Sari la conținut

Cric lateral pe scurt


Postări Recomandate

Salut.

Se da urmatoarea problema.

 Honda cb500f din 2022 a fost coborât  la maxim , adică și din suspensii și cu kit pentru a fi pe masura riderului.

A rămas problema cu cricul.  Acum motorul sta mult prea drept și în anumite situații aproape ca sta sa cada dacă nu ești atent.

Am încercat sa pus un cric  universal reglabil  dar am descoperit  ca cricul original are sistemul de oprire al motorului in1a incorporat cumva. 

M.am gindit si la soluția de tăiat și resudat cel original. Dar. Dacă îl mai scurtez puțin,  cit ar fi nevoie, bara de cric cu care.l dai sus/jos ar veni exact sub scărițe și nu mai ai acces.

Singura opțiune în capul meu ar fi sa tin originalul și sa.l îndoi un pic sa aibă un alt unghi.

Cineva cu o parere/idee/soluție  alternativa?

Ms fain anticipat.

Bafta și vreme buna

 

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comanzi un alt cric original, pe care l modifici cum vrei tu-taiat, sudat, piesa de actionare o pui cum vrei. Dar faci asta la cineva care stie cu fier,sudat, etc.

Daca esti din bucuresti, ai destule variante. De exemplu, dl Bogdan Harea, care face crashuri . SAu la Dinamita, care sudeaza orice oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, reverend a spus:

.... bara de cric cu care.l dai sus....

 

prelungeste si putza aia

 

daca tai metalul dintre putza si talpa nu ti-e de ajuns?

deci sa tai doar din partea de jos a cricului, de sub talpa pana la putza cu care rabatezi cricul

ca teoretic mai mult de vreo 2 cm nu ar trebui sa tai, ma gandesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bună idee. Incercam asa

Acum 59 minute, Adrian M. a spus:

Comanzi un alt cric original, pe care l modifici cum vrei tu-taiat, sudat, piesa de actionare o pui cum vrei. Dar faci asta la cineva care stie cu fier,sudat, etc.

Daca esti din bucuresti, ai destule variante. De exemplu, dl Bogdan Harea, care face crashuri . SAu la Dinamita, care sudeaza orice oricum.

Ms fain de idee. In Cluj stie cineva pe cineva care se ocupa cu asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, reverend a spus:

Salut.

Se da urmatoarea problema.

 Honda cb500f din 2022 a fost coborât  la maxim , adică și din suspensii și cu kit pentru a fi pe masura riderului.

A rămas problema cu cricul.  Acum motorul sta mult prea drept și în anumite situații aproape ca sta sa cada dacă nu ești atent.

Am încercat sa pus un cric  universal reglabil  dar am descoperit  ca cricul original are sistemul de oprire al motorului in1a incorporat cumva. 

M.am gindit si la soluția de tăiat și resudat cel original. Dar. Dacă îl mai scurtez puțin,  cit ar fi nevoie, bara de cric cu care.l dai sus/jos ar veni exact sub scărițe și nu mai ai acces.

Singura opțiune în capul meu ar fi sa tin originalul și sa.l îndoi un pic sa aibă un alt unghi.

Cineva cu o parere/idee/soluție  alternativa?

Ms fain anticipat.

Bafta și vreme buna

 

Am avut aceeasi problema, dar cu alta motocicleta.
La service i-au "remodelat" forma (cred ca si partea de prindere) ca sa aiba un alt unghi. 
A functionat perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, apriliacluj a spus:

prelungeste si putza aia

 

daca tai metalul dintre putza si talpa nu ti-e de ajuns?

 

 

(nu-i place cu putza aia)

🤓

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...