Jump to content

Ce sa fie?


Flower-Power
 Share

Recommended Posts

Citat

Motocicleta va fi folosita ca și precedenta, strict în weekenduri la plimbări de aprox 500-700 km pe zi. În rest prin București dacă ma dau, ma dau seara după programul de serviciu și doar dacă nu am mai ieșit demult în tura și crapă inimioara în mine sa ma dau. ..ca nu mai pot fără.

La stilul asta de utilizare de suspectez de masochism ca tot insisti cu naked :).

Eu recomand intotdeauna incepatorilor naked pt ca mi se par motocicletele pe care inveti cel mai usor si de pe care migrezi cel mai usor catre alte categorii. Sunt si cele mai frumoase (pentru mine) dar asta nu inseamna ca sunt cele mai practice.

La cum folosesti motocicleta ar fi pacat sa-ti iei tot una naked fara macar sa fi testat una carenata si la testat nu ma refer la cativa km prin oras, ci macar cateva zeci ideal pe autostrada.

CB500x e doar cu 11 kg mai grea decat SV-ul, as spune ca e nesemnificativ. E posibil sa se simta mai grea la inceput pt ca are ciclistica diferita dar cu asta te vei obisnui.

Alte modele pe care le consider potrivite ( in afara de NC si CB😜) ar fi tracer 700, XJ6 diversion F,  Vstrom 650

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 9 minute, binox a spus:

te suspectez de masochism 

DAAA!!! 

Acum 9 minute, binox a spus:

Eu recomand intotdeauna incepatorilor naked 

Obligatoriu pt începătoare, bare naked! 🤩

Acum 9 minute, binox a spus:

 Vstrom 650

Urâtă 🏍️

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, AdrianB1 a spus:

Deci teoretic te uiti dupa ceva carenat, daca vrei un minim de comfort. Ai tot pomenit de MT-07, care nu indeplineste criteriul. Vrei naked sa te dai 700km intr-o zi? Atunci e clar de ce iti ofera senzatii de te tine o saptamana sau mai mult.

În traducere libera...ce anume ?

Acum 11 ore, binox a spus:

La stilul asta de utilizare de suspectez de masochism ca tot insisti cu naked :).

Eu recomand intotdeauna incepatorilor naked pt ca mi se par motocicletele pe care inveti cel mai usor si de pe care migrezi cel mai usor catre alte categorii. Sunt si cele mai frumoase (pentru mine) dar asta nu inseamna ca sunt cele mai practice.

La cum folosesti motocicleta ar fi pacat sa-ti iei tot una naked fara macar sa fi testat una carenata si la testat nu ma refer la cativa km prin oras, ci macar cateva zeci ideal pe autostrada.

CB500x e doar cu 11 kg mai grea decat SV-ul, as spune ca e nesemnificativ. E posibil sa se simta mai grea la inceput pt ca are ciclistica diferita dar cu asta te vei obisnui.

Alte modele pe care le consider potrivite ( in afara de NC si CB😜) ar fi tracer 700, XJ6 diversion F,  Vstrom 650

Un pic masochism nu strica...dar puțin asa ,cât sa condimenteze relația...a, vorbeam de motoare..și aici e aplicabil.😂

Cb500x mi s-a părut maaaare, adică rezervorul ala e imens, as putea sa îmi aduc o perna și sa dorm pe el fără probleme.  Nu știu de trecere 700 și xj6 mi-ar plăcea sa le încerc înainte de a îmi cumpăra.. însă v strom? Really? Like never, în aceeași oala cu nc și cb.

Așadar, sa mai sapam..

Acum 11 ore, ENEOS a spus:

DAAA!!! 

Obligatoriu pt începătoare, bare naked! 🤩

Urâtă 🏍️

Aici trebuie sa iri spun ca sunt de acord cu tine...mai puțin dansul la bara, nu e pentru oricine si nu rezista toată lumea un infarct nu as vrea sa am pe conștiință...sa rămânem la poze 😂

Link to comment
Share on other sites

Ce ai spune de un CB650 R? este naked si peste SV650?

Nici Tracer 700 nu e ceva rau pentru ture lungi dar este uratica... Daca vrei ceva mai solicitant dar mult mai practic, poti incerca un Tenere700...

Cam cu ce viteze circuli de obicei?

De un Triumph Street-Twin ce ai spune?... poate chiar si un Bonneville T100 sau scrambler...

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum zicea cineva cateva pagini mai la deal: Tuono 660, Monster 821 sau Triumph Street Triple 675. Pana la urma o viata ai si alea sunt motoare, nu ciorbe de 20 ani reincalzite.

Dintre ieftineli m-as uita la Tracer 700, dar neaparat modelul nou (2021 cred), are imbunatatiri pe partea de suspensie si arata si bine. Zici ca vrei pt ture de 500-700 km, pai atunci ar avea sens o semi-carenata cu pozitie mai relaxata, e diferenta de la cer la pamant pe distante lungi.

Link to comment
Share on other sites

Si eu recomand Tracer 700.

Am avut unul din 2017 cu care am fost prin Europa (cel mai mult prin Polonia). E ce trebuie, ai putere, trage la ture joase, consuma decent.

Suspensiile nu mi-au placut si garda la sol, dar probabil au mai schimbat cate ceva la modelul nou.

 

Link to comment
Share on other sites

La 24.09.2022 la 20:50, Flower-Power a spus:

BMW 1200 ? Wtf...asta chiar e noua, nu pot sa gândesc atât de departe de cutie..mă jur.

 

un Kawa Z400 sau un Duke390??

...ailalta extrema :)

 

fasnete, bune si la oras si la drum lung...

Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate.

Eu tocmai mi-am luat ktm 390 adventure (pentru mers zilnic la birou) si ghici ce, e jucarie... La drum lung (250km) mi-a luat putin sub 3 litri/100km (2,9 mai exact).

Duke are acelasi motor ca si ktm 390 adv si pentru o femeie, e ce trebuie...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ovi_ice said:

Triumph Street Triple 675

 

O uitasem pe asta 👍

 

14 hours ago, Papa_Bear said:

CB650 R

 

Au nimerit japonezii design-ul la motocicleta aia. Dar e model nou și costă vreo 9000 euro. La suma asta sunt variante mai bune. Nu cred nici că are motorul potrivit: un 4 pistoane de 600cc merge doar pe supersport. Are doar putere și sus în ture. Cuplu și reprize nimic. Dealtfel și Honda a realizat (într-un final) treaba asta, iar următorul Hornet (care va înlocui de facto modelul ăsta) va avea un parallel twin.

 

14 hours ago, Papa_Bear said:

De un Triumph Street-Twin ce ai spune?... poate chiar si un Bonneville T100 sau scrambler...

 

Sunt teribil de grele Triumph-urile astea clasice. Și leneșe.

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 ore, Flower-Power a spus:

În traducere libera...ce anume ?

Au fost cateva sugestii, inclusiv Tracer 700, T7, KTM 390 Adv. Ceva carenat, ca pe naked te rupe vantul de iti lasa amintiri pe toata saptamana. Si sa iti iei naked si sa ii pui parbriz e ...

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Nguyen a spus:

 

Ce complexe sa am? Intr-o luna merg cu mobra cam cat mergi tu in doi-trei ani.

Sa fii sănătos! Atunci explica-mi faza cu 50 cc? 

Acum 8 ore, apriliacluj a spus:

un Kawa Z400 sau un Duke390??

...ailalta extrema :)

 

fasnete, bune si la oras si la drum lung...

Ktm nu doresc...mulțumesc. sa ma uit de kawa z400 ,merci

Acum 9 ore, ovi_ice a spus:

Dupa cum zicea cineva cateva pagini mai la deal: Tuono 660, Monster 821 sau Triumph Street Triple 675. Pana la urma o viata ai si alea sunt motoare, nu ciorbe de 20 ani reincalzite.

Dintre ieftineli m-as uita la Tracer 700, dar neaparat modelul nou (2021 cred), are imbunatatiri pe partea de suspensie si arata si bine. Zici ca vrei pt ture de 500-700 km, pai atunci ar avea sens o semi-carenata cu pozitie mai relaxata, e diferenta de la cer la pamant pe distante lungi.

Da...triumph street triple nu doresc din motive personale...mă mai uit pe ce a zis colegul ..mulțumesc 

Acum 7 ore, AdrianB1 a spus:

Au fost cateva sugestii, inclusiv Tracer 700, T7, KTM 390 Adv. Ceva carenat, ca pe naked te rupe vantul de iti lasa amintiri pe toata saptamana. Si sa iti iei naked si sa ii pui parbriz e ...

 

Eh, iarăși va legați de parbrizul meu...😄

 

Uf, 

Mulțumesc 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

O uitasem pe asta 👍

 

 

Au nimerit japonezii design-ul la motocicleta aia. Dar e model nou și costă vreo 9000 euro. La suma asta sunt variante mai bune. Nu cred nici că are motorul potrivit: un 4 pistoane de 600cc merge doar pe supersport. Are doar putere și sus în ture. Cuplu și reprize nimic. Dealtfel și Honda a realizat (într-un final) treaba asta, iar următorul Hornet (care va înlocui de facto modelul ăsta) va avea un parallel twin.

 

 

Sunt teribil de grele Triumph-urile astea clasice. Și leneșe.

Merci mult pentru feedback, probabil cel mai constructiv...nu știu ce o sa fie pana la urma dar dacă e sv650 cu abs ...sa nu fie cu supărare.

M-am uitat pe aprilia tuono 660 cu ghidoane nu semighidoane,  bugetul de 5000 este depășit un pic dar cred ca în Italia as putea sa găsesc mai multe modelul asta fata de sv650. Am primit o lista de la Biriș numai cu sv650 și le numeri pe degete..

Mulțumesc încă o data, rămâne sa iti dau o bere iar dacă e urata iti dau 2 ca sa o vezi frumoasa..😂

Acum 7 ore, AdrianB1 a spus:

Au fost cateva sugestii, inclusiv Tracer 700, T7, KTM 390 Adv. Ceva carenat, ca pe naked te rupe vantul de iti lasa amintiri pe toata saptamana. Si sa iti iei naked si sa ii pui parbriz e ...

 

Merci...ktm nu întra în lista mea. Am avut un prieten cu ktm care si-a vandut-o de curând și nu ma atrăgea, e un pic băiețoasa  asa , se înfige bine, vibrează mai rău decât sv650, avea și o toba de ma dureau urechile și treaba e ca trebuie sa știi sa repari la ea...ca nu tot timpul puteam sa ieșim cu el...din motive tehnice. 

Nici nu am avut curiozitatea sa o încerc, nu era ceva ce ma tenta.

Acum 8 ore, Leon a spus:

Da, ai dreptate.

Eu tocmai mi-am luat ktm 390 adventure (pentru mers zilnic la birou) si ghici ce, e jucarie... La drum lung (250km) mi-a luat putin sub 3 litri/100km (2,9 mai exact).

Duke are acelasi motor ca si ktm 390 adv si pentru o femeie, e ce trebuie...

Mda  înțeleg...dacă vreau jucărie mi-as lua un pocket bike 😂 desi la inaltimea mea probabil as arata ca o gurafa pe o tricicleta  dar cu asta dacă as merge în oraș.. eu nu merg în oraș, doar afara...

*girafă

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Flower-Power said:

...

Ktm nu doresc...mulțumesc. sa ma uit de kawa z400 ,merci

...

Doar că pe un Kawa z 400, rumunaș cere 6.650 eur 🤣

https://www.motomus.ro/motociclete-kawasaki/400-3/z400-4

iar la american cere 5.339 $ 

https://www.kawasaki.com/en-us/motorcycle/z/supernaked/z400-abs/2023-z400-abs?cm_re=MPP-_-Z400:MODELS-_-VIEWSPECSDETAILS

 

Nou, evident.

 

 

Edited by patrick1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, patrick1 said:

 

Nu că le iau apărarea românașilor, dar $ e mai scump ca € iar ăla e prețul fără taxe. Una peste alta cam tot acolo ajungi. Dar da, prețurile sunt mari.

 

1 hour ago, Flower-Power said:

Mulțumesc încă o data, rămâne sa iti dau o bere iar dacă e urata iti dau 2 ca sa o vezi frumoasa..

 

Ție trebuie să-ți placă, nu mie/nouă. Tu o să mergi pe ea. Iar estetic nu mi se pare urât SV-ul, din contră. SV650X arată chiar bine.

 

image.thumb.png.047d0d2c29f6904b791ceed62dbf70e1.png

Spuneam doar că viața este despre experiențe noi.

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 ore, patrick1 a spus:

Probabil alea din America nu au toate șuruburile de sunt mai ieftine fata de astea din România...🤣 desigur, e o gluma

Singurul tuono 660 pe olx este asta:

 

 

https://m.olx.ro/d/oferta/aprilia-tuono-660-2021-ca-noua-extra-garantie-casco-quick-shifter-imu-IDfhnQ1.html

 

Bugetul este depășit în acest caz ,după calculele mele la prima vedere fără sa ma joc cu BNR curs valutar azi și al 2 Lea aspect, mi se pare o sorcova...îs it just me?

Dar partea buna e ca are ghidoane nu semi..

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Flower-Power a spus:

https://m.olx.ro/d/oferta/aprilia-tuono-660-2021-ca-noua-extra-garantie-casco-quick-shifter-imu-IDfhnQ1.html

 

Bugetul este depășit în acest caz ,după calculele mele la prima vedere fără sa ma joc cu BNR curs valutar azi și al 2 Lea aspect, mi se pare o sorcova...îs it just me?

Dar partea buna e ca are ghidoane nu semi..

 

Poate culoarea aia nu a fost o alegere prea buna, dar motorul e misto tare. Ma refer ce are ca dotari: QS, cornering ABS, toata suita de setari APRC. Merge brici pe circuit, cred ca la nivel recreational/amator nu ai nevoie de mai mult.

 

Nu inteleg totusi pretul. Ea noua costa 10.260, probabil un 500 Euro primesti discount de la bike-hub, poate si mai mult daca iei model ramas pe stoc din 2021 sau cel care a fost la ride-test (btw, e posibil ca asta sa fie si cazul celui care vinde - de aici si culoarea de voma). El vrea pe ea 9390 Euro 🙄.

 

Si zice ca a platit pt QS si IMU, desi mie, pe site-uri diferite (inclusiv aprilia.ro) imi apar astea ca fiind incluse standard (cel putin pe MY2022). Pt restul de maruntisuri e chiar penibil ca a postat preturile per item (gen bobine stander - 120 lei - come on, e cat 2 pizza in oras, fara bauturi). Adica inteleg sa le mentionezi in lista de accesorii, dar vb aia, nu vinzi motor de 1000 euro, vinzi de aproape 10k euro. Chestii de genul ala le-am dat gratis noului proprietar cand am vandut mobra, o sacosa intreaga, ca nici macar nu apucasem sa le montez.

 

In fine, de la mine motocicleta are un DA, doar la pretul de 8.3-8.5k euro.

 

Ca la bani mai putini (ce-i drept si mai putina electronica - dar alt gen de configuratie motor) gasesti de exemplu Street Triple, ca cel de aici (tot asa, in garantie): https://www.olx.ro/d/oferta/triumph-street-triple-s-660-a2-IDgrO6Y.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3

 

Sfatul meu, chiar daca esti sub 50% convinsa sa iei oricare dintre modele, du-te si le vezi, nu te costa nimic. Vezi cum te simti pe ele (ca dimensiuni), care ti se pare ca are finisaje mai bune, care se simte mai usoara cand o ridici de pe cric, etc. 

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ovi_ice said:

(...)

 

Cam "da, și eu" la tot ce a zis băiatu ăsta. Doar că personal îmi place și culoarea. Și da, la prețul ăsta mai bine o iei de nouă, și ai acces la finanțare și garanție full.

 

@OP: cu motocicleta asta o să vezi suspensii și frâne calumea. Fără ură gratuită la adresa SV-ului, care este decent pentru ceea ce este. Dar asta e la alt nivel.

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, ENEOS a spus:

@Flower-Power, dacă nu mergi în oraș caută ceva (semi) carenat! Confortul e incomparabil fața de naked.

Exemple please..

Acum 21 ore, ovi_ice a spus:

 

Poate culoarea aia nu a fost o alegere prea buna, dar motorul e misto tare. Ma refer ce are ca dotari: QS, cornering ABS, toata suita de setari APRC. Merge brici pe circuit, cred ca la nivel recreational/amator nu ai nevoie de mai mult.

 

Nu inteleg totusi pretul. Ea noua costa 10.260, probabil un 500 Euro primesti discount de la bike-hub, poate si mai mult daca iei model ramas pe stoc din 2021 sau cel care a fost la ride-test (btw, e posibil ca asta sa fie si cazul celui care vinde - de aici si culoarea de voma). El vrea pe ea 9390 Euro 🙄.

 

Si zice ca a platit pt QS si IMU, desi mie, pe site-uri diferite (inclusiv aprilia.ro) imi apar astea ca fiind incluse standard (cel putin pe MY2022). Pt restul de maruntisuri e chiar penibil ca a postat preturile per item (gen bobine stander - 120 lei - come on, e cat 2 pizza in oras, fara bauturi). Adica inteleg sa le mentionezi in lista de accesorii, dar vb aia, nu vinzi motor de 1000 euro, vinzi de aproape 10k euro. Chestii de genul ala le-am dat gratis noului proprietar cand am vandut mobra, o sacosa intreaga, ca nici macar nu apucasem sa le montez.

 

In fine, de la mine motocicleta are un DA, doar la pretul de 8.3-8.5k euro.

 

Ca la bani mai putini (ce-i drept si mai putina electronica - dar alt gen de configuratie motor) gasesti de exemplu Street Triple, ca cel de aici (tot asa, in garantie): https://www.olx.ro/d/oferta/triumph-street-triple-s-660-a2-IDgrO6Y.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=3

 

Sfatul meu, chiar daca esti sub 50% convinsa sa iei oricare dintre modele, du-te si le vezi, nu te costa nimic. Vezi cum te simti pe ele (ca dimensiuni), care ti se pare ca are finisaje mai bune, care se simte mai usoara cand o ridici de pe cric, etc. 

 

Succes!

Ma duc sa le vad deja am început cu olx...o să văd un z650...sper sa nu ma amorez din prima 😂

Mulțumesc pentru feedback...pare ca tuono depășește bugetul pe care sunt dispusa sa îl aloc. Și sincera sa fiu, mi-e și frica sa ma duc sa o vad pentru ca dacă îmi va plăcea....ori o sa sufăr ori o sa sufăr...adică ori plâng după ea ,ori plâng ca am dat banii pe ea și ce am fost în stare sa fac 😂

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

 

Cam "da, și eu" la tot ce a zis băiatu ăsta. Doar că personal îmi place și culoarea. Și da, la prețul ăsta mai bine o iei de nouă, și ai acces la finanțare și garanție full.

 

@OP: cu motocicleta asta o să vezi suspensii și frâne calumea. Fără ură gratuită la adresa SV-ului, care este decent pentru ceea ce este. Dar asta e la alt nivel.

Culorile vrei sa zici... 😅 

Link to comment
Share on other sites

A prins și ABS spre sfârșitul vieții parcă. Dar este un tomberon de motocicletă față de SV, greoaie și lipsită de fun. Are top-end (ca orice 4 în linie) și parcă frâne ceva mai bune ca SV-ul (care are niște gunoaie), dar cam atât.

 

Este un motiv pentru care SV-ul se vinde și acum, iar GSR-ul a fost produs doar vreo 4 ani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...