Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Nu mă refeream la echipa de MotoGP, unde se vede că încearcă în mod evident - motiv pentru care-l și plătesc pe Márquez cu suma aia scandaloasă. Este vorba despre eforturile lor în competiții în general, și mai departe de gama lor de modele de stradă (atât auto cât și moto). Honda vinde rațiune, tehnologie, accesibilitate; nu sportivitate, emoție sau entuziasm.

 

Yamaha stă ceva mai bine din punctul ăsta de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 564
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 13 ore, B.B. a spus:

Eu ii propun lui Peco să propună sa concureze fiecare separat daca i se pare ca e asa aglomerație periculoasă de piloti buni pe motociclete bune...

 

 

N-ai inteles propunerea lui !! Toata lumea e cu ochii pe el sa ramana campion si trebuie sa forteze pentur a ramane in top si cade. Pe cand ceilalti merg cum zice le zice motoreta si ajung sa castige curse pe greselile celor pe care le este pusa presiunea titlului. Cam acelasi lucru e si cu Marcel al tau. Crezi ca daca nu ar fortat limitele motocicletei ar fi cazut vreodata?

 

La cata electronica este pe motoretele alea, pilotul greu mai poate face diferenta. In cazul de fata cu 8 mobre identice, ii cam poti striga pe toti Pecco. Pana la urma care e mai e scopul sa ajungi la echipa de uzina atata timp cat gasesti acelasi material peste tot? Cred ca pe una din mobrele lui Rossi, Pecco ar fi mai linistit in motogp decat cu un Tardozzi ce inghite retetele lui Vadim Tudor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, nike said:

N-ai inteles propunerea lui !!

 

N-o mai întoarce. Bagnaia este diplomat și calculat de obicei în declarații, dar pe aia a dat-o de gard rău.

 

5 minutes ago, nike said:

La cata electronica este pe motoretele alea, pilotul greu mai poate face diferenta. In cazul de fata cu 8 mobre identice, ii cam poti striga pe toti Pecco. Pana la urma care e mai e scopul sa ajungi la echipa de uzina atata timp cat gasesti acelasi material peste tot? Cred ca pe una din mobrele lui Rossi, Pecco ar fi mai linistit in motogp decat cu un Tardozzi ce inghite retetele lui Vadim Tudor.

 

Cu tot respectul, astea-s prostii. Sunt 7 piloți cu Ducati, dar doar 2 au câștigat curse până acum. Și de două ori fiecare chiar. Iar unul dintre ei are motocicletă de anul trecut, care cel mai probabil este mai lentă decât a campionului. Pilotul face tot timpul diferența, mai ales la motociclism.

 

Declarația aia nu-i face cinste și demonstrează nesiguranță și slăbiciune pe circuit. A avut mare noroc cu accidentarea lui Bastianini. Sper să-și revină repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Cred că Márquez nici nu are nevoie de o motocicletă "bună" ca să se bată cu Bagnaia. Îi ajunge una decentă :) 

Heh,s-ar putea sa ai dreptate :P

Acum 7 ore, B.B. a spus:

eu unul daca as fi FIM sau Dorna chiar as interzice chestia asta, pai ce pana mea echipa de uzina esti tu daca nici macar cadrul nu poti sa-l faci si-l cumperi de la Kalex.. 

Pe bune, este o prostie imensa ce fac HRC

De ce?

Nu se stipuleaza niciunde in regulamente faptul ca o echipa trebuie sa isi produca cadrul,sau orice alta parte a motoretei,doar ca trebuie sa fie prototipuri - adica sa nu ia un cadru/motor de la o moto de strada si sa vina cu el in gp.Nu fac nimic contrar regulamentelor.Si probabil nu stim noi,dar cred ca firmele angrenate in gp au multi supplieri asemenea Ferrari cu Mahle,RBR cu DMG-Mori in F1 samd.

Daca ii ajuta sa progreseze,de ce nu? Mir chiar spunea ca (inainte sa se imprastie,ca de obicei) ca "speed was there first time since i've been on a Honda (....) i was doing low 1.32's" si in turul in care a cazut era cu 0.3s mai rapid decat in celelalte.Deci e un pas inainte acel cadru - daca cei 2 il vor folosi in continuare,este clar o confirmare.

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Pentru Honda, dezvoltările din MotoGP sunt sterile (nu au nicio motocicletă de serie apropiată de ceea ce folosesc în MotoGP), iar competiția asta le folosește doar în scop de marketing. Iar un marketing sănătos este făcut pe bază de rezultate - ceea ce nu au în momentul de față.

 

Au bani, însă motorsportul și mediul competitiv nu par să fie foarte sus pe lista lor de priorități în ceea ce privește investițiile.

:agree:

Acum 2 ore, xt600 a spus:

departamentul de galeti rosii. 

Comentariul tau imi aduce aminte de dispretul lui Enzo Ferrari pt "garagisti" din F1 :)

Vezi ca "galetile rosii" sunt pe locurile 1,2,4,5 si 6 in batalia pt campionat.La echipe nu mai zic.

Balanta puterii s-a schimbat radical in ultimii 2-3 ani spre europeni - Ducati,Aprilia,chiar si KTM.

Try to keep up.

 

In alta ordine de idei,Ciabatti i-o da cu manta lui JM - Ducati boss fires dig at Yamaha: “Jorge Martin likes to win”

"Yeah sure, he has an option in the contract, we would like him to stay with Ducati,"

"He's one of the fastest young riders, and at the moment it doesn't look like Yamaha has the bike to win the Championship.

"We don't know about next year but at the moment he's on a winning bike and I think he'd like to stay because he likes to win."

Cu alte cuvinte "degeaba tratezi tu cu Yamaha,ca aia nu pot sa-ti dea a winning bike,uita-te la Quarta - daca vrei sa continui sa te bati la victorii,stai linistit la Ducati.Pramac Ducati...si mai vedem noi".

Mda,cand ei au o moto asa de buna si pe care aproape orice pilot merge bine,iar adversarii sunt pe niciunde,nu prea are cum sa le forteze mana JM sa il aduca la uzina.

Acum 32 minute, nike a spus:

N-ai inteles propunerea lui !! Toata lumea e cu ochii pe el sa ramana campion si trebuie sa forteze pentur a ramane in top si cade. Pe cand ceilalti merg cum zice le zice motoreta si ajung sa castige curse pe greselile celor pe care le este pusa presiunea titlului. Cam acelasi lucru e si cu Marcel al tau. Crezi ca daca nu ar fortat limitele motocicletei ar fi cazut vreodata?

 

La cata electronica este pe motoretele alea, pilotul greu mai poate face diferenta. In cazul de fata cu 8 mobre identice, ii cam poti striga pe toti Pecco. Pana la urma care e mai e scopul sa ajungi la echipa de uzina atata timp cat gasesti acelasi material peste tot? Cred ca pe una din mobrele lui Rossi, Pecco ar fi mai linistit in motogp decat cu un Tardozzi ce inghite retetele lui Vadim Tudor.

That's bullshit.

Toti campionii au presiune pe ei,este ceva normal.Nu poti face fata?Cedezi?gresesti?Naspa - Inseamna ca nu esti campion.Valabil si pt Pecco si pt MM,si pt Q/2022.

Si aici iarasi il dau exemplu pe Rossi care se controla perfect sub presiunea rezultatului si nu gresea/cadea aproape deloc.Sa ia lectii Pecco de la el ca la acel capitol chiar are de la cine.

Pecco se supara ca nu mai are doar el o moto cu care poate face diferenta doar din materialul tehnic si ca sunt multi care se bat la victorie.E normal sa se supere - e frumos sa ii faci pe toti doar din gaz fara sa transpiri,dar nu e normal sa spuna asa o prostie aroganta.

Pai daca revin Bastianini si MM si se calaresc toti 3 cursa de cursa ba se mai amesteca si Binder pe acolo ce o sa zica?

A dat el exemplu "fantastic 4" (Rossi Lorenzo Stoner Pedrosa,nu?) dar nu cred ca ar fi vrut sa fie contemporan cu ei - nu ar fi rezistat nici un sezon la ce presiune era atunci,vezi problemele lui Stoner.

 

Diferenta dintre echipa de uzina si cea de client desi esti pe aceeiasi iteratie a motoretei ne-a spus-o Chel cand era la LCR : la client in garaj e un om pe suspensii,2-3 mecanici si un inginer.La factory au om pe suspensii om pe gume om pe cutie - staff'ul lui MM (si al lui Mir etc) are 7-8 oameni in track team plus 50-60 de mecanci si ingineri la uzina toti lucrand la unison pt pilotii de uzina.

La client trebuie sa testeze pt factory,primesc upgrade'urile tarziu in an,au un numar limitat de spare parts - daca rup ca Mir 4 moto/weekend in cursa viitoare vin cu carenele lipite cu banda.

Totul este redus la 20-30% la client fata de factory iar asta se reflecta in performanta si rezultate - de aia nu se bat la campionat decat sporadic pilotii de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, nike a spus:

 

N-ai inteles propunerea lui !! Toata lumea e cu ochii pe el sa ramana campion si trebuie sa forteze pentur a ramane in top si cade. Pe cand ceilalti merg cum zice le zice motoreta si ajung sa castige curse pe greselile celor pe care le este pusa presiunea titlului. Cam acelasi lucru e si cu Marcel al tau. Crezi ca daca nu ar fortat limitele motocicletei ar fi cazut vreodata?

 

La cata electronica este pe motoretele alea, pilotul greu mai poate face diferenta. In cazul de fata cu 8 mobre identice, ii cam poti striga pe toti Pecco. Pana la urma care e mai e scopul sa ajungi la echipa de uzina atata timp cat gasesti acelasi material peste tot? Cred ca pe una din mobrele lui Rossi, Pecco ar fi mai linistit in motogp decat cu un Tardozzi ce inghite retetele lui Vadim Tudor.

 

Totally bullshit, ai devenit acum avocatul lui Peco.

A explicat Method mai sus, nu are rost sa repet, doar sa adaug ca Peco e un țărănel care s-a văzut campion (ca sa nu mai spun ca a ieșit campion pr fondul marii gauri negre lasate de MM prin absența - valabil si pt Mir si Q) si acum crede ca totul i se cuvine.

p.s. - si cine a zis ca trebuie sa ramana el campion si anul asta, ce, e post de cateva sezoane? A luat unul din noroc, gata, sa fie sanatos. 

Anul asta nu mai pupa, Ducati poate da, dar el  nu. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, B.B. said:

Anul asta nu mai pupa, Ducati poate da, dar el  nu.

 

Dacă nu se accidentează va câștiga campionatul pentru că nu are contracandidat.

 

Bezzecchi nu este încă destul de matur și constant (vezi Bastianini anul trecut). Coechipierul lui a pierdut deja prea mult. Marc Márquez nu are material, și la cum merge poate-și mai rupe ceva. Quartararo este deja resemnat. Piloții Aprilia - nu. Binder ar putea poate ocazional să-i pună probleme, dar nu cred că se poate bate pentru titlu: RC16 nu este la nivel de GP23.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, nike a spus:

La cata electronica este pe motoretele alea, pilotul greu mai poate face diferenta

Uite unde era Q și unde era Morbi.

Uite unde e MM și unde s restul piloților honda.

Omul încă contează enorm.

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

FB_IMG_1684440587762.jpg

Poza e buna dar contextul e slăbuț rău, numa "clash" nu a fost ăla.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Bezzecchi nu este încă destul de matur și constant (vezi Bastianini anul trecut). Coechipierul lui a pierdut deja prea mult. Marc Márquez nu are material, și la cum merge poate-și mai rupe ceva. Quartararo este deja resemnat. Piloții Aprilia - nu. Binder ar putea poate ocazional să-i pună probleme, dar nu cred că se poate bate pentru titlu: RC16 nu este la nivel de GP23.

 

daca nu ma insel, Bezz are mai multe curse terminate, decat Peco, care sta mai bine in clasament pt ca are mai multe victorii (cursa normala + sprint) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, Cavaleru said:

Bezz are mai multe curse terminate

 

La curse terminate sunt la egalitate: Bagnaia nu a terminat GP-urile din Franța și Texas; Bezzecchi a căzut în Sprint-ul de la Portimão și GP-ul de la Jerez (e drept că una dintre cursele terminate ale lui Bagnaia a fost în afara punctelor).

 

Diferența este că Bagnaia a fost competitiv constant la toate etapele de până acum, și când a comis-o, a făcut-o de pe locuri fruntașe. Bezzecchi în schimb a fost aproape anonim la Jerez și CotA. La fel și în cursa de Sprint de la Le Mans. Inconstanță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Dacă nu se accidentează va câștiga campionatul pentru că nu are contracandidat.

Pare atât de evident ca doare.

 

Totuși sunt oameni cu alta părere.

Trăim și vedem,clar orice se poate întâmpla.

Acum 37 minute, Cavaleru a spus:

Bezz are mai multe curse terminate, decat Peco

Degeaba dacă le termina pe 6 7 8.

Și peco e pe podium cam mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Method a spus:

Diferenta dintre echipa de uzina si cea de client desi esti pe aceeiasi iteratie a motoretei ne-a spus-o Chel cand era la LCR : la client in garaj e un om pe suspensii,2-3 mecanici si un inginer.La factory au om pe suspensii om pe gume om pe cutie

La Yamaha (factory, că alta nu e) câți oameni au? Întreb pt amărâții de la echipe de client (care sunt peste Yamaha în clasament).

Geaba ai 50 oameni în jurul unei tigăi!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.05.2023 la 16:00, PzKpfW a spus:

 

Cred că Márquez nici nu are nevoie de o motocicletă "bună" ca să se bată cu Bagnaia. Îi ajunge una decentă :) 

 

Pe de alta parte am vazut ca Bag merge mai bine ca este in urmarire...a reusit sa recupereze anul trecut.

Si Rossi zice la fel, ca Bag este mult mai concentrat cand este pus sub presiune de cineva.

 

Eu tind sa cred, ca ar creste competitivatea dc ar incepe si MM sa mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, damager a spus:

 

Pe de alta parte am vazut ca Bag merge mai bine ca este in urmarire...a reusit sa recupereze anul trecut.

Si Rossi zice la fel, ca Bag este mult mai concentrat cand este pus sub presiune de cineva.

 

Eu tind sa cred, ca ar creste competitivatea dc ar incepe si MM sa mearga...

Atunci de ce s ar plânge ca e prea mare concurenta,ca poate câștiga oricine?

 

Anu trecut s au aliniat f multe planete.

Și ceva jocuri ducati,sa fim serioși.

Acum 11 minute, PzKpfW a spus:

 

Motegi 2022 :) 

Cota 2023, dacă bați unde bat și eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, frigider said:

Cota 2023, dacă bați unde bat și eu.

 

Nu chiar. Făcând referință la declarația lui Rossi pe care a menționat-o @damager, spunea că a greșit la CotA tocmai pentru că era prea relaxat și nu s-a concentrat. Însă la Motegi anul trecut a greșit sub presiune. La Misano II în 2021 la fel, ocazie cu care i-a oferit tilul lui Quartararo cu 2 etape înainte de finalul sezonului.

 

Personal mi se pare că Bagnaia este predispus la greșeli în orice situație.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Personal mi se pare că Bagnaia este predispus la greșeli în orice situație.

Ref cazatura de la cota englezii spuneau ca Peco a zis ca moto e într un mod ciudat "prea buna"

 

Suna dubios rău ce a zis, plauzibil dar dubios.

 

De acum mi le notez.

 

Cu atâta pauza o sa reascult comentariul de la gp de după cota ca acolo cred ca au zis.

 

 

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

spunea că a greșit la CotA tocmai pentru că era prea relaxat și nu s-a concentrat.

Asta trebuia sa citez.

Are sens ce zici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spus Bagnaia că motocicleta e foarte bună dar că este atât de stabilă încât nu-și dă seama care este limita aderenței, și că poate ar avea nevoie de o motocicletă mai instabilă dar care să-i transmită mai mult feedback.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

A spus Bagnaia că motocicleta e foarte bună dar că este atât de stabilă încât nu-și dă seama care este limita aderenței, și că poate ar avea nevoie de o motocicletă mai instabilă dar care să-i transmită mai mult feedback.

Da.

Am și găsit între timp 

 

 

 

 

@B.B. uite ce zice Miller că va câștiga timp pe frânare.

 

Se poate câștiga timp oriunde pe circuit.

Ok mai ușor și mai în siguranță  castigi pe linia dreaptă decât pe frane..dar orice avantaj e bine venit.

 

Astea s de la Jerez anu asta .

 

 

Hmmm ktm și încredere mare in față?

Suna a moto perfecta pt MM:))

 

Presupun că nu e posibil că un om să testeze moto înainte să semneze, nu?

 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

A spus Bagnaia că motocicleta e foarte bună dar că este atât de stabilă încât nu-și dă seama care este limita aderenței, și că poate ar avea nevoie de o motocicletă mai instabilă dar care să-i transmită mai mult feedback.

Peco se plânge că e prea buna moto și q se plânge că are o găleată. 

E de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, PzKpfW said:

 

La curse terminate sunt la egalitate: Bagnaia nu a terminat GP-urile din Franța și Texas; Bezzecchi a căzut în Sprint-ul de la Portimão și GP-ul de la Jerez (e drept că una dintre cursele terminate ale lui Bagnaia a fost în afara punctelor).

 

Diferența este că Bagnaia a fost competitiv constant la toate etapele de până acum, și când a comis-o, a făcut-o de pe locuri fruntașe. Bezzecchi în schimb a fost aproape anonim la Jerez și CotA. La fel și în cursa de Sprint de la Le Mans. Inconstanță.

Va aduceti aminte de cineva care a iesit campion mondial fara victorie????:blbl:

37 minutes ago, frigider said:

 

Hmmm ktm și încredere mare in față?

Suna a moto perfecta pt MM:))

Noaptea toate pisicile sunt negre!!! Sau plate ptr soferii de TIR...

Nu cred ca sunt doi piloti de MotoGP care sa simta la fel acelasi material de concurs cu setup identic....pe bune? atunci in fiecare echipa ar trebui sa fie rezultate asemanatoare pana la sutime, nu? Daca ar citi MM forumul asta, sau macar cateva din postari, sigur anul asta si cat ar mai avea de gand/posibilitatea/putinta sa alerge, va iesi campeon del mundo.....Agostini sa-si scoata carnetelul si sa ia notite ....:givemebeer:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu chiar. Făcând referință la declarația lui Rossi pe care a menționat-o @damager, spunea că a greșit la CotA tocmai pentru că era prea relaxat și nu s-a concentrat. Însă la Motegi anul trecut a greșit sub presiune. La Misano II în 2021 la fel, ocazie cu care i-a oferit tilul lui Quartararo cu 2 etape înainte de finalul sezonului.

 

Personal mi se pare că Bagnaia este predispus la greșeli în orice situație.


pai din timp in timp cam toti de la ducati o dau in bara ca altfel primele 7 locuri ar fi doar de la ducati.

pb ca motoreta e prea stabila .

 

istoria ne spuna ca Bag a cazut si sub si fara presiune.

dar, poate merge si el anul viitor la psiholog si isi schimba abordarea.

pilot slab nu e, chisr daca are cea mai buna mobra. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, damager said:

pai din timp in timp cam toti de la ducati o dau in bara ca altfel primele 7 locuri ar fi doar de la ducati.

pb ca motoreta e prea stabila .

 

Niciunul dintre piloții Ducati nu s-a plâns de asta până acum (Zarco a fost și surprins când a auzit despre declarația lui Bagnaia la CotA). Și ar fi cam greu, jumătate dintre eu au motocicleta lui Bagnaia de anul trecut, iar anul trecut nu s-a plâns nici el de așa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lup69 a spus:

Va aduceti aminte de cineva care a iesit campion mondial fara victorie????:blbl:

 

Mir a avut o victorie, iar Hayden 2 victorii

cred ca e mai intrecut campionul fara victorie. dar nu mai tin minte cine...

gata, Alzamora dar la 125 fara victorie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Diferența este că Bagnaia a fost competitiv constant la toate etapele de până acum, și când a comis-o, a făcut-o de pe locuri fruntașe. Bezzecchi în schimb a fost aproape anonim la Jerez și CotA. La fel și în cursa de Sprint de la Le Mans. Inconstanță.

Bine punctat.Sa nu ne amagim singuri - Bezzechi nu se poate bate cu el.Bagnaia e foarte constant.Problema lui e faptul ca greseste si cade,dar ca si performanta - a fost la bataie pt locurile 1-3 tot 2023.

Btw,a incercat sa nuanteze prostia scoasa pe gura zilele trecute - Pecco responds: "Some people prefer to look for controversy"

din moment ce a zis pe sleau ca "ar fi bine sa avem 0.6-0.7s intre pilotii de client si cei factory ca sa nu mai fie atata aglomeratie la varf"...ce sa o mai indulcesti ca nu mai ai cum.

Acum 8 ore, frigider a spus:

Pare atât de evident ca doare.

 

Totuși sunt oameni cu alta părere.

Trăim și vedem,clar orice se poate întâmpla.

Greu,greu tare.Nu prea are cine - singurul cu juma de sansa mi se pare Binder,dar dupa cum a zis colegul,RC16 nu e la nivelul lui GP23.

Bai dar buna cursa a facut la LeMans #33.Dupa primele viraje sa fii ultimul sa iei si o penalizare aiurea si sa iesi pe 6...asta e material de campion.Respect.

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

La Yamaha (factory, că alta nu e) câți oameni au? Întreb pt amărâții de la echipe de client (care sunt peste Yamaha în clasament).

Geaba ai 50 oameni în jurul unei tigăi!

Can't argue that.Csf n-ai csf - sa mai bage si ei un ban in cfd'urile alea sa mai schiteze ceva destept ca de 2-3 ani nici nu cred ca au mai deschis calculatoarele,s-a pus praful,ei numa polisheaza la surburui,nu mai tine vrajeala aia...

Acum 4 ore, damager a spus:

 

Pe de alta parte am vazut ca Bag merge mai bine ca este in urmarire...a reusit sa recupereze anul trecut.

Si Rossi zice la fel, ca Bag este mult mai concentrat cand este pus sub presiune de cineva.

 

Eu tind sa cred, ca ar creste competitivatea dc ar incepe si MM sa mearga...

 

Acum 2 ore, damager a spus:

istoria ne spuna ca Bag a cazut si sub si fara presiune.

dar, poate merge si el anul viitor la psiholog si isi schimba abordarea.

pilot slab nu e, chisr daca are cea mai buna mobra. 

Eu cred ca daca MM ar incepe sa mearga ar fi scandal la fiecare etapa.In sensul ca l-ar tot inghionti (sper sa mearga bine MM sa-si revina insa omul are probleme mari in a executa o depasire intr-un mod decent),si Bagnaia ar tot tipa.Ar fi cu cantec oricum.

Bagnaia fortat greseste,nu e Vinales insa cu presiune pe el o comite.Si cand zic presiune - ma refer presiune.Adica ceva in genul MM-Vinales COta 2017 - sa aiba un adversar care sa faca matching times din fp1 pana in quali si in cursa sa fie la 0.2s in spatele lui,nu vreun disperat de franeaza la rupere numa sa te poata tine in spate,asa nu.E si el profi,aia nu cred ca mai e presiune pt el.Presiunea - l-am vazut in Missano anul trecut,e atunci cand celalalt iti sufla in ceafa si stii ca e cel putin la fel de competitiv ca tine.Atunci cred ca ar avea probleme PEcco.Nu e obisnuit cu asa ceva.

Acum 17 minute, Cavaleru a spus:

Mir a avut o victorie, iar Hayden 2 victorii

cred ca e mai intrecut campionul fara victorie. dar nu mai tin minte cine...

gata, Alzamora dar la 125 fara victorie..

(Si Mir as putea spune ca trebuia sa aiba 2 victorii,RBR 2020 unde li s-a permis sa schimbe gumele mid-race pe red flag,altfel Mir castiga lejer)

 

Eee,Alzamora,ca el fix la Alzamora facea aluzie,yeah right.Emilio mhhmm,fostul manager al lui Marcelo.Clar il stie la el se referea cum nu :bounce:

Batea in saracul Hayden ca i-a luat titlul legendei,"nemeritat" sau ceva,dar normal ca nu stie ca si Hayden a luat 2 boabe,asa a auzit si el ca ala a luat titlul "fara victorie",c'mon parca nu stim toti textele astea expirate.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...