Sari la conținut

MotoGP - Intersezon 2022-2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

La 23.11.2022 la 8:53, Method a spus:

Marc Marquez: MotoGP aerodynamics, ride-height devices reduce rider input

Foarte interesant punct de vedere al lui MM (si al lui Luca Marini),si anume faptul ca acum,cu ride-height si aero,motoarele sunt capabile de full gaz inca din a3a si tot ce trebuie sa faca riderul e sa stea linistit sub carene - amandoi "reproseaza" faptul ca riderul nu mai poate face o diferenta nici pe accel dar nici pe franare care e mult mai stabila cu aero.

Deci treaba se reduce din ce in ce mai mult la performantele materialului de concurs mai degraba decat capacitatile pilotului.

Asta intuiam si spuneam si eu de vreo 2-3 ani, pe baza a ceea ce se vedea in curse si in statistici, insa se pare ca in momentul de fata rolul pilotului a scazut chiar mai mult decat credeam.  Mereu am spus ca "inovatiile" acceptate cu seninatate de Dorna ( din varii interese), dauneaza grav competitiei, a spsus-o cu subiect si predicat Stoner si acum confirma si MM. Daca nici acum organizatorii competitiei nu inteleg ca problemele de audienta ale competitiei sunt mai profunde decat retragerea lui Rossi si ca nu se rezolva cu o cursa de sprint, nu vad un viitor prea stralucit pentru MotoGP. 

 

In alta ordine de idei, se definitiveaza grila in WSBK, iar Petrux a incheiat un deal de un an cu Ducati: https://www.crash.net/wsbk/news/1006316/1/2023-worldsbk-rumour-mill-kawasaki-keen-continue-rea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vremurile alea s-au dus de câteva decenii, cel puțin de când a apărut MotoGP. Abordarea Dorna nu s-a schimbat deloc de când controlează competiția.

 

Un interview interesant cu Livio Suppo, liber de contract și liber să spună ce vrea - despre Honda, Suzuki, Rossi, etc.:

 

 

 

Husqvarna Moto2 și Moto3 

 

m8xx9fyn382a1.thumb.jpg.b9e7a97cf0dea56ef48e8e5ab36c411a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

https://www.motorcyclesports.net/articles/ducati-considers-reducing-bikes-on-grid-four-teams-is-not-an-ideal-situation-paolo-ciabatti

 

Yamaha's flirtation with Rossi's team has occurred since the creation of Il Dottore's team, but the link with the Sepang Racing Team, now called RNF, was still active. The Italians' sporting director Paolo Ciabatti spoke about the issue to SPEEDWEEK.com, and was quoted by PaddockGP: 'They had a satellite team and they lost it. We have a contract and an obligation with the VR46 team, which runs until the end of 2024. I can't predict what will happen after that.'

 

Ciabatti explained that the current situation is not the best. In all there are four teams, including the official one, and two bikes per rider, which gives 16 bikes per year. The Italian left in the air the hypothesis of reducing these numbers in the future: 'Playing with four teams is not an ideal situation in the medium or long term'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut. În momentul de față sunt la vârf, nu mai au nevoie de atâtea motociclete pe grilă. De văzut dacă Yamaha sunt pregătiți să investească din nou în MotoGP și să aibă măcar o echipă de client. De urmărit și cât de mult vor suferi în următoarele două sezoane, când vor avea doar 2 motociclete pe grilă.

 

Pol Espargaró

 

At KTM, until Valencia, I was testing new things. In Valencia, it was the first time I was trying the rear device for them, which is important stuff now, so I was testing in the last race the rear device for them and I helped them improve it. It's different ways of working. I think the one I'm leaving [HRC] is the wrong one, I really think so but it's their way of doing things. I'm nobody to tell them how to do things, I'm just a rider that rides a bike, that's it.

 

It's difficult to accept, but at the end of the day, it ends up in the same place. It's not my factory, it's not my bike, I'm just a guy that they pay to ride a bike, that's it. I do whatever they want to. For sure, I don't like it, and I feel like they are wasting their time and money with me, because I could be motivated and full power and doing results and enjoying things more.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.11.2022 la 16:40, ioio_viola a spus:

'Playing with four teams is not an ideal situation in the medium or long term'.

nu o fi, dar poate ca a contat mult atatea date adunate.

ce sa zic, si-au indeplinit tinta, acum poate vor sa mai astepte 15 ani :grinbandit:

La 28.11.2022 la 18:06, PzKpfW a spus:

Absolut. În momentul de față sunt la vârf, nu mai au nevoie de atâtea motociclete pe grilă.

da, poate 1 an minim tot va fi totul ok cat sa se bata la camp.

poate 2? prea buna moto asta, mai ca sa-mi iau una, dar nu-mi place rosul, e dculoare e femei :)) 

La 28.11.2022 la 18:06, PzKpfW a spus:

De văzut dacă Yamaha sunt pregătiți să investească din nou în MotoGP și să aibă măcar o echipă de client. De urmărit și cât de mult vor suferi în următoarele două sezoane, când vor avea doar 2 motociclete pe grilă.

anul asta au avut, dar din pacate degeaba.

deci efectele se vad deja poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, frigider said:

anul asta au avut, dar din pacate degeaba.

 

Yamaha vor trebui să-și schimbe abordarea dacă vor echipă de client în MotoGP. Vor trebui să le furnizeze material de concurs la zi (i.e. generație actuală) și la un preț abordabil. Cum fac cei de la Ducati, Aprilia, KTM și într-o oarecare măsură Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

Yamaha vor trebui să-și schimbe abordarea dacă vor echipă de client în MotoGP. Vor trebui să le furnizeze material de concurs la zi (i.e. generație actuală) și la un preț abordabil. Cum fac cei de la Ducati, Aprilia, KTM și într-o oarecare măsură Honda.

Ciudat cum cea mai prietenoasa moto a devenit brusc honda lui MM.

Nici intenționat daca o făceau nu le ieșea așa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 10.02.2023 la 19:15, Kagemusha a spus:

Rezultatele la sfârșitul primei zile de teste:

image.thumb.png.6fb21efd635928e261ffd4370280654d.png

Rezultate foarte bune si pe circuit cu mobra flatulanta. 🏆

Cand mai ai si beshini ca pilot, commenturile postacilor ma fac sa cred ca toti comentatorii din motogp sunt precum digitalizatii nostri cu prbl la culoarea rosie.🐷

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image.thumb.png.367b3484affe25d2749ea5d8dbd219b3.png

Și rezultatele la finalul celei de-a doua zile, când a și plouat oleacă...

 

13 hours ago, ZaiR said:

Cand mai ai si beshini ca pilot, commenturile postacilor ma fac sa cred ca toti comentatorii din motogp sunt precum digitalizatii nostri cu prbl la culoarea rosie.🐷

Toți sunt influențați de "creatorii de opinie"... prinde bine la mase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa a spus și Quartararo, dar mai e mult până departe...

Vedem mai clar în martie la Portimao.

 

 

Aparent, din spusele lui Marc Marquez și Aleix Espargaro, Honda și Aprilia vor veni aproape sigur cu specificații diferite la Portimao și în sezonul viitor.

La fel și în ce privește Ducati, din ce am înțeles de la Bagnaia.

 

 

Între timp s-a terminat și a treia și ultima zi de teste:

image.thumb.png.5d4d617168fbba0117b56161fd659c59.png

 

Și mai jos ceva timpi de referință, pentru cei dornici de comparații:

 

Fastest Day 2 Time:
Jorge Martin SPA Pramac Ducati 1m 58.736s

Fastest Day 1 Time:
Marco Bezzecchi ITA VR46 Ducati 1m 58.470s

2023 Sepang MotoGP Shakedown Test:
Michele Pirro ITA Ducati Test Rider 1m 59.803s

 

Official Sepang MotoGP records:
Best lap:
Jorge Martin SPA Ducati 1m 57.790s (2022)
Fastest race lap:
Jorge Martin SPA Ducati 1m 59.634s (2022)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, ioio_viola said:

FQ nu pare foarte incantat de ce a vazut pana acum.

 

Cam greu de judecat, din ce am citit a fost "alarmat" doar de faptul că nu a reușit un timp beun pe time-attack, cu gume noi. În rest, pare că problema de top-speed s-a rezolvat. Sunt curios cum au reușit.

 

Quartararo cu noua cască

 

image.thumb.png.fb418b545aa55dfca2cefbf5249672df.png image.thumb.png.189d41de784a176149e72822d3915227.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, frigider said:

deci RNF vor avea moto 22 tot sezonul?

 

Oliveira spunea că nu știe încă. Știe doar că va începe sezonul cu un prototip ‘22.

 

În contextul actual oricum “modelele“ sunt relative. Cea mai mare diferență o reprezintă versiunea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

 

Oliveira spunea că nu știe încă. Știe doar că va începe sezonul cu un prototip ‘22.

 

În contextul actual oricum “modelele“ sunt relative. Cea mai mare diferență o reprezintă versiunea motorului.

Aha deci poate schimba motorul în timpul derulării  sezonului.

Acum 54 minute, damager a spus:

Eu vreau sa cred ca anul asta Vinales se va bate sus

Nu știi cum face clic.

Eu unul sunt îngrijorat ca merge bine în teste.

Asta mereu s a tradus în mers prost în campionat.

Cred 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

..... a fost "alarmat" doar de faptul că nu a reușit un timp beun pe time-attack, cu gume noi. 

Este un motiv foarte serios de ingrijorare, pentru ca o astfel de problema ii poate compromite total calificarile. Ori fara calificari bune, nu il vad bine, in sezonul 2023. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

Nu. Motorul nu-l poate schimba. Din ce a zis Razlan amandoi merg cu modelul 2022. Poate mici imbunatatiri.

Cam naspet.

 

mai mult sau mai putin inutile testele astea daca nu se fac full cu moto noua.

 

sau poate moto "noua" nu difera asa mult cum ne imaginam noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...