Jump to content

Ce sa fie?


Flower-Power
 Share

Recommended Posts

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Andu nu este prea ocupat pentru a servisa o motocicletă, dar se va ocupa strict de latura mecanică. Pentru piese și electronică, se merge la Ducati România/Metrotehica. Mai este și Dragoș Panaitiu care poate rezolva cam orice dacă ai banii necesari. Nu le fac reclamă (la Metrotehnica cel puțin), dar de Ducati are cine să se ocupe în București. N-a murit nimeni cu marca asta nici acum 10-15 ani când erau stricăcioase și nu știa nimeni să umble la ele, cu atât mai puțin acum.

 

Ducati vine cu un preț. Însă un preț meritat.


Ai vorbit cu Andu in ultima perioada?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cred ca eu am confundat persoanele, eu am vorbit cu Dragoș..😁

Acum 9 ore, GoodKat a spus:


SV650, V-Strom, MT-07. Termina cu (alte) prostiile. Ducati iti iei doar daca are cine sa iti faca servisarea, iar Andu este ocupat pana peste cap. 

Ce ai ma cu vstrom...fugi de aici...și cu z650 ce ai?

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Flower-Power a spus:

Cred ca eu am confundat persoanele, eu am vorbit cu Dragoș..😁

Ce ai ma cu vstrom...fugi de aici...și cu z650 ce ai?


Eu nimic, doar ti-am recomandat niste motociclete de la care sa simti ca se intampla ceva. Z650 este decent sa zic, si cam atat. Arata bine intr-adevar, dar propulsorul ala care suna ca o bormasina indiferent de ce evacuare ai pe el, si modalitatea in care livreaza puterea / cuplul...sa zicem ca mai bine imi iau CB500 din 1998.

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, Flower-Power a spus:

 

Pana la urma....ce motor îmi iau..😂

 

Baietii ti-au spus bine: daca vrei ture lungi, atunci ai de ales intre Honda CB500X, VStrom 650, Tracer 700, Honda NC750X, Kawasaki Versys 650. Sunt gandite pentru genul asta de utilizare. Vrei oras, ture scurte si mai intense, dat pe viraje, etc, te duci spre MT07, SV650, Z650, CB500F, XSR700, CB650R, eventual poti incerca si un Rebel 500, daca iti place stilul. Sfatul meu: ia  o japoneza onesta. Sunt fiabile, nu te lasa in drum si vei evita sa cheltui bani (multi)- pe reparatii neprevazute si servicii de mentenanta ( nerealiste ca pret)- timp si nervi. Vrei europence, trebuie sa fii pregatita mental si financiar... mofturile costa...

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, xt600 a spus:

Baietii ti-au spus bine: daca vrei ture lungi, atunci ai de ales intre Honda CB500X, VStrom 650, Tracer 700, Honda NC750X, Kawasaki Versys 650. Sunt gandite pentru genul asta de utilizare. Vrei oras, ture scurte si mai intense, dat pe viraje, etc, te duci spre MT07, SV650, Z650, CB500F, XSR700, CB650R, eventual poti incerca si un Rebel 500, daca iti place stilul. Sfatul meu: ia  o japoneza onesta. Sunt fiabile, nu te lasa in drum si vei evita sa cheltui bani (multi)- pe reparatii neprevazute si servicii de mentenanta ( nerealiste ca pret)- timp si nervi. Vrei europence, trebuie sa fii pregatita mental si financiar... mofturile costa...


O concluzie corecta si pertinenta, se poate inchide si topicul asta pana la viitoare updateuri.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GoodKat said:

Ai vorbit cu Andu in ultima perioada?

 

Da. Are chiar mai mult timp ca acum câteva luni. Ceea ce vreau să spun este că nu lipsa de timp a lui Andu este elementul limitativ în a avea un Ducati. Mai ales în București.

Link to comment
Share on other sites

Update ca am ajuns la pagina 10 și nu am rezolvat cu actele...mă dispera situația. Se da problema: masina rabla e pe numele meu anterior si pe adresa mea anterioara sector 3. Am fost la fiscal sector 2 și aia voia sa îmi radieze masina actuala ,era sa cad pe spate ca eu am casco la aia, pentru ca eu când m-am mutat în 1900 toamna nu am făcut demersurile sa aduc rabla pe adresa noua. ..cine dreaq s-a gândit, taxele sunt la zi toate ca au fost plătite la sectorul 3, iar ăștia de la 2 le vor acum plătite la ei si adusa masina pe sectorul de care aparțin adică 2. După care din data de 1900 toamna de cand m-am mutat eu trebuie sa achit la sector 2 toate taxele ,deși eu le-am achitat la s 3..recuperarea banilor de la sector 3 e alta poveste și presupune mai multe drumuri pe acolo ,cozi și cereri.

Am anaful, azi l-am luat ,0 peste tot doar ca fiscalul și masina pe adresa veche ma incurca, mâine fiind termenul limita. Wish me Luck...mă doare capul, am o migrena , simt ca am făcut contact cu prea multe instituții, 3 pe ziua de azi și deja ma lasa bateriile..

Fmm

Edited by Flower-Power
Link to comment
Share on other sites

Documente necesare pentru înscrierea în Programul Rabla este necesar să prezinți următoarele documente:

-actul de identitate, original și copie, atât pentru beneficiar cât și pentru proprietarul rablei;

-certificatul de înmatriculare al mașinii vechi;

-cartea de identitate a rablei;

-certificat de atestare fiscală emis de către direcțiile de taxe și impozite locale din cadrul primăriilor de pe raza unde domiciliază cumpărătorul noului autovehicul, din care să rezulte faptul că nu are datorii;

-certificat de la ANAF.

 

Ce vrei sa radiezi?

Tu fa bine sa intrii in program cu rabla ta pana maine inclusiv, apoi ai maxim un an de zile sa rezolvi treaba cu rabla.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu ai înțeles....eu am rabla, e pe numele meu dinainte căsătoriei respectiv divorțului pe adresa unde domiciliam în trecut. Acum dupa divorț, am alt nume și alta adresa pentru ca am schimbat vreo 2 adrese. Nu e chiar atât de simplu.

Taxele le-am plătit la timp la sector 3 ,adresa unde era rabla. Eu stau în sector 2 de vreo mulți ani, 2016 cel puțin de când m-am divorțat. Rabla nu am adus o pe adresa actuala pentru ca uitasem de ea și nici nu mi-am bătut capul pentru ca eu aveam impresia ca nu mai e a mea, o lăsasem sa o conducă altcineva (am facut si contract de comodat pe ea, ca nu ma interesa). Am condus- o un an și pe urma i-am dat-o cuiva sa o folosească cu actele mele..

Știu ca mâine e data limita, de-asta migrene și dureri..

PS:

 

 

Maine dacă  rezolv cu actele, ce iau..z650 mi s-a părut soft, mt o7 doar ca ating cu picioarele nu știu cum e, sv știu cum e. Mt mt 07 e cel mai ușor...aleg cum am ales casa, în fuctie de greutate? Pana mea

Vote please: sv650 nou

Z650 nou

Mt 07 nou

Edited by Flower-Power
Link to comment
Share on other sites

Asta e important observ...da..am păstrat numele ca să am același nume cu cel al copilului...pentru alte detalii let me know..acum ma pasionează sa îmi schimb numele la cel anterior și implicit buletinul...dar iarăși ghișee șamd.. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Flower-Power a spus:

Nu ai înțeles....eu am rabla, e pe numele meu dinainte căsătoriei respectiv divorțului pe adresa unde domiciliam în trecut. Acum dupa divorț, am alt nume și alta adresa pentru ca am schimbat vreo 2 adrese. Nu e chiar atât de simplu.

 

 

Acum am inteles. Cu birocratia din tara asta s-ar putea sa nu-ti poti folosi rabla proprie in timpul ramas.

O alta varianta ar fi sa gasesti maine un proprietar cu o rabla care are certificat de atestare fiscală emis de către direcțiile de taxe și impozite locale si certificat de la ANAF deja emise.

Link to comment
Share on other sites

Ati reusit sa zapaciti fata complet.

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, apriliacluj a spus:

1-b

2-c

sau invers

totul e subiectiv :)

Asa zic si eu. Dar Flower, de ce naked totusi, de vreme ce intentionezi sa faci si ture lungi? Sunt frumusele numic de zis, dar de oras mai ales si ture scurtute pe vreme buna. 

Link to comment
Share on other sites

Nu e același lucru! Pe CBF naked îmi întindea mâinile + desfăcea genunchii, parbrizul a rezolvat un 20% maxim. CBF semicarenat e incomparabil mai comod la drum lung și viteze de 100 și peste. 

Pe Napoleon în schimb aș putea fuma și merge în trening la 200+, noroc că n-am nici unul dintre aceste vicii. 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, sasesase a spus:

 

de ce ne luam SUV, cand umblam numa in oras...Luam ce ne place, nu ce e mai comod :)

 

SUV-ul il cumpara in general parvenitii dar mai ales parvenitele, sau nu ati observat ca trei sferturi dintre posesorii de SUV sunt femei? Am intalnit foarte rar persoane care au cumparat SUV din motive obiective.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Nguyen said:

 

SUV-ul il cumpara in general parvenitii dar mai ales parvenitele, sau nu ati observat ca trei sferturi dintre posesorii de SUV sunt femei? Am intalnit foarte rar persoane care au cumparat SUV din motive obiective.

 

Asa si ATV-uri utilitare, care in loc sa fie la ferme, le vezi la guccicari pe valea prahovei. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...