Sari la conținut

1. Grande Prémio TISSOT de Portugal 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 minute, danypop a spus:

Bestia e out. Fractură de scapulă🤕🤦‍♂️

Ba, ejnebun! N-m auzit n viata mea de fractura de omoplat la asa cazatura! 
Phuai!

Chiar acum, Doctor X a spus:

Dacă depășirea aia dublă a fost bulan...


Aia n-a foat bulan, dar nici n-a fost cine stie ce. Aia erau amandoi scosi din ritm de bataia dintre ei. 
Bulan a fost scoaterea lu' Enea, iesirea lu' Oli.

Repet, Marquez plecand de pe 1 si, cu cele de mai sus, inclusiv marea dubla, reusind doar finish pe 3.

 

Nu zic ca nu si-o fi revenit la forma care l-a consacrat, ca cu asta nu se stie niciodata, dar la sprintul asta n-am de ce sa-l remarc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 455
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 6 minute, damager a spus:


Nu stiu ce sa zic cu Q. Eu eram sigur ca nu o sa faca nimic pentru ca odata ce ai venit cu modificari majore, in special la motor, trebuie ajustata electronica si asta necesita timp. 


ma bucur sa vad ca europa a luat fata asiei

Nu contest ca sunt  probleme tehnice nerezolvate inca. Electronica + aero. Dar si Honda, daca nu ma insel, a venit cu motor nou. So.. 

 

Merg cu Asia, insa recunosc ca mi-ar place un titlu la piloti si constructori, pentru Aprilia. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa recunosc: nu mi am pus problema de așa multe căzături prin atingere/forțare la sprint.

Acum chiar vad o problema cu asta.

Se vor mai liniști pe măsură ce trec cursele. Nu merită riscul pt puncte puține.

Risc sa nu pleci in cursa de duminică zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Doctor X a spus:

N-auziși că MM n-a făcut nimic?

 

Baiatul asta nu si-a invatat lectia si se pare ca a uitat de ce nu mai e in forma in care l-a facut ma-sa. :💩

N-ai cum sa te intorci pe locul 1 si sa declari ca nu stii cum de ai pole-ul in conditiile in care a mers in siajul lui Bestianini.

 

Bastianini si Quacalaro sunt dezamagirea acestor calificari. Pana la sfarsitul anului Martinica va cere salariu mai mare sau pleaca . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, RuInCV a spus:

Mare, mare bulan pt MM, n-a facut nimic cursa asta, l-au tot depasit din spate, dar a avut noroc ca au gresit ajunsi in fata lui si a prins un podium

Gândește te că avea ritm de top 10-14.

 

N as zice că e doar bulan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu-i vad bine pe astia, singuru care a aratat bine a fost Peco.

 

eu zic ca bestia de MM nu si-a aratat inca toti coltii, vedem maine ce va fii.

 

eu ii mai dau 2-3 curse lui MM sa-si revina, ca oricat te antrenezi pe SSuri si SBKuri nu e la fel ca o moto de GP si efortul difera..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

Gândește te că avea ritm de top 10-14.

 

N as zice că e doar bulan.

Exact. Chiar ziceau comentarii ca toți cei din top 10 aveau lap-uri mai rapide decât MM, Fabio era mai rapid chiar cu 3-4 zecimi. Nu a fost doar bulan dar a fost ceva bulan. Dacă ar fi pornit de pe 10+ îl mai vezi sa fi facut podiumul? Au trecut toți dar absolut toți de el de parca avea o mobra de moto2, pur și simplu era inert. 

Ma îndoiesc, ca mâine termina în top5 cu răgălia aia de onda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, frigider a spus:

Gândește te că avea ritm de top 10-14.

 

N as zice că e doar bulan.

 

Din punctul meu de vedere a fost bulan.

 

Primul moment important a fost dupa vreo 5-6 ture, MM era pe 5, iar cele 2 Aprilia il prinsesera din urma. Judecand dupa timpii pe tur probabil ambii ar fi trecut de MM sau cel putin l-ar fi atacat, obligandu-l sa fie atent in spate si sa piarda un pic de distanta fata de cei din fata. Ce se intampla ? Cretinul de Vinales se baga in Aleix (posibil sa fi fost si un contact usor acolo) si amandoi se duc la vreo juma de secunda.

 

Al doilea moment a fost depasirea dubla la Miller si Oliveira. Iar bulan pentru ca doi au iesit de pe trasa, iar MM a profitat. 

 

Al treilea moment a fost cand Oliveira, care intre timp il depasise iar pe Mimisor a luat drept curba aia si de pe 3 a ajuns pe 7.

 

Plus ca pole-ul a fost obtinut asa cum a fost obtinut, 100% daca nu era Enea in fata nu reducea MM timpul din Q2 cu juma de secunda.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, Doctor X a spus:

Dacă depășirea aia dublă a fost bulan...

A cam fost că au greșit aia 2 din fața, nu a trebui sa se lupte pentru ea, 1 poate depășea singur, 2 poate mai greu că nu mai era timp + te mai ataca ăla din spate.

Acum 40 minute, MirceaB a spus:

Probabil ca lucrurile o sa se mai "aseze" pe parcursul sezonului, dar cel putin pentru inceput cred ca aceaste curse de sprint o sa fie mai spectaculoase comparativ cu cele de Duminica.

Clar dar la cat de strânsă a fost asta mica sper la multe de la cursa mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, danypop a spus:

Exact. Chiar ziceau comentarii ca toți cei din top 10 aveau lap-uri mai rapide decât MM, Fabio era mai rapid chiar cu 3-4 zecimi. Nu a fost doar bulan dar a fost ceva bulan. Dacă ar fi pornit de pe 10+ îl mai vezi sa fi facut podiumul? Au trecut toți dar absolut toți de el de parca avea o mobra de moto2, pur și simplu era inert. 

Ma îndoiesc, ca mâine termina în top5 cu răgălia aia de onda. 

A fost clar și bulan dar nu doar bulan. :)

 

Mâine o să fie și conservare de pneuri, strategii etc. Și asta îl ajută , că nu se merge blană maxxx. 

Acum 31 minute, RuInCV a spus:

 

Din punctul meu de vedere a fost bulan.

 

Primul moment important a fost dupa vreo 5-6 ture, MM era pe 5, iar cele 2 Aprilia il prinsesera din urma. Judecand dupa timpii pe tur probabil ambii ar fi trecut de MM sau cel putin l-ar fi atacat, obligandu-l sa fie atent in spate si sa piarda un pic de distanta fata de cei din fata. Ce se intampla ? Cretinul de Vinales se baga in Aleix (posibil sa fi fost si un contact usor acolo) si amandoi se duc la vreo juma de secunda.

 

Al doilea moment a fost depasirea dubla la Miller si Oliveira. Iar bulan pentru ca doi au iesit de pe trasa, iar MM a profitat. 

 

Al treilea moment a fost cand Oliveira, care intre timp il depasise iar pe Mimisor a luat drept curba aia si de pe 3 a ajuns pe 7.

 

Plus ca pole-ul a fost obtinut asa cum a fost obtinut, 100% daca nu era Enea in fata nu reducea MM timpul din Q2 cu juma de secunda.

 

 

Normal man că toate astea l-au ajutat.

 

Dar toți cei din spate aveau ritm mai bun decât el.

 

Nu zic că nu a avut și bulan dar doar cu bulan nu faci nimic.

Trec toți de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Speedy.K a spus:

Ce misto ar fi daca ar micsora astia toate cursele la nivel de sprint.

Si sa fie vreo 4☺️.

 

Acum 13 minute, frigider a spus:

A fost clar și bulan dar nu doar bulan. :)

 

Mâine o să fie și conservare de pneuri, strategii etc. Și asta îl ajută , că nu se merge blană maxxx. 

Normal man că toate astea l-au ajutat.

 

Dar toți cei din spate aveau ritm mai bun decât el.

 

Nu zic că nu a avut și bulan dar doar cu bulan nu faci nimic.

Trec toți de tine.


pana la urma rezultatul conteaza. A terminat pe 3. Restul e istorie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la fel se entuziasmase lumea si la cursele de sprint F1.Intre timp s-a fasait entuziasmul.

Riscuri prea mari,curse nervoase pentru ceva puncticele.

Una e sa fie formatul asta in ambele zile si se schimba tactica,abordarea,pregatirea motocicletelor.

Ce e acum e o struto camila.Riscuri mari pentru jumatate de puncte.

Multi dintre voi se pare ca nu ati urmarit cursele ,,reduse'' de la moto3 sau moto2.

Un singur remarcat ''cursa"" asta:Peco .JM in stilul deja cunoscut se fasaie la finalizare.

MM doar bulanos si nesimtit ca deobicei(vezi calificarile).

Restul,nimic de remarcat.

O mare ,,realizare" a acestui simulacru de cursa este accidentarea lui Enea.Si vor urma si altii in formatul asta hibrid.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E ciudat cu punctele astea.

Ok juma din distanta = juma de puncte.

 

Dar:

- se merge forja cam toate turele

- lumea e mai agresiva că nu e timp 

 

Implicit riscuri mai mari pt ..mai puține puncte.

Dar aia e.

Fiecare punct contează și na, e bătaie pe ele.

 

 

 

 

 

 

 

 

Toate ca toate s-a ridicat la nivelul așteptărilor cursa scurta.

Parca pe final a fost așa o mini calmare.

 

Sunt curios daca au ceva de obiectat colegii care erau contra curselor, ce nu v-a plăcut?

Acum 11 minute, adiy32 a spus:

Tot la fel se entuziasmase lumea si la cursele de sprint F1.Intre timp s-a fasait entuziasmul.

Riscuri prea mari,curse nervoase pentru ceva puncticele.

Una e sa fie formatul asta in ambele zile si se schimba tactica,abordarea,pregatirea motocicletelor.

Ce e acum e o struto camila.Riscuri mari pentru jumatate de puncte.

Multi dintre voi se pare ca nu ati urmarit cursele ,,reduse'' de la moto3 sau moto2.

Un singur remarcat ''cursa"" asta:Peco .JM in stilul deja cunoscut se fasaie la finalizare.

MM doar bulanos si nesimtit ca deobicei(vezi calificarile).

Restul,nimic de remarcat.

O mare ,,realizare" a acestui simulacru de cursa este accidentarea lui Enea.Si vor urma si altii in formatul asta hibrid.

 

Totuși nu înțeleg ce nu ti-a plăcut, cu subiect și predicat.

 

Nu o sa se fâsâie nimic, că nu are cum:

sunt doua sute și ceva de puncte de luat .

Cam 1/3 din punctele totale din campionat.

 

 

Alex M nu știu pe cât a terminat dar arata binișor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, nike a spus:

 

Baiatul asta nu si-a invatat lectia si se pare ca a uitat de ce nu mai e in forma in care l-a facut ma-sa. :💩

N-ai cum sa te intorci pe locul 1 si sa declari ca nu stii cum de ai pole-ul in conditiile in care a mers in siajul lui Bestianini.

 

 

Da, de fapt el nici nu era pe motocicleta aia.

A legat-o cu sfoara de Bastianini.

 

Nu pot sa cred ca dupa ce a trecut prin atatea MM inca are hateri si de-aia care se bucură cu bale la gură ca nu a câștigat.

Bleah..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@B.B. ti-as fi raspuns daca nu dispareai de pe topicuri pe toata accidentarea lui MM si nu apareai o data cu primul lui pol.

Fanule! Care esti tu!

 

L.E. Pardon, ai mai scos capul anul trecut cand a prins un loc 3. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce repede se schimba niste lucruri.

Enea părea favorit la campionat și acum după primul sprint are fractura.

 

Q slăbuț tare, ok daca nu era incidentul avea ritm bun și sigur avansa.

Peco f puternic de la început, mă tem că doar MM îl va încurca.

 

Oli era să termine primul dintre Aprilia.

Jack la fel - cel mai bun ktm.

Sper doar că pt cei 2 să meargă bine treaba și la restul curselor.

 

Contează f mult calificarea, mai ales la sprint.

Și în cursa mare era periculos sa fii in pluton dar la sprint pericolul e și mai mare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

Dar:

- se merge forja cam toate turele

- lumea e mai agresiva că nu e timp 

 

Implicit riscuri mai mari pt ..mai puține puncte.

Dar aia e.

Fiecare punct contează și na, e bătaie pe ele.

 

Acum 10 ore, frigider a spus:

Sunt curios daca au ceva de obiectat colegii care erau contra curselor, ce nu v-a plăcut?

 

Reciteste discutiile de atunci, n-a zis nimeni ca "nu ne plac" cursele de sprint, cei care "obiectau" ca sa zic asa impotriva curselor de sprint, au anticipat concluziile la care ai ajuns si tu in prima parte a postarii, si anume riscuri si uzuri exponential mai mari intr-un sport ce se doreste a fi mai safe si mai economic (sanchi...).

Gandeste-te cum ar fi ca la jumatatea sezonului trei sferturi dintre pilotii cu sanse teoretice la titlu sa sufere accidentari si sa lipseasca vreo cateva duminici, si un Luca Marini sa zicem, conduce campionatul. 

Gandeste-te ca oricum era cel mai aglomerat campionat din istorie.

Cred ca un sindicat al pilotilor e o necesitate, Dorna i-a țepuit pe fața acum cu sezonul asta.

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, damager a spus:

Nu stiu ce sa zic cu Q. Eu eram sigur ca nu o sa faca nimic pentru ca odata ce ai venit cu modificari majore, in special la motor, trebuie ajustata electronica si asta necesita timp. 
ma bucur sa vad ca europa a luat fata asiei.


nici Esp nu a cazut, mai mult parca a terminat pe 4 dupa o duble depasire in sicana. 
sa vedem penalizarea. Cum zicea si xt600, si eu sunt de parere ca a fost o decizie influentata de politica

Mda... deja e mai relax pt Bag☺️

Nu il dati mort pe Q - circuitul ca si "desen" cred ca ar fi bun pt Yamaha,dar aceasta motoreta nu cred ca se impaca bine cu asfaltul low grip.

Q zice ca a plecat rau pt ca nu i-a mers LC.

 

Long lap pt Mir.

Mir spune ca Q a iesit putin wide pe frane el s-a bagat pe sub el,Q nu l-a vazut cand a revenit si s-au atins.Meh mi se pare si putin incident de cursa.Acolo la Assen s-au lovit 2 contracandidati la titlu dupa jumatatea sezonului,a fost un moment important cu incarcatura,iar Q a fost way over-confident nu mai lua curba oricum - adica Aleix l-a vazut venind l-a evitat si tot a ajuns la 5m in afara circuitului,aici Mir cred ca ar fi scos-o frumos pe sub Q daca Q nu ar fi culcat peste el - ceea ce totusi era indreptatit sa faca fiind in fata.Nu il scuz pe Mir insa sunt niste circumstante atenuante.Mi se pare fair long lap'ul oricum,pt ca in mod clar i-a stricat cursa lui Q.

 

Dar sa se uite cinstitii comisari si la modul cum alti concurenti,nu dam nume (Cervera), fac depasirile  lovind in dreapta si in stanga (nu s-a intamplat la cursa asta dar in mod sigur se va intampla cat de curand).Si sa penalizeze cu aceeiasi masura,asa e corect.

 

Da,de aia imi pare rau pt Bestia si pt spectacol,pt ca Bestia ar fi stat in coasta lui Bagnaia cursa de cursa.Am fi avut niste batalii frumoase,deja scosese capul.Dupa cum am mai zis insa,a fost mult si greseala lui ca a cazut in pluton,pierduse concentrarea.Daca stai cu top guys nu se intampla din astea.Cand o dai cu "printul" (facepalm) Luca Marini...shit happens.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, TETEA. a spus:

Dorna i-a țepuit pe fața acum cu sezonul asta.

Doar fanii câștigă.

Și dorna :D

Acum 18 minute, TETEA. a spus:

Gandeste-te cum ar fi ca la jumatatea sezonului trei sferturi dintre pilotii cu sanse teoretice la titlu sa sufere accidentari si sa lipseasca vreo cateva duminici, si un Luca Marini sa zicem, conduce campionatul. 

Chiar nu e de dorit dar teoria e că cei buni sunt in fața unde e mai puțin pericol.

 

Pwlimea din pluton risca mai mult sa fie supusă la accidente.

 

 

Sa nu uitam că toți uram asta cu conservarea cauciucurilor, ritm fals etc.

 

Sprintul răspunde la întrebarea aia primitivă "cum ar fi sa meargă blanao toate turele?". (Toate jumate adică)

 

 

Peco poarta Nr 1 , ultimul de l a purtat a fost Stoner in 2012.

 

Dar o apărare cu succes a Nr 1 de pe moto n-a mai avut loc de mai multi ani, nu mai tin minte și am căutat pe google dar nu găsesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, frigider a spus:

Pwlimea din pluton risca mai mult sa fie supusă la accidente.

 

Ia vezi cati campioni mondiali de GP ai bagat la "pulime" doar cursa asta?

Crezi ca MM n-o sa mai ajunga in pluton? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...