Sari la conținut

Caut atelier pentru transformare ( tuning) Honda CB500


mahone
 Share

Postări Recomandate

Imi cer scuze tuturor membrilor care s-au simtit nerespectati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deoarece eu mi-am atins scopul (  am fost contactat in privat de un membru care s-a oferit sa faca lucrarea), va rog sa nu considerati o lipsa de respect daca nu mai raspund  la nici o interpelare pe acest topic si chiar rog un moderator sa-l inchida !

 

Multumesc si inca o data imi cer scuze ca am indraznit sa va deranjez !!!!

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti te rog sa ne spui ce membru? Poate vom dori si noi sa apelam la serviciile lui.

Acest mesaj nu este unul ironic, ci unul in care se solicita realmente recomandarea, asa cum si noi ti-am dat cateva din contactele noastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 14 ore, mobiletron a spus:

Aveam candva un client care era fan Mercedes si detinuse ani de-a randul n modele de Mercedes, stia toata istoria, toate modelele, etc. La un moment dat a renuntat la Mercedes si a cumparat o Toyota, l-am intrebat de ce a facut acest lucru si mi-a spus ca Mercedes a devenit masina de tigani si nu vrea ca imaginea lui sa aiba de suferit.

Clientul tău e un papagal cu ifose.

E ca și cum eu nu mi-aș lua BMW-ul care îmi place doar pentru că lumea spune că posesorii de BMW sunt cocalari.

Mă doare direct în cur de părerea lor!

 

Revenind la subiectul discuției, așa cum au spus mulți oameni pricepuți,  costurile vor fi foarte mari.

E oarecum similar cu o casă pe care o renovezi - fixezi un buget și la urmă constați că l-ai depășit cu minim 50%.

Eu am "renovat" doua motociclete acum vreo 15 ani, Kawasaki ZZR 1100 și VN 1500.

Prima am făcut-o monopost, am folosit codiță și carena spate de R1 plus multe alte modificări.

VN 1500 doar l-am refăcut, demontat tot și revopsit cadrul cap coadă plus alte manțocăreli.

Nu-mi mai amintesc costurile, însă au fost cel puțin 30/40% raportat la valoarea fiarelor respective.

Alt exemplu, în două mașini old style am băgat costuri de încă o mașină.

Nu mai vorbesc de timpul alocat, care costă și ăla bani ca timp și combustibil.

Asta cu modificările e treabă foarte costisitoare.

O altă treabă este că dacă nu ai buget și te oprești din modificări nu te poți folosi de motor.

Vei sta în garaj și te uiți la el, rugându-te să câștigi la 6/49.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, SenorPink a spus:


Mai bine te mai gândești,  eu tocmai ce trec prin asa ceva și nu am ascultat de cei care mi-au zis să-mi vad de treaba.

...

😒

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, mahone a spus:

Imi cer scuze tuturor membrilor care s-au simtit nerespectati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deoarece eu mi-am atins scopul (  am fost contactat in privat de un membru care s-a oferit sa faca lucrarea), va rog sa nu considerati o lipsa de respect daca nu mai raspund  la nici o interpelare pe acest topic si chiar rog un moderator sa-l inchida !

 

Multumesc si inca o data imi cer scuze ca am indraznit sa va deranjez !!!!

 

Respect!

frumos din partea ta ar fi ca l final sa ne arati ce a iesit, costurile aferente si perioada

fave fun in asteptarea UNICORNULUI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, DiarM said:

E problema ta boss ca ai bagat 5000 euro, nu auzi ca fratele o facea cu 2000 lei buget de cumparaturi lidl? 

 

 

Ii urez succes, sincer! Daca  reuseste,sa dea si la altii reteta succesului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut,

am reusit sa termin proiectul propus in proportie de 90%, deoarece esapamentul comandat......( ieftin ce-i drept)s-a dovedit a NU fi ce trebuie si in consecinta .....mai studiez !

  Costuri ????

- vopsitorie traditionala, rezervor, aripa, capace laterale 900 lei ( un cunoscut, in garajul lui)

- vopsitorie electrostatica, jante, far, etriere, tuburi furca fata, suport scarite......etc - 750 lei - firma, bon...

- piese - semnalizari, stop, oglinzi, mansoane, scarite, , toba,  aprox 1200 lei

- tapitat sea - 550 lei cu materialul meu si cu seaua modificata de mine

- dezasamblat -  cu manutele astea doua

- ansamblat, revizie, kit lant, rulmenti, fluide......etc - 2700 lei cu TVA - Atelierul Moto Iasi

- cauciucuri aprox 900 lei 

- alte cheltuieli....poate 1000 lei max.

 

Un total aproximativ max, 2000 eur

Pun si cateva imagini in curand

 

20240405_151326.jpg

20240405_151313.jpg

20240405_151307.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...