Sari la conținut

Caut atelier pentru transformare ( tuning) Honda CB500


mahone
 Share

Postări Recomandate

Cu Respect, 

detin o honda CB500, cea din imgine si doresc sa o transform intr-un scrambler, asemanator cu cel din imagine . Credeti ca gasesc pe cineva serios care sa ma ajute cu transformarea? Nu conteaza unde este localizat in Romania, ci doar sa fie serios si bineinteles sa-mi pot permite serviciile lui. Multumesc !

20180830_143708.jpg

thumbnail.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, mahone a spus:

Cu Respect, 

detin o honda CB500, cea din imgine si doresc sa o transform intr-un scrambler, asemanator cu cel din imagine . Credeti ca gasesc pe cineva serios care sa ma ajute cu transformarea? Nu conteaza unde este localizat in Romania, ci doar sa fie serios si bineinteles sa-mi pot permite serviciile lui. Multumesc !

20180830_143708.jpg

thumbnail.jpg

sincer cred ca nu ti imaginezi costurile…

ceea ce vezi tu in imaginea de jos o moto TOTAL noua fata de ceea ce ai 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer.. nu mi le imaginez, de aceea incerc sa le aflu ....! Cel mai bine ar fi , daca as afla costurile de la o firma, persoana, ...etc, care sa poata face si lucrarea , sau care a mai facut asa ceva...

Pe youtube, puteti urmari rezumatul transformarii motocicletei din imagine..Pentru un profesionist, cineva care stie ce face, nu pare  o golgota..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun din experienta ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o Husqvarna Svartpilen noua. Poti beneficia si de tichet rabla si iesi pe la vreo 5000 euro.

 

Ce ne arati tu acolo inseamna in linii mari cam asa:

1. Rotile spitate - 1000 euro

2. Modificat cadru, vopsit, schimbat diferite piese gen rulmenti jug - 500 euro

3. Facut aripi din tabla pe comanda + alte detalii custom + tabla de la sa - 1000 euro.

4. Elemente de detaliu - depinde ce vrei (manete, far, semnalizari... esapamente...scarite de picioare) 300 - 2000 euro

5. Manopera - minim-minimorum 1000 euro

 

Sa zicem ca cu putin noroc ajungi sa o faci cu 4000 de euro, vei avea o mobra veche, fara ABS, si cu modificari cu care risti sa nu treci itp sau sa iti salte RAR talonul in cazul unui control pe strada...

 

Nu mai bine dai tu 5000-6000 pe ceva gata facut de fabrica cu garantie, abs, etc...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Papa_Bear a spus:

Iti spun din experienta ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o Husqvarna Svartpilen noua. Poti beneficia si de tichet rabla si iesi pe la vreo 5000 euro.

 

Ce ne arati tu acolo inseamna in linii mari cam asa:

1. Rotile spitate - 1000 euro

2. Modificat cadru, vopsit, schimbat diferite piese gen rulmenti jug - 500 euro

3. Facut aripi din tabla pe comanda + alte detalii custom + tabla de la sa - 1000 euro.

4. Elemente de detaliu - depinde ce vrei (manete, far, semnalizari... esapamente...scarite de picioare) 300 - 2000 euro

5. Manopera - minim-minimorum 1000 euro

 

Sa zicem ca cu putin noroc ajungi sa o faci cu 4000 de euro, vei avea o mobra veche, fara ABS, si cu modificari cu care risti sa nu treci itp sau sa iti salte RAR talonul in cazul unui control pe strada...

 

Nu mai bine dai tu 5000-6000 pe ceva gata facut de fabrica cu garantie, abs, etc...?

  Imi place prea mult modelul tunat de Bob s Garage si eu inca sper ca poate fi facut !  E o chestiune de gust.....iar Svartpilen....sa ma ierte proprietarii... NU, imi pare rau, dar NU, niciodata, nici degeaba, nici cu bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, mahone a spus:

  Imi place prea mult modelul tunat de Bob s Garage si eu inca sper ca poate fi facut !  E o chestiune de gust.....iar Svartpilen....sa ma ierte proprietarii... NU, imi pare rau, dar NU, niciodata, nici degeaba, nici cu bani

 

Mai bine te mai gândești,  eu tocmai ce trec prin asa ceva și nu am ascultat de cei care mi-au zis să-mi vad de treaba. Oricât iti va spune cineva acum, mai pui cel puțin 50% la care adaugi timp și nervi pierduți. 

Mai bine iei una noua în stil retro și ai terminat tot bâlciul. Asculta de oameni pățiți. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ENEOS a spus:

În ce buget speri?

Nu am ici o idee. Daca era dupa mine...??? un max de 2000, 2500 eur. erau suficienti...!

Acum 12 minute, SenorPink a spus:

 

Mai bine te mai gândești,  eu tocmai ce trec prin asa ceva și nu am ascultat de cei care mi-au zis să-mi vad de treaba. Oricât iti va spune cineva acum, mai pui cel puțin 50% la care adaugi timp și nervi pierduți. 

Mai bine iei una noua în stil retro și ai terminat tot bâlciul. Asculta de oameni pățiți. 

In afara de Ducati Scrambler 800, care imi place, nu prea am gasit altceva.... Poate aveti ceva idei.???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tipul asta: https://bandisca.com/

Un spaniol stabilit in Bucuresti. Daca iti place ceea ce face, contacteaza-l. Insa ma tem ca pentru asemenea lucrari, bugetul trebuie cel putin dublat. Cu el ar trebui sa discuti si in legatura cu RAR-ul. 

Daca reusesti sa demarezi proiectul, poate ne vei tine si pe noi la curent. Spor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, mahone a spus:

Nu am ici o idee. Daca era dupa mine...??? un max de 2000, 2500 eur. erau suficienti...!

In afara de Ducati Scrambler 800, care imi place, nu prea am gasit altceva.... Poate aveti ceva idei.???


Poti sa mergi sa vorbesti cu Marius de la KFR moto, sigur n-o sa iti faca motocicleta ca cea din clip cu 2000 de euro, dar o sa-ti dea variante despre ce poti obtine ca nivel de transformare in bugetul tau. E un tip priceput si onest, din experienta mea cu el. 

https://kfrmotors.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa revii cu picioarele pe pamant, ce visezi ca vrei tu nu-ti face nimeni cu mai putin 8000euro asta daca ai noroc.

vrei un scrambler misto, uita-te la Moto Morini 1200 Scrambler

Acum 4 ore, Papa_Bear a spus:

Iti spun din experienta ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o Husqvarna Svartpilen noua. Poti beneficia si de tichet rabla si iesi pe la vreo 5000 euro.

 

Ce ne arati tu acolo inseamna in linii mari cam asa:

1. Rotile spitate - 1000 euro

2. Modificat cadru, vopsit, schimbat diferite piese gen rulmenti jug - 500 euro

3. Facut aripi din tabla pe comanda + alte detalii custom + tabla de la sa - 1000 euro.

4. Elemente de detaliu - depinde ce vrei (manete, far, semnalizari... esapamente...scarite de picioare) 300 - 2000 euro

5. Manopera - minim-minimorum 1000 euro

 

Sa zicem ca cu putin noroc ajungi sa o faci cu 4000 de euro, vei avea o mobra veche, fara ABS, si cu modificari cu care risti sa nu treci itp sau sa iti salte RAR talonul in cazul unui control pe strada...

 

Nu mai bine dai tu 5000-6000 pe ceva gata facut de fabrica cu garantie, abs, etc...?

 

mai pune, mai pune, evacuare modificata sau inlocuita presupune si verificat si refacut carburatoarele...

 

refacut cablajele electrice sa ascuzi totu frumos

 

modificat rezervorul sau pus altul nou, vopsit si ala..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, mahone said:

Cu Respect, 

detin o honda CB500, cea din imgine si doresc sa o transform intr-un scrambler, asemanator cu cel din imagine . Credeti ca gasesc pe cineva serios care sa ma ajute cu transformarea? Nu conteaza unde este localizat in Romania, ci doar sa fie serios si bineinteles sa-mi pot permite serviciile lui. Multumesc !

 

 

Problema importanta, de ce vrei scrambler? Scrambler-ul din imagine este o motocicleta mai slaba fata de CB500 standard. Anvelopele nu sunt de strada, toba sigur e zgomotoasa, protectiile pentru apa si noroi nu exista, posibile probleme la ITP pentru ca motocicleta nu va mai corespunde. Daca vrei sa o faci ca sa fii cool nu merita efortul si oricum scrambler si cafe racer sunt deja fumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Cavaleru a spus:

eu zic sa revii cu picioarele pe pamant, ce visezi ca vrei tu nu-ti face nimeni cu mai putin 8000euro asta daca ai noroc.

vrei un scrambler misto, uita-te la Moto Morini 1200 Scrambler

 

mai pune, mai pune, evacuare modificata sau inlocuita presupune si verificat si refacut carburatoarele...

 

refacut cablajele electrice sa ascuzi totu frumos

 

modificat rezervorul sau pus altul nou, vopsit si ala..

Mare sef... ai dreptate... sunt foarte multe elemente de luat in calcul.

Eu am zis in linii mari... ca sa isi dea seama pe unde incepe sa se invarta...

Acum 3 ore, mahone a spus:

  Imi place prea mult modelul tunat de Bob s Garage si eu inca sper ca poate fi facut !  E o chestiune de gust.....iar Svartpilen....sa ma ierte proprietarii... NU, imi pare rau, dar NU, niciodata, nici degeaba, nici cu bani

 

In acest caz... ai nevoie de buget...

Sub 4000 euro nu cred ca se poate face ceva de calitate.

 

Eu ti-as recomanda sa discuti si cu Cristi Dinamita (Dynamite Brothers), il gasesti in sectiunea de custom.

Eu lucrez cu el de 15 ani si am fost foarte multumit de calitate, seriozitate si costuri.

Acum 1 minut, mobiletron a spus:

 

Problema importanta, de ce vrei scrambler? Scrambler-ul din imagine este o motocicleta mai slaba fata de CB500 standard. Anvelopele nu sunt de strada, toba sigur e zgomotoasa, protectiile pentru apa si noroi nu exista, posibile probleme la ITP pentru ca motocicleta nu va mai corespunde. Daca vrei sa o faci ca sa fii cool nu merita efortul si oricum scrambler si cafe racer sunt deja fumate.

 

100% de acord cu tine, insa am o intrebare: De ce consideri ca scrambler si cafe racer sunt fumate?

 

Aroganta maxima in acest moment este sa ai ceva fabricat pana in anii 80-90 in stare de show-room si originala pana la ultimul surub...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Papa_Bear said:

100% de acord cu tine, insa am o intrebare: De ce consideri ca scrambler si cafe racer sunt fumate?

 

Aroganta maxima in acest moment este sa ai ceva fabricat pana in anii 80-90 in stare de show-room si originala pana la ultimul surub...

 

Aveam candva un client care era fan Mercedes si detinuse ani de-a randul n modele de Mercedes, stia toata istoria, toate modelele, etc. La un moment dat a renuntat la Mercedes si a cumparat o Toyota, l-am intrebat de ce a facut acest lucru si mi-a spus ca Mercedes a devenit masina de tigani si nu vrea ca imaginea lui sa aiba de suferit. Cam asta e si cu scrambler si cafe racer, oamenii sunt indragostiti de o imagine si nu de obiectul in sine impreuna cu valorile asociate obiectului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, mobiletron a spus:

 

Aveam candva un client care era fan Mercedes si detinuse ani de-a randul n modele de Mercedes, stia toata istoria, toate modelele, etc. La un moment dat a renuntat la Mercedes si a cumparat o Toyota, l-am intrebat de ce a facut acest lucru si mi-a spus ca Mercedes a devenit masina de tigani si nu vrea ca imaginea lui sa aiba de suferit. Cam asta e si cu scrambler si cafe racer, oamenii sunt indragostiti de o imagine si nu de obiectul in sine impreuna cu valorile asociate obiectului.

Voiam sa scriu si eu ceva de genul acesta, dar initial m-am abtinut.

 

@ Initiator: Proiectele de acest tip sunt in general pentru cei pasionati de custom, care lucreaza ei insisi, care studiaza compatibilitati de piese si solutii de adaptare, care stiu ce piese merg de pe un model pe altul, chiar si intre marci, care au o retea foarte bine dezvoltata de colaboratori pentru operatiunile tehnice (Sudura, sablare, vopsire, galvanizari, spitare si centrare de roti, esapamente custom, tapiterie, metal art...) cat si de furnizori de piese custom....

Cand ai toate aceste lucruri... reusesti sa iti faci un proiect in garajul propriu, si nu platesti 100 ore de manopera ca sa pui totul cap la cap.

Cand nu faci tu asta... adauga minim 100 ore x 50 euro costul manoperei - unii ar putea zice ca este infim 2500 euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca indraznesc sa cred ca se poate face motoreta asta cu 2000 eur. Din pacate pentru discutie, nu sunt atat de sofisticat, nici arogant, nici pasionat de custom, nici tigan cu mercedes ci doar am in curte un CB500, am in buzunar 2000 de euro si in inconstienta mea, cred ca se poate. Imi cer scuze din nou !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate, dar în nici un caz soluția "în plic", adică să duci 🏍 stock la un atelier care să-ți livreze ce vrei tu la cheie, la o calitate decentă și intr-un termen rezonabil. Părerea mea.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mahone sa faci un scrambler dintr-o motocicleta de strada implica foarte multa munca, multe modificari marunte sau mari, etc. Daca vrei doar de aspect, ia unul gata facut de fabrica, si gata. Daca vrei sa-l faci tu (sau altul pentru tine) ai cam urmatoarea formula, pretul pieselor x2 = pret finalcu mult optimism.

Uite aiciun proiect personal, la care am sarit de mult din bugetul alocat. Ca baza a fost un VX800.

vxu.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, DKW a spus:

@mahone sa faci un scrambler dintr-o motocicleta de strada implica foarte multa munca, multe modificari marunte sau mari, etc. Daca vrei doar de aspect, ia unul gata facut de fabrica, si gata. Daca vrei sa-l faci tu (sau altul pentru tine) ai cam urmatoarea formula, pretul pieselor x2 = pret finalcu mult optimism.

Uite aiciun proiect personal, la care am sarit de mult din bugetul alocat. Ca baza a fost un VX800.

vxu.jpg

Cu tot respectul, poti sa ne spui ce buget ai avut alocat ??? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial vreo 2000 euro in piese si cateva modificari ce au necesitat sudura. In momentulde fata am sarit de 5000, in banii astia au intrat si alte piese ce nu s-au potrivit chiar cum am dorit, si mai am de bagat. In rest totul este facut de mine.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, DKW a spus:

Initial vreo 2000 euro in piese si cateva modificari ce au necesitat sudura. In momentulde fata am sarit de 5000, in banii astia au intrat si alte piese ce nu s-au potrivit chiar cum am dorit, si mai am de bagat. In rest totul este facut de mine.

imi cer scuze... Cred ca vorbesti de lei si nu de euro, sau ai gresit fotografia.... Din aceasta poza si din ce imi spui, inteleg asa - ai cumparat niste piese de 2000 de euro care nu s-au potrivit ( si evident nu se vad in fotografie ), ai facut cu mana ta cele 2 elemente de caroserie ( care se vad in fotografie), ai decupat aripa fata si ai montat-o mai sus, ti-ai evaluat munca la 5000 de eur ( in opinia mea lei) si evident mai ai de bagat niste bani.

 Iarta-ma , dar asa se vede de la mine...! altfel daca te-as crede ca pana la acest nivel ai bagat 5000 de euro + munca ta + 2000 de euro in piese........te-as banui de masochism financiar !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, mahone a spus:

Imi cer scuze ca indraznesc sa cred ca se poate face motoreta asta cu 2000 eur. Din pacate pentru discutie, nu sunt atat de sofisticat, nici arogant, nici pasionat de custom, nici tigan cu mercedes ci doar am in curte un CB500, am in buzunar 2000 de euro si in inconstienta mea, cred ca se poate. Imi cer scuze din nou !

 

Acum suferi de mania persecutiei?

De ce te-ai vexat asa? Ai pus niste intrebari... ti s-a raspuns... nu ti-a convenit ce ti s-a spus si te-ai inflamat...

 

De ce nu il intrebi pe cel care a facut proiectul din care te-ai insiprat tu care au fost costurile....?

Eu mi-am restaurat cateva motociclete si am vazut care sunt costurile si alergatura... nu ti-am raspuns in bataie de joc sau ca sa te descurajez...

Ar fi de preferat sa respecti interlocutorii de pe forum...

 

Mult succes cu proiectul...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba aia: "cand esti prost mai si semnalizezi!", fix asa si cu raspunsul tau ca noi habar n-avem si ca tu zici ca acel cotetz se poate face cu 2000euro.

 

ti-au raspuns oameni cu experienta, ceea ce tu n-ai si dupa cum raspunzi nici habar de ce vrei nu ai.

 

fac pariu ca iti scoti cu surubelnita ochii daca pui mana pe ea sa incerci sa repari ceva

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mahone

Ce exista in momentul de fata pe motocicleta:

-aripa fata de BMW F650 Twin

-furca de Suzuki DR600 cu adaptare pentru prinderea etrierului orginal

-ghidon + manete frana si ambreiaj hidraulic de BMW R1200 GS

-adaptoare ghidon de la 22 la 28

-cabluride acceleratie si soc de Suzuki VS800 Intruder

-cilindru receptor ambreiaj Intruder

-evacuare completa de Intruder, modificata la lungime

-suport baterie Intruder, pentrua 2-a baterie

-furtune cu insertie metalica frane si ambreiaj

-aripa spate Yamaha XJ650 Maxim

-carene laterale modificate de TT600 R

-lampa stop frana Yamaha XS + suport modificat

-sa de Suzuki GS modificata

-anvelope noi Heidenau K60 Scout

Ce lipsesc din poza,inca nu sunt montate.

-etrieri frana fata-spate Brembo

-suporti modificati  pentru side case-uri Hepco & Becker Junior +case-uri

-portbagaj modificat Hepco & Becker

-upgrade furca TT600 R

-upgrade amortizoare spate YSS + 3cm

-far rotund cu sticla clara de Honda Hornet

Doar sei am aruncat vreo 3, 2 seturide aripi si carene facute din fibra de sticla, inca 2 randuri de aripi cromate, comenzi avansate de Yamaha Virago.  ghidoane, piese ce zac acum prin garaj. Plus revopsita de 2 ori.

O parte din piese sunt SH dar estetic si functional ca noi, cu pretul pe masura, si sa nu mai vorbim de consumabile.

In final, eu nu m-am mai grabit dupa ce am facut cateva achizitii gresite.

Inca o poza dintr-o etapa premergatoare, cred ca sesizezi diferentele.

 

 

 

 

 

14241511_1038050606302973_7573168461273542382_o.jpg

1 hour ago, mahone said:

altfel daca te-as crede ca pana la acest nivel ai bagat 5000 de euro + munca ta + 2000 de euro in piese........te-as banui de masochism financiar !

 

 

Nu esti atent cand citesti, am spus ca initial a fost de 2000 euro dar ca a sarit de 5000 euro, cu tot cu greselile de achizitie si estimare . Munca mea nu o cuantific, este din placere.

1 hour ago, mahone said:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...