Sari la conținut

Intrebari Fzr1000 Mecanica


peu
 Share

Postări Recomandate

mi-am luat in toamna un fzr1000 din 92 care tot consuma ulei insa nu scoate nici un pic de fum si nici nu da alte semne cu m ca ar curge sau stiu eu ce. uleiul pe care il folosesc este unul full sintetic de la motul. daca e cine va care se pricepe si poate sa ma ajute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat in toamna un fzr1000 din 92 care tot consuma ulei insa nu scoate nici un pic de fum si nici nu da alte semne cu m ca ar curge sau stiu eu ce. uleiul pe care il folosesc este unul full sintetic de la motul. daca e cine va care se pricepe si poate sa ma ajute?

Ea din fabricatie consuma ulei (consulta un manual si ai sa vezi cat consuma la 1000 km).

Pe de alta parte, cred ca folosesti un ulei prea subtire.

Tot in manual se recomanda ulei 20w40. Iar daca te gandesti ca e si veche, ar trebui ceva mai gros (care nu exista).

Eu unul zic 20w50 de la Valvoline (au si mineral si semisintetic, depinde ce bani ai).

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx eram foarte suparat din cauza asta mai ales ca e si primul meu motor, si tot trebuia sa bag ulei in el, nu prea e placut...

 

thx eram foarte suparat din cauza asta mai ales ca e si primul meu motor, si tot trebuia sa bag ulei in el, nu prea e placut...

pe unde gasesc un manual????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din cauza sinteticului. Treci pe semi sau mineral, de calitate (API SG, SH, SJ) si n-o sa mai consume. 15W50 e destul de gros.

 

stii cine distribuie ulei api ca pt mine e prima oara cand aud de el, am doar cateva luni de cand am motor personal si am multe de invatat.

primul lucru a fost ca motorul de 1000 nu te iarta, lucru invatat pe jos ... :crack: :lol: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E din cauza sinteticului. Treci pe semi sau mineral, de calitate (API SG, SH, SJ) si n-o sa mai consume. 15W50 e destul de gros.

 

 

nush ce sa zic...

eu am FZR 1000... papa si asta ulei de nu stii... insa din experienta proprie pot sa zis chestiilea astea:

am avut ulei sintetic 10-40 Valvoline. - motorului ii placea, la schimbul de ulei acesta a fost prea putin ars...

am pus semisintetic 10-40 Motul ... fum... consum mare... la schimbul uleiului acesta a fost foarte ars...

asa ca am trecut iar pe full syntetic si sunt mai multumit.

Mineral nu am folosit inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAE{society of automotive engineers}cei care se ocupa cu clasificarea internationala viscozitati uleiurilor in functie de temperatura mediului ambiant.Viscozitatea uleiului se alege in functie de tipul si gradul de uzura al motorului,si de mediul ambiant in care lucreaza.Utilizarea uleiului multigrad si sintetic,face posibila folosirea aceluiasi tip de ulei,indiferent de anotimp.

API {american petroleum institut}casificarea uleiurilor in functie de performanta,ele au mai fost inpartite conform API ,dupa cum urmeaza:clasaC(uleiuri pentru motoare diesel)clasa S(uleiuri pentru motoare pe benzina)de ex.CE,CD,CF,etc.si SH,SJ,SK,SL,etc.unde fiecare a doua litera reprezinta dezvoltarea ulterioara a performantelor,adica cu cit este mai inaintata in alfabet,cu atit uleiul este de generatie mai noua, si mai performant

Sper ca v-am fost de ajutor :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...