Sari la conținut

15. Gran Premio Animoca Brands de Aragón 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Fiind vorba de mm 🤐

Mda "i detect a pattern here"....

A fost vreodata musiu admonestat pt ceva?Vorbesc de cand e la clasa mare?Ca eu stau prost cu memoria dar chiar nu-mi aduc aminte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 408
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 5 minute, Method a spus:

Ori imi dai quote fara sa citesti ce scriu ori nu intelegi :

1.Tocmai am scris mai sus ca s-a mai intamplat in Austria lui Jorge Martin exact aceeiasi problema,dupa ce inainte i s-a desfacut in mers tot lui Q fermoarul.Deci e cam al 3lea incident de felul.

2.Tocmai am scris mai sus (again) - pilotaj periculos incomodarea altui concurent si lovirea lui (repetata) la ...160+ pana respectivul a picat in pluton.

Pt a n-a oara : vorbesc despre incidentul cu Nakagami,nu despre cazatura lui Q,acolo nu mi se pare ca MM ar fi avut macar 1% vina.

Inteleg ce zice Zarco - si probabil are dreptate.

Ideea pe care nu o inteleg e de ce naiba se apuca sa vorbeasca Zarco public despre ceva ce nu il priveste - mai ales ca,dupa cum bine zice colegul - Zarco nu a vazut live incidentul,ci doar s-a uitat la el ca si noi la tv.

Normal ca parerea lui Zarco e mult mai avizata decat a noastra care scuipam seminte pe canapea,dar again...nush de ce se avanta el sa judece comportamentul lui MM.Nu zice Q nimic,nu zice Nakagami nimic,se trezeste Zarco...

Cred ca race direction ar trebui sa ia cuvantul nu Zarco...

 

Scuze, chiar nu am văzut ce ai scris depre Martin, dar se pare că n-a fost o tragedie:

 

Citat

On the fact, pilot Pramac commented: “ I had not noticed it, I did see the image and it was a bit open. I imagine Alpinestars is working on it. I didn’t notice anything during the race “.

 

Dacă ai o defecțiune tehnică și poți dovedi asta, se pune ca pilotaj periculos?

Acum 3 minute, damager a spus:


scriu de pe tel si uneori autocorectul o ia razna.

tind sa ii dau crezare lui Zarco pt ca e un pilot echilibrat in declaratii.

2. Pentru ca imi este f greu sa cred ca MM nu a simtit nici o schimbare.

3. Taka l-a depasit in virajul 7 iar el a venit peste el argumentand ca Taka a iesit larg, in conditiile in care aman2 mai aveau cel putin 1m pana la vibrator.

4. Dupa contactul cu taka, avand in vedere ca el a declarat ca a simtit ca mobra vireaza stanga, el a continuat sa merga pe trasa in regim de cursa.

 

care de altfel este sjngura greseala care i se poate imputa. El tb sa primeasca steag negru dupa impact cand au vazut ca, cad chestii. Ca nu aveau aia de unde sa stie dc sunt ale lui sau ale lui Q. 

Mai vezi o dată primul tur. Cred că îl găsești și la liber. 

Și citește și ce a declarat Marquez, că el pilota Honda aia, nu Zarco, care s-a uitat la Digi după cursă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

Ori imi dai quote fara sa citesti ce scriu ori nu intelegi :

1.Tocmai am scris mai sus ca s-a mai intamplat in Austria lui Jorge Martin exact aceeiasi problema,dupa ce inainte i s-a desfacut in mers tot lui Q fermoarul.Deci e cam al 3lea incident de felul.

2.Tocmai am scris mai sus (again) - pilotaj periculos incomodarea altui concurent si lovirea lui (repetata) la ...160+ pana respectivul a picat in pluton.

Pt a n-a oara : vorbesc despre incidentul cu Nakagami,nu despre cazatura lui Q,acolo nu mi se pare ca MM ar fi avut macar 1% vina.

Inteleg ce zice Zarco - si probabil are dreptate.

Ideea pe care nu o inteleg e de ce naiba se apuca sa vorbeasca Zarco public despre ceva ce nu il priveste - mai ales ca,dupa cum bine zice colegul - Zarco nu a vazut live incidentul,ci doar s-a uitat la el ca si noi la tv.

Normal ca parerea lui Zarco e mult mai avizata decat a noastra care scuipam seminte pe canapea,dar again...nush de ce se avanta el sa judece comportamentul lui MM.Nu zice Q nimic,nu zice Nakagami nimic,se trezeste Zarco...

Cred ca race direction ar trebui sa ia cuvantul nu Zarco...

 

@damager mare dreptate ai avut cand ai zis ca sunt sanse mari de o cazatura care sa "conteze" la campionat,oh well...

Sincer la Q nu ma asteptam.Ok,nu a fost nici el de vina,dar ....campionatul e clar relansat :)

Era exact scenariu la care ma gandeam, dar eu il vizualizam fie in virajul 1, stiind ca MM in general pleaca bine si in virajul 1 este bolovan, pri se sprijina de cineva, ori va matura totul pe exterior, fie la o incercare de depasire a lui Q la MM, pe revenire, stil MM, il impinge afara. 

pai, il priveste pe Zarco, ca e in pluton, se pot intersecta😂😂😂. Mai norocosi sunt Bes si Bag care in general nu au pb asta. Ma rog Bag, ca Bes mai cade prin pluton

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, damager a spus:

2. Pentru ca imi este f greu sa cred ca MM nu a simtit nici o schimbare.

3. Taka l-a depasit in virajul 7 iar el a venit peste el argumentand ca Taka a iesit larg, in conditiile in care aman2 mai aveau cel putin 1m pana la vibrator.

4. Dupa contactul cu taka, avand in vedere ca el a declarat ca a simtit ca mobra vireaza stanga, el a continuat sa merga pe trasa in regim de cursa.

 

care de altfel este sjngura greseala care i se poate imputa. El tb sa primeasca steag negru dupa impact cand au vazut ca, cad chestii. Ca nu aveau aia de unde sa stie dc sunt ale lui sau ale lui Q. 

Asta am zis si eu - ok,ok mobra se duce spre stanga simti ca ai o problema nasoala....si tu esti cu mana in gaz blanao "sprijinindu-te" de alt concurent la viteza aia?Daca nici asta nu inseamna comportament periculos....

Daca ar fi luat mana din gaz cand a vazut ca are probleme.Taka nu mai era pe jos.Dar nu.

 

Nu a avut race direction timp sa dea black flag - cele 2 incidente s-au intamplat la distanta de...10s?

SI oricum nu ii dadeau asa ceva lui MM :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Doctor X a spus:

 

Scuze, chiar nu am văzut ce ai scris depre Martin, dar se pare că n-a fost o tragedie:

 

 

Dacă ai o defecțiune tehnică și poți dovedi asta, se pune ca pilotaj periculos?

Mai vezi o dată primul tur. Cred că îl găsești și la liber. 

Și citește și ce a declarat Marquez, că el pilota Honda aia, nu Zarco, care s-a uitat la Digi după cursă.


si marmota invelea ciocolata. Ce vroiai sa zica?

de altfel, Zarco a si zis in declaratie ☺️.  Ca oricum e cuvantul lui contra MM si ca MM vrea doar sa acape de o penalizare.  Nu ca ar fi avut pentru ca sa ii dea.

dar, cum mai zicea un coleg p'aici, poate... daca era altcineva mai inventau astia o penalizare. 
 

repet, nu cred ca avea de ce sa ia penalizare pt cele 2 incidente. Doar faptul ca nu mai tb sa mearga pe trasa din virajul 8 pana in 16. Si asta se poate vedea si la tv. 
si , stai linistit ca am abonament la motogp de multa vreme dc vreau sa revad o cursa. 

Acum 5 minute, Method a spus:

Asta am zis si eu - ok,ok mobra se duce spre stanga simti ca ai o problema nasoala....si tu esti cu mana in gaz blanao "sprijinindu-te" de alt concurent la viteza aia?Daca nici asta nu inseamna comportament periculos....

Daca ar fi luat mana din gaz cand a vazut ca are probleme.Taka nu mai era pe jos.Dar nu.

 

Nu a avut race direction timp sa dea black flag - cele 2 incidente s-au intamplat la distanta de...10s?

SI oricum nu ii dadeau asa ceva lui MM :P

Black flag dupa incidentul cu Taka. Cred ca s-a vazut destul de clar ca, cadeau resturi din mobra nu?

din 8 pana "inainte" de 16, sunt totusi 7 viraje nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Method a spus:

Asta am zis si eu - ok,ok mobra se duce spre stanga simti ca ai o problema nasoala....si tu esti cu mana in gaz blanao "sprijinindu-te" de alt concurent la viteza aia?Daca nici asta nu inseamna comportament periculos....

Daca ar fi luat mana din gaz cand a vazut ca are probleme.Taka nu mai era pe jos.Dar nu.

 

Nu a avut race direction timp sa dea black flag - cele 2 incidente s-au intamplat la distanta de...10s?

SI oricum nu ii dadeau asa ceva lui MM :P

1. Nu știu de ce tot insiști/insistați. Știiți voi (și Zarco) ce a simțit Marquez după coliziunea cu Fabio? Cam câte secunde i-ar fi trebuit să reacționeze după ce a realizat că motocicleta are o problemă? 

 

2. Black flag pentru două bucăți de plastic care pot fi scoase în câteva secunde de pe circuit de către stewarzi? Nu prea cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Doctor X a spus:

Dacă ai o defecțiune tehnică și poți dovedi asta, se pune ca pilotaj periculos?

Daca ai o defectiune tehnica te duci la boxe,nu ii dai blana ca apucatul in timp ce te sprijini pe ceilalti competitori ca mobra trage stanga sa nu cazi.

C'mon.

Daca nici asta nu se califica drept pilotaj periculos...nu stiu ce se califica atunci.

Acum 7 minute, damager a spus:

Era exact scenariu la care ma gandeam, dar eu il vizualizam fie in virajul 1, stiind ca MM in general pleaca bine si in virajul 1 este bolovan, pri se sprijina de cineva, ori va matura totul pe exterior, fie la o incercare de depasire a lui Q la MM, pe revenire, stil MM, il impinge afara.

Sincer ma asteptam sa fie cumintel MM mai ales avand in vedere ca e revenirea dupa 112 zile de pauza...dar vai cat l-am "subestimat".

Q zice ca se va descurca bine la Motegi...i donno.

Ii vad pe cei 2 de la Ducati puternici,il vad pe MM puternic...va fi super interesant si cred ca plin de rasturnari de situatie ce a mai ramas din campionat :bounce:

Acum 4 minute, damager a spus:

Black flag dupa incidentul cu Taka. Cred ca s-a vazut destul de clar ca, cadeau resturi din mobra nu?

din 8 pana "inainte" de 16, sunt totusi 7 viraje nu?

Aa,dupa Taka...meh da.Oricum nu mai conta.S-a dus la boxe.

Interesant mi s-a parut (nush cata lume a vazut) ca atunci cand a ajuns la boxe un mecanic se apucase sa se uite sa repare etc acolo sa poata sa concureze din nou si a venit Xavi direct a facut cu mainile X nu,out.Nici nu s-a uitat la motoreta Xavi.Ce-o fi zis Xavi - "ai facut destule pt azi las-o asa"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, damager a spus:


Doar faptul ca nu mai tb sa mearga pe trasa din virajul 8 pana in 16. Si asta se poate vedea si la tv. 

 

Eu am văzut altceva. În virajul 8 Marquez a ieșit de pe pistă. Am mai spus o dată.

Dacă ai Videopass, uită-te aici și spune-mi ce vezi de la minutul 1:22:

 

https://www.motogp.com/en/videos/2022/09/18/the-reason-why-nakagami-and-marquez-clashed-after-t7/436431

Acum 3 minute, Method a spus:

Daca ai o defectiune tehnica te duci la boxe,nu ii dai blana ca apucatul in timp ce te sprijini pe ceilalti competitori ca mobra trage stanga sa nu cazi.

C'mon.

Daca nici asta nu se califica drept pilotaj periculos...nu stiu ce se califica atunci.

Sincer ma asteptam sa fie cumintel MM mai ales avand in vedere ca e revenirea dupa 112 zile de pauza...dar vai cat l-am "subestimat".

Q zice ca se va descurca bine la Motegi...i donno.

Ii vad pe cei 2 de la Ducati puternici,il vad pe MM puternic...va fi super interesant si cred ca plin de rasturnari de situatie ce a mai ramas din campionat :bounce:

Aa,dupa Taka...meh da.Oricum nu mai conta.S-a dus la boxe.

Interesant mi s-a parut (nush cata lume a vazut) ca atunci cand a ajuns la boxe un mecanic se apucase sa se uite sa repare etc acolo sa poata sa concureze din nou si a venit Xavi direct a facut cu mainile X nu,out.Nici nu s-a uitat la motoreta Xavi.Ce-o fi zis Xavi - "ai facut destule pt azi las-o asa"

Cum să se ducă la boxe din zona aia de circuit? Să se teleporteze?

 

Cine naiba e Xavi???

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Doctor X a spus:

 Cam câte secunde i-ar fi trebuit să reacționeze după ce a realizat că motocicleta are o problemă?

0.2s (la MM probabil mai putin) sa iei mana din gaz cand vezi ca motoreta trage masiv stanga si risti sa il dai jos pe cel de langa tine?

Sau poate era mai logic sa te sprijini pe el,ba sa ii mai dai si un cot?

Hai ca e vizibil din avion wtf...

 

Repet,mi se pare (ca pachet) probabil cel mai bun pilot din gp si nu am hate'uri la adresa lui,chiar mi-ar placea la anul sa ii calareasca 4real pe astia mici.

Dar nepasarea asta totala fata de oricine e in jurul lui cand concueaza zic eu ca ar trebui penalizata.

Acum 6 minute, Doctor X a spus:

Cine naiba e Xavi???

Santi my bad.Autocorectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Method a spus:

0.2s (la MM probabil mai putin) sa iei mana din gaz cand vezi ca motoreta trage masiv stanga si risti sa il dai jos pe cel de langa tine?

Sau poate era mai logic sa te sprijini pe el,ba sa ii mai dai si un cot?

Hai ca e vizibil din avion wtf...

 

Repet,mi se pare (ca pachet) probabil cel mai bun pilot din gp si nu am hate'uri la adresa lui,chiar mi-ar placea la anul sa ii calareasca 4real pe astia mici.

Dar nepasarea asta totala fata de oricine e in jurul lui cand concueaza zic eu ca ar trebui penalizata.

Incredibil! De unde știi tu timpii de reacție ai unui pilot de MotoGP? Există ceva studii pe subiectul ăsta pe care le-ai consultat? :)))

Eu renunț la discuție. Vă las cu specialiștii Zarco și Method. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Doctor X a spus:

Cum să se ducă la boxe din zona aia de circuit? Să se teleporteze?

 

Cine naiba e Xavi???

SAnti.My bad autocorectul.

 

Nu am zis sa se duca la boxe din zona aia de circuit,ci sa nu mai mearga in regim racing cand vede ca are probleme,ba mai mult de atat cand vede ca e in pericol sa cada/sa iasa de pe trasa sa se sprijine pe alti concurenti.Hai ca e destul de clar ce am zis.

Coordonarea ochi-creier- mana e undeva la 0.5s,nu?MM e om nu? Nu e ca noi,i-am dat avans :) Am zis acolo o cifra.Nu despre asta e vorba.

E vorba despre faptul ca omul nu a lasat-o moale chiar cand moto avea probleme urate.Si de aici a plecat totul.

Tu zici ca nu prea avea ce sa faca - ba avea - sa ia mana din gaz.Nu prea a facut.Asta e tot ce zic.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Doctor X a spus:

 

Eu am văzut altceva. În virajul 8 Marquez a ieșit de pe pistă. Am mai spus o dată.

Dacă ai Videopass, uită-te aici și spune-mi ce vezi de la minutul 1:22:

 

https://www.motogp.com/en/videos/2022/09/18/the-reason-why-nakagami-and-marquez-clashed-after-t7/436431

Cum să se ducă la boxe din zona aia de circuit? Să se teleporteze?

 

Cine naiba e Xavi???

Hai ca devine amuzant....asa-i, nu se poate ajunge la boxe decat pe trasa.

Am multe discutii cu @Method din parere diferite, dar aici are dreptate...pur si simplu se gandeste doar la el cand e in pista. nu zic ca e gresit sau nu, poate asta e mentalitatea care tb sa o ai ca sa fi de 8 ori campion.

Dar, asta nu inseamna ca eu tb sa fiu decord cu ea, sau sa o sustin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

Nu avea de ce sa ia penalizare. Cf regulamentului, trebuia sa i se dea steag negru pt problema tehnica. Trebuia sa vada un marshal si sa anunte. Doar ca nu a vazut nimeni.

 

problema este ca, vorba aia, Marc is back, sunt convins ca incidente o sa mai apara si atunci o sa vedem si masurile care se vor lua. Ce spune Zarco face sens. Mie cel putin imi este imposibil aa cred ca nu a simtit ca dupa contactul cu Q nu a simtit o schimbare in comportamentul mobrei. Totusi el a continuat sa traga. Na, mentalitate de pilot de motogp, multiplu campion mondial

Primul incident, cel la Q, are un patern similar cu cel de la Austin, in care a fost implicat Deniz Oncu si Jeremy Alcoba + Migno, Acosta, etc. Atunci Oncu a fost banat doua curse. Deci precedent exista, insa nu conteaza in cazul lui Cabroncito. Ok.. sa zicem ca incidentul cu Q este discutabil, insa al doilea, cu Taka, acolo este o mostra de iresponsabilitate (iar la al doilea contact de INTENTIE!!!) care nu ar fi trebuit sa fie trecuta cu vederea. Nici de data asta nu s-a luat vreo masura. Nici macar "under investigation". 

 

Ceea ce spune Zarco, face mult sens, chiar daca nu a vazut "in direct" cele doua acrosaje, din cateva motive:  este pilot in competitie, stie circuitul la milimetru si stie ce se poate face si ce trebuie sa se faca in fiecare punct al track-ului, intelege ceea ce vede la tv, mai mult decat avocatii lui MM de aici de pe forum, are cu siguranta si alte informatii din paddock, are acces la inregistrari din unghiuri care nu au ajuns "on air". Trebuie crezut, in momentul in care spune ca dupa primul incident, la Q, a continuat sa piloteze in acelasi stil periculos. 

 

Cat despre declaratia lui MM, avocatii trebuie sa inteleaga ca este declaratia unuia care putea sa omoare doi oameni si care incearca sa se disculpe. Ce dracu' sa spuna? Ca este iresponsabil? Ca nu i-a pasat de consecinte? Cum sa fie cineva atat de lipsit de spirit critic, incat sa ia de buna declaratia celui care provoaca doua accidente, care puteau avea urmari dramatice?

Cum sa nu simta ca are ceva schimbat in comportamentul motocicletei si sa continue sa traga ca dementul??? Cat de tampiti ne crede imbecilul asta? 

Omul asta va ucide pe cineva, pana la urma.. daca da el in primire, nu e paguba, trebuie sa mai lucreze si selectia naturala, insa teama imi este ca va omorî pe cineva. 

 

P.S. Ma intreb, i-a facut cineva un test psihologic serios, baiatului asta? Nu ma refer la cele care ii testeaza viteza de reactie, coordonare, motricitate, etc,  ci la cele care releva daca omul este responsabil, care sa ii evidentieze o eventuala psihopatie, nivelul de inteligenta, etc, etc.. 

Acum 12 ore, adiy32 a spus:

Intre Marquez si asta e diferenta doar de echipament sau si de motor,Atat.

 

Aici esti putin in eroare. Nu este vorba de nici o diferenta, este chiar MM.. ;) 

Acum 1 oră, Method a spus:

 

 ....campionatul e clar relansat :)

Nu, campionatul este incheiat. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum de nu urlă presa, piloții (în afară de Zarco, bineînțeles), stafful tehnic din MotoGP, despre ce a făcut criminalul Marquez la Aragon ci doar unii fani? Chiar atâta influență are asupra tuturor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

El zice ca din virajul 5 avea ceva la mobra si a tras pana in virajul 16. el zice ca nu a simtit, eu nu il cred. 

a pierdut 3 locuri de la incident cu Q de pe 6 pe 9.

daca mobra avea problema nu ajungea in viraj 13 tot pe pozitia 9.

nu ai cum sa nu pierzi locuri daca iti freaca ceva de roata.

 

s-a miscat plasticul si a atins fix la taka.

 

nu stiu de ce insisti cu viraj 16, in viraj 13 a fost incident si acolo el a inceput sa mearga incet cu mobra serpuind la viteza mica.

Acum 3 ore, Doctor X a spus:

Marquez a ieșit de pe pistă în virajul 8. După ce a reintrat, spatele motocicletei oscila și din guma spate ieșea fum de la frecarea cu aripa motocicletei lui Fabio. Era pe ultimul loc.

man, nu la corckscrew a fost buba cu taka? ala e dupa viraj 13 ca nu a apucat sa intre in corckscrew - a fost inainte buba cu taka.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, frigider a spus:

man, nu la corckscrew a fost buba cu taka? ala e dupa viraj 13 ca nu a apucat sa intre in corckscrew - a fost inainte buba cu taka.

Corkscrew = virajele 8 și 9.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

4. Dupa contactul cu taka, avand in vedere ca el a declarat ca a simtit ca mobra vireaza stanga, el a continuat sa merga pe trasa in regim de cursa.

man, dupa incident cu taka MM a iesit de pe circuit si a ramas ultimul.. 

 

nu inteleg cum poti sa vezi doar ce zice Zarco dar poate nu ai vazut cursa. desi parca zici ca ai vazut-o :D 

Acum 11 minute, Doctor X a spus:

Corkscrew = virajele 8 și 9.

ups! my bad atunci.

 

corect, cum naiba a mers in regim de cursa pana in 16 daca dupa buba cu taka a lasat-o asa? 

 

plm.

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

vezi startul ca sa vezi ce timpi de reactie are MM

 

nici unu din saracii astia din motogp n-au timpi de reactie, sunt niste legume..

 

La virajul 3 cum a putut sa ia mana din gaz?

cu totii stim ca in teorie  "tii gazul cand fuge spatele".

deci a facut-o intentionat?.... 

el pun pariu ca vroia podium, nu sa-l omoare pe Q. 

 

la cate highsideuri naspa a avut..

vezi ca multi cand au momente iau mana din gaz, moto 2, 3 etc.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, frigider a spus:

cu totii stim ca in teorie  "tii gazul cand fuge spatele".

deci a facut-o intentionat?.... 

el pun pariu ca vroia podium, nu sa-l omoare pe Q. 

 

la cate highsideuri naspa a avut..

vezi ca multi cand au momente iau mana din gaz, moto 2, 3 etc.

 

 

 

 

scoti din context ce am zis.

La incidentul cu Q a lasat gazu, la Taka nu a lasat gazul cand a simtit ca s-a futat ceva la motoreta, ci dupa ce l-a vazut pe ala tavalindu-se pe jos in spatele lui. m-am uitat la reluare de mai mult ori, daca lasa gazu cand i-a tras motoreta stanga nu-l tavalea pe Taka, in cel mai fericit caz se sprijnea Taka si poate nu cadea.

 

din canapea se vede altfel decat din shaua cotetzului in cursa

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

la Taka nu a lasat gazul cand a simtit ca s-a futat ceva la motoreta

man, mm a zis ca atunci cand a coborat spatele dadea sa ii blocheze roata si a tras stanga.

vorbim de jumatati de secunda in care iei o decizie.

 

corect, ce sugerezi ca trebuia sa faca pare usor de facut din canapea :)  

normal ca acum noi stiind ce s-a-ntamplat stim clar ce trebuia facut sa nu se intample.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

daca lasa gazu cand i-a tras motoreta stanga nu-l tavalea pe Taka,

poate il luau aia din spate daca lasa gazul brusc, moto tragand stanga?

e cam periculos sa lasi gazul, nu crezi? cel mai sigur e sa ramai cu viteza similara cu cei din jur.

 

deci la highside a gresit ca a luat gazul, aici cu taka a gresit ca nu l-a luat.

zici ca e vreun amator.

 

 

 

e ridicol, forumul il spanzura si .. doar Zarco critica?

care abereaza ca a mers tare pana in curba 16 cand el la curba 8 era ultimul si abia se tara?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Method a spus:

 

...si o alta problema in urma MP al Aragonului :

307503345-491492855848527-84972425698226

Quartararo a fost lovit/zgariat pe piept si stomac pt ca atunci cand a cazut costumului (Alpinestars) i-a cedat fermoarul.

 

Daca nu ar fi fost qocalar sa-si arate peptul la TV cat sta boxa si ar fi avut si o bluza pe dedesubt asa cum recomanda Alpinestars, sigur nu ar fi fost atat de afectat de aceasta cazatura. Mai mult de atat nu mai poarta nici aparatoarea de pe piept dar isi flutura lantul de aur de la gat. In cazul asta... sa-l apere biserica precum ii apara si pe cei ce merg in trafic fara geaca /manusi sau casca

 

Acum 4 ore, Method a spus:

Ideea pe care nu o inteleg e de ce naiba se apuca sa vorbeasca Zarco public despre ceva ce nu il priveste - mai ales ca,dupa cum bine zice colegul - Zarco nu a vazut live incidentul,ci doar s-a uitat la el ca si noi la tv.

 

Pentru ca exista sponsori ce trebuie sa apara la tv. In momentul in care nu mai castigi curse, iti raman declaratiile 'belicoioase' pt a fi urmarit.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...