Sari la conținut

4. Gran Premio MotoGP™ Guru by Gryfyn de España 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Nu că Bezzecchi ar fi avut mari șanse la titlu oricum, dar cât noroc are Bagnaia?

 De ce zici ca are noroc? Daca avea noroc acum avansul era de 70-80 de puncte. 

 

Daca este asa competitiv KTM s-ar putea ca Acosta sa vrea sa mearga chiar acolo. Dar nu stiu daca la echipa de uzina este loc sezonul urmator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte bine.

Mi se pare ca penalizările efectiv sunt aruncate sporadic și aleatoriu.

JM a zis foarte bine azi : Pecco a fost penalizat (aiurea) pt un move similar ca cel făcut de Miller asupra lui.

Penalizarea aia la Pecco chiar mi s.a părut aberanta - a luat interiorul lăsat liber de Miller și nu a lărgit trasa.

Și altele și altele etc.

Trebuie sa se facă ordine,comisarii nu pot arunca atat de haotic si arbitrar cu penalizari.

Trebuie judecat cu aceeiasi măsura deja e penibil.

Nu cred ca o fac cu intenție dar oricum o fac,rezultatele sunt penibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Djenavar a spus:

Ma uit la reluare pe Digi,sint de comacomentatorii:)))))))))))))Citez:- Miller vrea sa.i arate soției ce poate" de unde dracu le scot😀😀😀😀😀

N au nicio treaba cu acest sport, sunt doar niste fani ai unor piloti mediocri si hateri Ducati.

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, therocketscientist1 a spus:

 Daca este asa competitiv KTM s-ar putea ca Acosta sa vrea sa mearga chiar acolo. Dar nu stiu daca la echipa de uzina este loc sezonul urmator.

Competitivitatea lui Ktm pe alte circuite în afara de cele pe care au mii de km de teste private facute e cam ca și competitivitatea lui Rins pe Honda în afara de Cota și Silverstone.Si poate nici măcar atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

56 minutes ago, therocketscientist1 said:

De ce zici ca are noroc?

 

Pentru că practic nu are rival la titlu iar greșelile nu-l penalizează.

 

57 minutes ago, therocketscientist1 said:

Dar nu stiu daca la echipa de uzina este loc sezonul urmator.

 

Cel mai probabil că nu. Dar asta nu este neapărat un lucru rău. La Tech3 nu va avea presiunea rezultatelor, va avea timp să se obișnuiască cu motocicleta într-o oarecare liniște. Iar în ‘24 este foarte posibil să se elibereze un loc la echipa oficială.

 

36 minutes ago, Method said:

Competitivitatea lui Ktm pe alte circuite în afara de cele pe care au mii de km de teste private facute e cam ca și competitivitatea lui Rins pe Honda în afara de Cota și Silverstone.Si poate nici măcar atât.

 

După 4 etape, au rezultate similare cu Aprilia. Nu cred că este doar conjunctural, a trecut deja 1/5 din campionat. Au făcut un pas înainte față de sezonul trecut - poate datorită aportului lui Miller venit de pe Ducati, poate datorită implicării RBR, poate altele.

 

Au ajuns Ducati cei mai buni pe corner speed…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevărat,rezultatele nu pot fi contrazise.Nu ma bucur pt ktm ma bucur pt Binder.

Stai sa vedem următoarele 2 curse dacă merg bine și la Le Mans și mai ales Mugello sunt de acord cu tine.

Aprilia sa facă bine sa își ia piloți

Ktm are.

Dar iti aduci aminte când a ieșit iar ktm la suprafață si a inceput brusc sa ia podiumuri... în 2020 parca? Când a fost acel vid de putere....exact ca și acum.

 

Gandeste-te pe cât ar termina ktm cu Bastianini,Quartararo,MM în peisaj.Plus ca în mod normal JM cu Pramac cam au și ei pretenții de podium constante.

Deci e si circumstanțial foarte mult in acest inceput de sezon (bun intradevar) pt ktm.

 

Si pe deasupra Miller care n.a cazut decat o data?wow...in mod normal "poate" mult mai mult :D

 

Ma întrebai de Aprilia,pai a plecat de la o echipa care efectiv făcea doar figurație și în 2?3? ani a ajuns as zice echipa nr.2 ca și tehnica.Daca nici asta nu e progres...

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Au ajuns Ducati cei mai buni pe corner speed…

Ce corner speed la Jerez?serios?

Ma pe Cota nu prea I.am văzut...acolo e corner speed nu la Jerez unde toate virajele sunt super slow.

Ce corner speed sa ai când tu în ultimul viraj virezi ca dirt bike ul din frana spate,ca altfel nu întoarce lemnul ala de motoreta? 😛

Ți.am zis,dacă pe LeMans și Mugello iau podium sunt de acord cu tine - e un progres necircumstantial.Sa vedem.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, nike a spus:

N au nicio treaba cu acest sport, sunt doar niste fani ai unor piloti mediocri si hateri Ducati.

N-au nici o treabă punct! pezevenghea încearcă să-și ascundă habarnismul galopant sub exprimări bombastice, l-am auzit făcând asta și când comenta raliuri și confunda grav termeni de bază din domeniu, ceea ce nici un fan nu face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Pentru că practic nu are rival la titlu iar greșelile nu-l penalizează.

Toată lumea se ia de mana și repeta după mine:

 

Marquezul nostru #93 cel de toate zilele, da-ni-l noua astăzi 

Și ne iartă nouă greșelile noastre precum și noi iertam gresitilor noștri.

Acum și pururea și vecii vecilor Amin.

 

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ENEOS a spus:

N-au nici o treabă punct! pezevenghea încearcă să-și ascundă habarnismul galopant sub exprimări bombastice, l-am auzit făcând asta și când comenta raliuri și confunda grav termeni de bază din domeniu, ceea ce nici un fan nu face.

Am devenit fan Cocu - e o variana decenta.Mai mult decat decenta - e un om normal care stie despre ce vorbeste,e informat,nu are ticuri verbale repetate la nesfarsit,intelege ce se intampla si mai ales de ce se intampla unele lucruri,vede in timp real evenimentele,nu confunda pilotii aceleaiasi echipe...stuff like that.

Cu alte cuvinte,isi face treaba precum ar trebui sa si-o faca un comentator normal.

Cred ca,dat fiind faptul ca avem o varianta decenta de vizionare,Digi va pierde ceva audienta.Dar mai prima sport astia nu transmiteau anul trecut nu?Sau transmiteau si sunt eu picat din cer de i-am descoperit tocmai acum?...

Acum 6 ore, frigider a spus:

Toată lumea se ia de mana și repeta după mine:

 

Marquezul nostru #93 cel de toate zilele, da-ni-l noua astăzi 

Și ne iartă nouă greșelile noastre precum și noi iertam gresitilor noștri.

Acum și pururea și vecii vecilor Amin.

:crack:

Tot Pecco va lua campionatul.MM vine la LeMans (dar nu e sigur) si clar nu va fi la 100%.S-a dus un sfert de campionat,oricata presiune ar pune trebuie sa ai si cu ce pune presiune,Ducati va fi o arma prea puternica.Iar Honda aia are probleme serioase,Mir vad ca nu poate sta in picioare practic in nici o cursa,iar Rins nu e mai breaz.Anul asta va fi de dezvoltare pt ei.

Q...Yamaha...ce se mai poate spune?

Bestia...a ratat si el tot inceputul campionatului,si oricum avea o sansa foarte slim sa fie contender.

Deci Pecco isi va apara cu succes #1..cine era cu statistica aia ca #1 n-a fost niciodata aparat?Cred ca va fi demontata anul asta.

 

Nu sunt fan Pecco - intradevar are un avantaj tehnic,bai dar nu poti sa te superi pe el - a luptat pt podium in toate cursele pana acum nu?Daca nici asta nu e performanta...

Ok,a cazut in 2 din 4,si asta e marea lui problema.Dar contracandidatii au cazut o data si bine - si MM si Bestia.Deci per total - Pecco e mai bun...sau mai norocos,idk.

Singurul de care chiar imi pare rau e Q,pt ca el saracul...se bate cu morile de vant.Si are asa un potential....pacat de el.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

E adevărat,rezultatele nu pot fi contrazise.Nu ma bucur pt ktm ma bucur pt Binder.

Stai sa vedem următoarele 2 curse dacă merg bine și la Le Mans și mai ales Mugello sunt de acord cu tine.

Aprilia sa facă bine sa își ia piloți

Ktm are.

Dar iti aduci aminte când a ieșit iar ktm la suprafață si a inceput brusc sa ia podiumuri... în 2020 parca? Când a fost acel vid de putere....exact ca și acum.

 

Gandeste-te pe cât ar termina ktm cu Bastianini,Quartararo,MM în peisaj.Plus ca în mod normal JM cu Pramac cam au și ei pretenții de podium constante.

Deci e si circumstanțial foarte mult in acest inceput de sezon (bun intradevar) pt ktm.

 

Si pe deasupra Miller care n.a cazut decat o data?wow...in mod normal "poate" mult mai mult :D

 

Ma întrebai de Aprilia,pai a plecat de la o echipa care efectiv făcea doar figurație și în 2?3? ani a ajuns as zice echipa nr.2 ca și tehnica.Daca nici asta nu e progres...

Ce corner speed la Jerez?serios?

Ma pe Cota nu prea I.am văzut...acolo e corner speed nu la Jerez unde toate virajele sunt super slow.

Ce corner speed sa ai când tu în ultimul viraj virezi ca dirt bike ul din frana spate,ca altfel nu întoarce lemnul ala de motoreta? 😛

Ți.am zis,dacă pe LeMans și Mugello iau podium sunt de acord cu tine - e un progres necircumstantial.Sa vedem.


Jerez are 2 viraje de viteza mica☺️, si anume ultimul , Lorenzo si 7. In rest e are viraje de viteza medie, de aia yamaha era avatajata aici.

Ok, nu are curvone, dar are are virajul 8 care este un viraj de 200+.

 

image.thumb.png.599ab6ca03a752ee87e7894b1155d3b0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Method a spus:

 

Cu alte cuvinte,isi face treaba precum ar trebui sa si-o faca un comentator normal.

Cred ca,dat fiind faptul ca avem o varianta decenta de vizionare,Digi va pierde ceva audienta.Dar mai prima sport astia nu transmiteau anul trecut nu?Sau transmiteau si sunt eu picat din cer de i-am descoperit tocmai acum?...

 

Prima transmit MotoGP-ul de cativa ani buni. Eu de trei ani ma uit pe acest program. Anul trecut daca tin bine minte, Cocu a avut un interviu exclusiv pentru Prima cu Rins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și Prima ăsta e în grila erdeesh? Că l-am căutat dar n-am găsit decât Prima Sport 2, și dacă dau rescan tre să mi le pritocesc iar să le am pe unde știu eu că sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt eu cu declarațiile dar Ben Spies a zis ceva interesant 

"s a făcut tot posibilul sa avem curse strânse cu concesii etc și acum ca avem curse strânse se dau penalizări excesiv ".

 

Iar englezii spuneau ca unii tipa sa se scoată sprinturile ca s multe incidente,vezi cel din curba 2 dar acolo fiind primul viraj mereu sunt incidente. (Și mie mi se cam pare ca e mare disperare în sprint unde culmea sunt juma din puncte)

 

Greșeala lui Q seamănă cu a lui mm, doar ca la el nu s a blocat fata ci doar a venit prea repede și nu a avut loc.

 

Ce nu țin minte:

I au dat LL lui Q pt incident sau pt ca a schimbat cauciucul,ca nu mai avea altul la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

Are cea mai bună motocicletă. Vizibil. Ca pilot nu e acolo.

 

Sa.i aduca atunci un moto de la moto3, ca sa.si demonstreze schilurile, intotdeauna ca sa iesi campion trsbuie si combinatia aproape ideeala pt acel moment/sezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

 

Pentru că practic nu are rival la titlu iar greșelile nu-l penalizează.

 

Ce mi se pare mie e ca are prea multi rivali la titlu, distribuindu-se altfel punctele, ceea ce nu se intampla atunci cand existau doar Honda si Yamaha la nivel de echipe de uzina (ma refer la era MotoGP).

Daca aveau moto top doar el si inca 3, iar acestia 4 impartiti in "piloti principali" si "piloti secundari" cred ca altfel se desfasurau lucrurile, nu mai ajungea sa-l impinga de la spate unul pe moto de client (Rins etapa trecuta). Se imparteau punctele intre 2-3 oameni si ala era campionatul.

 

Nu ma refer la tine, dar fac un comentariu general in legatura cu hate-ul pe care si-l ia Bagnaia in conditiile in care el a fost pe moto si cand mergea doar drept, apoi cand s-a facut dezvoltarea care a produs GP21, GP22 si GP23, iar acum este liderul proiectului Ducati de uzina.

Sunt vazuti si numiti altii care ar merita mai mult decat el locul 1. Daca meritau erau deja pe locul 1.

Este vazut mare scula Miller acum. La Ducati s-a dat pe jos sau a consumat anvelopele prea repede cam de fiecare data cand a fost nevoie de el in mod real in ultimele 2 sezoane. Sigur, face treaba pe KTM si ma bucur pentru cresterea KTM care este rezultatul unui efort imens, dar hai sa vedem ce face cand o sa fie presiunea rezultatului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Și Prima ăsta e în grila erdeesh? 

Da. 

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Nu sunt fan Pecco - intradevar are un avantaj tehnic,bai dar nu poti sa te superi pe el - a luptat pt podium in toate cursele pana acum nu?Daca nici asta nu e performanta...

 

...sau mai norocos,idk.

 

Peco este cam in aceeasi situatie in care se afla Lorenzo in 2010, dupa accidentarea lui Rossi. Atunci Lorenzo era pe cea mai buna motocicleta a momentului si in lipsa Doctorului, nu a mai avut un contender real la titlu. Orice pilot s-ar fi aflat atunci pe Yamaha, ar fi luat titlul. Acum, pe grila MotoGP este seceta, iar Bag este pe cea mai buna motocicleta, este primul pilot in echipa oficiala Ducati, dezvoltarea se face in jurul lui, etc, practic tot universul rosu se invarte in jurul lui. Doar un idiot poate pierde titlul, in aceste conditii. Peco este un pilot de top, dar nu iese cu nimic in evidenta, fata de alti piloti cu nivel ridicat. Nu are capacitatea de a domina competitia printr-un talent iesit din comun, printr-un pilotaj care rupe norma, etc. Are circuitele pe care se simte bine si poate domina (daca nu o tranteste), dar sunt multe altele pe care alti piloti sunt peste el. A fost cazul lui Rins, etapa trecuta, a fost Bezecchi, ieri am  putut sa facem o comparatie directa intre el si Binder. Binder a fost la cu totul alt nivel si doar avantajul tehnic i-a adus victoria lui Peco. Concluzie: lipsa unui chalenger real, avantajul tehnic si (daca situatia devine complicata, dintr-un motiv sau altul) eventualele ordine de echipa, ii vor  aduce (cel putin pe hartie) al doilea titlu. Asta daca nu se rupe. 

 

Mai norocos. Pana acum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt, ca o concluzie a celor enumerate de antescriitorii, intrucat nu exista (deocamdata), combinatia de pilot exceptional cu motocicleta exceptionala care sa dea 12+25 puncte pe fiecare din circuitele din program, campionatul va fi castigat de combinatia pilot/motocicleta care va scoate maxim posibil la momentul respectiv, de puncte pe fiecare circuit, deci cei care au ratat circuitele optime pentru motocicleta sau pilot de pana acuma le-au scazut simtitor sansele, indiferent de brandul motocicletei sau de numele pilotului... pana la urma constanta obtinerii unui maxim posibil de rezultate/puncte ptr fiecare circuit la momentul cursei, va da campionul, ceea ce imi pare fair enough...(de aceea este campionat desfasurat pe x etape). Sau cum spuneau vechii daci/geti: cei care castiga gasesc mijloace, cei care pierd au intotdeauna scuze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, therocketscientist1 said:

Ce mi se pare mie e ca are prea multi rivali la titlu, distribuindu-se altfel punctele, ceea ce nu se intampla atunci cand existau doar Honda si Yamaha la nivel de echipe de uzina (ma refer la era MotoGP).

 

image.thumb.png.cbc58b5ef2f647ca501b936c94d55f9a.png

 

Mă refer strict la piloți. Bezzecchi, piloții KTM sau Viñales nu sunt rivali serioși la titlu - cu precădere când Bagnaia are cea mai bună motocicletă la dispoziție. Acum 10 ani, cu două greșeli personale în succesiune rapidă și cu piloți precum Lorenzo, Stoner, Rossi, Márquez sau Pedrosa pe circuit nu te mai putea gândi serios la campionat.

 

5 hours ago, therocketscientist1 said:

Sunt vazuti si numiti altii care ar merita mai mult decat el locul 1.

 

Locul lui la Ducati, da. În apărarea lui, este om serios, muncitor, diplomat (în afară de tâmpenia de anul trecut cu băutul la volan s-a ferit cu succes de probleme și polemici) și un pilot foarte rapid în anumite contexte; asemănător lui Viñales din acest punct de vedere. Sunt însă destul de convins că pe altă motocicletă ar fi pilot de pluton, cu căzături dese și sclipiri ocazionale.

 

17 hours ago, Method said:

Ce corner speed la Jerez?serios?

 

image.thumb.png.92b0e7803a85f2552feb2a66ce54266e.png

 

Sectorul 1 după virajul 2 și o bună parte din sectoarele 3 și 4 sunt doar viraje rapide, unde se vedea clar cum GP23-ul stătea foarte bine.

 

17 hours ago, Method said:

Ma pe Cota nu prea I.am văzut...acolo e corner speed nu la Jerez unde toate virajele sunt super slow.

Ce corner speed sa ai când tu în ultimul viraj virezi ca dirt bike ul din frana spate,ca altfel nu întoarce lemnul ala de motoreta? 😛

 

Pe CotA Ducati a obținut o victorie și un loc doi (ar fi fost dubla dacă Bagaia stătea în șa). Deci da, Ducati cea mai bună motocicletă pe corner speed. Mi se pare evident, și asta a spus și Bagnaia. Mai pun o dată clipul, poate e nevoie.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe  msi stiti ca in urma cu 2-3 ani, Honda lui 93, trecea pe langa restul motoarelor de zici ca stateau pd loc, atunci nu era o problema, nu? A lucrat, a tras, poate are cea mai buna motocicleta dar mai sunt 8 cu motoare identice sau aproape identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Mă refer strict la piloți. Bezzecchi, piloții KTM sau Viñales nu sunt rivali serioși la titlu - cu precădere când Bagnaia are cea mai bună motocicletă la dispoziție. Acum 10 ani, cu două greșeli personale în succesiune rapidă și cu piloți precum Lorenzo, Stoner, Rossi, Márquez sau Pedrosa pe circuit nu te mai putea gândi serios la campionat.

Mai sunt 7 care au aceeasi motocicleta sau cu specificatii foarte apropiate.

 

Si MM93 a avut cea mai buna moto de pe grila ani de zile, iar apoi le-a facut manevra celorlalti din pozitia de pilot principal pentru dezvoltare. A preluat Honda dezvoltata de Pedrosa si Stoner. Bravo lui ca a fost fix omul care trebuie pe motocicleta care trebuie. Istoria este de partea sa. A se citi interviul cu DP26:https://www.gpone.com/it/2023/04/25/motogp/pedrosa-stoner-non-ha-mai-giocato-al-gioco-di-marquez.html

 

La cat de mult s-au apropiat performantele motocicletelor oricine poate sa fie un anonim daca ii lipseste un "edge" fata de ceilalti.

A se vedea cazurilor FM21 sau JM36. Au uitat sa piloteze? Nu cred. Imi doresc foarte tare ca FM21 sa aiba sansa pe un Ducati intr-o organizatie sanatoasa dispusa sa faca performanta, nu care sa se traga pe 3 litere asa cum face Yamaha de cativa ani incoace. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Djenavar said:

Ehe  msi stiti ca in urma cu 2-3 ani, Honda lui 93, trecea pe langa restul motoarelor de zici ca stateau pd loc, atunci nu era o problema, nu? 

 

Sunt vreo 5 ani de când se întâmpla asta și o mare parte din situație era datorată lui Márquez. În același timp a fost și conjuctura: Yamaha avea motocicletă dar nu prea avea piloți (un băiat rapid dar inconstant și un bătrân care nu mai performa), Ducati își construiau încă motocicleta (și luau ocazional decizii proaste), Suzuki aveau o implicare oarecum șubredă, Aprilia era pe nicăieri, fără structură și bani, iar KTM abia intraseră în competiție. S-au schimbat lucrurile de atunci. Chiar el a recunoscut.

 

14 minutes ago, Djenavar said:

mai sunt 8 cu motoare identice sau aproape identice.

 

4 minutes ago, therocketscientist1 said:

Mai sunt 7 care au aceeasi motocicleta sau cu specificatii foarte apropiate.

 

Da și nu. Singurii cu aceeași motocicletă (și care primește și upgrade-uri) sunt cei de la Pramac. Restul sunt cu o treaptă mai jos ca material tehnic din start. Nu mai socotesc mijloacele logistice. În același timp, chiar și cei de la Pramac sunt practic echipă de teste pentru cei de la echipa oficială; parafrazez, dar Miller a rezumat procedura când a plecat de la ei spre echipa de uzină: piloții de la echipa oficială spun ce vor, echipa tehnică vine cu soluții, noi le testăm, validăm dacă funcționează și le dăm mai departe. De-asta orice pilot vrea să ajungă la o echipă oficială, să determine ei direcția de dezvoltare.

 

Iar ca piloți, restul fie sunt sub el ca talent, experiență sau ambele.

 

11 minutes ago, therocketscientist1 said:

Si MM93 a avut cea mai buna moto de pe grila ani de zile, iar apoi le-a facut manevra celorlalti din pozitia de pilot principal pentru dezvoltare. A preluat Honda dezvoltata de Pedrosa si Stoner. Bravo lui ca a fost fix omul care trebuie pe motocicleta care trebuie.

 

De acord cu a 2-a parte. Prima parte este cel puțin discutabilă. Era cea mai bună motocicletă pentru el. Înțeleg ce spune Pedrosa, în același timp Márquez a ajuns pilotul #1 la Repsol prin performanțe: a venit din Moto2 și a câștigat campionatul din primul an, pe când #26 a eșuat ani la rând - inclusiv în sezonul precedent, când a avut tot HRC-ul în spate după accidentarea lui Stoner. Ulterior toate resursele s-au băgat în dosul lui #93 iar diferența față de Pedrosa s-a mărit. Personal voi continua să susțin faptul că Márquez a semnat acel contract bănos pe 4 ani cu HRC în primul rând pentru poziția privilegiată care i se oferea: leader incontestabil al echipei - o echipă de uzină cu care avea performanțe. Nu avea niciun sens să se gândească măcar să meargă în altă parte. Apoi a venit prima lui accidentare, dar asta e altă discuție.

 

TL;DR - Bagnaia este pilot bun, om serios și muncitor cu pașaport italian, motive pentru care a ajuns unde este. Este însă un campion cam în stilul lui Mir.

 

29 minutes ago, therocketscientist1 said:

Imi doresc foarte tare ca FM21 sa aiba sansa pe un Ducati intr-o organizatie sanatoasa dispusa sa faca performanta, nu care sa se traga pe 3 litere asa cum face Yamaha de cativa ani incoace. 

 

Asta ar fi singurul lucru care l-ar ajuta pe Morbidelli să rămână în MotoGP. La cum merg lucrurile, s-ar putea să aibă șanse: fie în locul lui Di Giannantonio, fie al lui Bezzecchi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu directia de dezvoltare tind sa cred ca Ducati tine foarte bine in mana treburile astfel incat sa nu se ajunga la situatii de genul Honda sau Yamaha. Nu caut acum pentru a vedea care erau nemultumirile lui FB1 la inceputul sezonului 2022, dar sigur nu era multumit in conditiile in care el era liderul de proiect. Ca sa imprumut termeni din curtea chatgpt ceea ce cauta Ducati este un maxim global, nu unul local (e.g. doar un top performer).

De acord cu ce zici despre dinamica dintre DP26 si MM93. MM93 si-a castigat locul batandu-l pe DP26, iar apoi doar si-a facut jocurile de mmzerie :). 

 

La momentul renegocierii cu HRC cred ca nimeni nu vedea altceva decat MM93 depasind recordul lui VR46. Cred ca nimeni nu indraznea sa-si imagineze altceva decat faptul ca MM93 o sa domine. Iar tot inainte de resemnarea contractului se mai discuta in stilul celor de la gigisport ca Ducati ar vrea sa dea cu niste mormane de bani in el, iar HRC a vrut sa se asigure.

 

Este greu de acceptat ca se pot intampla campionatele si altfel. Pana si protagonistilor le vine greu sa creada ca au o sansa reala de a deveni campioni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, therocketscientist1 said:

apoi doar si-a facut jocurile de mmzerie

 

Și totuși faptul că se gândea doar la ale pe partea tehnică mi se pare nimic față de ceea ce a făcut Rossi. De la veto la alegerea coechipierului, la zidul cu Lorenzo, la jocurile cu presa. Și astea au fost doar lucrurile vizibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...