăla de atâtea ori, nu ar ceda. Sunt destui care sunt îmbrăcați de Alpinestars și nu au avut vreodată problema asta. Dar Fabio vrea să își etaleze pieptul epilat cu fiecare ocazie. ;)

Cat despre Marcel, spune-ne, te rog, de ce și cum ar fi trebuit să fie penalizat pentru cele două incidente din cursa de ieri? Dacă ai fi judecat cazul la Race Direction ce probe ai accepta și pe ce ți-ai fi bazat decizia?

Ori imi dai quote fara sa citesti ce scriu ori nu intelegi :

1.Tocmai am scris mai sus ca s-a mai intamplat in Austria lui Jorge Martin exact aceeiasi problema,dupa ce inainte i s-a desfacut in mers tot lui Q fermoarul.Deci e cam al 3lea incident de felul.

2.Tocmai am scris mai sus (again) - pilotaj periculos incomodarea altui concurent si lovirea lui (repetata) la ...160+ pana respectivul a picat in pluton.

Pt a n-a oara : vorbesc despre incidentul cu Nakagami,nu despre cazatura lui Q,acolo nu mi se pare ca MM ar fi avut macar 1% vina.

Acum 53 minute, damager a spus:

eu am vazut cursa dar tu nu vrei sa intelegi ce zice Zarco. El zice ca din virajul 5 avea ceva la mobra si a tras pana in virajul 16. el zice ca nu a simtit, eu nu il cred. 

n-are legatura cu taka.

Are legatura cu faptul ca mie imi este greu sa cred ca, nu a simtit nimic schimbt in comportamenul mobrei, ca in alte conditii simt cand se schimba temperatura gumei cu 2 grade. nu are legatura cu pozitia lui Zarco. De ce zice Zarco de 16? Poate ca e ac de par si l-a vazut fiind in spate.

 

Iar asta cu cine mai e in pericol, toti pilotii in urmatorul tu, dar tu lasi bucati de carbon pe trasa de exemplu. 

Inteleg ce zice Zarco - si probabil are dreptate.

Ideea pe care nu o inteleg e de ce naiba se apuca sa vorbeasca Zarco public despre ceva ce nu il priveste - mai ales ca,dupa cum bine zice colegul - Zarco nu a vazut live incidentul,ci doar s-a uitat la el ca si noi la tv.

Normal ca parerea lui Zarco e mult mai avizata decat a noastra care scuipam seminte pe canapea,dar again...nush de ce se avanta el sa judece comportamentul lui MM.Nu zice Q nimic,nu zice Nakagami nimic,se trezeste Zarco...

Cred ca race direction ar trebui sa ia cuvantul nu Zarco...

 

@damager mare dreptate ai avut cand ai zis ca sunt sanse mari de o cazatura care sa "conteze" la campionat,oh well...

Sincer la Q nu ma asteptam.Ok,nu a fost nici el de vina,dar ....campionatul e clar relansat :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Doctor X a spus:

1. Nu aceea e configurația circuitului pentru cursele de MotoGP.

2. De ce te încăpățânezi să îi dai crezare lui Zarco? Nu înțeleg. Zarco n-avea cum să știe ce a simțit Marquez decât dacă era în locul lui Marquez.

3. Trebuie să lucrezi la exprimare, că nu am înțeles tot ce vrei să spui aici:

 


scriu de pe tel si uneori autocorectul o ia razna.

tind sa ii dau crezare lui Zarco pt ca e un pilot echilibrat in declaratii.

2. Pentru ca imi este f greu sa cred ca MM nu a simtit nici o schimbare.

3. Taka l-a depasit in virajul 7 iar el a venit peste el argumentand ca Taka a iesit larg, in conditiile in care aman2 mai aveau cel putin 1m pana la vibrator.

4. Dupa contactul cu taka, avand in vedere ca el a declarat ca a simtit ca mobra vireaza stanga, el a continuat sa merga pe trasa in regim de cursa.

 

care de altfel este sjngura greseala care i se poate imputa. El tb sa primeasca steag negru dupa impact cand au vazut ca, cad chestii. Ca nu aveau aia de unde sa stie dc sunt ale lui sau ale lui Q. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...