Jump to content

Am achizitionat o motocicleta ca incepator, trebuia sa cer un sfat :((


DeyCrusader
 Share

Recommended Posts

Acum cateva zile am achizitionat o motocicleta , mai exact un Suzuki GSF 600U (bandit) , limitat la 25kw . De la o firma din cluj care se ocupa cu importatul motocicletelor din afara, mai exact germania. Din momentul ce oameni mi au trimis-o mie am dat tura prin fata blocului (fara nr fara acte, nu aveam alt undeva ce sa ii fac, eu fiind din bucuresti). Se comporta decent tot ce trebuie. Astazi pe 21.09 am reusit sa ii eliberez  numerele rosii si sa o scot la o tura . Am pornit motorul , l am lasat 5-10 min sa se incalzeasca am luat echipamentul si am plecat la plimbare.

 

Totul a fost in regula pana cand mai spre seara , ce am iesit iar la plimbare . Au inceput problemele , mai exact : fiind o motocicleta din 1997 , am o maneta pentru soc ca sa il pot regla. Si chiar si dupa ce s-a incalzit motorul daca ii dadeam socul la minim sau la jumatate , ajungea sup 2000 ture si se oprea. La fel mi se intampla si in mers, la 40-50 Km/h trag ambreajul sa schimb viteza , se opreste motorul . Dau drumul la ambreaj porneste , clar ( tehnica de impingere ca sa porneasca, doar ca eram in mers ci nu impins, fiind in viteza a repornit)

 

 Dupa ceva timp ce o bagam in 1a sau a2a , cu maneta de acceleratie trasa la maxim, aveam 2-3k ture , nu trage, se simte ca si cum nu ar avea putere, ar fi subturata, abea dupa 7-9 secunde se gandeste ca trebuie sa accelereze sau chiar sa moara motorul (again)) . Mai exact ea se comporta normal , adica cand totul e optim si nu exista aceste probleme trage , si "zboara" fara sa existe acel delay,timp de asteptare sau subturatie . Totusi aceste probleme parerea mea ca nu ar trebuii sa existe. 


Tin sa mentionez ca de cand am luat-o rezervorul era aproape plin (cel mai probabil cu o benzina veche) , nu am avut intentia de a-i mai pune peste , alta benzina. Am inteles de la cineva apropiat ca asta ar fi una dintre cauze , acum , nefiind in domeniu , nu imi dau cu parerea si cer ajutorul la cat mai multa lume dispusa sa ma ajute , chiar imi place sa conduc o motocicleta si sa fac parte dintr o comunitate de oameni geniali. In cazul in care cineva are cunostinte sau a mai intampinat aceasta problema si stie cum o pot rezolva mi-ar face mare placere sa discutam . Daca este cineva din bucuresti si este dispus sa ma ajute , raman recunoscator ! (putem sa ne auzim si pe whatsapp 0721031863)

Link to comment
Share on other sites

incearca la un service moto.

 

fiind un motor vechi, cel mai probabil trebuie reglat/curatat carburatorul, daia s-a trecut la injectie.

 

inca ceva, vezi sa nu ai rezervorul ruginit pe interior, se mai intampla la astea vechi.

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

Ser sau mus?

Empire Motors

Revenind cu un update , am reusit astazi sa ii pun benzina 100 de la omv si am cumparat aditional si un aditiv (care cica ar ajuta). Ulterior am ajuns sa schimb si bateria . Intradevar de cand am schimbat-o , porneste mai greu ca este de 8Ah , cea veche era de 9 Ah , dar momentan nu am mai avut problema cu opritul motorului in mers, clar inca stau cu un stres pe drum . Maine am de gand sa schimb si bujiile. 
Inafara de baterie , ce anume mai ingreuneaza pornirea motocicletei ? Ar trebuii sa schimb bujiile daca porneste greu dimineata (mna e umpic racoare)

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, l.u.v said:

Motocicletele nu se repară pe internet.

Caută pe google Grant Garage Racing în zona Gării Obor.

Lucreaza în fiecare zi de luni până vineri începând cu ora 16:00.

Succes.

 

23 hours ago, DeyCrusader said:

Acum cateva zile am achizitionat o motocicleta ...

Ghinion!

Succes.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, DeyCrusader said:

Empire Motors

Revenind cu un update , am reusit astazi sa ii pun benzina 100 de la omv si am cumparat aditional si un aditiv (care cica ar ajuta). Ulterior am ajuns sa schimb si bateria . Intradevar de cand am schimbat-o , porneste mai greu ca este de 8Ah , cea veche era de 9 Ah , dar momentan nu am mai avut problema cu opritul motorului in mers, clar inca stau cu un stres pe drum . Maine am de gand sa schimb si bujiile. 
Inafara de baterie , ce anume mai ingreuneaza pornirea motocicletei ? Ar trebuii sa schimb bujiile daca porneste greu dimineata (mna e umpic racoare)

 

 

Sfat, du-o cat de repede la un service sa-i faca o curatare/reglaj de carburator. 

Aceste motociclete au fost de regula depozitate multi ani inainte sa fie vandute, iar acesti dealeri nu le fac mare lucru inainte sa le vanda. Schimba uleiul si filtru in cel mai bun caz si cam atat. Gandeste-te ca daca ar fi stiut ca e buna benzina din rezervor, aproape sigur ca si-ar fi insusit o mare parte din ea, inainte sa ti-o vanda tie.

 

Ceea ce faci tu acuma, nu este neaparat rau, dar nici cel mai bine. Daca ti-e lene sau e greu sa mergi la un specialist, baga benzina buna, si avioneaz-o serios pe autostrada de ex. sa cureti si eventuale depuneri din esapament. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, sasesase a spus:

 

Daca ti-e lene sau e greu sa mergi la un specialist, baga benzina buna, si avioneaz-o serios pe autostrada de ex. sa cureti si eventuale depuneri din esapament. 

 

Recomanzi unui incepator care are o motocicleta cu probleme tehnice s-o avioneze pe autostrada?!!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sasesase said:

Daca ti-e lene sau e greu sa mergi la un specialist, baga benzina buna, si avioneaz-o serios pe autostrada

 

2 hours ago, leopold said:

 

Recomanzi unui incepator care are o motocicleta cu probleme tehnice s-o avioneze pe autostrada?!!

Normal. Dacă o ”avionează” serios (și nu altfel) pe autostradă îi poate fi mai ușor cu mersul la specialist.

La specialist ortoped.

Link to comment
Share on other sites

On 9/23/2022 at 11:33 AM, leopold said:

 

Recomanzi unui incepator care are o motocicleta cu probleme tehnice s-o avioneze pe autostrada?!!

 

un mers sustinut la o turatie anume, face bine de multe ori...mai ales cand vine vorba de motoare care au stat mult.

Nu am spus sa mearga cu 200km/h, ideea era sa mearga 10-15 km cu o anumita situatie 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...