Jump to content

Caut masina SH pana in 7000E


TETEA.
 Share

Recommended Posts

Buna ziua dragilor!

Asa cum spune titlul, e timpul sa schimb conserva, ceea ce mi-ar debloca niste fonduri pentru a schimba ulterior si motocicleta. Insa masina are prioritate, si am nevoie de sfaturile celor mai priceputi in domeniu.

In principiu, cerintele de la care nu ma abat sunt urmatoarele:

 

Euro 5

Hatchback

Benzina

Fara turbo (sau turbo fara probleme)

Posibil japoneza 

 

Nu ma intereseaza performante sportive, e ok in jur sau sub 100 de cai, dar vreau fiabilitate si costuri mici de intretinere. Stiu ca japonezele dupa 2011 au mai rezolvat din problemele legate de rugina (exemplu Mazda).

 

Si chiar Mazda 3 ar fi o prima varianta pentru mine, si pastrandu-ma deschis si la alte oferte similare, daca stiti o Mazda 3 in mintile ei, va rog sa postati.

Cele bune tuturor!

 

Edited by TETEA.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce cilindree?Intre cat si cat doresti?

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Kristian K a spus:

Ce cilindree?Intre cat si cat doresti?

 

Pai fiind fara turbo, intre 1600-1800. Nu e batut in cuie.

Daca e vreun turbo fiabil care nu-mi scoate peri albi, poate fi si de 1000, ca n-o sa zic ca are prea putini cai, sigur! 

 

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum a ales Mazda 3 cred ca vrea mai mare ca si Yaris,clasa urmatoare.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Lucian_M a spus:

Yaris

Merci Lucian, dar cam mica.

Acum 1 minut, Kristian K a spus:

Dupa cum a ales Mazda 3 cred ca vrea mai mare ca si Yaris,clasa urmatoare.

Bingo!

 

Link to comment
Share on other sites

Clasa C,gen Impreza,Corolla,etc

 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, TETEA. said:

Nu ma intereseaza performante sportive

 

Škoda Octavia.

 

Civic (2005-2011), Focus, Auris (Corolla nu se încadrează la buget).

 

28 minutes ago, TETEA. said:

au mai rezolvat din problemele legate de rugina

 

Japonezele au în continuare probleme cu rugina.

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, TETEA. a spus:

Pai fiind fara turbo, intre 1600-1800. Nu e batut in cuie.

Daca e vreun turbo fiabil care nu-mi scoate peri albi, poate fi si de 1000, ca n-o sa zic ca are prea putini cai, sigur! 

 

Si ce fel de cutie de viteza vrei,manuala sau automata? :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Kristian K a spus:

Si ce fel de cutie de viteza vrei,manuala sau automata? :)

 

Prefer manuala.

Si motor aspirat.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, TETEA. said:

Si motor aspirat.

 

Asta te limitează la japoneze - Civic, Auris, Mazda 3. Civic nu prea are cuplu, Mazda 3 are motoare Ford pe generația aia.

 

Impreza ar fi mai ok, dar nu cred că se încadrează la ceea ce cauți.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

 

Asta te limitează la japoneze - Civic, Auris, Mazda 3. Civic nu prea are cuplu, Mazda 3 are motoare Ford pe generația aia.

 

Impreza ar fi mai ok, dar nu cred că se încadrează la ceea ce cauți.

Se incadreaza Impreza lII(1.5 si 2.0 aspirate)la ce vrea el,dar probabil,ca la majoritatea romanilor,le este frica de ele,caci nu sunt multi mecanici de Subaru(ceva in gen mecanici de Ducati). :)

Link to comment
Share on other sites

La aia mă refeream. Plus partea cu AWD; nu știu pe ce versiuni (și dacă) este decuplabil. În 95% din cazuri (și dacă nu vrei să te distrezi) este doar consum inutil.

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, PzKpfW a spus:

Impreza ar fi mai ok, dar nu cred că se încadrează la ceea ce cauți.

 

Impreza e prea masina pentru mine si uzul meu.

 

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, PzKpfW a spus:

La aia mă refeream. Plus partea cu AWD; nu știu pe ce versiuni (și dacă) este decuplabil. În 95% din cazuri (și dacă nu vrei să te distrezi) este doar consum inutil.

Ca propitar,pot spune ca nu e degeaba permanenta awd-ului,din contra ma ajuta mult pe viraje si in frana de motor.Mai ales ca am si mic/mare cu schimbare din mers la orice viteza.A,si mai am si ESP decuplabil la buton.Toate astea din fabrica.

Da,o sa apara stie el cine si o sa zica ca,ai Subaru degeaba daca nu e seteii..  😂

 

SI nu in ultimul rand,am mecanic dedicat,printre putinii din Ro,cei din comunitatea Subaru stiu. :)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

o Kia Ceed? Nu se potriveste?

Sau o Kia Soul? :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 56 minute, Krimh a spus:

alfa romeo si fiabilitate....te buseste rasul :)))

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Kristian K said:

Ca propitar,pot spune ca nu e degeaba permanenta awd-ului,din contra ma ajuta mult pe viraje si in frana de motor.

 

Adică atunci când te dai :) Din câte subînțeleg, OP vrea o mașină cât mai economă, fiabilă, spațioasă, etc. Probabil tot de-asta vrea și manuală.

 

2 hours ago, Cavaleru said:

Mitsubishi Carisma :D

 

Nu-i Euro5.

 

2 hours ago, Tzitzicat said:

Comparat cu ce?

 

Am verificat acum și văd că mai toate aspiratele din categoria și generația asta sunt pe acolo cu cuplul. Am mers doar cu varianta de 1.8 de Civic (iVTEC) și mi s-a părut puțin gutless pentru un 1.8L. Nu am mers și cu Toyota cu sistem VVTL-i care pare mai avansat.

 

Pe scurt, la aspirat câștigi pe partea de fiabilitate (cred) dar pierzi pe partea de cuplu. Ai și un răspuns mai prompt la gaz, dar din nou, nu cred că îl interesează prea mult aspectul ăsta pe OP.

Link to comment
Share on other sites

Simpla si fiabila este Toyota Corolla E15 manuala, benzina (1.4 sau 1.6). Spatiu interior este generos, dar daca ai nevoie de ceva de la dezmembrari, cum ar fi o oglinda, greu de gasit. Motorul de 1.4 are consum mixt in Buc + zonele din jur cam 7.8L/100km. Nu are probleme cu rugina.

Link to comment
Share on other sites

Acum 46 minute, PzKpfW a spus:

Am mers doar cu varianta de 1.8 de Civic (iVTEC) și mi s-a părut puțin gutless pentru un 1.8L.

Cam aia tb sa faca un vtec, care e cam ca un dublu vanos la BMW

Ii trebuie ture, 3500-4000 sa simti ceva

Si vezi ca in perioada nu prea ai cu ce sa compari

Cam toata lumea era 1.4, 1.6, 2.0

1.8 Honda si parca Toyota, dar pe Auris facelift si cred ca e foarte de gasit pe aici

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...