Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Preturile variaza functie de tara mon cher. In tarile cu apa calda pretul de intrare e oleaca mai mare. Insa de dragul exercitiului scad cate 2k (cat e taxa de inmatriculare maxima in Olanda) din pretul anuntat. Nu pot sa nu ma distrez vazand cum vrodul e mai scump In Ro decat in Olanda unde taxa de prima e aproape 2k. Asta ca sa ne distram oleaca "pa pretz". Flexx.

Haidam ca-ti compar io un porkster cu ceva asemanator ca cilindree de la BMW,vrei? Sau kawa? Ca aste ultimele chiar samana .

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt curios cum o merge un sporster 883 sau 1200 tunat , daca e de nota :10: :10: :10: ?

 

200 dk la viteza de referi ! pleci cu drift oricand dk vrei

 

Asa, si cu ce schimba lectia ta de viata ceea ce am spus eu despre porkster? Faci o greseala cand spui ca e ieftina, e doar cea mai ieftina dintre harli. Si asta nu ar fi o problema. Problema este atunci cand cea mai ieftina este de fapt 12 mii coco (stock). Si hai sa zicem ca nici asta nu ar fi o problema, cei ce au dorit harli toata viata si au strans ban langa ban sa-si cumpere una nu se mai uita la "detalii" de genul asta. Devine deja problema cand incepi sa bagi in ea after market shit ca sa o faci cat de cat mobra de 12 mii coco. Si uite cum ajungi la fo 15 mii coco ca sa te dai decent cu o capra cu sigla. De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar?

Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie.

 

vezi tu Budd, nici acum nu ai inteles daca ai scris "capra"!

Plimba-te sanatos cu ce ai tu! Si noi sa ne plimbam la fel de sanatosi imi doresc, cu harley sportster 883 sau 1200.

Editat de JustMe_DF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi tu Budd, nici acum nu ai inteles daca ai scris "capra"!

Plimba-te sanatos cu ce ai tu! Si noi sa ne plimbam la fel de sanatosi imi doresc, cu harley sportster 883 sau 1200.

 

N-ai raspuns la intrebare. Fiecare dintre noi avem nume si forme de alint pentru vehiculele noastre. Non issue. Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai raspuns la intrebare. Fiecare dintre noi avem nume si forme de alint pentru vehiculele noastre. Non issue. Deci?

 

la intrebarea asta nu ti-am raspuns :

"De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar?"

 

pai ce sa raspund ...am plecat de la ceva ai ajuns la bani -15mii... si ai zis de inca 2mii ... acum vorbim de preturi de achizitie motoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti confuz. Ultima intrebarea era asta.

 

Haidam ca-ti compar io un porkster cu ceva asemanator ca cilindree de la BMW,vrei? Sau kawa? Ca aste ultimele chiar samana .

 

Deci o comparatie intre porkster si un BMW, Kawa si de ce nu Yamaha sau Triumph. Modele similare, se intelege. Eh?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Similare adica: 2 cilindri; capacitati egale sau cu dferente de maxim 50 cmc; greutati egale sau foarte apropiate?

 

In cazul asta nu poti decat sa compari modele actuale cu modele de mult apuse. Si btw de ce sa nu comparam 883 cu R850C-ul ?

 

Nu stiam ca toti suntem obligati sa ne alegem motoarele dupa specificatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu poti decat sa compari modele actuale cu modele de mult apuse. Si btw de ce sa nu comparam 883 cu R850C-ul ?

 

De ce nu? Sa comparam. De asemenea sa comparam R1200C cu XL1200. Ia sa vedem daca exista vreun termen de comparatie intre masinaria medievala care este porksterul si vaca. Unu la mana ar fi suspensia la care nici nu incape comparatie. Vaca are tehnologie din secolul asta, porksterul de acum 2 secole. Apoi franele. Pe o scala de la 1 la 10 vaca are cam 8 in timp ce porksterul ajunge cu multa indulgenta la 3. . Dar cu multa, multa indulgenta. Si asta fara ABS. Daca luam vaca cu ABS atunci trebuie sa ducem scala la 12 ca sa incapa Apoi este ciclistica. Vaca are centrul de greutate foarte jos ceea ce inseamna ca o apleci fara sa vrei. Practic nu prea exista o curba luata la viteza medie fara sa iasa scantei din scarite. Super cool! Motorul acum: cuplu o secunda mai jos la vaca si ceva mai sus la porkster practic identice desi la XL are 2ftlbs in plus. Insa cum am zis mai sus. La powah harli nici macar nu se oboseste sa dea clar pe sait care este puterea porksterului, trebe sa scobesti oleaca sa afli ceva aproximativ sa zicem 70 la 1200 (1204 cc) si 61 la 1200C (1170cc) dat de BMW. Cu toate astea power/weight ratio e practic aceeasi. Stil: hmmm, foarte subiectiv aici. R1200C este totusi singurul cruiser din Guggenheim Art Museum. In centru, vaca mea plantata langa Cinema (club de fite in teh roterdam) sau pe faleza in Scheveningen avea mai multi vizitatori decat harliurile variate parcate acolea. Nu zic ca una e mai frumoasa ca alta, fiecare are gusturile lui. Sa bag si concurenta Yamaha/Triumph/Suzuki/Honda ?

A, ca niciuna din astea nu e harli e de la sine inteles. Insa mai conteaza astazi ? R1200C e mult, mult, mult mai exclusivista decat XL1200 daca tot e vorba de clasice si de badge. Mai zic?

 

PS: da, ironia este ca o mobra de mult apusa (R12C) inca este leaps & bounds peste o mobra fabricata ieri. Asa e.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 dk la viteza de referi ! pleci cu drift oricand dk vrei

 

Ma refeream la cum merge in general . M-am dat cu 1200 stock si nu m-a incantat deloc . De asta ziceam ca poate unul custom pe motorizare o fi mai cu mot .

 

Nu sunt deloc mere cu pere. De unde ideea asta? Sau pentru ca e harli nu-l putem compara cu alta marca sau cum?

 

Pai compari bmw cu harlau . De unde si pana unde ? E ca si cum ai compara un muscle car cu un bmw .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Am inteles. BMW-ul e rege.

 

P.S. "Practic nu prea exista o curba luata la viteza medie fara sa iasa scantei din scarite." Asta n-o fi din cauza ca e lung ca trenu' si are scarile joase?

P.P.S. Si eu la Barukan am scaritele si tocurile polizate si tot nu cred ca asta-mi da dreptul sa zic ca e cel mai tare pe curbe.

P.P.P.S. Deci am zis: BMW-ul rulez! Da' can' ma fac mare am voie sa-mi iau Sportster?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai compari bmw cu harlau . De unde si pana unde ? E ca si cum ai compara un muscle car cu un bmw .

Comparam R1200C cu XL1200. Nu stiu daca intelegi.

 

P.P.P.S. Deci am zis: BMW-ul rulez! Da' can' ma fac mare am voie sa-mi iau Sportster?

Cum am zis mai inainte, ia-ti orice alt harli decat sportster. Sau si mai bine, un sporster SH complet echipat.

 

Ok. Am inteles. BMW-ul e rege.

In multe dintre cazuri este. Fata de porkster, definitely. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand r1200c este o struto-camila . E motorul de pe r1200gs - r1200rt pus pe un cadru tentativa de cruiser . Mai bine cei de la bmw ramaneau la sectiunile dedicate enduro touring - sport touring . Poate pentru fanii bmw e o realizare , dar pana si curcile rad de modelul ala .

 

Si daca ar fi sa comparam comparam ce ?

 

r1200c : motor boxer , 60cp la 5000Rpm , cuplu 98Nm , garda la sol 16,5cm xl1200 : motor 2v , 65cp , cuplu 107 Nm la 3500 Rpm , garda la sol 15,3cm

 

Sa nu uitam ca motorul de r1200c este unul gatuit , pe 1200gs are 99cp si cuplu 115Nm .

 

La xl1200 cu un set dyno se duce la peste 80cp si in jur de 120Nm , in schimb la r1200c nu poti sa-i mai faci nimic , pentru ca asa e facuta injectia sa mearga si e gatuit direct din fabrica fara a avea posibilitate de overclock .

 

Ahh , am uitat sa mentionez , posibilitatile de un custom frumos la r1200c tind care zero , daca nu cumva sunt sub zero . Mai misto iese un dominator custom . Dehh , asta e parerea mea , posesor de japoneza , viitor posesor de harlau .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand r1200c este o struto-camila . E motorul de pe r1200gs - r1200rt pus pe un cadru tentativa de cruiser . Mai bine cei de la bmw ramaneau la sectiunile dedicate enduro touring - sport touring . Poate pentru fanii bmw e o realizare , dar pana si curcile rad de modelul ala .

Vorbesti prostii. R1200GS sau RT are un cu totul alt motor decat R1200C (model 259C). Doar cilindreea (si probabil raportul compresie. Corectie aici: si asta e diferit, sorry) e aproape identica insa pistoanele, blocul etc sunt diferite. Capacele chiulasei sunt diferite samd. Mai de graba e o evolutie a modelului 259 (R1100 RT sau R1100RS). Nu te baga unde nu stii. Are nu numai alt motor dar si alta cutie si alta transmisie finala. De aia e atat de exclusivist. Pentru ca e unic. A fost doar un exercitiu de stil de la BMW pe care l-au reusit cu brio.

 

 

Si daca ar fi sa comparam comparam ce ?

 

r1200c : motor boxer , 60cp la 5000Rpm , cuplu 98Nm , garda la sol 16,5cm xl1200 : motor 2v , 65cp , cuplu 107 Nm la 3500 Rpm , garda la sol 15,3cm

 

Sa nu uitam ca motorul de r1200c este unul gatuit , pe 1200gs are 99cp si cuplu 115Nm .

 

La xl1200 cu un set dyno se duce la peste 80cp si in jur de 120Nm , in schimb la r1200c nu poti sa-i mai faci nimic , pentru ca asa e facuta injectia sa mearga si e gatuit direct din fabrica fara a avea posibilitate de overclock .

 

Ahh , am uitat sa mentionez , posibilitatile de un custom frumos la r1200c tind care zero , daca nu cumva sunt sub zero . Mai misto iese un dominator custom . Dehh , asta e parerea mea , posesor de japoneza , viitor posesor de harlau .

Boxerul este tot un motor twin. E drept, e paralel twin. Inca o data, daca nu stii nu te baga. Motorul de pe R1200C nu e cel de pe GS/GSA. Pentru ca are computer (Bosh Motronic) poate fi tunat cum nici nu te gandesti. Problema este ca motorul ala se misca atat de suplu si trace atat de perfect incat nu e nevoie de PC pe el. Cutia de viteze e mai zgomotoasa insa ca si functionare este mult peste rasnita de pe porkster care zici ca are rumegus in ea. Si da, e inutil sa customizezi un R1200C, mai frumos de atat nu se poate. Nu o zic eu, o zice muzeul mai sus mentionat. Vezi ca cuplul lui R12C e la 3000 rpm :wink: Ah, am mentionat ca e pe cardan ? :D Ah, si am mentionat dual brake disc?

 

Deci, cu ce mai comparam XL1200 ? Pana acum e neconvingator. Incercam un Midnight Warrior? Sau un Vulcan Clasic? Sau poate un Speedmaster/America? Sigur ca da, nu sunt harli dar io zic ca-s daca nu mai bune atunci cel putin la fel de bune.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te baga unde nu stii. Are nu numai alt motor dar si alta cutie si alta transmisie finala. De aia e atat de exclusivist. Pentru ca e unic. A fost doar un exercitiu de stil de la BMW pe care l-au reusit cu brio.

 

post-67629-0-44218900-1351548992_thumb.jpg

 

Am inteles: motoarele bembe sunt cele mai reusite din istorie, dar ca design asta e mai porkos ca un porkster accidentat.

Editat de lostinsnow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca te-ai bagat aiurea in topicul de harely . Vrei sa demonstrezi ce ? Ca bemebeul e mai tare si mai cu c.o.a.i.e ? Cred ca astia de la bmw ti-au spalat creierul .Unde exista high-tech , exista mai multe probleme . De cand ma stiu calare pe moto , eu nu am vazut vreodata un harley in service pentru probleme , exceptand doar schimburile aferente , iar bmw-uri , fara numar , tot felul de probleme , incepand de la partea electronica pana la partea mecanica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dom'le vorbeam despre XL1200. Tu ai inceput sa vorbesti despre 1200C.

PS: nu ai vazut un harley in service niciodata pentru ca nu le scoate nimeni din garaj :wink:

 

Parallel twin e defapt motorul cu 2 cilindri in linie. Boxerul este considerat motor in V la 180 de grade, anomalie de altfel, ca nu este V ca forma a blocului motor.

Greseala mea. Am vrut sa scriu flat twin. Nu inteleg treaba cu anomalia, poti sa-mi explici?

 

Am inteles: motoarele bembe sunt cele mai reusite din istorie, dar ca design asta e mai porkos ca un porkster accidentat.

 

Cum am zis mai sus, depinde de gusturi. In orice caz, garantez ca atrage mai multi privitori intr-o mare de harli :wink: Pe testate.

Si da, unele bembeuri sunt foarte reusite. Sugerez totusi sa ramanem la XL1200 aka porkster.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kryst666 eeeh hai ca aia cu service ai cam exagrat o sa fim seriosi ...

 

cat despre bmw r1200c este chicios parerea mea si la capitolul asta as alege oricand un harley ...propun sa faceti un poll asa sa vedem ce se intampla un mic test:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place mult de tot cum arata 48-ul. Din pacate e un gunoi de mobra (cam ca toate porksterele).

 

Budd ... uite cum stau lucrurile ... si eu pot sa cred ca BMW fabrica motociclete pentru corporatisti informaticieni frustrati cu salariul de la 5000 in sus , care nu-si vad pu_la de burta , pentru semiretarzi pentru care notiuni elementare de pilotaj sunt mari mistere , pentru frustrati de duminica care vor sa pozeze in adv-rideri , cheltuitori de sume cu 3 zerouri pe accesorii de la Touratech doar ca sa-si plimbe plasticurile ordinare cu ABS-nedecuplabil si manere incalzite pe distante de 10 Km ,doar cand este soare afara, pentru fraieri care cred ca suspensia a fost inventat de Earls si ca mai bine decat Telelever nu se poate. Pentru aia care, cand incepe sa picure, isi ridica din buton parbrizul reglabil ca sa nu se ude pe textilul albastra de la BMW si sa nu-si ude cacatul penal de Schubert de 1000 de euro din Louis si apasa butonul pe mod ploaie.

Dar nu cred asta , desi majoritatea posesorilor imi dau aceasta impresie. BMW fabrica motociclete serioase in general , cine le cumpara tine de alta poveste.

Daca tu ai frustrari fata de Harley Davidson inseamna un singur lucru. Ca esti un frustrat care-si face frustrarile publice. Sincer pe mine personal ma doare in pu_la de comparatiile tale intre Harley si alte branduri. Eu stiu ce este un Harley si ce este un BMW , tocmai de aia nu am nevoie de labarelile tale ca sa fac o diferenta. Faptul ca tu numesti o motocicleta cu adevarat legendara "porkster" nu te face decat sa pari din cale afara de penibil, de ras si ignorant tipic. Nu te mai da special ca nu esti. Esti doar penibil. Multi dintre cei care citesc topicul asta sunt motociclisti hardcore , care isi cunosc stilul de viata si stiu multe despre motociclete, nu e cazul sa faci tu recenzii , poate ai putea sa pui intrebari , sa mai inveti ceva. Poti sa incepi cu respectul pentru motocicleta altuia. In rest numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

 

@kryst666 eeeh hai ca aia cu service ai cam exagrat o sa fim seriosi ...

 

Sa stii ca nu prea exagerez . Am 3 prieteni cu harley si vreo 4 cu bmw-uri , si vreau sa zic ca cei cu harley nu au avut nici cea mai mica problema si au baxat intre 10mii si 30mii anul asta , iar cei cu bmw-uri au stat cu motoarele in service de la 1 saptamana in sus , sarind peste faptul ca nu se dadeau decat in wikend , si atunci cand era soare . Chiar mecanicul , care nu e fan la nici una dintre marci , mi-a zis ca decat orice bmw care poate sa fie si moca , mai degraba un sportster 883 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa facem comparatii, chiar daca ar avea, fanii unei marci raman tot acolo, nu se demonstreaza nimic. Unii vad motocicleta ca pe o racheta sa te duca din A in B cu o viteza cat mai mare, frane cu ABS si alte sisteme electronice formate din 3 litere, manere incalzite, parbriz electric, sa incalzita etc, iar altii precum sunt si eu vad motocicleta ca un lucru mai simplu decat o masina, fara zeci de senzori si sisteme electronice, care sa te bucure cand pleci la drum si sa simti ca ai un aport in momentul in care o pilotezi. Cel putin momentan asta e parerea mea. Bafta!

 

Exact de asta am optat pentru dominator in principiu : un piston , o bujie , un carburator , un lant de distributie . restul e can-can .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd ... uite cum stau lucrurile ... si eu pot sa cred ca BMW fabrica motociclete pentru corporatisti informaticieni frustrati cu salariul de la 5000 in sus , care nu-si vad pu_la de burta , pentru semiretarzi pentru care notiuni elementare de pilotaj sunt mari mistere , pentru frustrati de duminica care vor sa pozeze in adv-rideri , cheltuitori de sume cu 3 zerouri pe accesorii de la Touratech doar ca sa-si plimbe plasticurile ordinare cu ABS-nedecuplabil si manere incalzite pe distante de 10 Km ,doar cand este soare afara, pentru fraieri care cred ca suspensia a fost inventat de Earls si ca mai bine decat Telelever nu se poate. Pentru aia care, cand incepe sa picure, isi ridica din buton parbrizul reglabil ca sa nu se ude pe textilul albastra de la BMW si sa nu-si ude cacatul penal de Schubert de 1000 de euro din Louis si apasa butonul pe mod ploaie.

Dar nu cred asta , desi majoritatea posesorilor imi dau aceasta impresie. BMW fabrica motociclete serioase in general , cine le cumpara tine de alta poveste.

Daca tu ai frustrari fata de Harley Davidson inseamna un singur lucru. Ca esti un frustrat care-si face frustrarile publice. Sincer pe mine personal ma doare in pu_la de comparatiile tale intre Harley si alte branduri. Eu stiu ce este un Harley si ce este un BMW , tocmai de aia nu am nevoie de labarelile tale ca sa fac o diferenta. Faptul ca tu numesti o motocicleta cu adevarat legendara "porkster" nu te face decat sa pari din cale afara de penibil, de ras si ignorant tipic. Nu te mai da special ca nu esti. Esti doar penibil. Multi dintre cei care citesc topicul asta sunt motociclisti hardcore , care isi cunosc stilul de viata si stiu multe despre motociclete, nu e cazul sa faci tu recenzii , poate ai putea sa pui intrebari , sa mai inveti ceva. Poti sa incepi cu respectul pentru motocicleta altuia. In rest numai bine.

 

Observ un fenomen destul de pregnant in ultima vreme pe mobrizm.ro Cuvantul "frustrat" folosit ca un wildcard exact in momentele in care argumentele sunt epuizate iar cel care foloseste cuvantul ar trebui sa-si ia coada intre picioare si sa plimbe lantul. E drept de asemenea ca fanii unui anume brand se vor umple de ridicol pana la capat in incercarea de a mai lasa un pic de ruj pe fesele actionarilor.

Ca sa te parafrazez, eu stiu ce este un harli, stiu ce este un bembe, stiu ce este o onda si ce este un kawasuki. Le-am avut pe toate. Si mi-am dat seama ca apartenenta la un brand e ca ortodoxismul taliban. Nu numai ca este ridicol insa este si pagubos. De ce pagubos? Pentru ca alte branduri au poate exact modelul care ti se potriveste la fix. Daca ramai inchistat in brand si vezi in fata doar stema respectiva ai sansa mare sa ratezi mobra ideala pentru tine. Nu comentez afirmatiile tale despre posesorii de bembe pentru ca ai descris perfect posesorii de harli cu ele.

 

Bun, sa revenim la subiectul topicului pe care cu eleganta il evitati de cateva zeci de pagini incoace : XL1200 aka porkster pentru intreaga planeta. De ce si-ar lua cineva un porkster in locul unui VRod sau a unui FXR SH de exemplu? Pentru ca vrei un motor pe care sa scrie harli?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Budd, ce ai tu cu oamenii? Si mai lasa-l naibii de bembe ca la prima picatura de apa la electrica, nu o mai misti nici cu camionul... Las-o ca macane. O fi frumos oare sa-ti pice mobrelul la 2000 de km de casa si nici tu nici mama mecanicului sa nu o poata reporni doar din cauza unui rahat de senzor pe care poti sa-l iei doar de la reprezentanta? Ce naiba, zici ca merg cu un LapTop pe roti... Si nu laud nicicum Harley...Si acolo sunt bube ca in orice brand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...