Sari la conținut

Problema motor, ticăit sau zornăit


Urzi
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am și eu o problema la un Yamaha YZF R125. Când schimb viteza și accelerez repede, îmi prinde foarte târziu accelerația cu toate ca ambreiajul e dat drumul la maxim. În loc sa îmi accelereze instant are o mica întârziere accelerația pana când sa accelereze. Mi au spus niște persoane ca ar fi din cauza ambreiajului ca patinează. De acum nu știu din ce cauza ar putea fi. Țin sa menționez ca schimb vitezele corect și nu accelerez cu ambreiajul tras. 

As vrea sa știu din ce cauza se întâmplă asta, dacă este grav și cum o pot rezolva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, Speedy.K said:

Adica intai se tureaza ca si cum ar fi cu ambreiajul tras si abia apoi incepe sa traga? Sau se tureaza greu?

Cati ani are mobra, cati km? Ai luat-o noua sau SH? 

Nu, după ce am dat drumul la ambreiaj și dau de accelerație instant, timp de jumătate de secunda nu reacționează accelerația 

E din 2012 și am 38000 km

Și nu, nu se tureaza de parca as avea ambreiajul tras. 

 

 

23 minutes ago, Asimplu said:

Un lucru banal ar putea fi cablul de abreiaj prea strans. Ai putin joc la maneta de ambreiaj? Daca ai, oricat de putin, atunci nu este asta problema.

Da, cel mai probabil e prea strâns ambreiajul, pentru ca atunci când virez stânga mult și vreau sa plec de pe loc, mai mult trebuie împins 

Editat de Urzi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu accelerezi si motorul nu se tureaza inseamna ca nu ii vine benzina, sau aer.

Ar fi interesant sa pui un filmulet in care sa tragi de acceleratie cu moto stand pe loc.

Ar fi util sa ne spui cum se tureaza cand se hotareste sa o faca. O ia balbait, o ia usurel (mai usurel ce de obicei) , se tureza normal etc

Miroase sau nu a benzina pe teava , eventual daca da ceva rateuri.

Un lant uzat ar fi dat socuri (smucituri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Accelerarea târzie Yamaha Yzf 125
  • 4 months later...

Salut! Am și eu o Yamaha YZF R125 și la un moment dat mi s a aprins check ul și îmi indica codul 33, acesta reprezentând probleme la bobina de aprindere. Am verificat cum da scânteie la bujie, iar scânteia bujiei este portocalie și puțin întrerupta. Ar trebui sa schimb bobina de aprindere, deoarece nu mai este funcțională? Sau aceasta eroare este din vina ca bujia nu mai funcționează bine? Ce ma indice pe mine în eroare este ca motorul încă pornește și rulează și nu am niciun service cu tester prin apropiere pentru a vedea ce problema are. Deci ce părere ați avea? Este din vina bujiei, sau din vina bobinei? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Nguyen said:

Ideal era sa fie albastra scanteia dar pare destul de putenica. Motorul porneste? Merge bine?

 

Mi se pare ca ii taie scânteia din motor. I am schimbat și setul motor acum recent. De când i l am schimbat, au apărut aceste probleme. Dar motorul se aude ca rulează bine, nu bate nimic în el. 

 

15 minutes ago, Nguyen said:

Ideal era sa fie albastra scanteia dar pare destul de putenica. Motorul porneste? Merge bine?

Pai eu ma gândesc ca bujia este buna, doar ca din cauza bobinei, nu da scânteie corect. Adică scânteia este puternica din cauza ca bujia este buna, dar culoarea este din cauza bobine defecte ma gândesc. 

Editat de Urzi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt scanteie slaba pot fi n motive: bujie, fisa, bobina, CDI pe duca, fir/papuc oxidat sau intreupt. Totusi daca manualul indica ca acel cod 33 arata o defectiune a bobinei de inductie atunci inseamna ca aceea trebuie schimbata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, Nguyen said:

Pt scanteie slaba pot fi n motive: bujie, fisa, bobina, CDI pe duca, fir/papuc oxidat sau intreupt. Totusi daca manualul indica ca acel cod 33 arata o defectiune a bobinei de inductie atunci inseamna ca aceea trebuie schimbata.

Da, ma gândesc și eu la asta. Am dat acum comanda, sper sa fie din cauza asta ci nu de la CDI. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dețin o yamaha yzf r125 și ieri am ieșit la o tura la un momendat mi a sarit furtunul de benzina din injector. Aveți vreo idee din ce cauza ar fi sărit? Eu ma gândeam ca poate face prea multa presiune și îl da afara. Furtunul de aerisire de la rezervor nu îl am. Siguranța de la furtun mi a căzut în drum spre casa, dar înainte sa sară, o aveam. received_572098031560125.thumb.jpeg.097611dab678954abdba337f6a680a81.jpeg

Editat de Urzi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, zo10000 said:

Salut

Ti-ai cam raspuns singur la intrebare. Daca siguranta inainte o aveai si acum ai pierdut-o, rezulta ca si furtunul iese, daca nu are ce sa-l tina la locul lui.

Deci ar trebui sa schimb furtunul? Adică sa aibă o siguranță. Ma gândeam ca poate nici siguranța nu era bună. Dar are vreo treaba presiunea și ca nu am furtunul de presiune de la rezervor? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe inejctor normal e furtun prins cu colier sau in unele cazuri furtun cu cuplare rapida si siguranta. Si vine de la pompa de benzina, nu este presiune ft mare pe acel furtun.

Nu stiu la tine cum a fost prins furtunul, dar ma astept sa poti rezolva problema cu un colier care sa stranga furtunul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, zo10000 a spus:

Si vine de la pompa de benzina, nu este presiune ft mare pe acel furtun.

 

Ba tocmai ca este ceva presiune pe acel furtun, in jur de 2.5 bari.

Acum 2 ore, Urzi a spus:

Deci ar trebui sa schimb furtunul? Adică sa aibă o siguranță.

 

Poti sa schimbi si furtunul daca vrei dar trebuie sa ai grija sa fie de calitate si sa reziste la presiune. Furtunul trebuie asigurat cu colier, din fabrica vine cu colier deformabil de unica folosinta dar in lipsa se poate pune colier obisnuit care se strange cu surubelnita. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Nguyen said:

 

Ba tocmai ca este ceva presiune pe acel furtun, in jur de 2.5 bari.

 

Poti sa schimbi si furtunul daca vrei dar trebuie sa ai grija sa fie de calitate si sa reziste la presiune. Furtunul trebuie asigurat cu colier, din fabrica vine cu colier deformabil de unica folosinta dar in lipsa se poate pune colier obisnuit care se strange cu surubelnita. 

La modelul meu de motocicleta, partea unde întra în injector este asigurata cu o siguranță de plastic, care nu pare foarte stabila. Cel mai probabil a fost forțată și a cedat. Atașez o poza cu acea siguranță 

Screenshot_2023-03-29-14-28-44-392_com.mi.globalbrowser.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să vezi la Ford tdci cum ies siguranțele de la filtrul de motorină, mi-am băgat picioarele și le-am rupt la a doua desfacere, am pus șoricei de plastic și nu ies conectorii de nicio culoare (sistem mai rezistent decât din fabrică, dar mai puțin estetic, mi se rupe).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Urzi a spus:

La modelul meu de motocicleta, partea unde întra în injector este asigurata cu o siguranță de plastic, care nu pare foarte stabila. Cel mai probabil a fost forțată și a cedat. Atașez o poza cu acea siguranță 

Screenshot_2023-03-29-14-28-44-392_com.mi.globalbrowser.jpg

 

Credeam ca ti-a iesit furtunul de pe cupla, daca a sarit cuplajul de pe injector atunci iti trebuie cuplaj nou care banuiesc ca vine cu tot cu furtun. De verificat si injectorul daca prezinta uzura in zona de cuplare.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă a sărit cuplaje e semn că l-a măcelărit un Dorel.

Sau e același cuplaj folosit de Nissan/Renault pe motoarele 1.6 diesel și care oricâtă grijă ai avea și ce scule ai folosi tot după 2-3 inlocuiri ale filtrului tot sar. 😖

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare! Am și eu o problema la un Yamaha YZF R125 2012. La un drum de vreo 300km, a început sa se audă un sunet foarte ascuțit din motor. Când am ajuns acasă, am verificat distribuția, sincer era cam moale, am luat alt întinzător nou. Am pus întinzătorul, dar tot mi se pare ca lanțul de distribuție e moale. În același timp am reglat și culbutorii, deoarece și aceia aveau joc destul de mare. După toate acestea, sunetul încă este acolo. Am verificat biela, nu are joc, am verificat dacă poate este slăbit vreun șurub și nu este, supapele închid și se deschid bine. Voi ce părere ați avea? Este lanțul de distribuție prea moale și bate? Cum ar trebui sa se audă un lanț de distributie foarte uzat? Clipul cu lanțul de distribuție este cu întinzătorul, întins la maxim. În legătură cu lipsa decompresorului, știu, am schimbat doar pinioanele cu gândul ca sunetul venea de la decompresor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ai efectuat atâtea operațiuni, dupa cum spui, verificat diverse, inseamna ca te pricepi la mecanică. De la verificat lanțul distribuției cu un cui, la verificat joc biela, reglat culbutori.. fara sa desfaci motorul, sau? Cum reglezi totul acolo? Dupa anumite specificații sau "la simt"? 

Probabil trebuie refacut motorul, nu îi stiu istoricul, dar astea de 125 nu sunt foarte fiabile, cer revizii generale periodic. La mecanic ai fost? Sau speri sa o repari pe forum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...