Sari la conținut

20. Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Can va aud cu campion lipsit de glorie ma ia capul, un campion este un campion, ca tu esti natarau/slab/incompetent in cel moment nu-l face pe cel devenit campion un campion mai slab, ramane sa spuneti ca Leicester nu a castigat campionatul pe bune in Anglia, te-ai impedicat d eo piatra, ti sa dezlegat siretul , ai ales cauciucul prost- hop si ti-a baga sabia in gat si gata, nu conteaza ca tu erai mai bun, mai frumos, mai sexy, in acel moment tu ai fost slab, ai platit si punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ei,da nu e vorba despre asta.Normal ca e campion si punct.No comment.

Ideea e ca e campion nu pt ca e cel mai bun pilot din esalon,ci pt ca celalalt a adormit.

Dar dupa cum am spus,cred ca toate astea se vor regla sezonul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca o sa tot vedem astfel de "intamplari" de acum incolo. o sa fie mai multe curse cu mai multe puncte in joc. cine o sa stie sa stea constant sus poate lua campionatul. cine o sa castige curse, dar o sa aibe si multe DNFuri s-ar putea sa iasa mai jos de locul 2 la final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

suna Bacovian

cand a cazul Miller ..am crezut ca innebuneste Florin Ion.

Mai avea o clipita, si facea o tura prin studio in pwla goala!📢

 

Toti 3 au sunat precum o boxa proasta cu 3 cai..🧐

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, ZaiR a spus:

cand a cazul Miller ..am crezut ca innebuneste Florin Ion.

Mai avea o clipita, si facea o tura prin studio in pwla goala!📢

 

Toti 3 au sunat precum o boxa proasta cu 3 cai..🧐

Când a văzut că e Miller,îi venea să plângă....

 

Acum 48 minute, Method a spus:

Ei,da nu e vorba despre asta.Normal ca e campion si punct.No comment.

Ideea e ca e campion nu pt ca e cel mai bun pilot din esalon,ci pt ca celalalt a adormit.

Dar dupa cum am spus,cred ca toate astea se vor regla sezonul viitor.

Anu ăsta a fost cel mai bun din "eșalon"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul motiv pentru care a fost un campionat strâns au fost greșelile lui Bagnaia din prima parte a sezonului. Un pilot precum Quartararo era campion de câteva curse deja pe un Ducati. 

 

Márquez a forțat de la bun început ca să rămână cu cei din față. Doar el și Pol ieșeau vizibil larg și agresiv din virajul 1. Previzibil, amândoi au căzut. 

 

Brad Binder a făcut cea mai bună cursă. Nu știu cum, ieșea absolut rachetă din virajele 1 și 2. Păcat că între titlul lui Bagnaia și victoria lui Rins, performanța lui a trecut neobservată de majoritatea. Coroborat cu dubla problemă tehnică a celor de la Aprilia, KTM au terminat pe locul 2 la echipe. Iar Yamaha, tot datorită dublului DNF Aprilia și cursa decentă a lui Morbidelli au reușit să termine pe 2 la constructori.

 

Frumoasă bătălia dintre Ogura și Acosta la Moto2. Păcat că s-a terminat prematur. Ogura a pierdut titlul mai mult cursa trecută când a trândit-o aiurea și acum 2 etape când n-a reușit să capitalizeze pe greșeala lui Fernández. Nu văd un viitor foarte străluicit pentru noul campion - sper să mă înșel. Acosta este un viitor superstar.

 

La Moto3 Öncü a încercat imposibilul, se vedea că are o cutie mai scurtă decât Guevara. Este foarte greu de depășit la Valencia, chiar și la Moto3. Iar Öncü avea dezavantaj fix pe porțiunea cea mai propice depășirilor. A dat de câteva ori în limitator înainte de virajul 1. Oricum, frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Iar Yamaha, tot datorită dublului DNF Aprilia și cursa decentă a lui Morbidelli au reușit să termine pe 2 la constructori.

Morbi n-are legatura cu ecutia asta. E doar 2xDNF+loc4

 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Frumoasă bătălia dintre Ogura și Acosta la Moto2. Păcat că s-a terminat prematur. Ogura a pierdut titlul mai mult cursa trecută când a trândit-o aiurea și acum 2 etape când n-a reușit să capitalizeze pe greșeala lui Fernández. Nu văd un viitor foarte străluicit pentru noul campion - sper să mă înșel. Acosta este un viitor superstar.

De acord cu viitorul lui Fernandez. Sunt doar curios de ce l-ai remarcat negativ la cazatura, iar pe Ogura pare ca-l „menajezi“ chiar daca a dat rateu in doua curse consecutive cu titlul pe masa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic KTM nu sta așa rău precum pare.

 

"dacă reușesc să se califice bine vor avea succesuri" :grinbandit:

 

Comentatorii btsport au spus asta.

Nu prea poți să îi contrazici.

 

Binder recuperează gen 10 poziții pe cursa.

 

Nasol e că dacă nu miști zbori repede de la KTM.

Teoretic ar fi la fel peste tot?

 

Ciudat și Honda că a luat atâția piloți buni - și mir și rins, din disperare îmi imaginez.

 

Și asta avandu-l pe MM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, ilarionciobanu said:

Morbi n-are legatura cu ecutia asta.

 

Corect, mă gândeam la modul de punctaj la echipe.

 

4 hours ago, ilarionciobanu said:

Sunt doar curios de ce l-ai remarcat negativ la cazatura, iar pe Ogura pare ca-l „menajezi“ chiar daca a dat rateu in doua curse consecutive cu titlul pe masa

 

Sunt poate subiectiv, dar este un cumul de motive. Ogura este mai tânăr cu 4 ani, are substanțial mai puțină experiență la Moto2 (doar al doilea sezon, față de al 6-lea pentru Fernández) și a fost teribil de constant: practic până la ultimele 2 curse a mers fără greșeală. Poți argumenta că a mers slab și la Phillip Island, dar mai concurase o singură dată în viață acolo, la Moto3. Greșelile pe care le-a făcut în utlimele două curse au fost făcute luptându-se pentru victorie și cel mai probabil datorate lipsei de experință în abordearea unor asemenea situații (spre deosebire de căzătura lui Fernández din Australia care a fost gratuită). Până la urmă doar una singură a fost capitală, cea de la Sepang. La Valencia putea să și câștige, tot pierdea titlul.

 

O să-i fie însă greu să ia titlul la anul, chiar și cu un sezon în plus ca experiență activă. Acosta este mare favorit la ceea ce a arătat anul ăsta. Alonso López și Tony Arbolino sunt și ei candidați serioși. Chiar și Vietti, dacă nu mai cade o etapă din două.

 

4 hours ago, frigider said:

Nasol e că dacă nu miști zbori repede de la KTM.

 

Așa este, KTM promovează piloți tineri pe bandă sperând să găsească viitorul mare talent. Dacă nu arată ceva special, după 1-2 ani sunt împinși afară. Însă cei care ridică problema par ipocriți. Piloții care intră în schema KTM o fac cu bună știință, profită de un program de juniorat și știu care sunt așteptările și consecințele. Fix același lucru se întâmplă și cu programul Red Bull în F1. Cei care deplâng situația acelor piloți nu fac decât să bocească pe margini fără a-i ajută în vreun fel: nu și-a arătat nimeni intenția de a oferi un contract pentru Iker Lecuona sau Remy Gardner, deși mulți i-au bocit pe la uluci. Raúl Fernández a mai primit o șansă la o echipă din coada clasamentului, dar dacă nu va reuși măcar să țină ritmul lui Oliveira la anul va ajunge și el material premium de WSBK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, PzKpfW said:

Brad Binder a făcut cea mai bună cursă. Nu știu cum, ieșea absolut rachetă din virajele 1 și 2. Păcat că între titlul lui Bagnaia și victoria lui Rins, performanța lui a trecut neobservată de majoritatea. Coroborat cu dubla problemă tehnică a celor de la Aprilia, KTM au terminat pe locul 2 la echipe.

 

“It didn’t hit me, because I ducked!” laughed the KTM man, who used a revised chassis (with different stiffness) for the first time, which fixed many of the RC16’s turning issues.

“I’ve been requesting more drive grip all year and they brought it here,” said the 27-year-old South African who finished four tenths down on Rins, after being seventh and 1.1 seconds down after the first lap. “It was so difficult to pass with a full fuel tank, but once the load came down I could brake later and make some moves. The new chassis was tricky to figure out – it’s a lot more difficult to stop and the front moves a lot, but when I pick up the bike I have better drive grip. It was so cool at the end – I could change my riding style a bit and prepare the exit of the corners and take an advantage, where normally I’d start spinning and I wouldn’t go forward.”

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Singurul motiv pentru care a fost un campionat strâns au fost greșelile lui Bagnaia din prima parte a sezonului. Un pilot precum Quartararo era campion de câteva curse deja pe un Ducati. 

 

Márquez a forțat de la bun început ca să rămână cu cei din față. Doar el și Pol ieșeau vizibil larg și agresiv din virajul 1. Previzibil, amândoi au căzut. 

 

Brad Binder a făcut cea mai bună cursă. Nu știu cum, ieșea absolut rachetă din virajele 1 și 2. Păcat că între titlul lui Bagnaia și victoria lui Rins, performanța lui a trecut neobservată de majoritatea. Coroborat cu dubla problemă tehnică a celor de la Aprilia, KTM au terminat pe locul 2 la echipe. Iar Yamaha, tot datorită dublului DNF Aprilia și cursa decentă a lui Morbidelli au reușit să termine pe 2 la constructori.

 

Frumoasă bătălia dintre Ogura și Acosta la Moto2. Păcat că s-a terminat prematur. Ogura a pierdut titlul mai mult cursa trecută când a trândit-o aiurea și acum 2 etape când n-a reușit să capitalizeze pe greșeala lui Fernández. Nu văd un viitor foarte străluicit pentru noul campion - sper să mă înșel. Acosta este un viitor superstar.

 

La Moto3 Öncü a încercat imposibilul, se vedea că are o cutie mai scurtă decât Guevara. Este foarte greu de depășit la Valencia, chiar și la Moto3. Iar Öncü avea dezavantaj fix pe porțiunea cea mai propice depășirilor. A dat de câteva ori în limitator înainte de virajul 1. Oricum, frumos.

Nu Yamaha e vina pt care el gresea presiunea in gume de x spe ori sau termina pe 17.Evolutiile lui penibile din a 2a jumatate a sezonului nu s-au datorat motoretei,ne-au ramas in cap poate ultimele 2 curse unde a mers f bine.Dar restul?Nu aici sau la Sepang a pierdut el titlul,ci la Assen,Motegi,Aragon,Thailanda si Australia.Daca mergea acolo precum a mers aici,Bagnaia putea sa faca orice,nu avea sorti de izbanda.

 

Cred ca toata lumea l-a remarcat pe Binder.

 

Acosta e campionul moto2 de anul viitor,pun pariu.Si contenderul in motogp de peste 4 ani - nu am mai vazut asa parcurs de la MM incoace.

Ogura...exact precum ai spus.Ogura de fapt nu putea lua titlul daca Fernandez n-ar fi gresit aiurea in Australia.Dar i-a intors favoarea la Sepang :) ,iar acum...slabut.Fernandez e superior.

 

Guevarra are stofa de campion.Sange rece.A fost depasit pe ultimele viraje de turc,care era tot frustrat si surescitat,nu s-a enervat nu i-a crescut pulsul,ci l-a executat elegant pe linia dreapta.Flawless.Nush daca gearing'ul e de vina acolo...nu au motoare diferite?

 

 

 

 

Acum 12 ore, frigider a spus:

Teoretic KTM nu sta așa rău precum pare.

 

"dacă reușesc să se califice bine vor avea succesuri" :grinbandit:

 

Comentatorii btsport au spus asta.

Nu prea poți să îi contrazici.

 

Binder recuperează gen 10 poziții pe cursa.

 

Nasol e că dacă nu miști zbori repede de la KTM.

Teoretic ar fi la fel peste tot?

 

Ciudat și Honda că a luat atâția piloți buni - și mir și rins, din disperare îmi imaginez.

 

Și asta avandu-l pe MM.

KTM sta foarte rau avand in vedere cat investeste.Are piloti fantastici (Avea) : Binder si Oli,care a facuto  mutare buna zic eu cu aprilia.Pana isi rezolva kktm problemele,Oli s-ar putea sa fie om batran.Si Binder tot asa.

Apropo de asta - sunt povesti ca JM e in discutii cu Yamaha?This should be interesting,imi place ideea :)

 

Nu e ciudat deloc ce a facut Honda.Honda a luat un campion mondial si un pilot f rapid (dar enervant de inconstant- il vad ca pe Pedrosa) la zero lei.Ca sa ii inlocuiasca cu marele Pol (care la inceput cand luase un podium era dat de unii de pe aici drept noua speranta,am ras de m-am imprastiat si am fost catalogat drept hater) cu Mir si pe vedeta AM cu Rins.

Deci c'mon e o super mutare.Scapi de 2 dude si iei un pilot potential campion si un potential...Pedrosa.Trebuie sa profiti de ce se intampla in jur iar Honda a profitat maxim de plecarea Suzuki.Super miscare dupa parerea mea,nu e vorba de disperare aici,ci de good management si thinking ahead.

MM nu e forever,s-a vazut doar,nu?

Acum 2 ore, wbmt a spus:

“It didn’t hit me, because I ducked!” laughed the KTM man, who used a revised chassis (with different stiffness) for the first time, which fixed many of the RC16’s turning issues.

“I’ve been requesting more drive grip all year and they brought it here,” said the 27-year-old South African who finished four tenths down on Rins, after being seventh and 1.1 seconds down after the first lap. “It was so difficult to pass with a full fuel tank, but once the load came down I could brake later and make some moves. The new chassis was tricky to figure out – it’s a lot more difficult to stop and the front moves a lot, but when I pick up the bike I have better drive grip. It was so cool at the end – I could change my riding style a bit and prepare the exit of the corners and take an advantage, where normally I’d start spinning and I wouldn’t go forward.”

Da,pai a fost talk of the town ca sa zic asa faptul ca Binder a primit acest nou cadru care l-a ajutat exact pe ce remarca colegul - pe iesire.

 

Dar bai - a remarcat cineva franarea lui Fabio cand se batea cu Binder in 1?Bai nene,il depaseste Binder cu aproape 2 lungimi de motoreta si vine Quarta pe frane in fata unuia din cei mai buni piloti pe frane din gp?Wow.Am crezut ca o sa se duca pli de suflet  wide,dar nu,chiar s-a incadrat perfect.Quartararo...wow.Bine,l-a depasit Binder pe accelerare in 2 de dracii l-au gasit dar asta e partea a 2a,meritele pilotului raman.Wow.Dupa cum am mai zis - daca mergea asa in jumatatea a2a a sezonului era de neatins la titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, wbmt a spus:

 

“It didn’t hit me, because I ducked!” laughed the KTM man, who used a revised chassis (with different stiffness) for the first time, which fixed many of the RC16’s turning issues.

“I’ve been requesting more drive grip all year and they brought it here,” said the 27-year-old South African who finished four tenths down on Rins, after being seventh and 1.1 seconds down after the first lap. “It was so difficult to pass with a full fuel tank, but once the load came down I could brake later and make some moves. The new chassis was tricky to figure out – it’s a lot more difficult to stop and the front moves a lot, but when I pick up the bike I have better drive grip. It was so cool at the end – I could change my riding style a bit and prepare the exit of the corners and take an advantage, where normally I’d start spinning and I wouldn’t go forward.”

 

 

Binder a si stat ceva ture in spate la Peco, se gandea cum sa treaca sa nu il dea  jos :)) 

daca trecea mai repede de el poate chiar castiga.

 

oricum se depaseste greu pe circuitul asta, si englezii spuneau ca daca si binder sta 2-3 ture sa faca o manevra clar e dificil de depasit.

asta cand a stat in spatele lui Martin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

Daca mergea acolo precum a mers aici,Bagnaia putea sa faca orice,nu avea sorti de izbanda.

 

Dacă. La fel cum dacă Bagnaia nu o dădea pe jos de 4 ori când avea șansă la victorie probabil că nu mai era nicio luptă pentru titlu anul ăsta. Fabio este singurul etalon la Yamaha (i.e. nu poți să-ți dai seama tu ca spectator unde putea mai bine și unde nu), pe când Bagnaia a fost depășit de multe ori de alte Ducati-uri. Pe scurt: nu știm dacă Fabio putea mai bine, dar Bagnaia sigur putea mai bine.

 

4 hours ago, Method said:

KTM sta foarte rau avand in vedere cat investeste.Are piloti fantastici (Avea) : Binder si Oli,care a facuto  mutare buna zic eu cu aprilia.Pana isi rezolva kktm problemele,Oli s-ar putea sa fie om batran.Si Binder tot asa.

 

Sunt doar de 6 ani în competiție și au reușit să termine pe 2 la echipe anul ăsta. La constructori sunt pe 4, la 16 puncte de locul 2. Nu e chiar rău. Mai mult, au luat masiv oameni de la Ducati în utlima vreme, iar de la anul vor beneficia de ajutorul RBR.

 

4 hours ago, Method said:

Fernandez e superior.

 

Ca experiență, da. Ca talent, nu sunt deloc convins. Vom vedea în MotoGP.

 

4 hours ago, Method said:

Nush daca gearing'ul e de vina acolo...nu au motoare diferite?

 

Au aceleași motoare, KTM. Pe Öncü l-am auzit de două ori cum a dat în limitare înainte de frânare la virajul 1. Posibil să fi fost de mai multe ori, dar doar spre sfârșitul cursei au fost destul de singuri primii doi ca să poți auzi. Guevara a mers calm știind că are avantajul pe linia dreaptă. Oricum, ambii au mers fără greșeală.

 

4 hours ago, Method said:

Apropo de asta - sunt povesti ca JM e in discutii cu Yamaha?This should be interesting,imi place ideea

 

E normal să vrea la o echipă de uzină, ușa la Ducati s-a închis până în 2024 cel puțin. A spus Ciabatti că va avea aceeași motocicletă ca Bastianini, dar asta este doar pe hârtie. Iar Yamaha este singura echipă de uzină unde se va elibera (probabil) un loc în 2023.

 

4 hours ago, Method said:

Dar bai - a remarcat cineva franarea lui Fabio cand se batea cu Binder in 1?Bai nene,il depaseste Binder cu aproape 2 lungimi de motoreta si vine Quarta pe frane in fata unuia din cei mai buni piloti pe frane din gp?Wow.

 

Nu a fost atât de impresionant, avea altă trasă/abordare. Fabio frâna mai puțin decât motocicletele V4 și putea să țină o viteză mai mare în primul viraj, care la Valencia nu este foarte strâns. Dar își sacrifica ieșirea și pierdea pe accelerație spre virajul 2. Se vedea clar, și nu doar față de Binder - care la rândul lui câștiga acolo față de toată lumea, și față de Ducati.

 

6 hours ago, wbmt said:

(...) It was so cool at the end – I could change my riding style a bit and prepare the exit of the corners and take an advantage, where normally I’d start spinning and I wouldn’t go forward.

 

Exact asta am văzut și eu, era singurul care progresa vizibil la ieșire din 1. La fel de vizibil, KTM se lasă comparativ cel mai mult pe spate la activarea squat-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Dacă. La fel cum dacă Bagnaia nu o dădea pe jos de 4 ori când avea șansă la victorie probabil că nu mai era nicio luptă pentru titlu anul ăsta. Fabio este singurul etalon la Yamaha (i.e. nu poți să-ți dai seama tu ca spectator unde putea mai bine și unde nu), pe când Bagnaia a fost depășit de multe ori de alte Ducati-uri. Pe scurt: nu știm dacă Fabio putea mai bine, dar Bagnaia sigur putea mai bine.

Fabio o sa fie etalon la Yamaha cand bate timpul ala de 1.29.4 pe Valencia.Pana atunci e un baiat cu performante bune care a luat un campionat mondial si a trecut de alte 2 ori pe langa el pt ca n-a reusit sa se concentreze.

Si la Bagnaia la fel - ai zis f bine - a fost depasit de multe ori de altii pe Ducati so...TOTI sunt inconstanti si de aici problemele lor.Ii poate bate un pilot constant cum era MM cand era la 100%.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Sunt doar de 6 ani în competiție și au reușit să termine pe 2 la echipe anul ăsta. La constructori sunt pe 4, la 16 puncte de locul 2. Nu e chiar rău. Mai mult, au luat masiv oameni de la Ducati în utlima vreme, iar de la anul vor beneficia de ajutorul RBR.

Mda,si Suzuki de cand e?Si ce performante are?Hai sa o lasam mai usor cu performantele ktm care arunca de 6 ani cu bani peste tot si nu face nimic,ba mai fuge si Oliveira de la ei.Cum zicea ca ii spuneau sefii Ktm ? "o sa te intorci tu inapoi,te asteptam"....da,se intoarce....ca Pol cand nu mai are optiuni.Pana atunci nu prea merge nimeni la ktm daca are alte optiuni.

Ce face RBR,il detaseaza pe Newey in Austria?

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Au aceleași motoare, KTM.

A,n-am stiut,atunci e alt gearing in mod clar.Oh,well...

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Nu a fost atât de impresionant, avea altă trasă/abordare.

Neah,eu am vazut altceva - acolo a revenit din spate pe frane,a facut ceva fantastic.Tocmai ca acolo se depasea in mod constant si nu am mai vazut pe nimeni sa faca o asemenea diferenta pe frane.Bun pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, Method said:

Fabio o sa fie etalon la Yamaha cand bate timpul ala de 1.29.4 pe Valencia.Pana atunci e un baiat cu performante bune care a luat un campionat mondial si a trecut de alte 2 ori pe langa el pt ca n-a reusit sa se concentreze.

 

Deci îi reproșezi lui Fabio că nu a putut să fie campion pe o motocicletă de client? Și că nu a ieșit campion pe o motocicletă pe care el a strâns peste 95% dintre puncte? :) Comparația cu motocicleta lui Lorenzo de acum 6 ani nu prea are relevanță.

 

33 minutes ago, Method said:

si Suzuki de cand e?

 

 De când există MotoGP, din 2002. Au avut o pauză de 3 ani doar, între 2012 și 2014. Și nu pun la socoteală experiența din GP500. Nici aici comparația nu prea are rost.

 

33 minutes ago, Method said:

Ce face RBR,il detaseaza pe Newey in Austria?

 

Cel mai probabil inginerii de la RBR vor ajuta pe partea de aerodinamică și degradare a pneurilor - concepte deja foarte familiare în F1 și care au o importanță din ce în ce mai mare și în MotoGP.

 

43 minutes ago, Method said:

Neah,eu am vazut altceva - acolo a revenit din spate pe frane,a facut ceva fantastic.

 

Crede-mă pe cuvânt, nu sunt subiectiv. Fabio frâna diferit față de ceilalți și avea o trasă puțin diferită. Cu precădere față de Binder, care se poziționa altfel pentru tracțiune spre virajul doi. Trei piloți aveau un stil distinctiv la intrare în 1: Quartararo, Binder și Miller. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Method a spus:

Fabio o sa fie etalon la Yamaha cand bate timpul ala de 1.29.4 pe Valencia.Pana atunci e un baiat cu performante bune care a luat un campionat mondial si a trecut de alte 2 ori pe langa el pt ca n-a reusit sa se concentreze.

Si la Bagnaia la fel - ai zis f bine - a fost depasit de multe ori de altii pe Ducati so...TOTI sunt inconstanti si de aici problemele lor.Ii poate bate un pilot constant cum era MM cand era la 100%.

Mda,si Suzuki de cand e?Si ce performante are?Hai sa o lasam mai usor cu performantele ktm care arunca de 6 ani cu bani peste tot si nu face nimic,ba mai fuge si Oliveira de la ei.Cum zicea ca ii spuneau sefii Ktm ? "o sa te intorci tu inapoi,te asteptam"....da,se intoarce....ca Pol cand nu mai are optiuni.Pana atunci nu prea merge nimeni la ktm daca are alte optiuni.

Ce face RBR,il detaseaza pe Newey in Austria?

A,n-am stiut,atunci e alt gearing in mod clar.Oh,well...

Neah,eu am vazut altceva - acolo a revenit din spate pe frane,a facut ceva fantastic.Tocmai ca acolo se depasea in mod constant si nu am mai vazut pe nimeni sa faca o asemenea diferenta pe frane.Bun pilot.


pare asa din cauza modului in care abordeaza Q virajele. Cum declara Mor mai demult, Q franeaza puternic la inceput dupa care pur si simplu elibereaza frana. Zicea ca si el a incercat, dar nu reuseste sa incadreze mobra pe viraj.

de unde apare si revenirea pe frana in fata oponentilor.

asta, daca ai unde sa mergi, la valencia virajul 1 este destul de larg, iti permite sa ti-i si o trasa putin mai deschisa( cu bag a reusit sa ramana langa el desi era pe trasa exterioara. A fost inchis pe accelerare).

problema la stilul asta apare cand cel din fata iti inchide trasa. Nu ai ce sa faci ca pur si simplu nu mwi poti sa duci viteza pe viraj. 

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

Deci îi reproșezi lui Fabio că nu a putut să fie campion pe o motocicletă de client? Și că nu a ieșit campion pe o motocicletă pe care el a strâns peste 95% dintre puncte? :) Comparația cu motocicleta lui Lorenzo de acum 6 ani nu prea are relevanță.

 

 

 

Crede-mă pe cuvânt, nu sunt subiectiv. Fabio frâna diferit față de ceilalți și avea o trasă puțin diferită. Cu precădere față de Binder, care se poziționa altfel pentru tracțiune spre virajul doi. Trei piloți aveau un stil distinctiv la intrare în 1: Quartararo, Binder și Miller. 

Modul simplist de a vedea lucrurile. Era clara diferenta dintre mobre in a doua parte a sezonului.

vorba cuiva: stoner a castigat titlul cu ducati, iar acuma Ducati a castigat titlul cu Bagnania. Nu ca nu mi-ar placea bagnaia.

parerea mea e ca, cand mergi 100% toate cursele, ai sanse mai mari se gresesti. Nu stiu dc cei de la yamaha au gresit strategie( sincer, ma indoiesc ca stim noi mai bine decat ei, fara experienta si fara date) . Cert e ca au fost o multime de circumstante care au dus la rezultatul asta.

la fel cum Aprilia a pierdut locul 3. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, damager said:

Era clara diferenta dintre mobre in a doua parte a sezonului.
(...)cand mergi 100% toate cursele, ai sanse mai mari se gresesti. Nu stiu dc cei de la yamaha au gresit strategie( sincer, ma indoiesc ca stim noi mai bine decat ei, fara experienta si fara date)

 

Asta am spus și eu. Diferența dintre Ducati și Yamaha s-a mărit în a 2-a parte a sezonului (probabil că au avut nevoie de timp pentru a înțelege și a pune la punct GP22-ul), iar Quartararo a trebuit să meargă din ce în ce mai la limită pentru a compensa. Și așa au început să apară greșelile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Au aceleași motoare, KTM. Pe Öncü l-am auzit de două ori cum a dat în limitare înainte de frânare la virajul 1. Posibil să fi fost de mai multe ori, dar doar spre sfârșitul cursei au fost destul de singuri primii doi ca să poți auzi. Guevara a mers calm știind că are avantajul pe linia dreaptă. Oricum, ambii au mers fără greșeală.

Öncü a greșit strategia: trebuia să atace mai devreme, măcar să vadă dacă Guevara se poate ține după el. Și nu a mers fără greșeală, pentru că în ultimele tururi era preocupat mai mult să se vadă pe ecrane și să dea din mâini. Plus că a cam ratat ultimul viraj. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, Doctor X said:

în ultimele tururi era preocupat mai mult să se vadă pe ecrane și să dea din mâini.

 

Nu am înțeles treaba aia. S-a spus ceva la comentariu?

 

3 minutes ago, Doctor X said:

a cam ratat ultimul viraj.

 

Deloc. A frânat foarte târziu și a protejat interiorul pentru a nu-i permite lui Guevara să depășească (și evident și-a compromis total ieșirea). Spera cel mai probabil ca spaniolul să încerce o depășire acolo, caz în care ar fi fost blocat și ar fi trebuit să frâneze excesiv. Guevara a fost însă inteligent și știa ce avantaj are pe linia dreaptă; și-a văzut de trasa normală și a ieșit foarte bine din ultimul viraj. Öncü a riscat și a pierdut. Nu prea avea ce face altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Deci îi reproșezi lui Fabio că nu a putut să fie campion pe o motocicletă de client? Și că nu a ieșit campion pe o motocicletă pe care el a strâns peste 95% dintre puncte? :) Comparația cu motocicleta lui Lorenzo de acum 6 ani nu prea are relevanță.

Nu,ii reprosez lui Q ca nu a iesit campion in 2020 si 2022.In amandoi anii usa era larg deschisa.He dropped the ball.Foarte timpuriu in 2020 iar in 2022 a fost vizbil dupa vacanta de vara.Nu conta ce ar fi facut Ducati daca el puncta.El insa a troznit-o din varii motive vreo 5 curse.Nu poti pierde 95 de puncte avantaj daca esti consistent si ktm sa ai sub cwr.

Comparatia cu timpul lui Lorenzo are o mare relevanta - vorbeai despre etalon - timpul ala obtinut cu o Yamaha e etalonul.Cand o Yamaha e capabila de acel timp iar tu faci timp cu 1s peste el,nu poti fi etalon.

Acum 2 ore, damager a spus:

stoner a castigat titlul cu ducati, iar acuma Ducati a castigat titlul cu Bagnania. Nu ca nu mi-ar placea bagnaia.

So very true.

Acum 2 ore, damager a spus:

parerea mea e ca, cand mergi 100% toate cursele, ai sanse mai mari se gresesti. Nu stiu dc cei de la yamaha au gresit strategie( sincer, ma indoiesc ca stim noi mai bine decat ei, fara experienta si fara date)

Exact.

Dar de ce ai merge 100% toate cursele cand ai 95 de puncte avans?O mare greseala de gandire a dlui Q.Ar fi trebuit sa ia lectii de la Mir/2020 - consistenta si aduna puncte.Locul 8 locul 10 locul 6 mai un podium insa stai naibii pe roti si aduna puncticele.Acolo a fost carenta de logica a lui - trebuia sa inteleaga ca acele 95 de puncte nu se pot recupera,se pot doar pierde,trebuia sa isi pastreze calmul.A inteles insa foarte tarziu,in ultimele 2 curse dupa prostiile din Australia si dupa ce tot raul fusese facut ca sa zic asa.

S-a vazut aici cel mai bine - o luase razna in primele ture - efectiv nu accepta faptul ca era depasit.Dupa aia cand l-a troznit Peco in cap cu winglet'ul si-a revenit.Dar dupa cum incepuse,eram convins ca nu va termina in picioare cursa.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...